Vinicius Souza - CVM

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Wat in ons voordeel werkt is dat ze het liefst 12 a 15 voor Brobbey, 10 a 12 voor Wijndal en 18 a 20 miljoen willen aftikken voor NL spelers en zoveel komt er nog niet binnen daar.

Lijkt me dat ze wel kijken naar de vervanger van Gravenberch maar of deze speler dat is vraag ik me af.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Er komt zat binnen daar. Die vangen nog een sloot geld voor Anthony en Haller en spelen CL.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 17 Jun 2022, 08:12 Er komt zat binnen daar. Die vangen nog een sloot geld voor Anthony en Haller en spelen CL.
Zijn zij al weg dan? Dacht van niet..
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 17 Jun 2022, 05:55 Wat in ons voordeel werkt is dat ze het liefst 12 a 15 voor Brobbey, 10 a 12 voor Wijndal en 18 a 20 miljoen willen aftikken voor NL spelers en zoveel komt er nog niet binnen daar.

Lijkt me dat ze wel kijken naar de vervanger van Gravenberch maar of deze speler dat is vraag ik me af.
Stiekem denk ik dat het voorsorteren op een eventueel vertrek van die lange mexicaan dit of volgend jaar.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Welke lange Mexicaan?
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 17 Jun 2022, 10:07
11 Sir Tinus wrote: 17 Jun 2022, 05:55 Wat in ons voordeel werkt is dat ze het liefst 12 a 15 voor Brobbey, 10 a 12 voor Wijndal en 18 a 20 miljoen willen aftikken voor NL spelers en zoveel komt er nog niet binnen daar.

Lijkt me dat ze wel kijken naar de vervanger van Gravenberch maar of deze speler dat is vraag ik me af.
Stiekem denk ik dat het voorsorteren op een eventueel vertrek van die lange mexicaan dit of volgend jaar.
Maar heeft Ajax wel zoveel geld vrij op het moment? Anders zouden ze Wijndal toch ook al lang hebben binnen gehengeld? Maar die gaan ze waarschijnlijk laten lopen..
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Maza! :mrgreen: toch? Niet dan?
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 17 Jun 2022, 08:12 Er komt zat binnen daar. Die vangen nog een sloot geld voor Anthony en Haller en spelen CL.
CL geld komt volgens mij gefragmenteerd binnen en dan met name de tweede helft van seizoen
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Jun 2022, 10:22 Welke lange Mexicaan?
Alvarez 1.87m
Voor een Mexicaan is dat best lang.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ja en 40 miljoen CL waar de helft naar prestatiebonusen gaat.
Brael
Vedette
Posts: 9063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zelfs met die CL gelden maakt Ajax structureel verlies. Transferinkomsten moeten ook daar deels gebruikt worden om überhaupt rond te komen.

Mijn inschatting is dat Ajax nog minimaal één dikke verkoop nodig heeft, voordat ze zich serieus kunnen roeren op de transfermarkt.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Brael wrote: 17 Jun 2022, 10:47 Zelfs met die CL gelden maakt Ajax structureel verlies. Transferinkomsten moeten ook daar deels gebruikt worden om überhaupt rond te komen.

Mijn inschatting is dat Ajax nog minimaal één dikke verkoop nodig heeft, voordat ze zich serieus kunnen roeren op de transfermarkt.
Die hebben toch een bankrekening van 100+ miljoen?
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Neuh, mevrouwtje Lenderink liet niet voor niks de transfer van Bergwijn klappen afgelopen winter.
Brael
Vedette
Posts: 9063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fc Denzel wrote: 17 Jun 2022, 10:55 Die hebben toch een bankrekening van 100+ miljoen?
Een eigen vermogen ja, dat vermogen staat niet allemaal op de bankrekening. Eigen vermogen gaat ook om andere bezittingen.

Anyhow mag je eigen vermogen niet zomaar onbeperkt uitgeven volgens de regels, naast dat het ook zeer onverstandig is als je dat zou willen doen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 17 Jun 2022, 10:59 Neuh, mevrouwtje Lenderink liet niet voor niks de transfer van Bergwijn klappen afgelopen winter.
Helaas zit er nog iemand echt met verstand.

Tielemans gaat trouwens naar Arsenal. Grote kans dus dat Leicester voor Sangaré gaat komen denk ik.
Wij moeten direct doorschakelen naar Vinicius Souza dan.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Brael wrote: 17 Jun 2022, 11:00
Fc Denzel wrote: 17 Jun 2022, 10:55 Die hebben toch een bankrekening van 100+ miljoen?
Een eigen vermogen ja, dat vermogen staat niet allemaal op de bankrekening. Eigen vermogen gaat ook om andere bezittingen.

Anyhow mag je eigen vermogen niet zomaar onbeperkt uitgeven volgens de regels, naast dat het ook zeer onverstandig is als je dat zou willen doen.
Ja, ik ben het nu ff vluchtig aan het doorlezen.
Kom er op terug (Y)
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eigen vermogen heeft vrij weinig te maken met liquide middelen die een bedrijf/club uit kan geven hè. EV is simpelweg de waarde die tegenover de bezittingen staat minus de schulden, heel simpel gezegd.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 17 Jun 2022, 11:09 Eigen vermogen heeft vrij weinig te maken met liquide middelen die een bedrijf/club uit kan geven hè. EV is simpelweg de waarde die tegenover de bezittingen staat minus de schulden, heel simpel gezegd.
En een EV daar zijn spelers ook onderdeel van, die kan je bv opnemen voor 80 miljoen op je balans toch? Of je dat wilt of niet laat ik on het midden.
Ik heb ook een vermogen in de vorm van een huis, grond en andere bezittingen, echter als ik te weinig binnenkrijg aan liquide middelen kan ik daarmee niet betalen bij de AH of de bank.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Op weg naar nr 25 wrote: 17 Jun 2022, 11:23
Tovast wrote: 17 Jun 2022, 11:09 Eigen vermogen heeft vrij weinig te maken met liquide middelen die een bedrijf/club uit kan geven hè. EV is simpelweg de waarde die tegenover de bezittingen staat minus de schulden, heel simpel gezegd.
En een EV daar zijn spelers ook onderdeel van, die kan je bv opnemen voor 80 miljoen op je balans toch? Of je dat wilt of niet laat ik on het midden.
Ik heb ook een vermogen in de vorm van een huis, grond en andere bezittingen, echter als ik te weinig binnenkrijg aan liquide middelen kan ik daarmee niet betalen bij de AH of de bank.
Precies. Spijker op z’n kop.

Eventueel kun je wel geld aantrekken tegen de waarde van je activa waar je in Ajax’ geval een speler mee zou kunnen kopen, is echt zeer risicovol en dus zal dat niet zomaar gebeuren.
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
FOOTB_REM_S: No

Maar in de voetbalwereld is het niet altijd gebruikelijk om 100% van de transfersom direct af te tikken. Het lijkt mij dat je op voorwaarden soms beter kan concurreren. Ajax heeft de afgelopen jaren voor behoorlijke bedragen spelers gehaald en gaan daarmee over meerdere jaren verplichtingen aan. Met andere woorden: de liquide middelen positie op het jaarverslag zegt vrij weinig.

In feite zou Ajax 10 mln met 5 contant, 3 over 1 jaar en 2 over 2 jaar aan kunnen bieden en het verliezen van PSV als het 8 of 9 contact aftikt. Het is maar net hoe de kopende club om geld verlegen zit en wat hun plannen zijn.

Maargoed. Dit lijkt mij een beetje hoe het werkt maar kan zomaar de plank flink misslaan.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gaat volgens mijn informatie deze week bij PSV tekenen. Die info komt van drie verschillende partijen, dus ik heb ook geen reden om eraan te twijfelen. Mocht het uiteindelijk om een of andere bizarre reden toch niet gebeuren, dan komt de dode mus op mijn conto :mrgreen:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Huur of koop?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 20 Jun 2022, 15:37 Gaat volgens mijn informatie deze week bij PSV tekenen. Die info komt van drie verschillende partijen, dus ik heb ook geen reden om eraan te twijfelen. Mocht het uiteindelijk om een of andere bizarre reden toch niet gebeuren, dan komt de dode mus op mijn conto :mrgreen:
Kijk dat is nog eens nieuws waar we op zitten te wachten. Bedankt voor de inside info :D
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 20 Jun 2022, 15:37 Gaat volgens mijn informatie deze week bij PSV tekenen. Die info komt van drie verschillende partijen, dus ik heb ook geen reden om eraan te twijfelen. Mocht het uiteindelijk om een of andere bizarre reden toch niet gebeuren, dan komt de dode mus op mijn conto :mrgreen:
Hartstikke vet! Ik mag City Group wel als ze ons Souza en Savio bezorgen :D
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 20 Jun 2022, 15:37 Gaat volgens mijn informatie deze week bij PSV tekenen. Die info komt van drie verschillende partijen, dus ik heb ook geen reden om eraan te twijfelen. Mocht het uiteindelijk om een of andere bizarre reden toch niet gebeuren, dan komt de dode mus op mijn conto :mrgreen:
Je weet dat je verbaal gevierendeeld wordt hier als het onverhoopt toch niet gaat gebeuren. Wij zijn erger dan Twitter gedurende een transferperiode. :mrgreen:
Post Reply