Nieuwe keeper

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 18 Jun 2022, 17:14
Juancho wrote: 17 Jun 2022, 12:35 Ook dat. Drommel als 2de keuze is eigenlijk een hele slechte keuze. Hak dan definitief de knoop door: verkoop (biedt hem aan, verzin iets) of verhuur (misschien helpt een jaartje spelen in de marge bij een subtopper hem en wordt zijn marktwaarde weer wat stabieler). Maar dit is eigenlijk een oplossing die voor niemand goed is: Drommel zal normaal gesproken stil staan in ontwikkeling en gezien zijn mindere punten is het ook geen betrouwbare 2de keuze. Verlies/verlies.
Eens. Pappen en nathouden heeft nul zin. Zet hem in de verkoop. Zat tegen oranje aan, nog steeds jong. Er is toch wel een championship club die zich hier aan wilt wagen voor 2 miljoen?
Brighton kocht Scherpen voor 4(?), dus lijkt me wel idd.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Verschil tussen Scherpen en Drommel is wel dat de een 2meter is en een redelijk fysiek heeft en de ander een tenger fysiek heeft. Dat is wel iets waar Championshipclubs naar kijken. Alsnog moet je er wel iets voor kunnen vangen natuurlijk.

Ben meer benieuwd naar de nieuwe geruchten rondom de nieuwe eerste doelman, want dat is behoorlijk karig de laatste tijd.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Scherpen maakte blunders maar die blunders leken niet het resultaat van het mentale. Bij Joel is dat wel het geval. Is een moeilijke kwestie maar ik snap dat veel clubs daardoor meer terughoudend zijn dan bij een Scherpen. De laatste is gewoon goed in het koppie, jong/onervaren en maakt daardoor fouten.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Daarom zullen ze misschien geen 4, maar wel 2 voor hem over hebben. Maar verhuren lijkt me het beste en daarna verkopen na hopelijk een goed seizoen bij een middenmotor (Utrecht/Vitesse oid)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

milansandro
Legende
Posts: 10609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Er moet nu toch een gigantisch goede en fitte doelman worden aangetrokken..
Want ik hou mijn hart vast als die geblesseerd raakt..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
bamboe
Ballenjongen
Posts: 3
Joined: 04 Nov 2020, 17:30
FOOTB_REM_S: No

Waterman 😩 als je dan een ervaren 3e doelman zoekt, was Tyton ook transfervrij...
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

bamboe wrote: 18 Jun 2022, 21:34 Waterman 😩 als je dan een ervaren 3e doelman zoekt, was Tyton ook transfervrij...
Die is toch naar Twente? Maar dat was inderdaad een veel betere optie geweest. Nu heeft Twente op keepersgebied sowieso een goede logica qua beleid.
bamboe
Ballenjongen
Posts: 3
Joined: 04 Nov 2020, 17:30
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 18 Jun 2022, 21:36
bamboe wrote: 18 Jun 2022, 21:34 Waterman 😩 als je dan een ervaren 3e doelman zoekt, was Tyton ook transfervrij...
Die is toch naar Twente? Maar dat was inderdaad een veel betere optie geweest. Nu heeft Twente op keepersgebied sowieso een goede logica qua beleid.
Inderdaad, nu heeft Twente met twee voormalige PSV keepers, twee betere keepers in huis dan PSV momenteel heeft 🤷🏼‍♂️
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Oh boy oh boy oh boy 😭
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Keepertje hoor
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Profiel is heel interessant.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Goede keeper? Ken hem niet.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ja, top level
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mocht Drommel vertrekkenz de kans lijkt aanwezig na de uitspraken van hemzelf en Benitez de laatste dagen.

In april heb ik al de volgende keepers benoemd.
Voormalig KG wrote: 19 Apr 2024, 22:19 Als Drommel vertrekt en er een nieuwe keeper moet komen dan mogen ze van mij best denken aan de volgende twee.


Is alleen in de winter overgestapt naar Cruz Azul.
Een uitstekende keeper die een grote ruimte kan bespelen.

Of Vicente Reyes een jonge Amerikaanse Chileen die voor Chili nu zijn wedstrijden voetbalt. Dit seizoen opgepikt en verhuurd door Norwich City.
Wel een jongen met uitstekende reflexen, betrouwbaar en redelijk goed aan de bal. Ook in staat om de ruimtes te verdedigen.
Bij Norwich komt hij niet aan de bak.





Beiden zijn pas sinds kort bij hun nieuwe club maar wel zo talentvol dat ik ze graag al hier zou zien. Als Drommel dan lijkt te vertrekken.

Wellicht een huur met een vast aankoop bedrag.
Vandaag een nieuwe, Tobe Leysen, die gezien hij ook Nederlands spreekt wel heel hoog op de lijst zal staan bij PSV. Het kan eigenlijk niet anders.

Het is een van de top keepers in België uit de befaamde voetbalschool van Genk, die onder andere meerdere wereld keepers hebben voortgebracht.

Tobe Leysen, was vertrokken naar OH Leuven omdat hij achter VanderVoort en Van Crombrugge gewoonweg niet aan zijn speelminuten kwam.
Hij is dit seizoen een van de uitblinkers op de Belgische velden.



Hij is groot, ster, voetballend prima onderlegd. Echt een goede keeper van 22 jaar met genoeg potentieel om verder te groeien.

https://www.voetbalnieuws.be/news/77029 ... optransfer
Genk wilt hem terug, Inter scheen hem op een lijstje te hebben. Ik zou hem ook graag in ons shirt bewonderen.

Zijn contract loopt nog 4 jaar dus het zal wat mogen kosten. Dat was bij Drommel ook dus hopelijk durven ze een stap te zetten.
These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 4):
SensationRen HöekArmadapsvgouda
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De vraag is bij zulke talentvolle keepers die juist een stapje terug gedaan hebben om veel te spelen (en ondertussen 22 zijn)...of ze het zien zitten om bij PSV een seizoen lang op de bank te zitten.

Voormalig KG Edit: of ik las je post verkeerd en bedoel je dat je hem als vervanger van Benitez ziet ;)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Directiekamer PSV -> Shit Benitez wil weg. Dan moeten we een nieuwe keeper halen. Welke NL keepers (dicht bij het NL11) zijn er beschikbaar? Even rondje bellen.... allleen Olij en 1,5 jaar geleden Noppert. Welke doelmannen uit de ED zijn interessant? Alleen Wellenreuther en Olij. Hebben we nog een NL keeper over de grens? Padt, Bizot... nee dus. Of buitenlanders die ooit in de ED hebben gekeept? Blaswich maar die is net verhuurd tot volgende zomer helaas.

Flekken zou een longshot zijn maar eigenlijk te ambitieus. Dat had ik volgend jaar nog wel zien gebeuren. Ortega is ook nog net een jaartje te vroeg wellicht. Die heeft vorig jaar ook best wel wat gespeeld en zit daar nog wel ok met zijn leeftijd.

Ik vind het niet logisch dat PSV een keeper vindt die vanaf dag 1 vergelijkbaar is met Benitez.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 02 May 2024, 10:54 Keepertje, (@Heruone ja het is een sweeper-keeper). Jonas Urbig, 20-jarige keeper die dit seizoen door Greuther Furth gehuurd wordt van FC Köln.

Draadje met heel mooi verslag:








Image
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mamardashvili. Even diep in de buidel tasten maar dan heb je ook wat.

Nee, ik verwacht dat ze eerst de bekende markt afstruinen en dat ze bij Flekken uitkomen.
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maduka Okoye (??)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 08 Jul 2024, 18:49 Mamardashvili. Even diep in de buidel tasten maar dan heb je ook wat.

Nee, ik verwacht dat ze eerst de bekende markt afstruinen en dat ze bij Flekken uitkomen.
Ik zou er 100% voor tekenen. Vind het zelfs een upgrade tov Bennie als je kijkt naar wat Boszbal nodig heeft. Niet realistisch.
Vakkie M
Talent
Posts: 72
Joined: 18 Aug 2022, 13:19
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 08 Jul 2024, 18:49 Mamardashvili. Even diep in de buidel tasten maar dan heb je ook wat.

Nee, ik verwacht dat ze eerst de bekende markt afstruinen en dat ze bij Flekken uitkomen.
Mark Flekken zal het wel worden. Nederlands, degelijk en nog enigszins realistisch.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vakkie M wrote: 08 Jul 2024, 18:53
Joenepsv wrote: 08 Jul 2024, 18:49 Mamardashvili. Even diep in de buidel tasten maar dan heb je ook wat.

Nee, ik verwacht dat ze eerst de bekende markt afstruinen en dat ze bij Flekken uitkomen.
Mark Flekken zal het wel worden. Nederlands, degelijk en nog enigszins realistisch.
Dat is helemaal nog niet zo vanzelfsprekend.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat je echt wel een categorie hoger dan Flekken kan mikken
These users thanked the author Sensation for the post (total 7):
ArdbegDonyellMalenSKERLALeon77MThijsTylerDurdnRen Höek
Post Reply