Fysiek wel redelijk gegroeid afgelopen jaar, flink aan kracht gewonnen. Speler die ondanks z'n lengte technisch goed is, goed kan afmaken en ook goed is in de combinatie. Met name in combinatie met Gakpo zie ik dit volledig opbloeien. Kopsterk zou ik hem alleen niet noemen.Brael schreef: ↑16 jun 2022, 11:08Ik zie dat Zirkzee ook een grote jongen is. Hoe is hij fysiek als aanspeelpunt, en hoe is hij koppend?DonyellMalen schreef: ↑16 jun 2022, 11:06
Is ook goed in het positiespel, daarin boek je enorm vooruitgang met Zirkzee tov Zahavi. Nadeel is wel dat hij zich ook erg graag uit de spits laat zakken, dus qua aanspeelpunt wel bij vlagen wat minder. Maar met de beweeglijkheid voorin bij ons heeft Ruud dan alle opties voor dynamisch spel.
Transferwindow 2022-2023
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
Thanks.DonyellMalen schreef: ↑16 jun 2022, 11:13Fysiek wel redelijk gegroeid afgelopen jaar, flink aan kracht gewonnen. Speler die ondanks z'n lengte technisch goed is, goed kan afmaken en ook goed is in de combinatie. Met name in combinatie met Gakpo zie ik dit volledig opbloeien. Kopsterk zou ik hem alleen niet noemen.
Ik zie verder dat hij behoorlijke stats behaald heeft in België, een perfecte leeftijd heeft om nog door te kunnen groeien en nog maar een éénjarig contract bij Bayern. Kan een hele interessante optie zijn.
-
- Legende
- Armada
- Internationale topspeler
Geen idee, geen goedkope jongen verwacht ik ook. Zo wordt een aanval ook enorm jong natuurlijk: Savinho - Simic - Madueke/Fernandes.milansandro schreef: ↑16 jun 2022, 12:02Een 18 jarige?
zou dit niet de jonge talentvolle spits moeten zijn?
Enfin, ik deel alleen. Geen idee.
btw zoon van Dario
-
- Vedette
Die statistieken zijn wel vanuit het 2e niveau in Oostenrijk.milansandro schreef: ↑16 jun 2022, 12:02Een 18 jarige?
zou dit niet de jonge talentvolle spits moeten zijn?
statistieken zien er overigens prima uit..
We hebben beeld..
Aparte naam, in elk geval duidelijk dat er wel op veel verschillende niveaus/regio's gekeken wordt naar versterkingen, dat is alleen maar positief.
Maar als dit plan B is voor als Luuk niet doorgaat, betekent dit dat deze jongen de beoogde basisspits moet worden komend seizoen. Dan maak ik me wel enigszins zorgen.
- Joenepsv
- Legende
Lijkt me qua leeftijd meer iemand die je haalt om achter Luuk klaar te stomen. Heb zelden een 18 jarige spits gezien die er meteen staat op het hoogste niveau.
Laatst gewijzigd door Joenepsv op 16 jun 2022, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Talent
- Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven
Ken hem niet, maar puur op basis van de eerste filmpjes zie je wel dat het een speler is die compleet is en controle heeft over de situatie.
Meer dan dat de druistige bruma's en Vinícius'en van deze wereld laten zien.
Ben over het algemeen meer fan van profiel Simic. Zeker als daar ook wat Kroatisch gif en power in zit (als een Sam Lammers)
Ben wel benieuwd of échte talenten uit Red Bull groep haalbaar zijn. Koop vs huur
Meer dan dat de druistige bruma's en Vinícius'en van deze wereld laten zien.
Ben over het algemeen meer fan van profiel Simic. Zeker als daar ook wat Kroatisch gif en power in zit (als een Sam Lammers)
Ben wel benieuwd of échte talenten uit Red Bull groep haalbaar zijn. Koop vs huur
-
- Vaste waarde in elftal
- AlexdeTank
- Jeugdspeler
- Seizoenkaart: Vak RR
- Maikel
- Site Admin
-
- Regelmatige invaller
Simic zou wellicht haalbaar kunnen zijn doordat Red Bull Salzburg volgend jaar behoorlijk goed vertegenwoordigd is voor hun spitsposities. Oikafor, Sesko en Koita lijken mij voor Simic in de pikorde te staan. [mention]Sensation[/mention], kan jij wat over Simic vertellen? Hoe vind jij hem in verhouding tot Sesko?
- AlexdeTank
- Jeugdspeler
Haha, hier moet je een vrij nieuw iemand op het forum even helpen, is Armada iemand met inside info?Madueke schreef: ↑16 jun 2022, 12:37Armada IS de bronAlexdeTank schreef: ↑16 jun 2022, 12:27
Is hier een bron van of niet? Heb deze naam nog niet eerder voorbij zien komen namelijk.
- Maikel
- Site Admin
Iemand die 't in 't verleden geregeld goed heeft gehad en niet interessant doet of te koop loopt ermee.AlexdeTank schreef: ↑16 jun 2022, 12:42Haha, hier moet je een vrij nieuw iemand op het forum even helpen, is Armada iemand met inside info?
Ja, [mention]Armada[/mention] lijkt meer op de hoogte dan ieder ander hier.
- AlexdeTank
- Jeugdspeler
Thanks, goed om te weten!Maikel schreef: ↑16 jun 2022, 12:48Iemand die 't in 't verleden geregeld goed heeft gehad en niet interessant doet of te koop loopt ermee.AlexdeTank schreef: ↑16 jun 2022, 12:42
Haha, hier moet je een vrij nieuw iemand op het forum even helpen, is Armada iemand met inside info?
Ja, @Armada lijkt meer op de hoogte dan ieder ander hier.
-
- Meervoudig international
Plan B voor gnonto zou ik snappen, maar plan B voor Luuk de Jong niet… net als op de rechtsback positie, lijken de targets zo verschillend qua kwaliteit en types. Hoe kun je nou als je inzet op een ervaren man als De Jong plots bij een 18-jarige jongen uitkomen als hij niet lukt?
-
Simic lijkt me een speler die PSV er graag bij wil, om achter Luuk te rijpen. Wel een groot talent, maar natuurlijk alleen nog op semiprofniveau iets laten zien eigenlijk he. Interessante naam wel!
Ik hoop dat Luuk er snel is en dat PSV anders vol inzet op Zirkzee. Dat vind ik de twee meest interessante namen om eerste spits te worden. Als een van die twee het wordt, ben ik erg tevreden. Talentvolle spits erachter zoals Simic of Gnonto of wie dan ook en het ziet er voorin echt heel goed uit als Gakpo blijft.
Dan nog een rechtsback (Hoever prima kandidaat) en een keeper (Cleiton of Hugo Souza) en je bent echt aanzienlijk sterker dan vorig seizoen. Hopelijk levert Sangaré dan echt die 37 miljoen op zodat je daar een geweldige vervanger voor kunt halen (Onana, Wijnaldum, etc) en misschien de breedte nog wat kunt versterken met grote talenten en/of een goede cv.
Ik hoop dat Luuk er snel is en dat PSV anders vol inzet op Zirkzee. Dat vind ik de twee meest interessante namen om eerste spits te worden. Als een van die twee het wordt, ben ik erg tevreden. Talentvolle spits erachter zoals Simic of Gnonto of wie dan ook en het ziet er voorin echt heel goed uit als Gakpo blijft.
Dan nog een rechtsback (Hoever prima kandidaat) en een keeper (Cleiton of Hugo Souza) en je bent echt aanzienlijk sterker dan vorig seizoen. Hopelijk levert Sangaré dan echt die 37 miljoen op zodat je daar een geweldige vervanger voor kunt halen (Onana, Wijnaldum, etc) en misschien de breedte nog wat kunt versterken met grote talenten en/of een goede cv.
- mateja
- Seizoenkaart: Vak Y
Plan B kan ook financieel betekenen. Dus qua investering. Dan komt er misschien alsnog een ervaren kracht, maar dan een goedkopere.OnsPSV schreef: ↑16 jun 2022, 12:56Plan B voor gnonto zou ik snappen, maar plan B voor Luuk de Jong niet… net als op de rechtsback positie, lijken de targets zo verschillend qua kwaliteit en types. Hoe kun je nou als je inzet op een ervaren man als De Jong plots bij een 18-jarige jongen uitkomen als hij niet lukt?
-
- Nationale topspeler
Wijnaldum lijkt naar Arsenal te gaan.Eindhovenvoetbal schreef: ↑16 jun 2022, 12:57 Simic lijkt me een speler die PSV er graag bij wil, om achter Luuk te rijpen. Wel een groot talent, maar natuurlijk alleen nog op semiprofniveau iets laten zien eigenlijk he. Interessante naam wel!
- Standbeeld
- Mister PSV