Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Ik weet niet waar ik dit anders kan plaatsen, maar ik heb het idee dat wij met zijn allen Rik ook aan het hypen zijn en dat hij soms ook even met de voeten boven de grond is hahahaha heerlijk.

Geniaal dit toch😂
Standbeeld
Mister PSV

ComeOnPSV wrote: 16 Jun 2022, 23:07 Ik weet niet waar ik dit anders kan plaatsen, maar ik heb het idee dat wij met zijn allen Rik ook aan het hypen zijn en dat hij soms ook even met de voeten boven de grond is hahahaha heerlijk.

Geniaal dit toch😂
Haha, hij schijnt al katjelam te zijn. Al vanaf 21u aan de zuip daar.
Ardbeg
Mister PSV

Als we hier iets wel niet doen, is het ons Rik hypen..
Maikel
Site Admin

Standbeeld wrote: 16 Jun 2022, 23:11 Haha, hij schijnt al katjelam te zijn. Al vanaf 21u aan de zuip daar.
Best knap om zo snel al katjelam te zijn.
Standbeeld
Mister PSV

Maikel wrote: 16 Jun 2022, 23:18
Standbeeld wrote: 16 Jun 2022, 23:11 Haha, hij schijnt al katjelam te zijn. Al vanaf 21u aan de zuip daar.
Best knap om zo snel al katjelam te zijn.
Hij zat eraan te denken om ghb in de drankjes van het PSV personeel te doen om wat transfernieuws los te peuteren, maar dat zal er nu dan wel helaas niet meer in zitten.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 16 Jun 2022, 15:08 Hoezo is Mwene niet beter dan Teze op rechtsback? Hij heeft laten zien dat hij die rol beter heeft ingevuld. Tevens: Waaruit blijkt het dan ook dat PSV dacht dat Mwene de gans met de gouden eieren was? Hij was de haalbare optie op dat moment vanwege een scala aan factoren waarvan wij de rand van de hoed nog niet eens weten.

Ik lees een hoop aannames over de zelfreflecties en ambities van PSV. Ik vind het ook makkelijk roepen zo achteraf over die spelers. Ik had je graag willen horen toen ze gekocht werden. Of was je dan op hoge poten naar PSV gestapt om de scouting eens te vertellen dat ze het bij het verkeerde eind hebben?
Waaruit blijkt dat Mwene wel beter is dan? Dat is toch geen speler die PSV aan vooruitgang helpt?

Wat betreft dat laatste: helaas zat ik nog niet op dit mooie forum, maar op oa VZ heb ik vanaf het begin gelijk geroepen dat Thomas, Doan, Zahavi, Mwene, Vinicius en Bruma misperen zouden zijn. In Guti heb ik alleen wel te lang vertrouwen gehad dat hij een succesnummer zou worden, terwijl die pas afgelopen jaar ging leveren. En ook op Max heb ik me helaas verkeken. Maar wat zou ik graag eens praten met de hoofdverantwoordelijken die PSV adviseren om dit soort middelmaat als versterking adviseert. Teleurstelling loert altijd op de transfermarkt maar de manier waarop de scouting van PSV geblunderd heeft in sommige transfers de afgelopen vier jaar vind ik wel in zo zorgwekkend dat het me verbaasd dat je dit vergoelijkt. Heb je dan helemaal niet het gevoel dat de club sportief afglijdt?
mateja
Internationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2022, 23:43
Ardbeg wrote: 16 Jun 2022, 15:08 Hoezo is Mwene niet beter dan Teze op rechtsback? Hij heeft laten zien dat hij die rol beter heeft ingevuld. Tevens: Waaruit blijkt het dan ook dat PSV dacht dat Mwene de gans met de gouden eieren was? Hij was de haalbare optie op dat moment vanwege een scala aan factoren waarvan wij de rand van de hoed nog niet eens weten.

Ik lees een hoop aannames over de zelfreflecties en ambities van PSV. Ik vind het ook makkelijk roepen zo achteraf over die spelers. Ik had je graag willen horen toen ze gekocht werden. Of was je dan op hoge poten naar PSV gestapt om de scouting eens te vertellen dat ze het bij het verkeerde eind hebben?
Waaruit blijkt dat Mwene wel beter is dan? Dat is toch geen speler die PSV aan vooruitgang helpt?

Wat betreft dat laatste: helaas zat ik nog niet op dit mooie forum, maar op oa VZ heb ik vanaf het begin gelijk geroepen dat Thomas, Doan, Zahavi, Mwene, Vinicius en Bruma misperen zouden zijn. In Guti heb ik alleen wel te lang vertrouwen gehad dat hij een succesnummer zou worden, terwijl die pas afgelopen jaar ging leveren. En ook op Max heb ik me helaas verkeken. Maar wat zou ik graag eens praten met de hoofdverantwoordelijken die PSV adviseren om dit soort middelmaat als versterking adviseert. Teleurstelling loert altijd op de transfermarkt maar de manier waarop de scouting van PSV geblunderd heeft in sommige transfers de afgelopen vier jaar vind ik wel in zo zorgwekkend dat het me verbaasd dat je dit vergoelijkt. Heb je dan helemaal niet het gevoel dat de club sportief afglijdt?
Waarom hou je de scouting hiervoor verantwoordelijk?
Tomm
Vedette

Thomas en mwene zijn prima selectiespelers voor wat ze hebben gekost. Zulke jongens heb je gewoon nodig als je op meerdere fronten actief bent. Doan is ook geen slechte speler, zeker afgelopen seizoen erg sterk, alleen wellicht iets te duur aangekocht. Achteraf is makkelijk praten zolang je zelf geen haalbare alternatieven had toendertijd. En zelfs dan weet je niet hoe het was gelopen.
Ardbeg
Mister PSV

Je maakt een denkfout. Mwene beter dan Dumfries? Nee. Mwene beter dan Teze op die plek? Ja. Staat los van verder helpen.

"Maar wat zou ik graag eens praten met de hoofdverantwoordelijken die PSV adviseren om dit soort middelmaat als versterking adviseert."

Oh god. O Goleiro Grande zal ze het bij PSV even gaan vertellen 😅 Hate to break it to you, mate. Als jij (en de rest hier) de scouting deed, waren we kei failliet. Laten we aub ophouden met doen alsof een zichzelf veel te serieus nemend groepje forumgangers even het aankoopbeleid van PSV zouden kunnen verbeteren.

"Heb je dan helemaal niet het gevoel dat de club sportief afglijdt"

Nope.

"maar op oa VZ heb ik vanaf het begin gelijk geroepen dat Thomas, Doan, Zahavi, Mwene, Vinicius misperen waren"

Voetbalzone. Nou nou. Met alle respect. Ik betwijfel dat menigeen bekend met Zahavi, Mwene en Vini was. Sorry man, ik geloof er niets van. Niets persoonlijks.
Last edited by Ardbeg on 17 Jun 2022, 00:02, edited 6 times in total.
Massimo
Legende

O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2022, 23:43 Waaruit blijkt dat Mwene wel beter is dan? Dat is toch geen speler die PSV aan vooruitgang helpt?

Ik ga voor 80% mee in je verhaal. Dit soort spelers maken je niet beter en als je ze langs een aantal parameters legt waaraan je vindt dat ze aan moeten voldoen en wat je op dat moment nodig hebt in je team dan is er voor deze middelmaat grotendeels veel te veel voor betaald. En daar wringt het wat mij betreft ook, want het is ten koste gegaan van andere haalbare spelers die wel PSV beter hadden kunnen maken en/of waardoor je wat selectiever kan worden om in plaats van twee van dit soort spelers 1 speler uit een hoger segment te kunnen halen. De resultaten in de Eredivisie en in Europa de laatste 4 seizoenen spreken boekdelen.

Het enige waar ik ze niet over één kam wil scheren is dat, helemaal als het niet zo veel uit je salaris/transferbudget kost en/of je sowieso niet zoveel te besteden hebt, dat je een speler haalt die je niet te veel geld kost en waar je een duidelijk doel mee hebt. Bij aanvang van vorig seizoen werd Teze als vervanger van Dumfries gezien en omdat er op dat moment geen back-up voor Max was, heb ik alle begrip dat je iemand als Mwene haalt die wel voldoet als back-up en een goedkope oplossing voor je is voor beide backposities. Op het moment dat zonder blessures Mwene veel speelt, is er in 9 van de 10 gevallen iets niet goed gegaan, maar ligt dat wel meestal ergens anders aan.

Het verval de laatste jaren zit hem naar mijn mening vooral in de aankopen zoals bovenstaand die niet voldoen, op voorhand als basisspeler werden gezien en waar flink in is geïnvesteerd in transfersom en/of salaris. Er zijn ook dingen goed gegaan zoals een Sangaré en het veelal verlengen van contracten van talentvolle spelers. Desalniettemin ben ik het met je eens dat PSV de laatste 4 jaar teveel heeft geblunderd. Als je weer een PSV wil zien dat regelmatig kampioen wordt en in Europa her en der stunt en andere leuke resultaten behaald, dan behoor je ondanks ook de goede dingen, heel kritisch te zijn op het transferbeleid, want nogmaals de resultaten nationaal en internationaal spreken dan voor zich.
Revolinho
Internationale topspeler

Mwene, Doan en Zahavi zijn geen misperen. Of je moet het willen relateren aan het mislopen van de titel. In dat geval is Sangaré ook een mispeer. Je blijft denk ik hangen in de perceptie van 2019/2021.

Mwene vond ik op een gegeven moment best goed spelen, alleen is het wel heel curieus hoe lang hij geblesseerd is gebleven. Dat is echt een back, fel, bewegelijk, hard werkend, voorzetjes geven en de hele flank bestrijken. Hij had even nodig om zijn ritme te vinden, maar ik maakte me geen zorgen meer om rb.

Doan had een jaartje Bundesliga nodig om zich uiteindelijk als een prima speler op Eredivisie-niveau te presenteren. Je gaat mij niet vertellen dat Doan bij een AZ/Feyenoord zou horen, daar is hij te goed voor en vergeet niet dat hij al langer bekend stond als groot talent.

Zahavi tot slot was gewoon een prima hard werkende spits die er toch een aantal in heeft weten te leggen en ook op belangrijke momenten. Nee hij komt niet in het rijtje Nilis etc, maar zeker wel nuttig.

Maak jezelf verder niet wijs dat je zou kunnen scouten. Dat kan ik alleen hier.

Dat gezegd hebbende: wat zou het morgen een mooi moment zijn voor…. Transfer Friday!!
ShovingNE2
Site Admin

O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2022, 23:43 Heb je dan helemaal niet het gevoel dat de club sportief afglijdt?
Nee? Jij wel dan? Hoe dan? Echt hoe dan? We klimmen juist weer uit het sportieve dal. Afglijden? Als je dat serieus denkt dan kan het bijna niet anders dat je alleen PSV-supporters spreekt die er supernegatief in staan en elkaar een depressie in lullen. Zonder die achterlijke penalty tegen Feyenoord was het tot de allerlaatste speeldag spannend gebleven. Vorig jaar 16 punten achterstand en hadden we zelfs derde kunnen worden toen.

Hoe iemand echt een seconde kan bedenken dat we sportief afglijden is beyond me. In welk parallel universum houden mensen ze zich op? Of is het gewoon lekker om optimaal kritisch te zijn vanuit het oogpunt van 'kijk mij eens objectief naar de club kijken'. Leg het mij uit. Probeer te onderbouwen waarom we sportief afglijden.

We hebben 2 spelers waarvan we hopen dat ze blijven maar als ze vertrekken 80 miljoen opbrengen. Twee. Er zit geweldige jeugd achter. Als je verwacht/hoopt dat we alles minimaal op niveau Cody hebben dan gaat dat natuurlijk nooit. Dan heb je een salarishuis van 100 miljoen. En ook dan nog misperen, ja echt. Maar als je Doan als selectiespeler niet goed genoeg vindt dan snap ik dat je teleurgesteld bent, want het is een prima selectiespeler. Meer dan prima. Is het een topper? Nee. Maar middelmaat? Zeker niet.

Ik heb juist het gevoel en de overtuiging dat we met Schmidt uit het sportieve dal gekropen zijn en dat we kunnen gaan oogsten de komende jaren. We glijden niet af: we hebben de weg omhoog te pakken. Al een tijd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Revolinho wrote: 17 Jun 2022, 00:11 Mwene, Doan en Zahavi zijn geen misperen. Of je moet het willen relateren aan het mislopen van de titel. In dat geval is Sangaré ook een mispeer. Je blijft denk ik hangen in de perceptie van 2019/2021.

Mwene vond ik op een gegeven moment best goed spelen, alleen is het wel heel curieus hoe lang hij geblesseerd is gebleven. Dat is echt een back, fel, bewegelijk, hard werkend, voorzetjes geven en de hele flank bestrijken. Hij had even nodig om zijn ritme te vinden, maar ik maakte me geen zorgen meer om rb.

Doan had een jaartje Bundesliga nodig om zich uiteindelijk als een prima speler op Eredivisie-niveau te presenteren. Je gaat mij niet vertellen dat Doan bij een AZ/Feyenoord zou horen, daar is hij te goed voor en vergeet niet dat hij al langer bekend stond als groot talent.

Zahavi tot slot was gewoon een prima hard werkende spits die er toch een aantal in heeft weten te leggen en ook op belangrijke momenten. Nee hij komt niet in het rijtje Nilis etc, maar zeker wel nuttig.

Maak jezelf verder niet wijs dat je zou kunnen scouten. Dat kan ik alleen hier.

Dat gezegd hebbende: wat zou het morgen een mooi moment zijn voor…. Transfer Friday!!
Tsja, het klinkt allemaal idd alsof je je alleen maar blind moet staren op de basis. Mwene is een prima back, was transfervrij, hoe kan dat in godsnaam een mispeer zijn? Dat hij niet de kwaliteit heeft om als eerste op het wedstrijdformulier te staan is meer het gebrek aan het halen van een échte goede RB (te lang gegokt op combi Teze-Mwene, net als heel veel op dit forum overigens), maar nu lijkt RB dus toch een plekje waar ook PSV kwaliteit wilt halen. Gelukkig stond Mauro vorig seizoen op :mrgreen:

Doan is echt een perfecte speler om erbij te hebben, scoort altijd een 6 of een 7, of hij nou op 10 of rechtsvoor stond. Zahavi is idd echt wel nuttig geweest, maar voor een échte spits van PSV kwam het allemaal net te kort, heb wel het gevoel dat hij ervaring bracht binnen de selectie. Harde werker die er altijd voor 100% voor gaat en dat ook over probeerde te brengen op de anderen.

Kan het beter? Ja. Waren dit misperen? Nee. Dat waren jongens als Bruma en Baumgartl die veel en veel te veel gekost hebben. Sowieso beetje rare conclusies want hoe kan je "te lang vertrouwen hebben gehad in Guti terwijl hij dit jaar pas ging leveren" nou koppelen aan mispeer? In eerste instantie, ja, maar juist door het lange vertrouwen heeft het zich terugbetaald. En ook geen speler waar we 10+ mil voor hebben betaald. Thomas ook, hebben we nog geen 3mil voor betaald en kwam van PEC dus zal ook geen 2mil per jaar hebben gevraagd. Was ook een prima speler voor op de bank, ervaring, kan op meerdere posities, ging er altijd 100% voor en kon op een goede dag qua niveau echt wel de basis aantikken. Nee, geen geweldenaar, maar je hebt ook spelers op de bank nodig. Als je op de bank 7 man hebt zitten die eigenlijk allemaal basis zouden moeten staan dan ga je die nooit tevreden houden.
Joenepsv
Legende

De enige echte mispeer die PSV heeft begaan is Van Bommel aanstellen als hoofdtrainer. Een ongeleid projectiel die heel veel kapot heeft gemaakt. En hoewel ik niet de meest enthousiaste aanhanger van Roger ben, zijn we onder hem wel opgekrabbeld. Er staat een prima brede selectie. Met 4 gerichte aankopen (buiten eventuele vertrekkers) staat er een topselectie. Die aankopen moeten nog komen maar het is nog vroeg. Heb bovendien heel veel vertrouwen in RVN.
Tijn
Internationale topspeler

Sensation wrote: 17 Jun 2022, 08:40 Tsja, het klinkt allemaal idd alsof je je alleen maar blind moet staren op de basis. Mwene is een prima back, was transfervrij, hoe kan dat in godsnaam een mispeer zijn? Doan is echt een perfecte speler om erbij te hebben, scoort altijd een 6 of een 7, of hij nou op 10 of rechtsvoor stond. Zahavi is idd echt wel nuttig geweest, maar voor een échte spits van PSV kwam het allemaal net te kort, heb wel het gevoel dat hij ervaring bracht binnen de selectie. Harde werker die er altijd voor 100% voor gaat en dat ook over probeerde te brengen op de anderen.

Kan het beter? Ja. Waren dit misperen? Nee. Dat waren jongens als Bruma en Baumgartl die veel en veel te veel gekost hebben. Sowieso beetje rare conclusies want hoe kan je "te lang vertrouwen hebben gehad in Guti terwijl hij dit jaar pas ging leveren" nou koppelen aan mispeer? In eerste instantie, ja, maar juist door het lange vertrouwen heeft het zich terugbetaald. En ook geen speler waar we 10+ mil voor hebben betaald. Thomas ook, hebben we nog geen 3mil voor betaald en kwam van PEC dus zal ook geen 2mil per jaar hebben gevraagd. Was ook een prima speler voor op de bank, ervaring, kan op meerdere posities, ging er altijd 100% voor en kon op een goede dag qua niveau echt wel de basis aantikken. Nee, geen geweldenaar, maar je hebt ook spelers op de bank nodig. Als je op de bank 7 man hebt zitten die eigenlijk allemaal basis zouden moeten staan dan ga je die nooit tevreden houden.
Guti had er vooral last van dat we anders gingen spelen toen we hem gehaald hadden, iets waar we bij PSV wel vaker een handje van hadden. Die heeft zich uiteindelijk nog echt knap teruggeknokt, maar is idd uiteindelijk geen miskoop. Was wel toen een mismatch tussen TD en trainer vind ik, want je moet spelers wel halen voor het systeem dat je ook gaat spelen. Thomas was ook geen miskoop, het heeft niet perfect uitgepakt, maar voor dat soort bedragen een hele nuttige speler halen die het goed deed bij Zwolle en potentie had om verder door te groeien is prima. Soms pakt het goed uit, soms net niet, ook voornamelijk door blessures, maar heeft zijn waarde zeker gehad.

Precies wat je zegt, de echte flaters waren de hele dure aankopen Baumgartl en Bruma, voor dat soort bedragen moest het raak zijn. En dan had je ook wel door kunnen groeien. Qua afschrijvingen zijn we daar nu ook grotendeels vanaf, Bruma is weg en Baumi zal wel ongeveer naar 0 afgeschreven zijn nu. Als er genoeg geld is moet je nu goede aankopen doen en de lijn omhoog weer echt doortrekken. Als je de namen die rondgaan nu bekijkt: Hugo Souza, Vinicius Souza, Simic, Gnonto, Timber dat zijn dit wel echt goede categorie aankopen wat mij betreft. Daarmee creëer je EN kwaliteit EN kapitaal op het veld komend seizoen.
ShovingNE2
Site Admin

Precies. We hebben met Mvogo, Zahavi en Bruma drie dure vertrekkers, Thomas van de loonlijst en ook Romero is nagenoeg definitief. En de eerste training is nog niet begonnen. Vorig jaar vielen alle transfers veel later later. Rosario en Malen eind juli, Viergever 31 augustus, Dumfries 14 augustus.

Dat maakt het ook makkelijker nu sneller beslissingen te nemen. Je bent even 9 miljoen aan kosten kwijt op jaarbasis (niet helemaal fair, Zahavi verdiende 1 miljoen salaris +4 miljoen tekengeld over twee jaar, per saldo 3 miljoen per jaar). Met name Bruma is erg fijn om zo vroeg te weten: ik had op een hele zomer geruchten gerekend om hem vervolgens half augustus pas te verhuren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
mateja
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 17 Jun 2022, 08:39
O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2022, 23:43 Heb je dan helemaal niet het gevoel dat de club sportief afglijdt?
Nee? Jij wel dan? Hoe dan? Echt hoe dan? We klimmen juist weer uit het sportieve dal. Afglijden? Als je dat serieus denkt dan kan het bijna niet anders dat je alleen PSV-supporters spreekt die er supernegatief in staan en elkaar een depressie in lullen. Zonder die achterlijke penalty tegen Feyenoord was het tot de allerlaatste speeldag spannend gebleven. Vorig jaar 16 punten achterstand en hadden we zelfs derde kunnen worden toen.

Hoe iemand echt een seconde kan bedenken dat we sportief afglijden is beyond me. In welk parallel universum houden mensen ze zich op? Of is het gewoon lekker om optimaal kritisch te zijn vanuit het oogpunt van 'kijk mij eens objectief naar de club kijken'. Leg het mij uit. Probeer te onderbouwen waarom we sportief afglijden.

We hebben 2 spelers waarvan we hopen dat ze blijven maar als ze vertrekken 80 miljoen opbrengen. Twee. Er zit geweldige jeugd achter. Als je verwacht/hoopt dat we alles minimaal op niveau Cody hebben dan gaat dat natuurlijk nooit. Dan heb je een salarishuis van 100 miljoen. En ook dan nog misperen, ja echt. Maar als je Doan als selectiespeler niet goed genoeg vindt dan snap ik dat je teleurgesteld bent, want het is een prima selectiespeler. Meer dan prima. Is het een topper? Nee. Maar middelmaat? Zeker niet.

Ik heb juist het gevoel en de overtuiging dat we met Schmidt uit het sportieve dal gekropen zijn en dat we kunnen gaan oogsten de komende jaren. We glijden niet af: we hebben de weg omhoog te pakken. Al een tijd.
Dit zijn doorgaans de supporters die vinden dat we boven ajax moéten eindigen, vergetende dat je dat niet kan eisen met die verschillen in budget. Dat het een ambitie moet zijn is iedereen het wel over eens, ook binnen PSV. Maar vinden dat we sportief afglijden omdat we achter ajax eindigden met 81 punten en 4 punten die ons ontnomen zijn slaat inderdaad nergens op. We zitten echt dichtbij ajax ondanks grote verschillen in begroting. Dankzij Roger en dus ook dankzij JdJ. Ondanks miskopen.
Brael
Vedette

Tomm wrote: 16 Jun 2022, 23:52 Thomas en mwene zijn prima selectiespelers voor wat ze hebben gekost. Zulke jongens heb je gewoon nodig als je op meerdere fronten actief bent. Doan is ook geen slechte speler, zeker afgelopen seizoen erg sterk, alleen wellicht iets te duur aangekocht. Achteraf is makkelijk praten zolang je zelf geen haalbare alternatieven had toendertijd. En zelfs dan weet je niet hoe het was gelopen.
Dat is toch juist het werk van John de Jong en zijn scouting, om haalbare alternatieven aan te dragen?
Revolinho
Internationale topspeler

Het is inderdaad fijn dat we eigenlijk geen spelers meer hebben moeten vertrekken, de schoonmaak heeft eigenlijk al plaatsgevonden en dat nog voor de eerste training van het seizoen. Zorgt ook weer voor ruimte in het salarishuis, waardoor je kunt gaan shoppen.

Nu hoop ik dat het Ruud en Fred lukt om vertrouwen te kweken bij bijv. Sangaré voor komend seizoen. Tuurlijk word het moeilijk voor die jongen, maar ik denk ook wel dat hij een gevoelsmens is. Als hij zich prettig voelt bij de nieuwe trainers en nieuwe groep, dan zie ik hem wel blijven.
Robson de Souza
Vedette

Weet iedereen trouwens al dat het vandaag Transfer Friday is?
Ardbeg
Mister PSV

Robson de Souza wrote: 17 Jun 2022, 09:27 Weet iedereen trouwens al dat het vandaag Transfer Friday is?
Zeker!

[mention]Sensation[/mention] is de Hongaarse instroom in de gaten aan het houden
[mention]Ykhim[/mention] de Zuid-Amerikaanse
Ik de Engelse!
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Het enige waar ik in glij is het yoga meisje dat geen slipje aan heeft onder haar lululemon legging.
ruuddevil
Legende

Niet dat Vincent Janssen in beeld was, maar die schijnt bij Antwerpen 2,5 mln netto te gaan verdienen. Wat een geld voor zo’n matige spits.
Brael
Vedette

Volgens mij is er in België wel nog steeds een regeling waardoor profvoetballers zeer weinig belasting hoeven te betalen over hun bruto salaris.
Nog steeds een erg stevig bedrag inderdaad, maar ik denk dat hij het daar wel gewoon goed gaat doen. Bij RAFC is er aan geld ook geen gebrek.
Madueke
Legende

Nee, de eigenaar van Antwerp heeft/had een geschat vermogen van zo'n 765 miljoen. Die tikt dat zo af, Dickpic en Bommel zullen ook geen hongerloontje krijgen.
Locked