Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Ach, niet zo angstig. Schiet er net weer bijna een in.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Nou, hij ging zitten achter de doellijn en greep wel weer naar zijn bovenbeen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Ja, juist. Na geweldige bal van Veerman ook, goede actie Noni.
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1,840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV

Is hij eraf gegaan?
Edit: laat maar ik zie hem al staan.
Last edited by kastoekast on 25 Jun 2022, 15:21, edited 1 time in total.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

Nee
Saibari is underrated.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Madueke zal echt moeten gaan leren de bal na de eerste actie te spelen. (In dit geval op Bakayoko)
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Klopt, nu net weer identiek moment. Oogt wel erg gretig.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00

Genoeg kansen, maar de afronding ontbreekt nog.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Hij wordt wat laconiek in het afronden als je vijf man kan uitspelen. Geweldige actie, maar zo'n bal moet er daarna wel echt in.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Ik reken erop dat Ruud wat extra aandacht aan Noni zal geven, hij was zelf immers chef afronding. Hopelijk krijgt hij dat bij Savio straks ook aan de praat (als die idd komt).
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Beste en slechtste speler van het veld. Ook een prestatie op zich. Geweldige acties maar mist compleet het overzicht of is gewoon egoïstisch. Ruud en Fred kunnen er mee aan de slag.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Ruud is Koning Ketchup. Hij is zelfs het brein achter de ketchuptheorie. Hij gaat met onze knaapjes aan het werk en het ketchup zal klotsen als nooit tevoren.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Wil zich gewoon graag laten zien. Straks als het om de knikkers gaat, gaat dat balletje heus wel breed ipv zelf.
#FreeGeneratie4
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21

Dat hoop ik voor m. Heb me mateloos geïrriteerd vandaag. Laat je gewoon zien en speel af. Hij is allerminst gegarandeerd van een basisplaats.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00

Uniek talent, met zijn dreiging, snelheid, beweeglijkheid en technische vaardigheden.

Deze jongen gaat al onze uitgaande transferrecords verpulveren. Mits hij ook wat meer in teambelang gaat spelen en wat klinischer af gaat ronden.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00

FritskePhilips wrote: 25 Jun 2022, 21:21 Uniek talent, met zijn dreiging, snelheid, beweeglijkheid en technische vaardigheden.

Deze jongen gaat al onze uitgaande transferrecords verpulveren. Mits hij ook wat meer in teambelang gaat spelen en wat klinischer af gaat ronden.
En fit blijft. Dat is nog het belangrijkste. Ik denk nog steeds dat een fitte Noni er 15 a 20 maakt in de eredivisie.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Een fitte Noni is sowieso niet heel veel minder dan Gakpo, vind ik. Misschien nog wat minder consistent in z'n presteren, maar zijn plafond ligt zo gruwelijk hoog. Als Madueke het op z'n heupen heeft, dan houdt niemand hem tegen. Dat op regelmatige laten zien is een stap die hij hier nog bij PSV kan maken. Fitheid is wat mij betreft inderdaad het grootste issue, maar dat spreekt voor zich.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Ik hoop ook dat hij zijn koppie erbij houdt: spelen in het belang van het team staat voorop, dus niet Noni op 1. Dat en fit blijven, dan wordt het een topper.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Goeiemorgen ik zie die beelden van vandaag, maar die jongen is echt niet te houden met zijn uitschuifbenen....speelt zo makkelijk een mannetje uit. Nu nog afwerken leren van de meester, dan wordt het onzelfzuchtige ook meteen minder. Dan moet het allemaal niet meer zo
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Niet om de feestvreugde te drukken, maar dit was wel gewoon tegen een veredeld amateurbierelftal. Daar zou ik ook nog wel een paar fijne acties tegen maken en zelfs Luckassen deed het prima.

Maar gelukkig heeft Noni het ook tegen wat hogere weerstand laten zien. Belangrijkste is dat hij eens een heel seizoen fit blijft, dan gaat ie vanzelf knallen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Deze teksten zijn toch een klein beetje een indicatie dat men bij PSV denkt dat het aan Kugel lag.

De nieuwe coach liet zich na het eerste oefenduel ook uit over Noni Madueke, die eveneens één helft speelde. Hij verwacht dat de Engelse buitenspeler dit seizoen gevrijwaard blijft van spierblessures. "Met onze werkwijze op fysiek vlak, die ik van vroeger nog gewend ben, denk ik dat het een speler is die prima fit kan blijven. Het is nu geen thema meer, de dingen van vorig jaar. Hij is fit de vakantie ingegaan en teruggekomen. Als je structureel goed met hem aan de slag gaat, kan hij een heel seizoen fit blijven."
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Zou kunnen. Blijft nog steeds gek. Kugel wilde te snel een te hoge intensiteit bij Madueke? Goed dat ze dit in ieder geval veranderd hebben, weer zoveel blessures als vorig jaar zou een ramp zijn voor Noni.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wilt zich te graag laten zien, mist het overzicht. Hopelijk blijft ie fit zodat ie dit seizoen naar zijn top vorm kan groeien ipv er in 2-3 wedstrijden gelijk op zijn toppen te presteren en daarna bergafwaarts.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV

User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Mooie mens!
Post Reply