PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21

Ze hadden die patronen op de mouwen van de pre match kleding wel op het shirt terug mogen laten komen. Heel gaaf voor op een uitshirt.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Hatseflats wrote: 17 Jun 2022, 08:10 Vind het shirt bij bosca er nogal 'losjes' bij hangen. Vind dat echt niet mooi.
De gemiddelde supporter heeft niet echt een topsportfiguur, dus ik denk dat het bij hen beter staat qua vulling. :tear:
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Hier het shirt op de PSV phoxy dag vandaag

Image

https://ibb.co/fpz0FjQ
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 17 Jun 2022, 09:24
Hatseflats wrote: 17 Jun 2022, 08:10 Vind het shirt bij bosca er nogal 'losjes' bij hangen. Vind dat echt niet mooi.
Precies, de pasvorm klopt niet o.i.d. Het ziet er al veel beter uit op de foto's met Bakayoko en Ramalho, maar daar zijn wellicht een hoop Photoshop filters overheen gegaan.
Het shirt dat Oli aan heeft lijkt het replica shirt te zijn die je in de shop kan kopen. Dat shirt is een ander shirt dan de spelers dragen. Wellicht dat het authentic shirt dat de spelers dragen een betere pasvorm heeft. Daar ga ik eigenlijk wel vanuit.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Hannamontana wrote: 17 Jun 2022, 10:33 Hier het shirt op de PSV phoxy dag vandaag

Image

https://ibb.co/fpz0FjQ
Waar zijn die rode biezen op de mouwen ineens naar toe?
La vida és massa curta per no fer broma
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00

Hannamontana wrote: 17 Jun 2022, 10:33 Hier het shirt op de PSV phoxy dag vandaag

Image

https://ibb.co/fpz0FjQ
Zoals het daar hangt, is het wel echt gewoon enorm lelijk.
Amsvorde12
Ballenjongen
Posts: 15
Joined: 04 Nov 2020, 16:41

Dat lijkt me de minikit (voor de allerjongste jeugd) deze wijkt qua design elk jaar wel wat af van het junior- en seniorshirt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Is, is, is. Meningen, meningen. Mooi of niet, eye of the beholder en zo.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

Mooi shirt. Nog even kijken of we hem nemen met L. De Jong, Vinicius Souza of Dodo op de rug ;).
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00



Zo is het een uitstekend shirtje! Nog ff (af)wachten tot ze het straks tijdens een wedstrijd gaan dragen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het maar weinig bijzonders en dat rood gewoon super lelijk. En dan is de prijs ook nog eens €90..--- Koekkoek. Ik skip hem maar ff. Vind het witte trainingsshirt wel chill, misschien nog het overwegen waard. Sowieso geen lelijke rugsponsor en het kost de helft minder :mrgreen: . Heb sowieso al veel vaker gehad dat de trainingsshirts eigenlijk veel mooier zijn dan de wedstrijdshirts.
Last edited by Juancho on 17 Jun 2022, 12:21, edited 2 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00

Juancho wrote: 17 Jun 2022, 12:18 Ik vind het maar weinig bijzonders en dan is de prijs ook nog eens €90..--- Koekkoek.
Bijna 200 ouderwetse guldens!
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Vind 90 euro wel meevallen. Met de inflatie had ik 130 euro verwacht.
Ex unitate vires
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Hannamontana wrote: 17 Jun 2022, 10:33 Hier het shirt op de PSV phoxy dag vandaag

Image

https://ibb.co/fpz0FjQ
Ik hoop dat dit de te vaak gewassen versie is, wat een gedrocht. Op de foto van Bakayoko ziet het er wel prima uit.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Fanatic-U-s wrote: 17 Jun 2022, 12:23 Vind 90 euro wel meevallen. Met de inflatie had ik 130 euro verwacht.
Weet je hoeveel heerlijke koude biertjes je voor dat geld kan kopen! :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 17 Jun 2022, 12:39
Fanatic-U-s wrote: 17 Jun 2022, 12:23 Vind 90 euro wel meevallen. Met de inflatie had ik 130 euro verwacht.
Weet je hoeveel heerlijke koude biertjes je voor dat geld kan kopen! :mrgreen:
Inmiddels ook steeds minder biertjes ;)
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Hannamontana wrote: 17 Jun 2022, 10:33 Hier het shirt op de PSV phoxy dag vandaag

Image

https://ibb.co/fpz0FjQ
Lijkt haast wel een nep shirt want hij heeft die “fade out” van de blokken aan beide kanten (bij PSV logo en bij Puma logo) terwijl het shirt deze alleen aan PSV logo kant heeft.


Edit:
Wacht, ik snap het niet meer. Dit is foto op de shop, fade aan allebei de kanten:



Dit is een screenshot van de Instagram van Robbbie (die ooit vlogde voor PSV, was gister ook op het event, shirtje gekregen denk van PSV). Fade alleen bij PSV logo, lijkt een authentic want heeft onderaan het shirt een embleem van “Puma Authentic Licensed Football”



Als dit verschil is tussen replica (beide kanten) en Authentic (alleen PSV kant) dan vind ik dat wel een flink verschil, schandalig eigenlijk. Plaatsing van het Puma logo is ook heel anders, waarbij de tweede overeen komt met hoe het gister gepresenteerd werd.
Last edited by Sensation on 17 Jun 2022, 12:56, edited 2 times in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Fanatic-U-s wrote: 17 Jun 2022, 12:23 Vind 90 euro wel meevallen. Met de inflatie had ik 130 euro verwacht.
Not sure if serious.. :wonder:
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Ik vind op deze foto het shirt heel paars lijken terwijl dit op de foto's van PSV een stuk minder is. Het paars vind ik helemaal niet mooi...
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Even een aparte post aan wijden, iemand die mij dit uit kan leggen?

Wacht, ik snap het niet meer. Dit is foto op de shop, fade aan allebei de kanten:



Dit is een screenshot van de Instagram van Robbbie (die ooit vlogde voor PSV, was gister ook op het event, shirtje gekregen denk van PSV). Fade alleen bij PSV logo, lijkt een authentic want heeft onderaan het shirt een embleem van “Puma Authentic Licensed Football”



Als dit verschil is tussen replica (beide kanten) en Authentic (alleen PSV kant) dan vind ik dat wel een flink verschil, schandalig eigenlijk. Plaatsing van het Puma logo is ook heel anders, waarbij de tweede overeen komt met hoe het gister gepresenteerd werd.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33

DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

tot nu toe vind ik hem zo niet zo mooi maar wil hem eerst in het echt zien.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 17 Jun 2022, 12:57 Even een aparte post aan wijden, iemand die mij dit uit kan leggen?

Wacht, ik snap het niet meer. Dit is foto op de shop, fade aan allebei de kanten:



Dit is een screenshot van de Instagram van Robbbie (die ooit vlogde voor PSV, was gister ook op het event, shirtje gekregen denk van PSV). Fade alleen bij PSV logo, lijkt een authentic want heeft onderaan het shirt een embleem van “Puma Authentic Licensed Football”



Als dit verschil is tussen replica (beide kanten) en Authentic (alleen PSV kant) dan vind ik dat wel een flink verschil, schandalig eigenlijk. Plaatsing van het Puma logo is ook heel anders, waarbij de tweede overeen komt met hoe het gister gepresenteerd werd.
Je bent iets op het spoor. Hou dit vast. Ik weet zo ook niet wat het verschil is want Bakayoko lijkt bij de intro het eerste shirt aan te hebben. Beetje raar. Maar dat er een duidelijk verschil is tussen replica en authentic verbaast mij niet: zo was afgelopen seizoen de kraag al anders, zijn de logo's geborduurd ipv erop "geplakt", is het shirt ander materiaal en verschilt de pasvorm.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik vind het shirt op de "echte" foto's minder mooi dan op de promotiefotos. Dat is op zich niet zo raar, maar het verschil is wel groot.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Je betaalt natuurlijk ook wel een andere prijs. Dat er een verschil in zit mag dan ook wat mij betreft wel. Echter moet het in de basis nog wel hetzelfde shirt zijn en daar lijkt nu iets mee aan de hand...
Post Reply