Ik denk stiekem dat hij voor de eerste competitiewedstrijd al gevlogen is.
Ruud van Nistelrooij
-
- Vedette
-
- Vaste waarde in elftal
Waar heeft hij dit gezegd eigenlijk? Zie het nu al vaker voorbij komen en verder dan een tweet van Rik kom ik niet.Chucky wrote: ↑21 Jun 2022, 09:29Was inderdaad niet heel handig, maar de context is wel belangrijk hier. De vraag over Vinicius werd gesteld om te peilen hoeveel spitsen er gehaald gaan worden, althans zo interpreteerde ik het. Als we bijv. Luuk en Simic halen, zal Vinicius verwacht ik vertrekken, terwijl als we alleen Luuk halen Vinicius waarschijnlijk tweede spits zal zijn.Brael wrote: ↑21 Jun 2022, 08:47 Zo kalm, koel en zelfverzekerd als hij overkwam, deed hij toch ook een paar vreemde cq. opmerkelijke uitspraken.
Zo wilde hij Vinicius (die spits, of wat ervoor door moet gaan) niet bestempelen als 3e spits dit seizoen. Hij zei er nog geen nummertjes op te plakken, maar gewoon met de gasten aan de slag te willen.
Maar toen het over de keepers ging, wist hij wel meteen wie er 1e, 2e en 3e keeper zou worden. Bovendien gaf hij aan dat vanuit de spelersgroep het signaal kwam dat ze een nieuwe keeper wilden, maar vervolgens gaf hij wel aan dat hij alle vertrouwen had dat Drommel er weer bovenop zou komen. Ook nogal tegenstrijdig om die jongen eerst alle vertrouwen te ontnemen, en later in het interview weer te zeggen dat hij wel alle vertrouwen heeft dat hij weer uit dit dal klimt.
Het keepersbestand is al min of meer duidelijk:
1: Benitez
2: Drommel
3: Waterman
4: Peersman
Verhuur: Delanghe
Verkoop: Müller
De opmerking over het wantrouwen vanuit de spelersgroep in Drommel is wel heel vreemd, lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor de teamgeest.
Wat ik echter begreep uit zijn woorden bij de persconferentie is: 'uit een analyse van de selectie'. Niet dat het van de selectie zelf kwam.
Berust die hele conclusie niet op een misverstand?
-
- Vaste waarde in elftal
Dat het einde verhaal is, en hoort te zijn, voor Drommel dat is wel duidelijk.
Onbegrijpelijke aankoop en een mismatch die je van mijlenver aan zag komen, helaas. Net als Luckassen overigens. Bijna 10 miljoen stuk geslagen op die 2. De horror!
Onbegrijpelijke aankoop en een mismatch die je van mijlenver aan zag komen, helaas. Net als Luckassen overigens. Bijna 10 miljoen stuk geslagen op die 2. De horror!
-
- Meervoudig international
Waar heeft hij gezegd dat vanuit de spelersgroep het signaal kwam om een nieuwe keeper te halen? Heb gisteren veel gezien, maar dat heb ik hem nergens horen zeggen. Stond idd in ED, maar volgens mij is dat verkeerd geciteerd. Ruud had het over "na analyse van de spelersgroep hadden de 1 en 9 posities prioriteit".Brael wrote: ↑21 Jun 2022, 08:47 Zo kalm, koel en zelfverzekerd als hij overkwam, deed hij toch ook een paar vreemde cq. opmerkelijke uitspraken.
Zo wilde hij Vinicius (die spits, of wat ervoor door moet gaan) niet bestempelen als 3e spits dit seizoen. Hij zei er nog geen nummertjes op te plakken, maar gewoon met de gasten aan de slag te willen.
Maar toen het over de keepers ging, wist hij wel meteen wie er 1e, 2e en 3e keeper zou worden. Bovendien gaf hij aan dat vanuit de spelersgroep het signaal kwam dat ze een nieuwe keeper wilden, maar vervolgens gaf hij wel aan dat hij alle vertrouwen had dat Drommel er weer bovenop zou komen. Ook nogal tegenstrijdig om die jongen eerst alle vertrouwen te ontnemen, en later in het interview weer te zeggen dat hij wel alle vertrouwen heeft dat hij weer uit dit dal klimt.
-
- Vedette
Volgens mij op de persconferentie, staat op de YT pagina van PSV. Of ik moet het ook verkeerd verstaan hebben.Assy wrote: ↑21 Jun 2022, 09:45Waar heeft hij dit gezegd eigenlijk? Zie het nu al vaker voorbij komen en verder dan een tweet van Rik kom ik niet.Chucky wrote: ↑21 Jun 2022, 09:29
Was inderdaad niet heel handig, maar de context is wel belangrijk hier. De vraag over Vinicius werd gesteld om te peilen hoeveel spitsen er gehaald gaan worden, althans zo interpreteerde ik het. Als we bijv. Luuk en Simic halen, zal Vinicius verwacht ik vertrekken, terwijl als we alleen Luuk halen Vinicius waarschijnlijk tweede spits zal zijn.
De opmerking over het wantrouwen vanuit de spelersgroep in Drommel is wel heel vreemd, lijkt me niet bepaald bevorderlijk voor de teamgeest.
Wat ik echter begreep uit zijn woorden bij de persconferentie is: 'uit een analyse van de selectie'. Niet dat het van de selectie zelf kwam.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik heb het specifieke moment niet langs horen komen, hij had het wel over evaluatie van de spelersselectie waar de nummer 1 en nummer 9 positie als prioriteiten uit naar voren kwamen. Maar lijkt mij dat hij hier een evaluatie met de staff bedoeld en niet op basis van gesprekken met de spelers. Of jij doelt op een ander moment.Chucky wrote: ↑21 Jun 2022, 09:53Volgens mij op de persconferentie, staat op de YT pagina van PSV. Of ik moet het ook verkeerd verstaan hebben.Assy wrote: ↑21 Jun 2022, 09:45
Waar heeft hij dit gezegd eigenlijk? Zie het nu al vaker voorbij komen en verder dan een tweet van Rik kom ik niet.
-
- Vedette
Nou, hij gaf wel heel duidelijk aan dat hij het liefste 3 spitsen tot zijn beschikking heeft. Maar dat Vinicius daarmee de beoogde 3e spits is, dat wilde hij dus niet zeggen.Chucky wrote: ↑21 Jun 2022, 09:29 Was inderdaad niet heel handig, maar de context is wel belangrijk hier. De vraag over Vinicius werd gesteld om te peilen hoeveel spitsen er gehaald gaan worden, althans zo interpreteerde ik het. Als we bijv. Luuk en Simic halen, zal Vinicius verwacht ik vertrekken, terwijl als we alleen Luuk halen Vinicius waarschijnlijk tweede spits zal zijn.
[mention]Noosa[/mention] en [mention]Assy[/mention] ik moet eerlijk zeggen dat ik die opmerking over Drommel ook van Elfrink heb gekopieerd, ik heb Ruud dit niet zelf horen zeggen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Lijkt me logisch dat je nog niet kan zeggen of Vini 3e spits wordt. We weten niet eens wie er nog bij komen. Met de keepers heb je iemand van de buitencategorie gehaald aldus Ruud, dus dan kan je wel al stellen dat diegene 1e keeper wordt. Zo moeilijk is het niet.
-
- Vedette
Ergens is het wel logisch, maar de verklaring is dan vreemd. Ruud zegt over zijn spitsen: "ik plak er nog geen nummertjes op totdat ik echt met die jongens heb gewerkt". Maar bij de keepers doet hij dat dus wel.Standbeeld wrote: ↑21 Jun 2022, 10:03 Lijkt me logisch dat je nog niet kan zeggen of Vini 3e spits wordt. We weten niet eens wie er nog bij komen. Met de keepers heb je iemand van de buitencategorie gehaald aldus Ruud, dus dan kan je wel al stellen dat diegene 1e keeper wordt. Zo moeilijk is het niet.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Vier dagen geleden verscheen een artikel waarin duidelijk werd dat men bij PSV 'de pijn’ en de drang om zich te willen revancheren weinig voelde bij Drommel. Dat leest alsof de staf die mening is toegedaan, maar kan evenzeer duiden op de spelersgroep natuurlijk. Als je doelman aan de grond genageld blijft staan bij elke hoge bal, de blunders aaneen rijgt en na elke fout staat te trillen als een rietje vind ik dat ook begrijpelijk. Waarom we de titel zijn misgelopen is natuurlijk van vele factoren afhankelijk, maar de punten die Drommel PSV heeft gekost maken wel een cruciaal verschil. Ik zie de opmerking van Van Nistelrooij dan ook vooral als een chique steun in de rug, die niet al te veel waarde heeft.Chucky wrote: ↑21 Jun 2022, 09:29Was inderdaad niet heel handig, maar de context is wel belangrijk hier. De vraag over Vinicius werd gesteld om te peilen hoeveel spitsen er gehaald gaan worden, althans zo interpreteerde ik het. Als we bijv. Luuk en Simic halen, zal Vinicius verwacht ik vertrekken, terwijl als we alleen Luuk halen Vinicius waarschijnlijk tweede spits zal zijn.Brael wrote: ↑21 Jun 2022, 08:47 Zo kalm, koel en zelfverzekerd als hij overkwam, deed hij toch ook een paar vreemde cq. opmerkelijke uitspraken.
Ten aanzien van je keepersbestand ligt het in mijn ogen voor de hand dat Drommel verhuurd gaat worden en in een ander shirt mag bewijzen waarom PSV nog toekomst in hem moet zien. Met Boy Waterman heb je nauwelijks een betere keeper, maar daarmee heb je ook precies de reden waarom je Drommel net zo goed kunt verhuren en in het uiterste geval van nood Peersman op kunt laten draven.
- Standbeeld
- Mister PSV
Omdat het kwaliteitsverschil tussen Drommel en Benitez dermate groot is, dat ze al tegen Benitez hebben gezegd dat hij 1e keeper wordt. Als Luuk komt dan plakt hij daar ook gewoon een nummertje 1 op. Maar of Vini dan spits 2 of 3 wordt dat zal hij wel op de training moeten zien. Hij geeft daar ook maar een rustig interview, moeten niet ieder woord ontleden.Brael wrote: ↑21 Jun 2022, 10:05Ergens is het wel logisch, maar de verklaring is dan vreemd. Ruud zegt over zijn spitsen: "ik plak er nog geen nummertjes op totdat ik echt met die jongens heb gewerkt". Maar bij de keepers doet hij dat dus wel.Standbeeld wrote: ↑21 Jun 2022, 10:03 Lijkt me logisch dat je nog niet kan zeggen of Vini 3e spits wordt. We weten niet eens wie er nog bij komen. Met de keepers heb je iemand van de buitencategorie gehaald aldus Ruud, dus dan kan je wel al stellen dat diegene 1e keeper wordt. Zo moeilijk is het niet.
- ShovingNE2
- Site Admin
Denk dat de ereronde na Twente-PSV heel veel chagrijn heeft opgeleverd. Je bent en slecht en je laat je huldigen na puntverlies als gevolg van jouw blunders. Ik had hem als aanvoerder naar binnen getrapt. Of over de boarding.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- voskat
- Nationale topspeler
Die onbegrijpelijke kolderaankopen vormen maar een klein deeltje van het komen en gaan van PSV, maar het contrast tussen dat soort flaters (een Drommel, een Isaksson, een Bruma) en bijvoorbeeld het halen van een Madueke, een Dzsudzsak of een Sangaré vind ik soms zo schokkend groot... ik snap dat echt niet.
Komen die echt allemaal uit de pen van hetzelfde scoutingsteam??
Ruud zou zich hier ook kapot aan moeten ergeren, met zijn haast pathologische winnaarsmentaliteit. Bij hem zou er geen Engelaar in komen!
- Standbeeld
- Mister PSV
Jongens als Gakpo en Teze zullen zich dan wel opvreten ja. Ik ben er ook zeker van dat Cody een topkeeper heeft geëist voor een langer verblijf.ShovingNE2 wrote: ↑21 Jun 2022, 10:10 Denk dat de ereronde na Twente-PSV heel veel chagrijn heeft opgeleverd. Je bent en slecht en je laat je huldigen na puntverlies als gevolg van jouw blunders. Ik had hem als aanvoerder naar binnen getrapt. Of over de boarding.
- Trixm
- Vedette
Mijn inziens was dit een verkeerde interpretatie van Rik Elfrink.Sensation wrote: ↑21 Jun 2022, 10:00Ik heb het specifieke moment niet langs horen komen, hij had het wel over evaluatie van de spelersselectie waar de nummer 1 en nummer 9 positie als prioriteiten uit naar voren kwamen. Maar lijkt mij dat hij hier een evaluatie met de staff bedoeld en niet op basis van gesprekken met de spelers. Of jij doelt op een ander moment.
In de persco zei hij “ vanuit de analyse van de selectie, ipv de analyse door de selectie”? Kleine nuance, maar een heel ander signaal.
Saibari is underrated.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
100% zeker ja.Standbeeld wrote: ↑21 Jun 2022, 10:20 Ik ben er ook zeker van dat Cody een topkeeper heeft geëist voor een langer verblijf.
#FreeGeneratie4
-
- Bankzitter
Verademing om Ruud op deze positie te horen en zien. Dit straalt een echte PSV er uit. Goede teksten en vooral duidelijk dat de lat omhoog moet. Tekenend dat hij bij Gerbrands het niet zou doen en met Marcel wel. Dit betekent geen halve aankopen meer zoals Mwene, Ramalho, Zahavi, Mvogo, Vinicius, Max, Müller maar echte versterkingen. Hoger mikken dan middelmaat of opvulling, die moet uit de jeugd komen.
-
- Vedette
We hebben voor opvulling echt wel mensen buiten de jeugd nodig hoor. Waarom denk je dat Boy Waterman nu is gehaald. Daarbijkomend Mwene is nuttig gebleken tot nu toe en Ramalho heeft zich echt wel meer bewezen dan nuttig te zijn.Number 8 On Tour wrote: ↑21 Jun 2022, 10:28 Verademing om Ruud op deze positie te horen en zien. Dit straalt een echte PSV er uit. Goede teksten en vooral duidelijk dat de lat omhoog moet. Tekenend dat hij bij Gerbrands het niet zou doen en met Marcel wel. Dit betekent geen halve aankopen meer zoals Mwene, Ramalho, Zahavi, Mvogo, Vinicius, Max, Müller maar echte versterkingen. Hoger mikken dan middelmaat of opvulling, die moet uit de jeugd komen.
-
- Vedette
Dat was inderdaad mooi om te zien, Ruud die hoger durft te mikken, en van iedereen binnen de club eist dat ze hoger gaan mikken.Number 8 On Tour wrote: ↑21 Jun 2022, 10:28 Verademing om Ruud op deze positie te horen en zien. Dit straalt een echte PSV er uit. Goede teksten en vooral duidelijk dat de lat omhoog moet. Tekenend dat hij bij Gerbrands het niet zou doen en met Marcel wel. Dit betekent geen halve aankopen meer zoals Mwene, Ramalho, Zahavi, Mvogo, Vinicius, Max, Müller maar echte versterkingen. Hoger mikken dan middelmaat of opvulling, die moet uit de jeugd komen.
Maar ook eerlijk kunnen zeggen: als je er zelf alles aan gedaan hebt om je doelen te behalen, en het is niet gelukt, dan is er geen man overboord, maar gaan we samen kijken hoe we weer een stap omhoog kunnen zetten.
-
- Vedette
Wat een prettige kerel, zo ken ik hem ook. Komt natuurlijk over op de trainingsbeelden, met ervaren staf om hem heen, ik zie potentie. En zelf knetterfit, vind ik ook belangrijk voor een trainer.
-
- Vaste waarde in elftal
Toon deed de aankopen niet he.Number 8 On Tour wrote: ↑21 Jun 2022, 10:28 Verademing om Ruud op deze positie te horen en zien. Dit straalt een echte PSV er uit. Goede teksten en vooral duidelijk dat de lat omhoog moet. Tekenend dat hij bij Gerbrands het niet zou doen en met Marcel wel. Dit betekent geen halve aankopen meer zoals Mwene, Ramalho, Zahavi, Mvogo, Vinicius, Max, Müller maar echte versterkingen. Hoger mikken dan middelmaat of opvulling, die moet uit de jeugd komen.
-
- Legende
Nieuwe topdoelman, een coach die meer nadruk wil leggen op een georganiseerde verdediging, niet meer als een kip zonder kop naar voren rennen. Én een coach die uitspreekt dat budgetten geen fuck uitmaken en dat de doelstelling van PSV altijd moet zijn om voor alle prijzen te gaan..
Ik heb er zin in!
Ik denk ook echt dat dit jaar de ommekeer gaat worden..
Ik heb er zin in!
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- mateja
- Internationale topspeler
Dit ga je vaak herhalen hè?milansandro wrote: ↑21 Jun 2022, 11:44 Nieuwe topdoelman, een coach die meer nadruk wil leggen op een georganiseerde verdediging, niet meer als een kip zonder kop naar voren rennen. Én een coach die uitspreekt dat budgetten geen fuck uitmaken en dat de doelstelling van PSV altijd moet zijn om voor alle prijzen te gaan..
Ik heb er zin in!
- Standbeeld
- Mister PSV
Mooi, Milan. Als jij er zin in hebt dan heb ik er ook zin in.milansandro wrote: ↑21 Jun 2022, 11:44 Nieuwe topdoelman, een coach die meer nadruk wil leggen op een georganiseerde verdediging, niet meer als een kip zonder kop naar voren rennen. Én een coach die uitspreekt dat budgetten geen fuck uitmaken en dat de doelstelling van PSV altijd moet zijn om voor alle prijzen te gaan..
Ik heb er zin in!