Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Als ze alleen 50 procent van zijn salaris betalen dan blijft ie maar lekker een jaar rondjes lopen hier. Maar zelfs daarbij raakt ie geblesseerd waarschijnlijk.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

In dit geval is alles anders. Contractverlenging heeft 2 redenen (spelen of verkopen) en één risico nl. dat beide niet lukt zodat die contractverlenging je alleen maar nóg meer geld kost.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Verhuur voor 18 maanden, optie tot koop en volgens mij zegt ie dat PSV z'n contract nog gaat verlengen.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Edit: net te laat. :tear:

Maar dat zou betekenen dat hij zijn contract met 2 jaar gaat verlengen, minstens. Dubbel gevoel. Zolang die club netjes voor het volledige salaris opdraait tijdens de huurperiode en de bijkomende kosten van het verlengen van zijn contract (alle comissies), vind ik het helemaal niet erg. Dan verlies je er niks op tov nu en is er bij een langere periode van fitheid gewoon meer geld uit te halen bij een verkoop. Maar ergens wil je dat geld ook nu liquide krijgen. Maxi gaat immers nooit meer dan een fractie opleveren van het aankoopbedrag.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat vind ik eigenlijk een best goede oplossing als de aankoopoptie maar even hoog of hoger is dan 10 miljoen. Hopelijk kan hij dan 1,5 seizoen lang vol knallen in Argentinië.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

vind het geen goede oplossing.
1.5 jaar verhuren van een blessuregevoelige speler tegen de helft van de kosten.
en dat in het begin van de transferperiode.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat betekent dan toch gewoon dat PSV (of Ruudje) nog vertrouwen in hem heeft? Waarom anders verlengen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Feathermen
Bankzitter
Posts: 223
Joined: 27 Jan 2022, 15:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 06 Jun 2022, 21:53 Dat betekent dan toch gewoon dat PSV (of Ruudje) nog vertrouwen in hem heeft? Waarom anders verlengen.
Omdat geen club geld gaan neerleggen voor iemand die meer minuten heeft in het ziekenhuis dan in het veld
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Ik neem wel aan dat verlengen in dit geval niet bepaald een salarisverbetering inhoudt. Als je dat nieuwe contract dan deze zomer nog in laat gaan dan kun je, als Racing 50% draagt, onder de streep misschien zelfs wel goedkoper uitkomen dan wanneer je gewoon het huidige contract uit laat dienen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Het is nog helemaal niet zo ver.
User avatar
Geissbock
Bankzitter
Posts: 222
Joined: 02 May 2021, 10:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

En die trainer is dus Fernando Gago. Hopelijk maakt ie er nog wat van.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Geissbock wrote: 06 Jun 2022, 22:31 En die trainer is dus Fernando Gago. Hopelijk maakt ie er nog wat van.
Gago kan hem niet blessurevrij houden hè. Technisch hoef je hem niet veel te vertellen.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Vreemd genoeg leek ie het qua blessures wel steeds een stuk beter te doen als ie in Argentinië was. Heb me wel eens afgevraagd of daar een specifieke reden voor zou zijn, weet ik veel - mentaal bijv. of iets banaals als luchtvochtigheid oid :think:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Geissbock wrote: 06 Jun 2022, 22:31 En die trainer is dus Fernando Gago. Hopelijk maakt ie er nog wat van.
Wat een mooie speler was dat...
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Waarom niet gewoon verkopen voor een symbolisch bedrag met een flink doorverkoop percentage? Is voor die club toch ook aantrekkelijker? En wij kunnen het hoofdstuk sluiten.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 06 Jun 2022, 22:37
Geissbock wrote: 06 Jun 2022, 22:31 En die trainer is dus Fernando Gago. Hopelijk maakt ie er nog wat van.
Wat een mooie speler was dat...
Ook mijn eerste gedachte. Uiteindelijk niet helemaal zijn belofte ingelost bij Real, maar bleef een gruwelijk mooie speler. Alleen daarvoor al is die club de moeite waard, tenzij Fernando Redondo een club heeft en hem wil. Dan zou ik daarvoor kiezen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 06 Jun 2022, 22:38 Waarom niet gewoon verkopen voor een symbolisch bedrag met een flink doorverkoop percentage? Is voor die club toch ook aantrekkelijker? En wij kunnen het hoofdstuk sluiten.
Ja wat mij betreft ook. Puur zakelijk wil je 1 ding niet en dat is dat hij daar ineens zo goed wordt dat ie weer terug naar Europa gaat voor 5 a 10 miljoen. Als je dat kunt opvangen door voor 50% te profiteren kun je hem gewoon verkopen voor een symbolisch bedrag. Dan ben je van zijn salaris af en profiteer je wel mee en voor zijn nieuwe club is het geen hoge som en laag risico en hoge upside.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Feathermen wrote: 06 Jun 2022, 22:02
Juancho wrote: 06 Jun 2022, 21:53 Dat betekent dan toch gewoon dat PSV (of Ruudje) nog vertrouwen in hem heeft? Waarom anders verlengen.
Omdat geen club geld gaan neerleggen voor iemand die meer minuten heeft in het ziekenhuis dan in het veld
En daarom slaat verlenging en verhuur toch nergens op als je bijna van zijn contract af bent?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Verhuren. Spelers die om wat voor reden dan ook buiten de boot vallen, zitten bij PSV echt hun contract uit en lopen dan gratis weg. Allemaal waarschijnlijk om die jongen tegemoet te komen, maar wel bijzonder dat dit telkens maar weer gebeurt. Dat domme gedoe met Luckassen toen, enigszins begrijpelijker met Baumgartl en nu weer onbegrijpelijk met Maxi. Als je hem niet wilt houden, verkoop hem. Blessures kunnen het niet zijn, want die club wilt hem obv van zijn tijd bij Velez. Nu ligt alle risico alweer bij PSV en de andere club profiteert weer.

En ik zie nu al gebeuren dat die plek niet eens word opgevuld. Er komt (hoop ik dan nog) een knaller die alle aandacht afleidt van het feit dat we niet eens compleet zijn.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Of anders wacht je het gewoon even af. Hij heeft nog niet verlengd, hij is nog niet verhuurd en het is al helemaal niet duidelijk of er geen vervanger gehaald zal worden mocht hij daadwerkelijk vertrekken.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Iemand die nooit speelt hoef je niet te vervangen. Dat is net zoiets als zeggen dat we een opvolger van Luckassen nodig hebben als die eindelijk oprot.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 06 Jun 2022, 22:36 Vreemd genoeg leek ie het qua blessures wel steeds een stuk beter te doen als ie in Argentinië was. Heb me wel eens afgevraagd of daar een specifieke reden voor zou zijn, weet ik veel - mentaal bijv. of iets banaals als luchtvochtigheid oid :think:
Hij speelde bij Velez niet alles. En als je de wedstrijden zag dan ligt het gemiddelde tempo zelfs lager dan in de eredivisie.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Donderdag keuring en dan gaat-ie voor 18 maanden tekenen daar.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Er zal vast iets spelen, maar het is nog niet rond volgens Rik. Ik denk zelf dat het niet lang meer gaat duren voordat het dan wel rond is.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-stuurt-verhuu ... ~a695b709/
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zolang er geen vervanger is, zou het ook heel vreemd zijn om een fitte Romero niet terug te laten komen.
Saibari is underrated.
Post Reply