Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Enis Bardhi is eerder ook al genoemd. Hele leuke speler, PSV zou hem toch ook al gezien moeten hebben? Wel super aanvallend, waar Götze meer het spel verdeelde.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 22 Jun 2022, 09:36
Nick wrote: 21 Jun 2022, 21:15 Interessante optie als aanvallend ingestelde middenvelder als vervanger van gotze is misschien wel Johan Hove (21 jaar). Speelt op dit moment bij Stromsodget in de hoogste divisie van noorwegen en heeft als cm in 11 wedstrijden 6 goals gescoord en 2 assists gegeven wat natuurlijk prima cijfers zijn. Hij heeft volgens transfermarkt een waarde van 1,1 miljoen euro en heeft een contract tot 31 december 2023 dus lijkt me wel een betaalbare optie. Hieronder een verslag van een voetbalscout die ik volg op twitter en vaak met leuke onbekende spelers komt.
Voor niet teveel geld (de 1,1M lijkt een goed bedrag) zou PSV de gok wel kunnen wagen imo
Leuk spelertje en voor €1,1M niet te prijzig inderdaad. Maar of je hem de opvolging van Gotze al wil toevertrouwen, bij een club die CL wil afdwingen en spelen... daar lijkt me zo'n profiel nog wat te licht voor. Op basis van de beelden die je over beide spelers kunt vinden, ben ik meer onder de indruk van Williot Swedberg. Dat leek me een aanvallender versie van Frenkie de Jong, die helaas naar Celta de Vigo is gegaan. Maar zelfs die zou denk ik half basis-half wissel zijn geweest bij PSV.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Ben heel erg benieuwd of PSV gaat doorpakken in de zaak: Roko Simic! Heb veel PSV’ers gesproken die zeggen het niet te zien zitten in hem, maar ik zie juist een ouderwetse oostblok-killer voor me in de spits. Dat killersinstinct had Romero bijvoorbeeld ook. Enorm leep voor de goal zijn, zou hem graag achter Luuk zien.

Heb ook voorbij zien komen door fans op Twitter die zeggen dat Simic beetje hetzelfde type is als De Jong. Nu klopt dat al niet helemaal, maar ik krijg het idee dat RvN, Vertessen echt als spits ziet en die brengt natuurlijk iets anders dan Simic en Luuk!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik betwijfel of mensen echt bekend zijn met Simic..
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Even iets interessants, Vrsaljko gaat transfervrij weg bij Atletico en ik las dat op dit moment Olympiakos op pole-position ligt om hem te contracteren. Lijkt mij eigenlijk een hele interessante speler om naast Hoever voor RB te contracteren. 30 jaar oud, sloot aan ervaring, echt nog niet aan het afbouwen en als hij Olympiakos goed genoeg vind dan PSV toch ook zeker wel?!

Past in RvN zijn "wij willen niet voor realistische PSV-spelers gaan, maar het liefste de grens oprekken"
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hele interessante optie, sterke back vind ik dat. Verdiende wel minstens vier miljoen bij Atletico Madrid geloof ik.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 22 Jun 2022, 11:35 Even iets interessants, Vrsaljko gaat transfervrij weg bij Atletico en ik las dat op dit moment Olympiakos op pole-position ligt om hem te contracteren. Lijkt mij eigenlijk een hele interessante speler om naast Hoever voor RB te contracteren. 30 jaar oud, sloot aan ervaring, echt nog niet aan het afbouwen en als hij Olympiakos goed genoeg vind dan PSV toch ook zeker wel?!

Past in RvN zijn "wij willen niet voor realistische PSV-spelers gaan, maar het liefste de grens oprekken"
Inderdaad. Of de al eerder besproken Dodo, die een jaar "voor niets" gehuurd mag worden vanwege de vrijstelling van Shaktar. Dat is ook interessant. Dan heb je een back die er direct staat die concurreert met een speler die je kan overnemen mits goed genoeg bevonden.
Nick
Jeugdspeler
Posts: 53
Joined: 05 Feb 2022, 13:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 22 Jun 2022, 10:27
DadOfFour wrote: 22 Jun 2022, 09:36

Voor niet teveel geld (de 1,1M lijkt een goed bedrag) zou PSV de gok wel kunnen wagen imo
Leuk spelertje en voor €1,1M niet te prijzig inderdaad. Maar of je hem de opvolging van Gotze al wil toevertrouwen, bij een club die CL wil afdwingen en spelen... daar lijkt me zo'n profiel nog wat te licht voor. Op basis van de beelden die je over beide spelers kunt vinden, ben ik meer onder de indruk van Williot Swedberg. Dat leek me een aanvallender versie van Frenkie de Jong, die helaas naar Celta de Vigo is gegaan. Maar zelfs die zou denk ik half basis-half wissel zijn geweest bij PSV.
Als opvolger van Gotze was inderdaad ook wat enthousiast verwoord lees ik nu. Maar zou wel een jongen kunnen zijn die zich achter Veerman zou kunnen doorontwikkelen. Ik denk wel dat er op het middenveld nog wat bij moet. Dan zou dit wel een interessante back up met groeipotentie zijn die na 1 jaar wennen er volgend jaar zou kunnen staan. Dan heb je met Veerman en Hove wel 2 spelers die een erg hoog rendement kunnen halen vanaf het middenveld.
User avatar
MathijsVerducci
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 26 Jan 2022, 15:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Stel Luuk komt niet. En we toch een buitenkansje zoeken zou Cavani niet heel de eredivisie aan gort schieten? Een echte krijger voorin lijkt me wel wat met daarachter een groot talent mooie combi lijkt me. Lijkt me ook dat hij wel met RvN zou willen samenwerken en tis een buitenkansje voor de spitspositie.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

MathijsVerducci wrote: 22 Jun 2022, 22:51 Stel Luuk komt niet. En we toch een buitenkansje zoeken zou Cavani niet heel de eredivisie aan gort schieten? Een echte krijger voorin lijkt me wel wat met daarachter een groot talent mooie combi lijkt me. Lijkt me ook dat hij wel met RvN zou willen samenwerken en tis een buitenkansje voor de spitspositie.
Ben maar niet bang, Luuk komt gewoon.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 22 Jun 2022, 11:35 Even iets interessants, Vrsaljko gaat transfervrij weg bij Atletico en ik las dat op dit moment Olympiakos op pole-position ligt om hem te contracteren. Lijkt mij eigenlijk een hele interessante speler om naast Hoever voor RB te contracteren. 30 jaar oud, sloot aan ervaring, echt nog niet aan het afbouwen en als hij Olympiakos goed genoeg vind dan PSV toch ook zeker wel?!

Past in RvN zijn "wij willen niet voor realistische PSV-spelers gaan, maar het liefste de grens oprekken"
We hebben toch afgesproken dat we niet meer aan spelers met een dergelijk blessureverleden gaan beginnen? Anderzijds hebben we met Ruud wel een revalidatiekoning.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 22 Jun 2022, 11:08 Ik betwijfel of mensen echt bekend zijn met Simic..
Verklaar uw nader haha
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De FIFA geeft buitenlandse spelers die actief zijn in Rusland en Oekraïne de kans om voor komend seizoen hun contract op te schorten, zodat ze voor één jaar bij een andere club aan de slag kunnen gaan.
PSV schijnt daarvan te willen profiteren en wordt gelinkt aan de Braziliaanse verdediger Marlon van Shakhtar Donetsk. Welke spelers zijn nog meer interessant voor een tussentijdse transfer?
1. MALCOM (25, ZENIT SINT-PETERSBURG)
2. LASSINA TRAORÉ (21, SHAKHTAR DONETSK)
3. WILMAR BARRIOS (28, ZENIT SINT-PETERSBURG)
4. DODÔ (23, SHAKHTAR DONETSK)
5. WENDEL (24, ZENIT SINT-PETERSBURG)
6. MANOR SOLOMON (22, SHAKHTAR DONETSK)
7. CLAUDINHO (25, ZENIT SINT-PETERSBURG)
8. PEDRINHO (24, SHAKHTAR DONETSK)
9. YUSUF YAZICI (25, CSKA MOSKOU)
10. MARLON (26, SHAKHTAR DONETSK)
https://www.vi.nl/pro/gratis-op-te-pikk ... n-oekraine
Hankook
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 29 May 2022, 13:58
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Schijnbaar heeft Feyenoord een bod gedaan op Lee Kang-In. Afgelopen nacht gedroomd dat hij bij PSV binnenkwam, blijf hoop houden :-)
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hankook wrote: 23 Jun 2022, 15:47 Schijnbaar heeft Feyenoord een bod gedaan op Lee Kang-In. Afgelopen nacht gedroomd dat hij bij PSV binnenkwam, blijf hoop houden :-)
is die niet hartstikke duur/veel te duur voor Feyenoord?
La vida és massa curta per no fer broma
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Haha wat hebben ze geboden, een ruil met Jens en een frikadel?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hankook wrote: 23 Jun 2022, 15:47 Schijnbaar heeft Feyenoord een bod gedaan op Lee Kang-In. Afgelopen nacht gedroomd dat hij bij PSV binnenkwam, blijf hoop houden :-)
Blijven dromen jongen, misschien dat morgen dan Vinicius Souza of Luuk in de droom verschijnt.
Hankook
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 29 May 2022, 13:58
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 23 Jun 2022, 15:58
Hankook wrote: 23 Jun 2022, 15:47 Schijnbaar heeft Feyenoord een bod gedaan op Lee Kang-In. Afgelopen nacht gedroomd dat hij bij PSV binnenkwam, blijf hoop houden :-)
is die niet hartstikke duur/veel te duur voor Feyenoord?
Lijkt me wel, maar misschien gaat hun kelder net als onze lat ook hoger?
Hankook
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 29 May 2022, 13:58
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 23 Jun 2022, 17:12
Hankook wrote: 23 Jun 2022, 15:47 Schijnbaar heeft Feyenoord een bod gedaan op Lee Kang-In. Afgelopen nacht gedroomd dat hij bij PSV binnenkwam, blijf hoop houden :-)
Blijven dromen jongen, misschien dat morgen dan Vinicius Souza of Luuk in de droom verschijnt.
Vinicius wil ik echt heel erg graag haha. Luuk zou ook wel prima zijn, maar droom niet vaak ;-)
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik heb de speler nog nooit gezien maar als ik lees wat erbij 'similar type of player' staat ben ik om haha

Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De 22 jarige Morgen Gibbs White van Wolvega zou ook een mooie toevoeging als aanvallende middenvelder. Hij is jong gedebuteerd en werd jarenlang gezien als een van de aankomende sterren. Door omstandigheden is hij nog niet een vaste basisspeler bij Wolves geworden.

Hij is technisch erg goed, creatief en creëert enorm veel met zijn spel.
Zijn rendement moet omhoog, afgelopen seizoen is dit bij Sheffield gebeurd in de Championship.
Ook bij hem heb ik het gevoel dat met betere spelers hij met zijn spel nog meer kan creëren en zich verder ontwikkelen. Er zit veel voetbal in deze jongen.
Ook heeft hij voor de goal en op gevaarlijke plekken in het veld een bepaalde rust, meer dan een goede speler, in zijn spel wat hem bijzonder maakt. Iemand die op het aller laatste moment nog een andere keuze kan maken en goed uitvoeren. Iets wat bij Bruma bijvoorbeeld totaal ontbrak.

Wat betreft zonder de bal moet hij wel stappen maken. Het feit dat hij tot de sterren van de Championship behoorde afgelopen seizoen en in een fysiek ijzersterke competitie als klein mannetje komt boven drijven stemt mij positief.


Hele wedstrijdbeeld van een wedstrijd tegen Swansea. Zijn technische kwaliteiten en inzicht komen hier goed naar voren. Als hij spelers als Gakpo, Madueke of bijvoorbeeld Luuk de Jong voor zich heeft dan kun je veel meer rendement halen uit zulke acties.



ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 24 Jun 2022, 12:56 De 22 jarige Morgen Gibbs White van Wolvega zou ook een mooie toevoeging als aanvallende middenvelder. Hij is jong gedebuteerd en werd jarenlang gezien als een van de aankomende sterren. Door omstandigheden is hij nog niet een vaste basisspeler bij Wolves geworden.

Hij is technisch erg goed, creatief en creëert enorm veel met zijn spel.
Zijn rendement moet omhoog, afgelopen seizoen is dit bij Sheffield gebeurd in de Championship.
Ook bij hem heb ik het gevoel dat met betere spelers hij met zijn spel nog meer kan creëren en zich verder ontwikkelen. Er zit veel voetbal in deze jongen.
Ook heeft hij voor de goal en op gevaarlijke plekken in het veld een bepaalde rust, meer dan een goede speler, in zijn spel wat hem bijzonder maakt. Iemand die op het aller laatste moment nog een andere keuze kan maken en goed uitvoeren. Iets wat bij Bruma bijvoorbeeld totaal ontbrak.

Wat betreft zonder de bal moet hij wel stappen maken. Het feit dat hij tot de sterren van de Championship behoorde afgelopen seizoen en in een fysiek ijzersterke competitie als klein mannetje komt boven drijven stemt mij positief.


Hele wedstrijdbeeld van een wedstrijd tegen Swansea. Zijn technische kwaliteiten en inzicht komen hier goed naar voren. Als hij spelers als Gakpo, Madueke of bijvoorbeeld Luuk de Jong voor zich heeft dan kun je veel meer rendement halen uit zulke acties.



Wordt volgensmij ook gelinkt aan Nottingham Forrest
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ElTigre wrote: 24 Jun 2022, 13:02
Voormalig KG wrote: 24 Jun 2022, 12:56 De 22 jarige Morgen Gibbs White van Wolvega zou ook een mooie toevoeging als aanvallende middenvelder. Hij is jong gedebuteerd en werd jarenlang gezien als een van de aankomende sterren. Door omstandigheden is hij nog niet een vaste basisspeler bij Wolves geworden.

Hij is technisch erg goed, creatief en creëert enorm veel met zijn spel.
Zijn rendement moet omhoog, afgelopen seizoen is dit bij Sheffield gebeurd in de Championship.
Ook bij hem heb ik het gevoel dat met betere spelers hij met zijn spel nog meer kan creëren en zich verder ontwikkelen. Er zit veel voetbal in deze jongen.
Ook heeft hij voor de goal en op gevaarlijke plekken in het veld een bepaalde rust, meer dan een goede speler, in zijn spel wat hem bijzonder maakt. Iemand die op het aller laatste moment nog een andere keuze kan maken en goed uitvoeren. Iets wat bij Bruma bijvoorbeeld totaal ontbrak.

Wat betreft zonder de bal moet hij wel stappen maken. Het feit dat hij tot de sterren van de Championship behoorde afgelopen seizoen en in een fysiek ijzersterke competitie als klein mannetje komt boven drijven stemt mij positief.


Hele wedstrijdbeeld van een wedstrijd tegen Swansea. Zijn technische kwaliteiten en inzicht komen hier goed naar voren. Als hij spelers als Gakpo, Madueke of bijvoorbeeld Luuk de Jong voor zich heeft dan kun je veel meer rendement halen uit zulke acties.



Wordt volgensmij ook gelinkt aan Nottingham Forrest
Die gaan 25 miljoen pond bieden als ik het goed heb gelezen
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Met de komst van Haller en Adeyemi plus de aanwezigheid van Malen, zou Moukoko niet eens weg willen uit Dortmund? Zou ik wel echt als een buitenkansje zien. Nog maar 1 jaar contract
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 24 Jun 2022, 14:26 Met de komst van Haller en Adeyemi plus de aanwezigheid van Malen, zou Moukoko niet eens weg willen uit Dortmund? Zou ik wel echt als een buitenkansje zien. Nog maar 1 jaar contract
Die kan denk ik overal heen en zal ondanks zn 1 jarig contract een flinke duit kosten
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Post Reply