Negeer modus..mateja wrote: ↑21 Jun 2022, 11:55Dit ga je vaak herhalen hè?milansandro wrote: ↑21 Jun 2022, 11:44 Nieuwe topdoelman, een coach die meer nadruk wil leggen op een georganiseerde verdediging, niet meer als een kip zonder kop naar voren rennen. Én een coach die uitspreekt dat budgetten geen fuck uitmaken en dat de doelstelling van PSV altijd moet zijn om voor alle prijzen te gaan..
Ik heb er zin in!
Ik denk ook echt dat dit jaar de ommekeer gaat worden..
Ruud van Nistelrooij
-
- Legende
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Vedette
Doet pijn hè, een coach die zich niet op voorhand verschuilt achter excuses?mateja wrote: ↑21 Jun 2022, 11:55Dit ga je vaak herhalen hè?milansandro wrote: ↑21 Jun 2022, 11:44 Nieuwe topdoelman, een coach die meer nadruk wil leggen op een georganiseerde verdediging, niet meer als een kip zonder kop naar voren rennen. Én een coach die uitspreekt dat budgetten geen fuck uitmaken en dat de doelstelling van PSV altijd moet zijn om voor alle prijzen te gaan..
Ik heb er zin in!
Ik denk ook echt dat dit jaar de ommekeer gaat worden..
Eindelijk weer de borst vooruit, maar niet op een arrogante manier. Precies zoals PSV zou moeten zijn.
Hopelijk zien we dat hier op het forum ook wat meer terug dit seizoen, in plaats van die sluimerende excuuscultuur.
-
- Vedette
Ik kan het trouwens toch niet laten om nog maar eens te zeggen dat RvN echt een prachtige baard heeft. Wat ben ik daar jaloers op.
Ooit heb ik de barbier in Madrid bezocht waar Ruud zijn baard heeft laten scheren voor een schitterend item van Holland Sport. Tot zover mijn lofzang op de baard van Ruud.
Ooit heb ik de barbier in Madrid bezocht waar Ruud zijn baard heeft laten scheren voor een schitterend item van Holland Sport. Tot zover mijn lofzang op de baard van Ruud.
- mateja
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Er doet helemaal niks pijn hoor, wat een gekke reactie. Ik zie hem in 2 pagina's 3x hetzelfde riedeltje ophouden, kennelijk doet de aanwezigheid van Roger de afgelopen seizoenen nog steeds pijn bij hem inderdaad.Chucky wrote: ↑21 Jun 2022, 12:53Doet pijn hè, een coach die zich niet op voorhand verschuilt achter excuses?
Eindelijk weer de borst vooruit, maar niet op een arrogante manier. Precies zoals PSV zou moeten zijn.
Hopelijk zien we dat hier op het forum ook wat meer terug dit seizoen, in plaats van die sluimerende excuuscultuur.
Het is vooral jammer dat ondanks alle omstandigheden Roger ook hier nog steeds gezien wordt als iemand die alleen maar excuses zoekt, en kennelijk ook ineens arrogant is? Zonder Roger stond PSV er op dit moment zoveel slechter voor. Wat had ik hem een Benitez en een Luuk gegund, dan hadden we een compleet ander seizoen gehad. Helaas was Benitez toen niet transfervrij en kwam Barca voor Luuk.
Het is heerlijk, Ruud als echte clubman voor de groep. Ik hoop zo ontzettend graag dat hij ons vele prijzen gaat brengen. Maar deze algemeenheden in interviews zeggen natuurlijk helemaal niks. Dit soort teksten had Van Bommel ook.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Legende
Brael wrote: ↑21 Jun 2022, 12:57 Ik kan het trouwens toch niet laten om nog maar eens te zeggen dat RvN echt een prachtige baard heeft. Wat ben ik daar jaloers op.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
Roger had volgens mij niet echt het idee hoe groot PSV is, ik vond dat hij ons altijd heel klein wegzette (althans naar buiten toe). Ik vond dat vrij vervelend en stoorde me daar enorm aan, en ik denk velen met mij. Wat dat betreft is het wel weer verfrissend om een clubman aan het roer te hebben die dit beter in kan schatten.mateja wrote: ↑21 Jun 2022, 13:03Er doet helemaal niks pijn hoor, wat een gekke reactie. Ik zie hem in 2 pagina's 3x hetzelfde riedeltje ophouden, kennelijk doet de aanwezigheid van Roger de afgelopen seizoenen nog steeds pijn bij hem inderdaad.Chucky wrote: ↑21 Jun 2022, 12:53
Doet pijn hè, een coach die zich niet op voorhand verschuilt achter excuses?
Het is vooral jammer dat ondanks alle omstandigheden Roger ook hier nog steeds gezien wordt als iemand die alleen maar excuses zoekt, en kennelijk ook ineens arrogant is? Zonder Roger stond PSV er op dit moment zoveel slechter voor. Wat had ik hem een Benitez en een Luuk gegund, dan hadden we een compleet ander seizoen gehad. Helaas was Benitez toen niet transfervrij en kwam Barca voor Luuk.
Het is heerlijk, Ruud als echte clubman voor de groep. Ik hoop zo ontzettend graag dat hij ons vele prijzen gaat brengen. Maar deze algemeenheden in interviews zeggen natuurlijk helemaal niks. Dit soort teksten had Van Bommel ook.
Graag even goed lezen, ik zeg nergens dat Roger arrogant is/was. Ik vind juist dat we méér zelfbewustzijn moeten uitstralen, met de borst vooruit, zonder dat het arrogant wordt. Wel zocht Roger té vaak naar excuses om fouten / slechte resultaten te maskeren. Desondanks heeft hij het wel redelijk gedaan, maar zeker niet goed genoeg voor onze club.
Overigens was Van Bommel ook een man van de excuses, alles wat fout ging lag aan iedereen behalve aan hemzelf.
-
- Vedette
Het is voorlopig wel even afwachten natuurlijk, Ruud is pas 1 dag bezig. Als hij door een blunder van de arbitrage thuis met 1-2 verliest van Ajax, is het natuurlijk even afwachten hoe Ruud vervolgens de pers te woord staat.Chucky wrote: ↑21 Jun 2022, 13:13 Roger had volgens mij niet echt het idee hoe groot PSV is, ik vond dat hij ons altijd heel klein wegzette (althans naar buiten toe). Ik vond dat vrij vervelend en stoorde me daar enorm aan, en ik denk velen met mij. Wat dat betreft is het wel weer verfrissend om een clubman aan het roer te hebben die dit beter in kan schatten.
Graag even goed lezen, ik zeg nergens dat Roger arrogant is/was. Ik vind juist dat we méér zelfbewustzijn moeten uitstralen, met de borst vooruit, zonder dat het arrogant wordt. Wel zocht Roger té vaak naar excuses om fouten / slechte resultaten te maskeren. Desondanks heeft hij het wel redelijk gedaan, maar zeker niet goed genoeg voor onze club.
Overigens was Van Bommel ook een man van de excuses, alles wat fout ging lag aan iedereen behalve aan hemzelf.
Ik heb Schmidt vaak wel nuttige dingen horen vertellen, maar die dingen kwamen op mij zelden heel overtuigend over op een of andere manier. Op een gegeven moment begon hij wel ook gewoon rare dingen te zeggen, zoals dat GA Eagles de beste tegenstander was.
Mijn eerste indruk is dat Ruud beter kan inschatten wat de pers wel en vooral ook niet wil horen, zonder dat hij daarbij al te veel hoeft af te wijken van het verhaal dat hij zelf wil vertellen. Hij ziet de pers misschien meer als handig middel om PSV in een goed daglicht te zetten, in plaats van dat hij de pers ziet als noodzakelijk kwaad.
- mateja
En we gaan zien of Ruud een man van excuses gaat zijn. Als Ruud hetzelfde mee gaat maken als Roger (scheidsrechterlijke dwalingen in toppers, hele selecties niet beschikbaar ivm corona en/of blessures, een concurrent die in de winter ons hele budget aan 1 speler spendeert om het kampioenschap veilig te stellen etc) zou ik me zo voor kunnen stellen dat ook hij menselijk is en wel eens iets roept wat op excuses zoeken zal lijken.Chucky wrote: ↑21 Jun 2022, 13:13Roger had volgens mij niet echt het idee hoe groot PSV is, ik vond dat hij ons altijd heel klein wegzette (althans naar buiten toe). Ik vond dat vrij vervelend en stoorde me daar enorm aan, en ik denk velen met mij. Wat dat betreft is het wel weer verfrissend om een clubman aan het roer te hebben die dit beter in kan schatten.mateja wrote: ↑21 Jun 2022, 13:03
Er doet helemaal niks pijn hoor, wat een gekke reactie. Ik zie hem in 2 pagina's 3x hetzelfde riedeltje ophouden, kennelijk doet de aanwezigheid van Roger de afgelopen seizoenen nog steeds pijn bij hem inderdaad.
Hij gaf vorig seizoen ook de scheidsrechter een keer geen hand, weet je nog?
-
- Vaste waarde in elftal
Het gaat ook om winnaarsmentaliteit. Daar zit ook emotie bij waardoor iemand die écht wil winnen, scherp reageert op verlies, zeker als dit wordt (ervaren) als onterecht en door externe factoren (scheidsrechters, vermogen van de concurrent, corona, etc.).
Als spelers had RvN ook zeker die mentaliteit en dat gif (zoals met Ferguson). Daar werd gisteren nog aan gerefereerd in het interview met ESPN, daar noemde de interviewer het "de maniak" in Ruud.
Ook RvN gaat een keer ergens gruwelijk van balen en gefrustreerd raken, de vraag is hoe hij daar dan op gaat reageren. Zo een interview nu aan het begin van het seizoen zegt wat dat betreft nog niet veel.
Een goed begin dat zeker en ik ben ook enthousiast. Maar over Van Bommel was de pers en de waren de fans (ook) lyrisch omdat hij de echte winnaarsmentaliteit en beleving terug zou brengen en niet meer van dat slappe. En na een half jaar leek dit ook in resultaat terug te zien.
Echte leiders staan op in slechte tijden. Wanneer er (nog) weinig op het spel staat of goed gaat lijkt iedereen een fantastische voorman. In goede tijden moet je vooral het team laten shinen.
In die zin vind ik dat Roger het gewoon uitstekend heeft gedaan na één van de meest roerige periodes van PSV in de afgelopen jaren.
Als spelers had RvN ook zeker die mentaliteit en dat gif (zoals met Ferguson). Daar werd gisteren nog aan gerefereerd in het interview met ESPN, daar noemde de interviewer het "de maniak" in Ruud.
Ook RvN gaat een keer ergens gruwelijk van balen en gefrustreerd raken, de vraag is hoe hij daar dan op gaat reageren. Zo een interview nu aan het begin van het seizoen zegt wat dat betreft nog niet veel.
Een goed begin dat zeker en ik ben ook enthousiast. Maar over Van Bommel was de pers en de waren de fans (ook) lyrisch omdat hij de echte winnaarsmentaliteit en beleving terug zou brengen en niet meer van dat slappe. En na een half jaar leek dit ook in resultaat terug te zien.
Echte leiders staan op in slechte tijden. Wanneer er (nog) weinig op het spel staat of goed gaat lijkt iedereen een fantastische voorman. In goede tijden moet je vooral het team laten shinen.
In die zin vind ik dat Roger het gewoon uitstekend heeft gedaan na één van de meest roerige periodes van PSV in de afgelopen jaren.
One can only hope
- ShovingNE2
- Site Admin
Tuurlijk gaat Ruud zijn fouten hier ook in maken. Deed hij vorig jaar al een keer bij Jong. Hoort bij het leerproces.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Ik zie dit iets anders. Ruud komt vanuit PSV en weet hoe groot PSV kan zijn. Roger had vooraf helemaal niets met PSV, en heeft een veel recenter beeld van de club: Europees zeer beperkt, met in het verleden hier en daar een mooi resultaat. Komt ook nog bij dat het een Duitser is, die toch gewend is aan een competitie met Bayern, BVB en een hele reeks mooie clubs daar net achter. Ik denk dat de PSV supporter van 30 jaar en ouder ook een ander beeld heeft van de club qua status dan een jonge fan van pakweg 12.Chucky wrote: ↑21 Jun 2022, 13:13Roger had volgens mij niet echt het idee hoe groot PSV is, ik vond dat hij ons altijd heel klein wegzette (althans naar buiten toe). Ik vond dat vrij vervelend en stoorde me daar enorm aan, en ik denk velen met mij. Wat dat betreft is het wel weer verfrissend om een clubman aan het roer te hebben die dit beter in kan schatten.mateja wrote: ↑21 Jun 2022, 13:03
Er doet helemaal niks pijn hoor, wat een gekke reactie. Ik zie hem in 2 pagina's 3x hetzelfde riedeltje ophouden, kennelijk doet de aanwezigheid van Roger de afgelopen seizoenen nog steeds pijn bij hem inderdaad.
Aan Ruud en de directie om weer een stap te maken op de imagoranglijst!
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dit was echt mooi, alleen zo jammer dat het tegen fucking Andorra was. Dat maakt het net even wat sulliger dan wanneer hij dit destijds bij een pakweg Cannavaro, Terry of Puyol had kunnen doen.
- mateja
Ergens vind ik het juist om die reden nog vetter. Echte winnaar, zelfs tegen die kleine landjes. Maargoed, als Tadic het had gedaan had ik het verschrikkelijk gevonden.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Ardbeg
- Mister PSV
Waar haalden ze het toch vandaan:
Farzel Haar - Edwin van der Sar
Tyutau - Jaap Stam
Fil Da Buuni - Frank de Boer
Raiginar - Michael Reiziger
Hofu - Phillip Cocu