PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Standbeeld wrote: 17 Jun 2022, 13:08
Sensation wrote: 17 Jun 2022, 12:57 Even een aparte post aan wijden, iemand die mij dit uit kan leggen?

Wacht, ik snap het niet meer. Dit is foto op de shop, fade aan allebei de kanten:



Dit is een screenshot van de Instagram van Robbbie (die ooit vlogde voor PSV, was gister ook op het event, shirtje gekregen denk van PSV). Fade alleen bij PSV logo, lijkt een authentic want heeft onderaan het shirt een embleem van “Puma Authentic Licensed Football”



Als dit verschil is tussen replica (beide kanten) en Authentic (alleen PSV kant) dan vind ik dat wel een flink verschil, schandalig eigenlijk. Plaatsing van het Puma logo is ook heel anders, waarbij de tweede overeen komt met hoe het gister gepresenteerd werd.
Je bent iets op het spoor. Hou dit vast. Ik weet zo ook niet wat het verschil is want Bakayoko lijkt bij de intro het eerste shirt aan te hebben. Beetje raar. Maar dat er een duidelijk verschil is tussen replica en authentic verbaast mij niet: zo was dit jaar de kraag al anders, zijn de logo's geborduurd ipv erop "geplakt", is het shirt ander materiaal en verschilt de pasvorm.
Ja die punten snap ik, op het kraagje na, allemaal wel (goedkopere stof, andere pasvorm, logo geplakt ipv gestikt), maar dit is een wezenlijk verschil in lay-out, dat vind ik wel wat anders. Dan is het echt alsof je in een aliexpress shirtje loopt terwijl die replica gewoon 90euro kost.

Ik hou het vast :mrgreen:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Dan kan je nog beter ff een Chinese webshop zoeken die zo'n mooie fake te koop heeft voor een knaak en boswortels. Verschil met die goedkopere van PSV zie je dan toch amper :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Dit wordt geen aanschaf voor mij. Ik wacht even op het thuis shirt.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Sensation wrote: 17 Jun 2022, 12:49
Hannamontana wrote: 17 Jun 2022, 10:33 Hier het shirt op de PSV phoxy dag vandaag

Image

https://ibb.co/fpz0FjQ
Lijkt haast wel een nep shirt want hij heeft die “fade out” van de blokken aan beide kanten (bij PSV logo en bij Puma logo) terwijl het shirt deze alleen aan PSV logo kant heeft.


Edit:
Wacht, ik snap het niet meer. Dit is foto op de shop, fade aan allebei de kanten:



Dit is een screenshot van de Instagram van Robbbie (die ooit vlogde voor PSV, was gister ook op het event, shirtje gekregen denk van PSV). Fade alleen bij PSV logo, lijkt een authentic want heeft onderaan het shirt een embleem van “Puma Authentic Licensed Football”



Als dit verschil is tussen replica (beide kanten) en Authentic (alleen PSV kant) dan vind ik dat wel een flink verschil, schandalig eigenlijk. Plaatsing van het Puma logo is ook heel anders, waarbij de tweede overeen komt met hoe het gister gepresenteerd werd.
Tel de blokken eens? Volgens mij is het pas een rij verder naar rechts dat hij een fade heeft. Je ziet bij de rij waar de fade komt het einde niet toch?

Wat ik niet snap: liep een vrouw al in nieuwe uitshirt rond. Waar heeft ze die gekocht? Voor volwassenen is het zover ik heb kunnen vinden niet te koop. Het zag er bij haar overigens wel mooi uit.
Last edited by Hannamontana on 17 Jun 2022, 13:29, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 17 Jun 2022, 13:10
Standbeeld wrote: 17 Jun 2022, 13:08
Je bent iets op het spoor. Hou dit vast. Ik weet zo ook niet wat het verschil is want Bakayoko lijkt bij de intro het eerste shirt aan te hebben. Beetje raar. Maar dat er een duidelijk verschil is tussen replica en authentic verbaast mij niet: zo was dit jaar de kraag al anders, zijn de logo's geborduurd ipv erop "geplakt", is het shirt ander materiaal en verschilt de pasvorm.
Ja die punten snap ik, op het kraagje na, allemaal wel (goedkopere stof, andere pasvorm, logo geplakt ipv gestikt), maar dit is een wezenlijk verschil in lay-out, dat vind ik wel wat anders. Dan is het echt alsof je in een aliexpress shirtje loopt terwijl die replica gewoon 90euro kost.

Ik hou het vast :mrgreen:
Zag dat de replica in de fanshop ook "Puma Authentic Licensed Football" op het shirtje heeft.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Hannamontana wrote: 17 Jun 2022, 13:27
Sensation wrote: 17 Jun 2022, 12:49

Lijkt haast wel een nep shirt want hij heeft die “fade out” van de blokken aan beide kanten (bij PSV logo en bij Puma logo) terwijl het shirt deze alleen aan PSV logo kant heeft.


Edit:
Wacht, ik snap het niet meer. Dit is foto op de shop, fade aan allebei de kanten:



Dit is een screenshot van de Instagram van Robbbie (die ooit vlogde voor PSV, was gister ook op het event, shirtje gekregen denk van PSV). Fade alleen bij PSV logo, lijkt een authentic want heeft onderaan het shirt een embleem van “Puma Authentic Licensed Football”



Als dit verschil is tussen replica (beide kanten) en Authentic (alleen PSV kant) dan vind ik dat wel een flink verschil, schandalig eigenlijk. Plaatsing van het Puma logo is ook heel anders, waarbij de tweede overeen komt met hoe het gister gepresenteerd werd.
Tel de blokken eens? Volgens mij is het pas een rij verder naar rechts dat hij een fade heeft. Je ziet bij de rij waar de fade komt het einde niet toch?

Wat ik niet snap: liep een vrouw al in nieuwe uitshirt rond. Waar heeft ze die gekocht? Voor volwassenen is het zover ik heb kunnen vinden niet te koop. Het zag er bij haar overigens wel mooi uit.
Gewoon in de fanstore gehaald. Hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00

Standbeeld wrote: 17 Jun 2022, 13:29 Zag dat de replica in de fanshop ook "Puma Authentic Licensed Football" op het shirtje heeft.
Denk dat deze term een beetje bedriegt. Volgens mij betekent dit dat het een officieel goedgekeurd Puma product is, maar de term wekt de schijn dat het een officieel wedstrijdshirt is qua pasvorm, materiaal etc.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Brael wrote: 17 Jun 2022, 13:34
Standbeeld wrote: 17 Jun 2022, 13:29 Zag dat de replica in de fanshop ook "Puma Authentic Licensed Football" op het shirtje heeft.
Denk dat deze term een beetje bedriegt. Volgens mij betekent dit dat het een officieel goedgekeurd Puma product is, maar de term wekt de schijn dat het een officieel wedstrijdshirt is qua pasvorm, materiaal etc.
Dat heb jij goed gezien. Eentje in de categorie "geen toegevoegde suikers" :tear:.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04

Madueke wrote: 17 Jun 2022, 11:24

Zo is het een uitstekend shirtje! Nog ff (af)wachten tot ze het straks tijdens een wedstrijd gaan dragen.
Die Art en dat VanAbbe klussen inmiddels aardig bij…

Image
Image
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Tja. Tig clubs hebben een rood-wit gestreept shirt.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips

Net even in de fanshop wezen kijken. Ik ga 'm niet aanschaffen. In de basis een prima shirt met zwart en rode accenten. De details slaan m.i. echter de plank mis. De blokken vond ik niet mooi, evenals de kraag.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Johnnie Walker wrote: 17 Jun 2022, 15:24 Net even in de fanshop wezen kijken. Ik ga 'm niet aanschaffen. In de basis een prima shirt met zwart en rode accenten. De details slaan m.i. echter de plank mis. De blokken vond ik niet mooi, evenals de kraag.
Is het shirt in het echt zo paars als op foto's lijkt die gemaakt zijn? (Zoals die van Robbie bv.)
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

PCGC wrote: 17 Jun 2022, 15:08
Madueke wrote: 17 Jun 2022, 11:24

Zo is het een uitstekend shirtje! Nog ff (af)wachten tot ze het straks tijdens een wedstrijd gaan dragen.
Die Art en dat VanAbbe klussen inmiddels aardig bij…

Image
Image
Als ik die bovenste zo zie was personalisatie best mogelijk (want is dus natuurlijk gewoon een template..) en dan had het mij mooi geleken als elk blok aan de boven en onderkant geen rechte kant had maar de Eindhovense vibes
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Het gaat voornamelijk om de nft's he, niet perse het shirt.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips

DeEintovenaar wrote: 17 Jun 2022, 15:25
Johnnie Walker wrote: 17 Jun 2022, 15:24 Net even in de fanshop wezen kijken. Ik ga 'm niet aanschaffen. In de basis een prima shirt met zwart en rode accenten. De details slaan m.i. echter de plank mis. De blokken vond ik niet mooi, evenals de kraag.
Is het shirt in het echt zo paars als op foto's lijkt die gemaakt zijn? (Zoals die van Robbie bv.)
Dat idee had ik niet echt, maar niet goed opgelet. Ik woon naast het stadion, dus als ik even een fototje moet maken dan laat maar horen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

DeEintovenaar wrote: 17 Jun 2022, 15:25
Johnnie Walker wrote: 17 Jun 2022, 15:24 Net even in de fanshop wezen kijken. Ik ga 'm niet aanschaffen. In de basis een prima shirt met zwart en rode accenten. De details slaan m.i. echter de plank mis. De blokken vond ik niet mooi, evenals de kraag.
Is het shirt in het echt zo paars als op foto's lijkt die gemaakt zijn? (Zoals die van Robbie bv.)
Ik dacht ooit op foto's een lelijk shirt te zien en toen viel het heel erg mee in de shop. Ik wilde toen een andere die mooi was bij de presentatie, maar spuuglelijk in het echt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Johnnie Walker wrote: 17 Jun 2022, 15:56
DeEintovenaar wrote: 17 Jun 2022, 15:25

Is het shirt in het echt zo paars als op foto's lijkt die gemaakt zijn? (Zoals die van Robbie bv.)
Dat idee had ik niet echt, maar niet goed opgelet. Ik woon naast het stadion, dus als ik even een fototje moet maken dan laat maar horen.
Als je die moeite een keer zou willen nemen dan ontzettend graag 🙈
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

ShovingNE2 wrote: 17 Jun 2022, 15:57
DeEintovenaar wrote: 17 Jun 2022, 15:25

Is het shirt in het echt zo paars als op foto's lijkt die gemaakt zijn? (Zoals die van Robbie bv.)
Ik dacht ooit op foto's een lelijk shirt te zien en toen viel het heel erg mee in de shop. Ik wilde toen een andere die mooi was bij de presentatie, maar spuuglelijk in het echt.
Ja precies dat heb ik ook ooit gehad met een shirt dus vandaar de vraag haha.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips

DeEintovenaar wrote: 17 Jun 2022, 16:00
Johnnie Walker wrote: 17 Jun 2022, 15:56

Dat idee had ik niet echt, maar niet goed opgelet. Ik woon naast het stadion, dus als ik even een fototje moet maken dan laat maar horen.
Als je die moeite een keer zou willen nemen dan ontzettend graag 🙈
Yo, ik loop er direct even naartoe.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV

Op Twitter een duidelijkere foto tegen gekomen

User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker wrote: 17 Jun 2022, 16:04
DeEintovenaar wrote: 17 Jun 2022, 16:00

Als je die moeite een keer zou willen nemen dan ontzettend graag 🙈
Yo, ik loop er direct even naartoe.
Misschien wordt dan het raadsel van [mention]Sensation[/mention] ook opgelost. Kan je kijken of het authentic shirt er ook hangt? En dan het verschil met de normale replica.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Tjompie wrote: 17 Jun 2022, 16:21 Op Twitter een duidelijkere foto tegen gekomen

Het is wel een zoek de verschillen plaatje zeg, wtf. Heb soort van omcirkeld (t is paint oké ik heb niet zo'n vaste hand), maar hoe langer je ernaar kijkt hoe meer verschil je ziet tussen de shirts. Wat is dit? Verschil tussen authentic en replica? Verschil tussen senior en junior?

Image
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Tjompie wrote: 17 Jun 2022, 16:21 Op Twitter een duidelijkere foto tegen gekomen

Als je naar het middelste vak shirts kijkt dan zie je twee verschillende shirts naast elkaar qua patroon. Wordt er niet makkelijker op zo.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips

Kan ik een video uploaden? Ik heb ze naast elkaar gehangen en een filmpje gemaakt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 17 Jun 2022, 16:25
Tjompie wrote: 17 Jun 2022, 16:21 Op Twitter een duidelijkere foto tegen gekomen

Het is wel een zoek de verschillen plaatje zeg, wtf. Heb soort van omcirkeld (t is paint oké ik heb niet zo'n vaste hand), maar hoe langer je ernaar kijkt hoe meer verschil je ziet tussen de shirts. Wat is dit? Verschil tussen authentic en replica? Verschil tussen senior en junior?

Image
Er lijkt wel op alle shirts "drycell" te staan rechtsonder. Op het authentic shirt staat "ultraweave".
Post Reply