Jezus, is het nog stééds spannend. Het Rik toch ook die schreef dat de kogel al door de kerk was?
Zo genoeg van dit verhaal.
Maximiliano Romero
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Die Argentijnen zullen tijdens de medische keuring wel weer iets gevonden hebben waardoor ze de prijs willen drukken.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Als dat zo is, direct uitzoeken wie dat precies was en een contract aanbieden zodat ie bij ons de medische keuringen kan gaan doen
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- DonyellMalen
- Legende
Ze lieten hem juist uit voorzorg binnen trainen, dus dat is hieruit (helaas) nog niet op te maken. Jammer dat het zo eindigt, maar hij is te broos voor ons om op te bouwen, dus ik snap PSV wel dat ze hem laten gaan. Zorgt bovendien ook wederom voor ruimte in het salarishuis. Simic gaat hem doen vergeten.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Het is maar net waar je op valt, je weet dat Tatjana ondertussen aardig op leeftijd is toch...?DonyellMalen wrote: ↑18 Jun 2022, 15:27Ze lieten hem juist uit voorzorg binnen trainen, dus dat is hieruit (helaas) nog niet op te maken. Jammer dat het zo eindigt, maar hij is te broos voor ons om op te bouwen, dus ik snap PSV wel dat ze hem laten gaan. Zorgt bovendien ook wederom voor ruimte in het salarishuis. Simic gaat hem doen vergeten.
Ex unitate vires
-
- Lid scoutingsteam
Speculatie van mijn kant, maar niet geheel ondenkbaar: het scenario dat deze transfer nog iets langer op zich laat wachten omdat PSV ook geïnteresseerd is in Racing-speler Carlos Alcaraz. Maxi is wat dat betreft een mooie troef in de onderhandelingen.
-
- Meervoudig international
En wat is dat voor speler?
- Maikel
- Site Admin
- DonyellMalen
- Legende
Mooie troef dan inderdaad ja. Interessante kwestie. Als vervanger van Gotze? [mention]Ykhim[/mention] Dynamische middenvelder voor PNA.
https://www.transfermarkt.nl/carlos-alc ... ler/748319
-
- Vaste waarde in elftal
Maar zelfs op die leeftijd nog steeds mooier dan menigeen!Fanatic-U-s wrote: ↑18 Jun 2022, 19:53Het is maar net waar je op valt, je weet dat Tatjana ondertussen aardig op leeftijd is toch...?DonyellMalen wrote: ↑18 Jun 2022, 15:27
Ze lieten hem juist uit voorzorg binnen trainen, dus dat is hieruit (helaas) nog niet op te maken. Jammer dat het zo eindigt, maar hij is te broos voor ons om op te bouwen, dus ik snap PSV wel dat ze hem laten gaan. Zorgt bovendien ook wederom voor ruimte in het salarishuis. Simic gaat hem doen vergeten.
-
- Lid scoutingsteam
Deze, inderdaad. Ik wil het verder niet teveel off-topic laten gaan, maar dat zou inderdaad als vervanger van Götze kunnen zijn. In hoeverre je zo'n glasbak kunt vervangen, uiteraard.DonyellMalen wrote: ↑18 Jun 2022, 23:00 Mooie troef dan inderdaad ja. Interessante kwestie. Als vervanger van Gotze? @Ykhim Dynamische middenvelder voor PNA.
Afijn, speculatie, zoals gezegd. Schoot me ineens te binnen omdat PSV al deze knaap al een behoorlijke tijd serieus volgt en de afronding van transfer Maxi wel erg lang duurt. En dat kan natuurlijk evengoed zijn omdat Maxi z'n medische keuring niet doorstaat. Of omdat de Argentijnse faxmachine stuk is
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Zo goed als, krijgt de ruimte om zijn transfer af te ronden. Ruud ziet het al als een gesloten boek, begreep ik uit een interview.
-
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Zolang we ons maar niet laten verleiden tot 1 of andere constructie waarbij er alsnog verlengd wordt, zal 't allemaal wel.
-
Dat gaat toch sowieso gebeuren? Hij verlengt met een jaar, en wordt dan verhuurd met optie tot koop?ziege maar ook zagge wrote: ↑23 Jun 2022, 22:14 Zolang we ons maar niet laten verleiden tot 1 of andere constructie waarbij er alsnog verlengd wordt, zal 't allemaal wel.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Zie:Eindhovenvoetbal wrote: ↑23 Jun 2022, 22:21Dat gaat toch sowieso gebeuren? Hij verlengt met een jaar, en wordt dan verhuurd met optie tot koop?ziege maar ook zagge wrote: ↑23 Jun 2022, 22:14 Zolang we ons maar niet laten verleiden tot 1 of andere constructie waarbij er alsnog verlengd wordt, zal 't allemaal wel.
Volgens mij was contractverlenging helemaal nog niet duidelijk, als dat hoe dan ook alsnog gebeurt dan eet ik m'n hoed op. Dat zou m.i. echt de domste move ooit zijn.Jwoeloe wrote: ↑16 Jun 2022, 19:21Wellicht net als Bruma verplichte koop? Anders is het inderdaad een groot risico. Volgens Rik zijn die Argentijnen in ieder geval PSV tegemoet gekomen, dus kan het me bijna niet voorstellen dat we dat risico nog gaan lopen.ziege maar ook zagge wrote: ↑16 Jun 2022, 18:51 Moet dat dan niet toch ook een contractverlenging vanuit PSV betekenen? Anders heb je na die 18 maanden toch helemaal niks meer te willen?
- Juancho
- Mister PSV
Precies, hij staat toch nog maar 1 jaar onder contract? Dan heeft verhuur echt 0,0 zin. Dan kan je hem er beter bij houden als 3de/4de spits.Eindhovenvoetbal wrote: ↑23 Jun 2022, 22:21Dat gaat toch sowieso gebeuren? Hij verlengt met een jaar, en wordt dan verhuurd met optie tot koop?ziege maar ook zagge wrote: ↑23 Jun 2022, 22:14 Zolang we ons maar niet laten verleiden tot 1 of andere constructie waarbij er alsnog verlengd wordt, zal 't allemaal wel.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Hij heeft 2 jaar geleden tegen Emmen ons 3 punten bezorgd in die weinige minuten, vorig jaar tegen NEC in de laatste minuut... houd hem er dan maar bij voor de Latino's. Wie weet komt er een moment dat je hem nog nodig hebt.
Gratis uitzwaaien en z'n salaris betalen zou echt waardeloos zijn.
Gratis uitzwaaien en z'n salaris betalen zou echt waardeloos zijn.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Ik lees trouwens hier en daar (op die nieuwe voetbal salaris sites) dat ie slechts zo'n 1500 euro per week zou verdienen (78K per jaar), dat zou voor mij wel een verrassing zijn. Iemand enig idee of dat kan kloppen?
- mateja
78k per jaar? Lijkt me onzin. Non EU speler ook.ziege maar ook zagge wrote: ↑23 Jun 2022, 23:33 Ik lees trouwens hier en daar (op die nieuwe voetbal salaris sites) dat ie slechts zo'n 1500 euro per week zou verdienen (78K per jaar), dat zou voor mij wel een verrassing zijn. Iemand enig idee of dat kan kloppen?