PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips

Bombel500 wrote: 17 Jun 2022, 17:23
Johnnie Walker wrote: 17 Jun 2022, 16:48 Authentic
Image

Replica
Image

Opvallende verschillen:

[*] De stof van beide shirts verschilt erg van elkaar. De replica voelt zo'n beetje hetzelfde aan als je gewend bent van je andere voetbalshirts. De authentic is gemaakt van een soort stof wat je doet denken aan je zwembroek. Stuk dunnere stof. Zal wel beter ademen. Vind het authentic shirt door de stof ook wat valer ogen, maar dat kan aan mij liggen.

[*] Beide pasvormen zijn in orde. Het is niet zo dat de pasvorm van de replica verneukt is. Zit beide prima. De authentic zit vanzelf sprekend een stukkie strakker, zeker bij de schouders. Is wat meer slim fit.

[*] De sterren boven het logo vielen mij op. Bij de authentic zijn ze erop gedrukt en ziet het er vrij goedkoop uit, terwijl de replica ze gewoon heeft zoals het hoort te zijn.

[*] Geen paarse gloed in het echt. Dat komt door de foto's. De blokken zijn echt zwart met grijs.

Hier de video:

De voorste is dus de replica. En de achterste de authentic.

Ik vind de replica mooier. Let vooral op het logo en de sterren.
En heb je hem gekocht?????
Nope. Zonder het blokkenpatroon waarschijnlijk wel.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 17 Jun 2022, 17:10
Standbeeld wrote: 17 Jun 2022, 16:57
Duidelijk. Bedankt. Dan moeten we gewoon concluderen dat er twee shirts zijn met een verschillend blokkenpatroon. Ben nu wel weer benieuwd hoe dat straks precies zit als onze mannen erin spelen.
Ik heb net geleerd hoe het in de kledingindustrie werkt (grote mensen wereld blijkbaar, denken ze in Azië anders over), dus ik ga er vanuit dat elke speler een ander shirt heeft aangezien het uit 1 lap stof komt waardoor geen enkel shirt identiek is.

:lol:
Ik dacht net laat ik de fanstore eens bellen, dit mysterie moet voor eens en altijd opgelost worden. Bleek dat ze na 17u niet meer te bereiken zijn. :grin:
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12

Het is te hopen dat er niet onverhoopt een vierkante meter wit tussenzit, met in het midden een langgerekte rode bloedvlek van één van de kindjes die zich aan de naald heeft verwond. De productiekosten moeten toch worden gedrukt, nietwaar?
Bombel500
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 13 Jun 2022, 21:52
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo wrote: 17 Jun 2022, 17:30 Het is te hopen dat er niet onverhoopt een vierkante meter wit tussenzit, met in het midden een langgerekte rode bloedvlek van één van de kindjes die zich aan de naald heeft verwond. De productiekosten moeten toch worden gedrukt, nietwaar?
Laten we het hopen inderdaad!!
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

En over de blokken, bij het authentieke shirt staat het puma logo dus in het kruispunt van vier blokken?
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Bombel500 wrote: 17 Jun 2022, 17:13 :lol:
Ardbeg wrote: 17 Jun 2022, 16:42

Nee, zo werkt dat niet. Shirts horen hetzelfde te zijn.
😂😂😂 niet teveel huilen vanavond he!

Eh, huh?
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

El Sordo wrote: 17 Jun 2022, 17:30 Het is te hopen dat er niet onverhoopt een vierkante meter wit tussenzit, met in het midden een langgerekte rode bloedvlek van één van de kindjes die zich aan de naald heeft verwond. De productiekosten moeten toch worden gedrukt, nietwaar?
Daar maken ze het shirt voor onze Amsterdamse vrienden van
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Ja, dat was inderdaad de grap denk ik 😊
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

DadOfFour wrote: 17 Jun 2022, 17:45 En over de blokken, bij het authentieke shirt staat het puma logo dus in het kruispunt van vier blokken?
Klopt, vooralsnog, maar je weet niet hoe de lap stof is hè
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 17 Jun 2022, 18:55
DadOfFour wrote: 17 Jun 2022, 17:45 En over de blokken, bij het authentieke shirt staat het puma logo dus in het kruispunt van vier blokken?
Klopt, vooralsnog, maar je weet niet hoe de lap stof is hè
Het draait allemaal om geld jongen. Geen een kledingstuk is hetzelfde.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04

Standbeeld wrote: 17 Jun 2022, 16:57
Johnnie Walker wrote: 17 Jun 2022, 16:54

Nee, de authentics hingen echt ergens anders. Onopvallend ook overigens. Heb het aan een medewerker moeten vragen. Het rek wat je ziet op de foto is het eerste rek rechts als je binnenkomt. Hier hingen alleen maar replica's.
Duidelijk. Bedankt. Dan moeten we gewoon concluderen dat er twee shirts zijn met een verschillend blokkenpatroon. Ben nu wel weer benieuwd hoe dat straks precies zit als onze mannen erin spelen.
Godver, sommigen hebben nu al moeite om de bal naar een teamgenoot te spelen…
#FreeGeneratie4
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

PCGC wrote: 17 Jun 2022, 19:21
Standbeeld wrote: 17 Jun 2022, 16:57
Duidelijk. Bedankt. Dan moeten we gewoon concluderen dat er twee shirts zijn met een verschillend blokkenpatroon. Ben nu wel weer benieuwd hoe dat straks precies zit als onze mannen erin spelen.
Godver, sommigen hebben nu al moeite om de bal naar een teamgenoot te spelen…
Wordt het excuus van volgend seizoen "ja maar coach, zijn blokken waren anders"
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Replica lijkt echt een vodje.
Ex unitate vires
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Als het 3e shirt en thuisshirt net zoveel consternatie opleveren als dit uitshirt dan lullen we pagina's wel vol hier. :L
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote: 17 Jun 2022, 19:26 Als het 3e shirt en thuisshirt net zoveel consternatie opleveren als dit uitshirt dan lullen we pagina's wel vol hier. :L
Jep, en bij een 100 páginas halen we Luckassen terug
La vida és massa curta per no fer broma
Bombel500
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 13 Jun 2022, 21:52
Clubvoorkeur: PSV

Een helemaal witte 3e tenue met een gouden puma teken zou Nice zijn, of het thuisshirt met puma in het goud net als bij het trainingsshirt! Ben benieuwd
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Standbeeld wrote: 17 Jun 2022, 13:30
Hannamontana wrote: 17 Jun 2022, 13:27

Tel de blokken eens? Volgens mij is het pas een rij verder naar rechts dat hij een fade heeft. Je ziet bij de rij waar de fade komt het einde niet toch?

Wat ik niet snap: liep een vrouw al in nieuwe uitshirt rond. Waar heeft ze die gekocht? Voor volwassenen is het zover ik heb kunnen vinden niet te koop. Het zag er bij haar overigens wel mooi uit.
Gewoon in de fanstore gehaald. Hoeft niet zo moeilijk te zijn.
Dat is waar. Maar dan ging die vanmorgen vroeg open en is zij echt als eerste geweest om daarna door te rijden naar de PSV phoxy dag. Netjes
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00

Zeveren over verplichte koopopties, clausules, Doan Zahavi en Mwene wel of geen miskoop en de stof en het aantal blokjes op een shirt. Tijd dat we een speler binnen gaan hengelen want dit is doodvermoeiend :lol:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug wrote: 17 Jun 2022, 21:44 Zeveren over verplichte koopopties, clausules, Doan Zahavi en Mwene wel of geen miskoop en de stof en het aantal blokjes op een shirt. Tijd dat we een speler binnen gaan hengelen want dit is doodvermoeiend :lol:
Zat ik net ook aan te denken: maar toch grappig in de wetenschap dat Rik en/of Marco deze onzin ook allemaal door moeten hakselen in de zoektocht naar iets interessants om een artikeltje over te schrijven. :lol:
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00

Haha ja dat wel, want je hebt gewoon gelijk over dat nieuwtje van die spits die Armada hier noemde. 100%.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Is deze hier al eens gepost?

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Gender:

Logo naar links en puma naar rechts zou ik zeggen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16

Wat een geweldig mooi shirt. Dat zou voor mij meteen het allermooiste uitshirt zijn en zou ik zonder aarzelen halen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Heel gaaf tenue ja. Clublogo op het hart zou het helemaal afmaken.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Logos op de normale plek en dan is 't een topshirt
La vida és massa curta per no fer broma
Post Reply