Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Gesloten
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Brael schreef: 16 jun 2022, 11:08
DonyellMalen schreef: 16 jun 2022, 11:06
Is ook goed in het positiespel, daarin boek je enorm vooruitgang met Zirkzee tov Zahavi. Nadeel is wel dat hij zich ook erg graag uit de spits laat zakken, dus qua aanspeelpunt wel bij vlagen wat minder. Maar met de beweeglijkheid voorin bij ons heeft Ruud dan alle opties voor dynamisch spel.
Ik zie dat Zirkzee ook een grote jongen is. Hoe is hij fysiek als aanspeelpunt, en hoe is hij koppend?
Fysiek wel redelijk gegroeid afgelopen jaar, flink aan kracht gewonnen. Speler die ondanks z'n lengte technisch goed is, goed kan afmaken en ook goed is in de combinatie. Met name in combinatie met Gakpo zie ik dit volledig opbloeien. Kopsterk zou ik hem alleen niet noemen.
Brael
Vedette

DonyellMalen schreef: 16 jun 2022, 11:13
Brael schreef: 16 jun 2022, 11:08 Ik zie dat Zirkzee ook een grote jongen is. Hoe is hij fysiek als aanspeelpunt, en hoe is hij koppend?
Fysiek wel redelijk gegroeid afgelopen jaar, flink aan kracht gewonnen. Speler die ondanks z'n lengte technisch goed is, goed kan afmaken en ook goed is in de combinatie. Met name in combinatie met Gakpo zie ik dit volledig opbloeien. Kopsterk zou ik hem alleen niet noemen.
Thanks.

Ik zie verder dat hij behoorlijke stats behaald heeft in België, een perfecte leeftijd heeft om nog door te kunnen groeien en nog maar een éénjarig contract bij Bayern. Kan een hele interessante optie zijn.
Armada
Internationale topspeler

Roko Simic zou Plan B Luuk zijn.
milansandro
Legende

Armada schreef: 16 jun 2022, 11:59 Roko Simic zou Plan B Luuk zijn.
Een 18 jarige?
zou dit niet de jonge talentvolle spits moeten zijn?
statistieken zien er overigens prima uit..

We hebben beeld..

Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Armada
Internationale topspeler

milansandro schreef: 16 jun 2022, 12:02
Een 18 jarige?
Geen idee, geen goedkope jongen verwacht ik ook. Zo wordt een aanval ook enorm jong natuurlijk: Savinho - Simic - Madueke/Fernandes.

Enfin, ik deel alleen. Geen idee.

btw zoon van Dario
Ykhim
Lid scoutingsteam

Simic is een absoluut toptalent. Als hij haalbaar is, is dat voor mij een no-brainer.
Brael
Vedette

milansandro schreef: 16 jun 2022, 12:02
Een 18 jarige?
statistieken zien er overigens prima uit..

We hebben beeld..

Die statistieken zijn wel vanuit het 2e niveau in Oostenrijk.
Aparte naam, in elk geval duidelijk dat er wel op veel verschillende niveaus/regio's gekeken wordt naar versterkingen, dat is alleen maar positief.

Maar als dit plan B is voor als Luuk niet doorgaat, betekent dit dat deze jongen de beoogde basisspits moet worden komend seizoen. Dan maak ik me wel enigszins zorgen.
Joenepsv
Legende

Lijkt me qua leeftijd meer iemand die je haalt om achter Luuk klaar te stomen. Heb zelden een 18 jarige spits gezien die er meteen staat op het hoogste niveau.
Laatst gewijzigd door Joenepsv op 16 jun 2022, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Koning_Mason
Talent
Clubvoorkeur: Die uit Eindhoven

Ken hem niet, maar puur op basis van de eerste filmpjes zie je wel dat het een speler is die compleet is en controle heeft over de situatie.

Meer dan dat de druistige bruma's en Vinícius'en van deze wereld laten zien.

Ben over het algemeen meer fan van profiel Simic. Zeker als daar ook wat Kroatisch gif en power in zit (als een Sam Lammers)

Ben wel benieuwd of échte talenten uit Red Bull groep haalbaar zijn. Koop vs huur
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Leuk, een nieuwe naam!
Als ik het zo lees/zie lijkt het me meer een alternatief voor Gnonto oftewel de talentvolle spits die het samen met de ervaren man (lees: Luuk) moet gaan gaan doen komend seizoen.
One can only hope
AlexdeTank
Jeugdspeler
Seizoenkaart: Vak RR

Is hier een bron van of niet? Heb deze naam nog niet eerder voorbij zien komen namelijk.
ruuddevil
Legende

Maikel schreef: 16 jun 2022, 10:16 Dat late tijdstip maakt 't zo raar
Gokje: rond die tijd is het donker.
Maikel
Site Admin

ruuddevil schreef: 16 jun 2022, 12:34
Maikel schreef: 16 jun 2022, 10:16 Dat late tijdstip maakt 't zo raar
Gokje: rond die tijd is het donker.
Hier in ieder geval niet, dat is pas rond 23.00. Maar zou maar zo ermee te maken kunnen hebben ja.
Gordeldier Googhem
Regelmatige invaller

Simic zou wellicht haalbaar kunnen zijn doordat Red Bull Salzburg volgend jaar behoorlijk goed vertegenwoordigd is voor hun spitsposities. Oikafor, Sesko en Koita lijken mij voor Simic in de pikorde te staan. [mention]Sensation[/mention], kan jij wat over Simic vertellen? Hoe vind jij hem in verhouding tot Sesko?
Madueke
Legende

AlexdeTank schreef: 16 jun 2022, 12:27
Is hier een bron van of niet? Heb deze naam nog niet eerder voorbij zien komen namelijk.
Armada IS de bron ;)
AlexdeTank
Jeugdspeler

Madueke schreef: 16 jun 2022, 12:37
AlexdeTank schreef: 16 jun 2022, 12:27

Armada IS de bron ;)
Haha, hier moet je een vrij nieuw iemand op het forum even helpen, is Armada iemand met inside info? :tear:
Maikel
Site Admin

AlexdeTank schreef: 16 jun 2022, 12:42
Madueke schreef: 16 jun 2022, 12:37
Armada IS de bron ;)
Haha, hier moet je een vrij nieuw iemand op het forum even helpen, is Armada iemand met inside info? :tear:
Iemand die 't in 't verleden geregeld goed heeft gehad en niet interessant doet of te koop loopt ermee.
Ja, [mention]Armada[/mention] lijkt meer op de hoogte dan ieder ander hier.
AlexdeTank
Jeugdspeler

Maikel schreef: 16 jun 2022, 12:48
AlexdeTank schreef: 16 jun 2022, 12:42

Iemand die 't in 't verleden geregeld goed heeft gehad en niet interessant doet of te koop loopt ermee.
Ja, @Armada lijkt meer op de hoogte dan ieder ander hier.
Thanks, goed om te weten! :top:
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Klinkt goed in ieder geval. Volgens mij is juist hier het talentenpotje voor bedacht.
OnsPSV
Meervoudig international

Plan B voor gnonto zou ik snappen, maar plan B voor Luuk de Jong niet… net als op de rechtsback positie, lijken de targets zo verschillend qua kwaliteit en types. Hoe kun je nou als je inzet op een ervaren man als De Jong plots bij een 18-jarige jongen uitkomen als hij niet lukt?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Simic lijkt me een speler die PSV er graag bij wil, om achter Luuk te rijpen. Wel een groot talent, maar natuurlijk alleen nog op semiprofniveau iets laten zien eigenlijk he. Interessante naam wel!

Ik hoop dat Luuk er snel is en dat PSV anders vol inzet op Zirkzee. Dat vind ik de twee meest interessante namen om eerste spits te worden. Als een van die twee het wordt, ben ik erg tevreden. Talentvolle spits erachter zoals Simic of Gnonto of wie dan ook en het ziet er voorin echt heel goed uit als Gakpo blijft.

Dan nog een rechtsback (Hoever prima kandidaat) en een keeper (Cleiton of Hugo Souza) en je bent echt aanzienlijk sterker dan vorig seizoen. Hopelijk levert Sangaré dan echt die 37 miljoen op zodat je daar een geweldige vervanger voor kunt halen (Onana, Wijnaldum, etc) en misschien de breedte nog wat kunt versterken met grote talenten en/of een goede cv.
mateja
Internationale topspeler
Seizoenkaart: Vak Y

OnsPSV schreef: 16 jun 2022, 12:56
Plan B voor gnonto zou ik snappen, maar plan B voor Luuk de Jong niet… net als op de rechtsback positie, lijken de targets zo verschillend qua kwaliteit en types. Hoe kun je nou als je inzet op een ervaren man als De Jong plots bij een 18-jarige jongen uitkomen als hij niet lukt?
Plan B kan ook financieel betekenen. Dus qua investering. Dan komt er misschien alsnog een ervaren kracht, maar dan een goedkopere.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Eindhovenvoetbal schreef: 16 jun 2022, 12:57 Simic lijkt me een speler die PSV er graag bij wil, om achter Luuk te rijpen. Wel een groot talent, maar natuurlijk alleen nog op semiprofniveau iets laten zien eigenlijk he. Interessante naam wel!

Ik hoop dat Luuk er snel is en dat PSV anders vol inzet op Zirkzee. Dat vind ik de twee meest interessante namen om eerste spits te worden. Als een van die twee het wordt, ben ik erg tevreden. Talentvolle spits erachter zoals Simic of Gnonto of wie dan ook en het ziet er voorin echt heel goed uit als Gakpo blijft.

Dan nog een rechtsback (Hoever prima kandidaat) en een keeper (Cleiton of Hugo Souza) en je bent echt aanzienlijk sterker dan vorig seizoen. Hopelijk levert Sangaré dan echt die 37 miljoen op zodat je daar een geweldige vervanger voor kunt halen (Onana, Wijnaldum, etc) en misschien de breedte nog wat kunt versterken met grote talenten en/of een goede cv.
Wijnaldum lijkt naar Arsenal te gaan.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Serieus? Dat zou echt zonde zijn. Arsenal is niks, kom dan gewoon terug naar PSV.
Standbeeld
Mister PSV

PSG vraagt 25mln aan Arsenal. Maar het was wel slechts een gerucht en de bron lijkt niet duidelijk. Denk toch dat we Gini moeten vergeten, voorlopig.
Gesloten