Ja die punten snap ik, op het kraagje na, allemaal wel (goedkopere stof, andere pasvorm, logo geplakt ipv gestikt), maar dit is een wezenlijk verschil in lay-out, dat vind ik wel wat anders. Dan is het echt alsof je in een aliexpress shirtje loopt terwijl die replica gewoon 90euro kost.Standbeeld wrote: ↑17 Jun 2022, 13:08Je bent iets op het spoor. Hou dit vast. Ik weet zo ook niet wat het verschil is want Bakayoko lijkt bij de intro het eerste shirt aan te hebben. Beetje raar. Maar dat er een duidelijk verschil is tussen replica en authentic verbaast mij niet: zo was dit jaar de kraag al anders, zijn de logo's geborduurd ipv erop "geplakt", is het shirt ander materiaal en verschilt de pasvorm.Sensation wrote: ↑17 Jun 2022, 12:57 Even een aparte post aan wijden, iemand die mij dit uit kan leggen?
Wacht, ik snap het niet meer. Dit is foto op de shop, fade aan allebei de kanten:
Dit is een screenshot van de Instagram van Robbbie (die ooit vlogde voor PSV, was gister ook op het event, shirtje gekregen denk van PSV). Fade alleen bij PSV logo, lijkt een authentic want heeft onderaan het shirt een embleem van “Puma Authentic Licensed Football”
Als dit verschil is tussen replica (beide kanten) en Authentic (alleen PSV kant) dan vind ik dat wel een flink verschil, schandalig eigenlijk. Plaatsing van het Puma logo is ook heel anders, waarbij de tweede overeen komt met hoe het gister gepresenteerd werd.
Ik hou het vast