Vinicius Souza - CVM

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 24 Jun 2022, 18:10
Menno1 wrote: 24 Jun 2022, 17:44Neemt niet weg dat ik Ykhim niet vertrouw, maar volgens mij zit hij er minder dicht op.
Klopt, ik heb ook vrijwel geen bronnen rondom PSV. Dat heb ik ook nooit gezegd of geclaimd overigens. Ik heb ze wél in het Zuid-Amerikaanse voetbal, maar jij weet net zo goed als ik dat het steeds lastiger wordt om informatie op waarde te schatten als er steeds meer kanalen tussen zitten. Ik spreek aan de achterkant van dit forum ook weleens met mensen die meer weten en er dicht op zitten bij PSV zelf, gewoon om dat soort zaken te checken (wat ik overigens ook gedaan heb bij Souza). Ik hoor ontzettend veel over Zuid-Amerikaanse transfers, ook in relatie tot PSV, maar ik post het hier zelden omdat ik mensen niet dagelijks wil bestoken met namen van spelers die misschien eventueel op nader te bepalen termijn naar PSV zouden kunnen komen. Voegt niet zoveel toe. Links en rechts drop ik heel soms een naam die bij PSV op het lijstje staat, maar die komen ook vaker niet dan wel. Zie recentelijk bijvoorbeeld nog Cleiton en Souza, die daarna allebei in meer of mindere mate aan PSV gelinkt zijn. Uiteindelijk wordt het dan Benítez, so be it. Ik blijf dat soort dingen wel doen.

Bij Souza is het veel simpeler. Dat was geen gerucht meer. Als je zoiets uitvraagt bij mensen die er kennis van hebben en die zeggen allemaal ongeveer hetzelfde, namelijk dat 'ie snel komt, dan kun je zoiets prima delen. Dat het dan uiteindelijk (nog) niet gebeurt is vooral erg jammer.
Lijkt me heel valide dat je dit in de groep gooit, zeker als het vanuit verschillende kanten wordt bevestigd. Misschien een stomme vraag, maar wat zeggen die bronnen nu over het feit dat het nog niet gebeurd is? Weten ze daar de reden van? Of wil je dit liever niet delen?
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 24 Jun 2022, 18:10 ...
Links en rechts drop ik heel soms een naam die bij PSV op het lijstje staat, maar die komen ook vaker niet dan wel. Zie recentelijk bijvoorbeeld nog Cleiton en Souza, die daarna allebei in meer of mindere mate aan PSV gelinkt zijn. Uiteindelijk wordt het dan Benítez, so be it. Ik blijf dat soort dingen wel doen.
...
Blijf dat alsjeblieft wel gewoon doen!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Je moet zijn transfervoorspellingen een beetje zien als zijn Prediction League voorspellingen: meestal fout, maar nog altijd interessanter en beter dan [mention]Thijs[/mention].

Nee zonder gein, blijven delen. Dat maakt dit forum interessant.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

99 procent van dit forum waardeert de berichten en de geruchten. Dat maakt dit de mooiste tijd van het jaar.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gewoon elke zomer weer dit geneuzel hé 😁. [mention]Revolinho[/mention] ik weet niet of dat je missie was maar dan ben je geslaagd 🙈
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 24 Jun 2022, 18:56 99 procent van dit forum waardeert de berichten en de geruchten. Dat maakt dit de mooiste tijd van het jaar.
Nogal!
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Deze guy wordt gevolgd door Fabrizio.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 25 Jun 2022, 09:14

Deze guy wordt gevolgd door Fabrizio.
£ 8.000.000? Dan is deze knul stevig aan de prijs. Mocht Gakpo inderdaad de Wijnaldum route gaan doen dan is dat waarschijnlijk de enige manier waarop PSV deze Braziliaan kan halen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

8 mln pond klinkt redelijk voor een speler met dit profiel.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Daarom wil PSV ook (weer) huren volgens die tweet.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

4.3 geboden door Fener, 8 gevraagd door City Group, zal wel ergens op 6-7 uitkomen.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Hoezeer ik hoop dat Vinicius Souza naar ons toekomt, weet ik niet of ik blij zou zijn met huur. In ieder geval moet er dan wel een koopoptie bij.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 25 Jun 2022, 09:33 8 mln pond klinkt redelijk voor een speler met dit profiel.
De prijzen zijn over de hele linie weer aan het stijgen heb ik het idee. Veerman was echt een koopje.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 25 Jun 2022, 09:44 4.3 geboden door Fener, 8 gevraagd door City Group, zal wel ergens op 6-7 uitkomen.
Dan zit je volgens mij nog steeds aardig in de buurt van de € 10.000.000
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 25 Jun 2022, 10:30
Standbeeld wrote: 25 Jun 2022, 09:44 4.3 geboden door Fener, 8 gevraagd door City Group, zal wel ergens op 6-7 uitkomen.
Dan zit je volgens mij nog steeds aardig in de buurt van de € 10.000.000
Zo sterk is de pond nou ook al een tijdje niet meer. Vraagprijs ligt omgerekend net iets boven de €9M, dus je zal tussen 7 en 8 gaan uitkomen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik weet niet of het al benoemd is, maar naar PSV gaan betekent dat ie met zn gezin gewoon in Lommel (of omgeving) kan blijven wonen en ie binnen 30 minuten op de club is. Dat zal ook wat waard zijn als ie momenteel gelukkig is.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat iemand die vanuit Brazilië naar Belgie is gekomen het iets uitmaakt waar hij woont. Guardado en Arias waren ook happy in Brabant, maar als er avonturen lonken dan pakken ze gewoon hun spullen hoor. Zeker Brazilianen zijn broodvoetballers, die zal het aan hun anus oxideren (credit [mention]ShovingNE2[/mention] ) waar ze wonen.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV heeft gezegd dat ze niet hoeven te verkopen om inkopen te doen. Ik verwacht gewoon dat we deze knakker kunnen kopen. Desnoods huren we hem met een optie tot koop, maar huren zonder iets/doorverkoop moeten we gewoon niet doen.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Het feit dat in de media nog niets vermeld wordt over concrete onderhandelingen of contact tussen PSV en deze speler baart me wel een beetje zorgen. Als ze daadwerkelijk dichtbij het tekenen van deze speler zouden zijn, zou er toch wel wat uitgelekt zijn? Deze speler ligt zo onder een vergrootglas
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 25 Jun 2022, 11:12 Het feit dat in de media nog niets vermeld wordt over concrete onderhandelingen of contact tussen PSV en deze speler baart me wel een beetje zorgen. Als ze daadwerkelijk dichtbij het tekenen van deze speler zouden zijn, zou er toch wel wat uitgelekt zijn? Deze speler ligt zo onder een vergrootglas
Stemt mij juist hoopvol.
In mijn ogen de kwaliteit van Marcel Brands om het stil te houden en pas met berichten naar buiten te komen als alles in kannen en kruiken is.
Heerlijk!
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 25 Jun 2022, 09:21
Jwoeloe wrote: 25 Jun 2022, 09:14

Deze guy wordt gevolgd door Fabrizio.
£ 8.000.000? Dan is deze knul stevig aan de prijs. Mocht Gakpo inderdaad de Wijnaldum route gaan doen dan is dat waarschijnlijk de enige manier waarop PSV deze Braziliaan kan halen.
Zoals eerder aangegeven is deze verder in zijn ontwikkeling dan Sangaré toen hij naar ons overkwam. 7-8 miljoen is een flinke maar ook realistische prijs, lijkt mij. Hopelijk lukt het PSV!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Is 7 miljoen voor Timber een veiligere keuze? Lijkt mij van niet. En die vind ik ook wel rond dat bedrag waard dus dan moet dit ook wel kunnen.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Misschien heb ik de afgelopen dagen iets gemist, maar waar komt ineens de gedachte vandaan dat een bedrag rond de 8-10 miljoen bijzonder hoog of zelfs te hoog voor ons is?
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Tik tak tik tak…. [mention]Ykhim[/mention] de week loopt richting het einde :P
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 25 Jun 2022, 12:35 Is 7 miljoen voor Timber een veiligere keuze? Lijkt mij van niet. En die vind ik ook wel rond dat bedrag waard dus dan moet dit ook wel kunnen.
Eens. Als je die allebei kan oppikken voor bedragen in die trant doe je het goed. Denk dat PSV wel nog verder kijkt dan Timber voor die rol. Verwacht ergens ook een Zuid-Amerikaanse naam, zoals een Alcaraz van Racing (wellicht duurt daarom de transfer van Maxi Romero zo lang?).
Post Reply