PSV Tenue
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Maar die tijd enzo dat is toch gewoon de tijd dat dan de zon ondergaat? Wellicht is het rood een soort fluoriserend want oplicht als het donker wordt. Zou wel bij de stad en glow passen natuurlijk.
- El Sordo
- Vedette
Prima shirt toch? Niet heel spannend, niet het beste uitshirt ooit, zeker ook niet het slechtste. Ik begrijp niet zo goed hoe je dit ‘helemaal niks’ kunt vinden.
Ik vind het eigenlijk wel mooi; niet te veel poespas, logo in de juiste kleurstelling, strakke lijnen, twee kleuren of kleursoorten die overheersend zijn. Wmb niets om verschrikkelijk te vinden, itt sommige andere nieuwe shirts van bepaalde Nederlandse clubs.
Ik vind het eigenlijk wel mooi; niet te veel poespas, logo in de juiste kleurstelling, strakke lijnen, twee kleuren of kleursoorten die overheersend zijn. Wmb niets om verschrikkelijk te vinden, itt sommige andere nieuwe shirts van bepaalde Nederlandse clubs.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Juancho
- Mister PSV
Dit doet me denken aan een legendarische uitspraak uit boer zoekt vrouw:
"Ik vind haar niet hip, niet geil, niet sexy, niet leuk, maar gewoon niks. En niks is ook iets.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- hondjevandebakker
-
- Vaste waarde in elftal
Nu ik het shirt weer een keer bekijk doet het me denken aan een wapperende finish vlag (vandaar vage en strakke vlakken) icm het PSV rood.
Beetje tribute to Max shirt. Uitgesproken PSV fan en regerend wereldkampioen.
Beetje tribute to Max shirt. Uitgesproken PSV fan en regerend wereldkampioen.
One can only hope
- Lorenzo von Matterhorn
Dat dacht ik ook. Geblokte details in een PSV shirt zijn natuurlijk gebaseerd op de Brabantse vlag. En dat onscherpe geeft het een wat wapperend effect.
- Tomm
- Vedette
Ik geef het shirt een 7. Kleurstelling is fraai maar vindt het ontwerp niet heel mooi. Zeker als je het vergelijkt met sommige die hier/twitter voorbij zijn gekomen. Toch blijft het jammer dat zo’n shirt al uitlekt voor de daadwerkelijke launch, ookal is dit in het huidige tijdperk wellicht niet meer te voorkomen.
- DadOfFour
Kleurstelling is inderdaad prima, hoewel ik het rood teveel vind afsteken tegen de rest.
Het is het design ansich dat ik niet mooi vind. Blokken okay, maar er had wmb wat meer pit in mogen zitten
Het is het design ansich dat ik niet mooi vind. Blokken okay, maar er had wmb wat meer pit in mogen zitten
La vida és massa curta per no fer broma
- StratumZuid
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
Nee, Nike wilde ons (veel) minder gaan betalen en we konden een shirt uitkiezen uit een catalogus met templates in plaats van een eigen design. Puma betaalt meer en we hebben een eigen design (op het 3e shirt na misschien).O Goleiro Grande wrote: ↑12 Jun 2022, 01:24 Tja.., we gingen bij Nike weg omdat dat allemaal zo standaard was hè?
-
- Bankzitter
Slechter dan dat oranje zwart uit-tenue van 2019 kan het in iedergeval bijna nooit meer worden. Of dat klein geblokte blauw zwart tenue van 11/13, die vond ik ook verschrikkelijk
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Leuk bedacht echter is dit shirt twee jaar geleden ruim ontworpen dus dat was niet de gedachte.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Zo lang duurt het nu eenmaal voordat die Vietnamese kindslaven het patroon van de tenues uit hun kop hebben geleerd.