Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

mateja wrote: 28 Jun 2022, 23:01 PSG koopt ongetwijfeld de beste 10 van het WK dus die zitten wel even goed gok ik zo.
Plottwist: Simons maakt vanaf dag 1 indruk, gaat mee naar het WK en blinkt daar uit. Kopen ze hem dan van zichzelf? :whistle:
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Rikkert1234 wrote: 28 Jun 2022, 22:57 Zoals ik in het transferwindow al zei ik heb deze jongen liever als een James. Ik denk dat hij echt mooie dingen in ons shirt gaat laten zien en we hebben hem hard nodig als roulatiespeler en misschien later in het seizoen als basisspeler.
Ik wilde van de week de sfeer maar niet verpesten, maar dit filmpje van James, vrij recent (januari dit jaar) en tenminste op hoger niveau dan in Qatar, stemde mij niet tevreden :mrgreen: Oogt allemaal wat traag met ballen die van de voet springen of te ver voor zich uit speelt. 1 filmpje i know, maar toch. Het is dat James een goed verleden heeft maar als we in verband worden gebracht met een 20-jarige onbekende Colombiaan en je ziet dit filmpje zou ik er niet warm van worden.

Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ik heb niets tegen huur voor 1 jaar als het een glasbak blijkt te zijn, een meerwaarde. Kan gewoon hè. Een tweede jaar zou dan indien logisch voor alle partijen, in harmonie geregeld worden. Zoniet, moet je al een plan B hebben (Saibari?)
El Sordo
Vedette

Als het een glasbak blijkt te zijn: ja. Maar we hebben toch niet echt de illusie dat dit een waardige vervanger van Götze wordt, toch? De kans op sensatie is er natuurlijk altijd, maar in het verleden is toch regelmatig gebleken dat een elftal dat voornamelijk drijft op jong talent doorgaans geen grote successen oplevert.

Prima om hem erbij te hebben, net als Hoever, maar ik hoop toch dat er ook nog wat combinatie van ervaring/kwaliteit wordt binnengehaald, los van een eventuele komst van Luuk.
Rikkert1234
Vedette

El Sordo wrote: 28 Jun 2022, 23:14 Als het een glasbak blijkt te zijn: ja. Maar we hebben toch niet echt de illusie dat dit een waardige vervanger van Götze wordt, toch? De kans op sensatie is er natuurlijk altijd, maar in het verleden is toch regelmatig gebleken dat een elftal dat voornamelijk drijft op jong talent doorgaans geen grote successen oplevert.

Prima om hem erbij te hebben, net als Hoever, maar ik hoop toch dat er ook nog wat combinatie van ervaring/kwaliteit wordt binnengehaald, los van een eventuele komst van Luuk.
Als Luuk komt dan staat er toch geen tiener meer in de beoogde basis 11? De as is dan echt vrij ervaren en staan genoeg 20’ers op het veld met (een bak aan) ervaring. Zulke jonge gasten kun je dan precies de plekken 12-18 mee vullen.
Joenepsv
Legende

Juancho wrote: 28 Jun 2022, 23:01
Skuddem wrote: 28 Jun 2022, 22:59

Laten we beginnen met 1 goed jaar. Als er dan nog potentie is voor een 2e jaar zal PSG daar het nut ook van inzien, dan wordt het contractuele wel geregeld en hebben ze wellicht nog een top top level talent voor ons. Met %op de verkoop voor ons, contractueel vastgelegd natuurlijk.
Natuurlijk, dat 2de (of zelfs 3de) jaar hoeft niet nu al vast te liggen. Dat mag volgens mij niet meer toch? Maar wel dat je een constructie verzint die wel mag en wat PSV de mogelijkheid geeft om er nog een jaar aan vast te plakken. Zelfde verhaal dus als bij Savio en Hoever, jaartje huren van zulke jonge gasten die vooral ook nog veel moeten leren is vrij zinloos. Op moment dat ze daadwerkelijk beter zijn geworden en in aanmerking komen voor een basisplek (zeker een seizoen later) zijn ze alweer weg.

Ik heb opzich niks tegen huur, wel als het maar 1 jaartje is en PSV niet de keuze heeft om dat te verlengen met minimaal nog een jaar. Maargoed, ik geloof er ook niks van dat die 3 talenten na 1 jaartje PSV, waarbij ze wellicht helemaal nog geen basisspeler zijn, al klaar zijn voor City/PSG.
Ze zijn er ook alle drie niet klaar voor volgend seizoen. En over drie seizoenen ook niet. Als je als jonge/jeugdspeler wil doorbreken bij een dergelijke club moet je of uitzonderlijk goed zijn of een beetje mazzel hebben. Zoals Zinchenko die van een naïeve aanvallende middenvelder is omgeturnd tot offensieve linksback.

Ik denk in het geval van Simons dat hij na een goed seizoen óf wordt verhuurd aan een club in een grotere competitie of als er een goed bod komt dat hij wordt verkocht.

Heb eigenlijk enkel bij Hoever enigzins de hoop dat we hem langer kunnen binden. Die zit bij een kleinere club waar hij niet de populairste gast is. Als hij een goed seizoen speelt en hij wil hier zelf graag blijven komt dat misschien wel goed.
El Sordo
Vedette

Rikkert1234 wrote: 28 Jun 2022, 23:18
El Sordo wrote: 28 Jun 2022, 23:14 Als het een glasbak blijkt te zijn: ja. Maar we hebben toch niet echt de illusie dat dit een waardige vervanger van Götze wordt, toch? De kans op sensatie is er natuurlijk altijd, maar in het verleden is toch regelmatig gebleken dat een elftal dat voornamelijk drijft op jong talent doorgaans geen grote successen oplevert.

Als Luuk komt dan staat er toch geen tiener meer in de beoogde basis 11? De as is dan echt vrij ervaren en staan genoeg 20’ers op het veld met (een bak aan) ervaring. Zulke jonge gasten kun je dan precies de plekken 12-18 mee vullen.
Het gaat me niet om tieners, maar om
De combinatie ervaring/kwaliteit. Daar schaar ik vooralsnog alleen Gakpo, Sangaré, Ramalho, Mauro en eventueel Benitez onder. Teze, Obispo, Madueke, Veerman, Guti en ook Hoever en Simons niet. Met alleen talenten of net-nietspelers op 12-18 ga je zo’n vol seizoen niet goed afronden.

Komend jaar wordt erg belangrijk. Wat mij betreft belangrijk genoeg om net even wat meer financieel risico te nemen.
Ardbeg
Mister PSV

Natuurlijk komt er nog wat op het middenveld bij
Leon77M
Vaste waarde in elftal

ComeOnPSV
Vedette

Hij is binnen!
Maar wat de hell is dit voor bericht haha
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Old name: kritischepsver

Gekocht?
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Old name: kritischepsver

Kritischepsver wrote: 28 Jun 2022, 23:52 Transfervrij toch meerdere jaren?
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Zou wel een plottwist zijn als we hem transfervrij overnemen nu haha
Heruone
Lid scoutingsteam

Watttt is dezeee? Sowieso ze lopen te fucken met ons nu :mrgreen:
Last edited by Heruone on 28 Jun 2022, 23:53, edited 2 times in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Jwoeloe
Moderator

Nu geven ze burger hoop dat hij langer blijft dan een jaar huur. Zou een partijtje slechte aankondiging zijn zeg als het nu toch om een jaar huur gaat, dat ik toch bijna ga geloven dat we hem zelf binnenhalen.
Ardbeg
Mister PSV

Huh?!
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Neeeeee joh? Dan verdient John echt een standbeeld.
Maikel
Site Admin

Simons niet gehuurd?!
Jwoeloe
Moderator

Heruone wrote: 28 Jun 2022, 23:53 Watttt is dezeee? Sowieso ze lopen te fucken met ons nu :mrgreen:
Met alle haat die er afgelopen dagen is geweest met betrekking tot huur kan ik me echt niet indenken dat ze er een grap over gaan maken. Dan breekt de hel namelijk echt los.
Huevera
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Oh PSV wat je met me doet
Ronzz
Jeugdinternational

Ik wil slapen maar dat lukt nu niet meer. Zou het dan toch..?
Duifje
Ballenjongen

Wat is dit? Maak me gek
DonyellMalen
Legende

Transfervrij binnen gehaald dan. Shit man, leip goede deal dan.
Madueke
Legende

Maak er dan maar meteen 2027 van!
DonyellMalen
Legende

Huevera wrote: 28 Jun 2022, 23:56 Oh PSV wat je met me doet
:PSV: :PSV: :PSV: :pul: :pul:
Post Reply