Vinicius Souza - CVM

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 21 Jun 2022, 22:54 Ik ga er vanuit dat dit niet gaat lukken.
Waarom niet?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jawel gaat wel lukken.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Gaat lukken. Zo niet, krijgt [mention]Ykhim[/mention] een permaban :mrgreen:
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ykhim[/mention] zegt ja, [mention]Armada[/mention] zegt nee.

Waarbij het trackrecord in het voordeel van Armada spreekt. Ben benieuwd wat hier de uitkomst van zal gaan zijn.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 21 Jun 2022, 23:34 @Ykhim zegt ja, @Armada zegt nee.

Waarbij het trackrecord in het voordeel van Armada spreekt. Ben benieuwd wat hier de uitkomst van zal gaan zijn.
Armada die nee zegt, is niet fijn nee. Ykhim kan je natuurlijk niet afschrijven, er kan in een korte tijd veel veranderen natuurlijk.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 21 Jun 2022, 23:07
Heruone wrote: 21 Jun 2022, 22:59

Maar wie zou je voor hem slachtofferen en op welke positie? En geldt dat überhaupt niet voor elke speler? Hoewel Bruma... :mrgreen:
Ja in meer of mindere mate wel natuurlijk, maar een Guti zonder ritme was eigenlijk niet om aan te zien.
Ja klopt. Maar denk jij dat met het huidige speelschema (afgelopen seizoen 58 wedstrijden, waarbij dan nog interlands voor sommige spelers bijkomen etc.) Guti niet voldoende speeltijd zou krijgen?

En nog even terugkomend op de eerste vraag: wie zou je voor hem slachtofferen en waarom? En voor welke positie?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 21 Jun 2022, 23:34 @Ykhim zegt ja, @Armada zegt nee.

Waarbij het trackrecord in het voordeel van Armada spreekt. Ben benieuwd wat hier de uitkomst van zal gaan zijn.
Het is geen wedstrijd tussen mij of Armada. Ik deel wat ik heb gehoord, heb geen enkele reden daaraan te twijfelen (ook omdat de betreffende bronnen een nog beter trackrecord hebben dan wie dan ook op dit forum) en het betreffende verhaal is ook door andere forumleden gehoord die er verder geen enkel belang bij hebben. Het komt niet uit m'n duim, zeg maar. Verder zien we wel wat er gebeurt. Ik heb gezegd wat ik heb gezegd en als dat onverhoopt toch niet blijkt te kloppen, dan mogen mensen me daar terecht verantwoordelijk voor houden. Zolang dat eventueel beschaafd blijft ga ik daar ook niet moeilijk over doen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 21 Jun 2022, 23:38
Trixm wrote: 21 Jun 2022, 23:07

Ja in meer of mindere mate wel natuurlijk, maar een Guti zonder ritme was eigenlijk niet om aan te zien.
Ja klopt. Maar denk jij dat met het huidige speelschema (afgelopen seizoen 58 wedstrijden, waarbij dan nog interlands voor sommige spelers bijkomen etc.) Guti niet voldoende speeltijd zou krijgen?

En nog even terugkomend op de eerste vraag: wie zou je voor hem slachtofferen en waarom? En voor welke positie?
Ik vind het moeilijk om te speculeren omdat de selectie nog niet compleet is, maar ik zit meer aan een van Ginkel in zijn prime te denken naast Veerman en Sangare. Maar eigenlijk mis je dan een 6. Over Souza heb ik nog geen oordeel, nog geen minuut van gezien, maar hij zou wel eens de missing link kunnen zijn.

Mbt speeltijd ben ik het volledig eens, alleen denk ik dat de verwachtingen van Guti anders liggen en ondanks bewezen diensten in het afgelopen jaar, is het een mooi moment om afscheid te nemen en door te selecteren.
Saibari is underrated.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ben ik mee eens. Ik verwacht ook zelf dat hij die intentie heeft.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 21 Jun 2022, 23:46
FritskePhilips wrote: 21 Jun 2022, 23:34 @Ykhim zegt ja, @Armada zegt nee.

Waarbij het trackrecord in het voordeel van Armada spreekt. Ben benieuwd wat hier de uitkomst van zal gaan zijn.
Het is geen wedstrijd tussen mij of Armada. Ik deel wat ik heb gehoord, heb geen enkele reden daaraan te twijfelen (ook omdat de betreffende bronnen een nog beter trackrecord hebben dan wie dan ook op dit forum) en het betreffende verhaal is ook door andere forumleden gehoord die er verder geen enkel belang bij hebben. Het komt niet uit m'n duim, zeg maar. Verder zien we wel wat er gebeurt. Ik heb gezegd wat ik heb gezegd en als dat onverhoopt toch niet blijkt te kloppen, dan mogen mensen me daar terecht verantwoordelijk voor houden. Zolang dat eventueel beschaafd blijft ga ik daar ook niet moeilijk over doen.
Het is altijd 50/50 ;) ik heb m'n scheldwoord al klaar. Klootviool. :nerd:

alles blijven delen natuurlijk!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 21 Jun 2022, 23:46
FritskePhilips wrote: 21 Jun 2022, 23:34 @Ykhim zegt ja, @Armada zegt nee.

Waarbij het trackrecord in het voordeel van Armada spreekt. Ben benieuwd wat hier de uitkomst van zal gaan zijn.
Het is geen wedstrijd tussen mij of Armada. Ik deel wat ik heb gehoord, heb geen enkele reden daaraan te twijfelen (ook omdat de betreffende bronnen een nog beter trackrecord hebben dan wie dan ook op dit forum) en het betreffende verhaal is ook door andere forumleden gehoord die er verder geen enkel belang bij hebben. Het komt niet uit m'n duim, zeg maar. Verder zien we wel wat er gebeurt. Ik heb gezegd wat ik heb gezegd en als dat onverhoopt toch niet blijkt te kloppen, dan mogen mensen me daar terecht verantwoordelijk voor houden. Zolang dat eventueel beschaafd blijft ga ik daar ook niet moeilijk over doen.
Zeg nou niet teveel dingen die je niet waar kunt maken…
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

In Ykhim we trust.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 21 Jun 2022, 23:46
FritskePhilips wrote: 21 Jun 2022, 23:34 @Ykhim zegt ja, @Armada zegt nee.

Waarbij het trackrecord in het voordeel van Armada spreekt. Ben benieuwd wat hier de uitkomst van zal gaan zijn.
Het is geen wedstrijd tussen mij of Armada. Ik deel wat ik heb gehoord, heb geen enkele reden daaraan te twijfelen (ook omdat de betreffende bronnen een nog beter trackrecord hebben dan wie dan ook op dit forum) en het betreffende verhaal is ook door andere forumleden gehoord die er verder geen enkel belang bij hebben. Het komt niet uit m'n duim, zeg maar. Verder zien we wel wat er gebeurt. Ik heb gezegd wat ik heb gezegd en als dat onverhoopt toch niet blijkt te kloppen, dan mogen mensen me daar terecht verantwoordelijk voor houden. Zolang dat eventueel beschaafd blijft ga ik daar ook niet moeilijk over doen.
Nee joh, inderdaad. Kan toch!

En dingen kunnen altijd anders rollen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 21 Jun 2022, 23:46 Verder zien we wel wat er gebeurt. Ik heb gezegd wat ik heb gezegd en als dat onverhoopt toch niet blijkt te kloppen, dan mogen mensen me daar terecht verantwoordelijk voor houden. Zolang dat eventueel beschaafd blijft ga ik daar ook niet moeilijk over doen.
Sowieso niet verantwoordelijk gehouden worden. Je bent hier niemand iets verplicht en je staat ook niet bekend als iemand die onzin bij elkaar verzint. Mooi dat je dergelijke dingen deelt en er een disclaimer aan hangt. Niemand wat verschuldigd :D
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No



Weer een geloofwaardig gerucht.
Ik geloof niet dat hij daarvoor zou kiezen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 21 Jun 2022, 23:46
FritskePhilips wrote: 21 Jun 2022, 23:34 @Ykhim zegt ja, @Armada zegt nee.

Waarbij het trackrecord in het voordeel van Armada spreekt. Ben benieuwd wat hier de uitkomst van zal gaan zijn.
Het is geen wedstrijd tussen mij of Armada. Ik deel wat ik heb gehoord, heb geen enkele reden daaraan te twijfelen (ook omdat de betreffende bronnen een nog beter trackrecord hebben dan wie dan ook op dit forum) en het betreffende verhaal is ook door andere forumleden gehoord die er verder geen enkel belang bij hebben. Het komt niet uit m'n duim, zeg maar. Verder zien we wel wat er gebeurt. Ik heb gezegd wat ik heb gezegd en als dat onverhoopt toch niet blijkt te kloppen, dan mogen mensen me daar terecht verantwoordelijk voor houden. Zolang dat eventueel beschaafd blijft ga ik daar ook niet moeilijk over doen.
Reconstructie van de gebeurtenissen:

In huize Armada: die immer irritante Ykhim moet ik echt eens aanpakken. Ik ga hem een loer draaien..

Armada: "Heej Ykhim, maatje, alles goed?"

Ykhim: "wat moet je, ik ben Xg's en hun verband met de geestelijke gesteldheid van spelers aan het analyseren..."

Armada: "ik heb super betrouwbaar inside information, maar je mag het absoluut tegen niemand zeggen.."

Ykhim:

"Beloofd!"

https://pics.me.me/act-natural-memegene ... 398259.png

Armada:

"Vinicius Souza naar PSV. Gegarandeerd."

Ykhim:

"Ok man, ik zeg niets"

https://c.tenor.com/1EdlGzkwMLsAAAAM/ev ... -hands.gif

10 seconden later.....

Ykhim:

"Jongens, ik heb uit superbetrouwbare bron vernomen dat Vini Souza komt. GEGARANDEERD". Ik zet er mijn reputatie voor op het spel en hef mijn account op als het niet zo is.

Armada:

"Hij komt echt niet"

https://i.imgflip.com/4b5y92.jpg
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 22 Jun 2022, 14:44

Weer een geloofwaardig gerucht.
Ik geloof niet dat hij daarvoor zou kiezen.
1 Soccernews is totaal niet betrouwbaar en 2 de turkse journalisten zijn net zo betrouwbaar als Falentijn Driessen :lol:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Na 23434x blijft die Leonardo meme toch goud.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
FOOTB_REM_S: No

Is toch jammer als hij niet komt( tenminste als hij dan niet weer gehuurd zou worden, daar hebben we er al teveel van), ik zag een middenveld met Souza, Sangare en Veerman wel zitten. Eindelijk weer is echt power en techniek op het middenveld.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Uhuh, we hebben al genoeg spelers die gehuurd zijn?

Ik zie een middenveld Souza Sangaré en Veerman nog steeds zitten en ook al is het huur voor 1 jaar dan is het nog helemaal prima. Ik gok dat Sangaré en Veerman genoeg waarde vertegenwoordigen om dit te kunnen accepteren.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
FOOTB_REM_S: No

We hebben met Vinicius en Hoever al weer 2 huurlingen, als je de geruchten mag geloven komt daar Savio ook nog bij. En ja ik vind dat voor PSV gewoon teveel!
Huurlingen zijn meestal gewoon weggegooid geld..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hij komt gewoon naar ons.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Souza heeft net als Sávio een serieuze voorkeur voor PSV. Die gaat echt niet naar Turkije.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 22 Jun 2022, 15:10 Souza heeft net als Sávio een serieuze voorkeur voor PSV. Die gaat echt niet naar Turkije.
Zou toch mooi zijn. Van Nistelrooy gaf ook al aan dat Benitez voor PSV gekozen heeft (oa) vanwege de grote naam die we nog altijd hebben in Zuid-Amerika / bij Zuid-Amerikanen. Daar moeten we weer van gaan profiteren!
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 22 Jun 2022, 15:11Zou toch mooi zijn. Van Nistelrooy gaf ook al aan dat Benitez voor PSV gekozen heeft (oa) vanwege de grote naam die we nog altijd hebben in Zuid-Amerika / bij Zuid-Amerikanen. Daar moeten we weer van gaan profiteren!
Eens en dat gebeurt ook. Het is gewoon vervelend dat dit soort transfers van zoveel extra externe partijen afhangen. Maakt zaken buitengewoon complex en soms zegt de wil van een speler dan ook helemaal niks. Uiteindelijk heb je heel veel toezeggingen en handtekeningen nodig voor een akkoord. Is hier het geval, maar ook bij bijvoorbeeld Sávio. Het duurt daardoor echt oneindig langer dan normaal.
Post Reply