Vinicius Souza - CVM

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 24 Jun 2022, 13:12 Uiteindelijk staat het iedereen vrij, maar nu zie je dat het niks heeft toegevoegd.
Het voegt voor jou wellicht niets toe. Ik ken mensen die iedere keer als er een nieuwe post in dit topic is het luchtalarmgeluid op hun telefoon afgaat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Ik zie juist in deze tijd mensen uit hun schulp kruipen die normaliter alleen meelezen omdat de transfergekte en geruchten loskomen.

Tis een geweldige tijd! Kinderen en vrouw verwaarloZen omdat je continu op t forum zit te speuren naar nieuws. Instagram en twitter accounts worden aangemaakt… puur voor de transfergekte.

Als je dit niet kunt waarderen kun je beter alleenpsv.nl in de gaten houden voor het bevestigde nieuwsbericht wat geplaatst wordt omtrent PSV
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik geloof nog steeds dat [mention]Ykhim[/mention] gelijk gaat krijgen,, hopelijk wordt hij snel gepresenteerd (Vinicius, niet Ykhim) dan kan ik m'n bestelling pek en ver nog annuleren bij de Wehkamp..
La vida és massa curta per no fer broma
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Souza en Savio; over beiden zijn er hardnekkige geruchten over een naderend akkoord van betrouwbare bronnen, bij beiden duurt het langer dan oorspronkelijk verwacht, beiden zijn verbonden aan City Football Group.
Lijkt me geen toeval.

Ze zijn beiden Braziliaans.
Dat lijkt me dan weer wel toeval.

Laten we hopen op een gezamenlijke presentatie voor het trainingskamp!
One can only hope
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zoals [mention]Ykhim[/mention] ook inderdaad meldde, er mengen zich zoveel tussenpersonen, dat zorgt voor wat vertraging in de afronding. Laten we hopen dat het alsnog allemaal goed komt en we snel Savio en Souza in onze mooie rode-witte tenue kunnen zien.
Hankook
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 29 May 2022, 13:58
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 24 Jun 2022, 13:12 Dat is het met ‘inside info’. De keren dat het klopte is eigenlijk net zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik ben al heel lang klaar met dit soort beweringen en je ziet het ook met dit filmpje van Defour: het kan nog zo concreet zijn en bevestigd door bepaalde bronnen, maar tot zo’n speler daadwerkelijk richting Eindhoven komt kan er nog zoveel tussen komen. En als dat niet gebeurt, is zo’n verhaal eigenlijk nutteloos geweest. Dat hoor je dan net zoals hier ooit over 5 jaar in een podcast, wanneer het niet meer boeiend is. Het heeft geen zin om hier van alles neer te klakken, hoe graag sommigen het ook willen lezen. Uiteindelijk staat het iedereen vrij, maar nu zie je dat het niks heeft toegevoegd.
Dan kan je maar beter de transferperiode niet volgen en alleen het vaste PSV kanaal volgen.. De 'inside' info kan toch een beetje vergeleken worden met de Mainstream media? Ik heb gelezen dat Vini Souza al bij PSV, Ajax,Celtic en Fenerbace bijna had getekend en dat een akkoord dicht bij is... Ik kan het wel waarderen dat [mention]Ykhim[/mention] zijn informatie deelt. Mocht het niet gebeuren ligt dat niet aan hem, maar weten we wel dat PSV het echt heeft geprobeerd
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

d'Oude wrote: 24 Jun 2022, 14:47 Souza en Savio; over beiden zijn er hardnekkige geruchten over een naderend akkoord van betrouwbare bronnen, bij beiden duurt het langer dan oorspronkelijk verwacht, beiden zijn verbonden aan City Football Group.
Lijkt me geen toeval.

Ze zijn beiden Braziliaans.
Dat lijkt me dan weer wel toeval.

Laten we hopen op een gezamenlijke presentatie voor het trainingskamp!
Bij Savio zit het hem in de toegestane constructie. PSV wil twee jaar, dat is lastig. Iets zegt me dat dit een package deal gaat worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Dankjewel [mention]Ykhim[/mention] voor de update weer. Ik geloof je helemaal en dit ggeeft de burger toch weer moed. Graag zulke info blijven delen, dat hoort bij deze periode en dat is gewoon veel waard!
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Hankook wrote: 24 Jun 2022, 14:53
Revolinho wrote: 24 Jun 2022, 13:12 Dat is het met ‘inside info’. De keren dat het klopte is eigenlijk net zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik ben al heel lang klaar met dit soort beweringen en je ziet het ook met dit filmpje van Defour: het kan nog zo concreet zijn en bevestigd door bepaalde bronnen, maar tot zo’n speler daadwerkelijk richting Eindhoven komt kan er nog zoveel tussen komen. En als dat niet gebeurt, is zo’n verhaal eigenlijk nutteloos geweest. Dat hoor je dan net zoals hier ooit over 5 jaar in een podcast, wanneer het niet meer boeiend is. Het heeft geen zin om hier van alles neer te klakken, hoe graag sommigen het ook willen lezen. Uiteindelijk staat het iedereen vrij, maar nu zie je dat het niks heeft toegevoegd.
Dan kan je maar beter de transferperiode niet volgen en alleen het vaste PSV kanaal volgen.. De 'inside' info kan toch een beetje vergeleken worden met de Mainstream media? Ik heb gelezen dat Vini Souza al bij PSV, Ajax,Celtic en Fenerbace bijna had getekend en dat een akkoord dicht bij is... Ik kan het wel waarderen dat @Ykhim zijn informatie deelt. Mocht het niet gebeuren ligt dat niet aan hem, maar weten we wel dat PSV het echt heeft geprobeerd
Ja ik verwachtte zulke reacties al. Maar wees gerust, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet volg. En deze inside info is anders als nieuws wat door een Elfrink oid word gebracht. Die vage insta-accounts volg ik ook niet. Of je nou wilt of niet, als je alle zogenaamde inside info van al die jaren gaat bekijken kom je alleen maar tot de conclusie dat het 0 toegevoegde waarde had behalve genereren van extra internetverkeer. Goed voor de sponsoring en als je graag je tijd verspilt, maar het zijn lachwekkende pogingen. Ik praat graag over PSV, maar dit vind ik nonsens. Als een ander zich na een paar dagen niet belazerd voelt, prima toch.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 24 Jun 2022, 15:27
Hankook wrote: 24 Jun 2022, 14:53

Dan kan je maar beter de transferperiode niet volgen en alleen het vaste PSV kanaal volgen.. De 'inside' info kan toch een beetje vergeleken worden met de Mainstream media? Ik heb gelezen dat Vini Souza al bij PSV, Ajax,Celtic en Fenerbace bijna had getekend en dat een akkoord dicht bij is... Ik kan het wel waarderen dat @Ykhim zijn informatie deelt. Mocht het niet gebeuren ligt dat niet aan hem, maar weten we wel dat PSV het echt heeft geprobeerd
Ja ik verwachtte zulke reacties al. Maar wees gerust, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet volg. En deze inside info is anders als nieuws wat door een Elfrink oid word gebracht. Die vage insta-accounts volg ik ook niet. Of je nou wilt of niet, als je alle zogenaamde inside info van al die jaren gaat bekijken kom je alleen maar tot de conclusie dat het 0 toegevoegde waarde had behalve genereren van extra internetverkeer. Goed voor de sponsoring en als je graag je tijd verspilt, maar het zijn lachwekkende pogingen. Ik praat graag over PSV, maar dit vind ik nonsens. Als een ander zich na een paar dagen niet belazerd voelt, prima toch.
Image
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 24 Jun 2022, 13:12 Dat is het met ‘inside info’. De keren dat het klopte is eigenlijk net zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik ben al heel lang klaar met dit soort beweringen en je ziet het ook met dit filmpje van Defour: het kan nog zo concreet zijn en bevestigd door bepaalde bronnen, maar tot zo’n speler daadwerkelijk richting Eindhoven komt kan er nog zoveel tussen komen. En als dat niet gebeurt, is zo’n verhaal eigenlijk nutteloos geweest. Dat hoor je dan net zoals hier ooit over 5 jaar in een podcast, wanneer het niet meer boeiend is. Het heeft geen zin om hier van alles neer te klakken, hoe graag sommigen het ook willen lezen. Uiteindelijk staat het iedereen vrij, maar nu zie je dat het niks heeft toegevoegd.
Volgens mij biedt dit juist de charme van voetbal en van een fora. Men is hier al weken opzoek naar geruchten en spelers en bij het eerste na beste nieuwsberichtje, al dan niet van een shady twitter berichtje, begint men gelijk te discussiëren en te beargumenteren waarom het een goede speler is of waarom Johnnie weer eruit geflikkerd moet worden. Zodra Elfrink meldt dat men interesse heeft in iemand giert de adrenaline door ieders lijf hierzo. Zodra [mention]Armada[/mention], [mention]Ykhim[/mention], [mention]RIO[/mention] (Schmidt tijdperk), [mention]Struviet[/mention] of vroeger iemand als Ailon hier iets postte, word eenzelfde effect in werking gesteld. Het is nog bijna niet zo erg dat de gehele grond onder het fora begint te verschuiven van adrenaline, enthousiasme en spanning.

Wat jij hierboven beschrijft is precies hoe de voetbalwereld in elkaar zit. Alles kan fluctueren, zelfs zo erg dat iemand van buitenaf zou kunnen zeggen dat het afhankelijk is van de stand van de zon of iemand wel/niet komt. 5 jaar geleden hadden we een linksback binnen, bleek die niet in het vliegtuig te zitten. De Pereiro transfer is ook zo'n geweldig voorbeeld. Volgens mij zijn de 'insiders' hierzo de eerste die dat toegeven.

Of je ze gelooft of niet moet jezelf weten. Ik heb de laatste jaren amper meer contact met [mention]Ykhim[/mention], maar er was een tijd op het oude forum tot aan ongeveer de begin periode van het nieuwe fora hier dat ik vrijwel elke dag meerdere malen PM's/tekst berichten via externe source of via het forum met elkaar uitwisselde over nieuwsberichten van PSV en specifieke informatie die hij kon verschaffen over Z-Amerika. Maar ook het bespreken van Z-Amerikaanse talenten en de passie van voetbal daarin met elkaar delen. Daarin kan ik bevestigen dat [mention]Ykhim[/mention] gewoon een betrouwbare source is, maar bovenal ook een chille kerel die niet iets gaat delen om hosanna te creëren of om zichzelf omhoog te kunnen pijpen met de titel "insider", zoals onze grote vriend Mike Schoenmakers op Twitter.

Nogmaals, of je het gelooft of niet moet jezelf weten. Doe er mee wat je wilt. Er zijn mensen die deze berichten heel leuk vinden om te lezen, die laaiend enthousiast worden en die juist die adrenaline kick krijgen van een transferwindow. En als je het niet gelooft of er geen aandacht aan wilt besteden, laat het dan gewoon links liggen en ga er niet op in of naderhand mee lopen te wijzen. Daar wordt niemand gelukkig van en dat is imo ook niet respectvol richting gasten zoals [mention]Ykhim[/mention]. Nogmaals, we hebben hier niet met iemand als Mike Schoenmakers te maken. Dit is eigenlijk ook al zo vaak gezegd dat het bijna triest is dat het telkens weer herhaald moet worden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik wordt er ook blij van. Dank je wel [mention]Ykhim[/mention] en supporters.
[mention]Revolinho[/mention] heeft het bespreken van bijvoorbeeld Donyell Malen wel zoveel waarde gehad? Het is duidelijk voor jou een uitlaatklep geweest, ook geen probleem.
Het hoort erbij in een forum. Ik vind het leuk dat mensen hier bepaalde berichten durven en willen delen. Wat je ervan vind of dat het ongegronde hoop geeft daar ben je natuurlijk zelf bij.

Groetjes en geniet van het prachtige weer!
Vkg
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat [mention]Ykhim[/mention] zich gewoon vergist heeft en dat Vinicius Junior komt. Duurt iets langer met Real Madrid, maar dan heb je ook wat. Geeft niks hoor, zo'n vergissing overkomt de besten.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 24 Jun 2022, 16:07 Ik denk dat @Ykhim zich gewoon vergist heeft en dat Vinicius Junior komt. Duurt iets langer met Real Madrid, maar dan heb je ook wat. Geeft niks hoor, zo'n vergissing overkomt de besten.
Ging t niet over een permanent akkoord over Carlos Vinicius?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zullen we weer ontopic gaan?

Denk dat [mention]Ykhim[/mention] gek wordt van al die notificaties nu haha.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 24 Jun 2022, 16:12 Zullen we weer ontopic gaan?

Denk dat @Ykhim gek wordt van al die notificaties nu haha.
[mention]Ykhim[/mention] kickt op die aandacht. In huize Ykhim draait de wasmachine non-stop sinds hij 100 notificaties per dag heeft…
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

De tissues en bodylotion is niet aan te slepen in huize [mention]Ykhim[/mention]…

Hop daar gaat weer een klodder! :*
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De enige insiders die volgens mij er echt dicht op zitten zijn Armada en misschien Struviet. Als die wat zeggen, dan neem ik dat vrij serieus. Neemt niet weg dat ik Ykhim niet vertrouw, maar volgens mij zit hij er minder dicht op. Vroeger had je ook de Kuil, die had ook inside info, zeker in het Tiny Sanders tijdperk.

Gelukkg zijn we verlost van de Mike Schoenmakers en de 7Ronaldo7 figuren. Nu de Shoving nog... ;)
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 24 Jun 2022, 16:08
Eindhovenvoetbal wrote: 24 Jun 2022, 16:07 Ik denk dat @Ykhim zich gewoon vergist heeft en dat Vinicius Junior komt. Duurt iets langer met Real Madrid, maar dan heb je ook wat. Geeft niks hoor, zo'n vergissing overkomt de besten.
Ging t niet over een permanent akkoord over Carlos Vinicius?
Jij bent af! :bleh:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 24 Jun 2022, 17:44 De enige insiders die volgens mij er echt dicht op zitten zijn Armada en misschien Struviet. Als die wat zeggen, dan neem ik dat vrij serieus. Neemt niet weg dat ik Ykhim niet vertrouw, maar volgens mij zit hij er minder dicht op. Vroeger had je ook de Kuil, die had ook inside info, zeker in het Tiny Sanders tijdperk.

Gelukkg zijn we verlost van de Mike Schoenmakers en de 7Ronaldo7 figuren. Nu de Shoving nog... ;)
En [mention]FritskePhilips[/mention] dan?
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heerlijke tijd toch? Weten jullie nog toen Brands en Cocu met de zaakwaarnemer van ene Luan ergens een hapje was wezen eten.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 Jun 2022, 17:47
Menno1 wrote: 24 Jun 2022, 17:44 De enige insiders die volgens mij er echt dicht op zitten zijn Armada en misschien Struviet. Als die wat zeggen, dan neem ik dat vrij serieus. Neemt niet weg dat ik Ykhim niet vertrouw, maar volgens mij zit hij er minder dicht op. Vroeger had je ook de Kuil, die had ook inside info, zeker in het Tiny Sanders tijdperk.

Gelukkg zijn we verlost van de Mike Schoenmakers en de 7Ronaldo7 figuren. Nu de Shoving nog... ;)
En @FritskePhilips dan?
Die is vooral vol van zichzelf, praat ook veel in de derde persoon.

Of niet [mention]FritskePhilips[/mention] ?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Heeft [mention]Ykhim[/mention] al gereageerd? ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 24 Jun 2022, 17:44Neemt niet weg dat ik Ykhim niet vertrouw, maar volgens mij zit hij er minder dicht op.
Klopt, ik heb ook vrijwel geen bronnen rondom PSV. Dat heb ik ook nooit gezegd of geclaimd overigens. Ik heb ze wél in het Zuid-Amerikaanse voetbal, maar jij weet net zo goed als ik dat het steeds lastiger wordt om informatie op waarde te schatten als er steeds meer kanalen tussen zitten. Ik spreek aan de achterkant van dit forum ook weleens met mensen die meer weten en er dicht op zitten bij PSV zelf, gewoon om dat soort zaken te checken (wat ik overigens ook gedaan heb bij Souza). Ik hoor ontzettend veel over Zuid-Amerikaanse transfers, ook in relatie tot PSV, maar ik post het hier zelden omdat ik mensen niet dagelijks wil bestoken met namen van spelers die misschien eventueel op nader te bepalen termijn naar PSV zouden kunnen komen. Voegt niet zoveel toe. Links en rechts drop ik heel soms een naam die bij PSV op het lijstje staat, maar die komen ook vaker niet dan wel. Zie recentelijk bijvoorbeeld nog Cleiton en Souza, die daarna allebei in meer of mindere mate aan PSV gelinkt zijn. Uiteindelijk wordt het dan Benítez, so be it. Ik blijf dat soort dingen wel doen.

Bij Souza is het veel simpeler. Dat was geen gerucht meer. Als je zoiets uitvraagt bij mensen die er kennis van hebben en die zeggen allemaal ongeveer hetzelfde, namelijk dat 'ie snel komt, dan kun je zoiets prima delen. Dat het dan uiteindelijk (nog) niet gebeurt is vooral erg jammer.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 24 Jun 2022, 18:10
Menno1 wrote: 24 Jun 2022, 17:44Neemt niet weg dat ik Ykhim niet vertrouw, maar volgens mij zit hij er minder dicht op.
Klopt, ik heb ook vrijwel geen bronnen rondom PSV. Dat heb ik ook nooit gezegd of geclaimd overigens. Ik heb ze wél in het Zuid-Amerikaanse voetbal, maar jij weet net zo goed als ik dat het steeds lastiger wordt om informatie op waarde te schatten als er steeds meer kanalen tussen zitten. Ik spreek aan de achterkant van dit forum ook weleens met mensen die meer weten en er dicht op zitten bij PSV zelf, gewoon om dat soort zaken te checken (wat ik overigens ook gedaan heb bij Souza). Ik hoor ontzettend veel over Zuid-Amerikaanse transfers, ook in relatie tot PSV, maar ik post het hier zelden omdat ik mensen niet dagelijks wil bestoken met namen van spelers die misschien eventueel op nader te bepalen termijn naar PSV zouden kunnen komen. Voegt niet zoveel toe. Links en rechts drop ik heel soms een naam die bij PSV op het lijstje staat, maar die komen ook vaker niet dan wel. Zie recentelijk bijvoorbeeld nog Cleiton en Souza, die daarna allebei in meer of mindere mate aan PSV gelinkt zijn. Uiteindelijk wordt het dan Benítez, so be it. Ik blijf dat soort dingen wel doen.

Bij Souza is het veel simpeler. Dat was geen gerucht meer. Als je zoiets uitvraagt bij mensen die er kennis van hebben en die zeggen allemaal ongeveer hetzelfde, namelijk dat 'ie snel komt, dan kun je zoiets prima delen. Dat het dan uiteindelijk (nog) niet gebeurt is vooral erg jammer.
Was ook geen verwijt hoor. Ik zie je meer als een expert in zuid amerikaans voetbal dan een insider.
Post Reply