Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
FritskePhilips
Nationale topspeler

RIO wrote: 29 Jun 2022, 02:17 Heb trouwens gehoord dat als Sangare vertrekt, er een opvolger klaar staat uit de Ligue 1.
Lucas Gourna-Douath. :opzijnkop:
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Zou wel een goede zijn en Toulouse is gedegradeerd… Alleen zegt die opmerking van [mention]RIO[/mention] me net iets te weinig: geen bron, geen prospect genoemd. Hoeveel is dat dan waard? Bovendien is PSV toch nog volop in de race voor Vinicius Souza? Die lijkt me als directe versterking perfect op die plek.
Nick
Jeugdspeler

Nick wrote: 28 Jun 2022, 22:59 Israel o19 heeft ten koste van frankrijk de finale van het ek o19 gehaald wat natuurlijk enorm knap is. Tai Abed begon in de basis en heeft naar het schijnt weer een goede wedstrijd gespeeld en wordt als een van de dragende krachten van het team gezien door veel scouts. Schijnbaar is oscar Gloukh de absolute sterspeler. Is aanvallende middenvelder en heeft als 18-jarige 10/11 wedstrijden in het eerste van maccabi tel aviv gespeeld en 3x gescoord. Schijnt erg slimme voetballer te zijn, tweebenig en hele goede spelmaker. Misschien interessante optie als aankoop van talentenpotje. Waarde is 500k met nog contract van 2-jaar
Gisteren benoemd in jeugdopleiding algemeen en las net op voetbalzone in de wandelgangen dat ajax ook interesse heeft. Lijkt me zoals gezegd een perfect voorbeeld voor een speler uit het talentenpotje dat in jong door kan groeien. Is echt een van de beste spelers van het ek onder 19.
DonyellMalen
Legende

FritskePhilips wrote: 29 Jun 2022, 07:17
RIO wrote: 29 Jun 2022, 02:17 Heb trouwens gehoord dat als Sangare vertrekt, er een opvolger klaar staat uit de Ligue 1.
Lucas Gourna-Douath. :opzijnkop:
https://www.transfermarkt.nl/lucas-gour ... ler/620313

18-jarige CDM. Behoorlijke marktwaarde ook al.

Ardbeg
Mister PSV

Ik quote mezelf even:
Ardbeg wrote: 18 May 2022, 17:02
Dit is waar ik op uit kwam, na lezen, lezen en lezen en vragen stellen aan mijn oud-collega die voor een voetbalclub als analist werkt. Die weet me nog wel eens te helpen waar ik op moet letten. Ze zijn niet allemaal even haalbaar of er spelers tussen zitten die totaal onhaalbaar zijn, betwijfel ik.

Amadou Onana:

Lucien Agoume:

Khephren Thuram:

Lesley Ugochukwu:

Lucas Gourna-Douath:

Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Als we zoals Ruud van Nistelrooij aangaf groot moeten dromen, hoog moeten inzetten op buitencategorie. Dan is het ook wel aardig om eens wat buitenkansjes op een rij te zetten. Zowel qua transfervrije spelers als qua grote talenten. Veel zal uiteindelijk onhaalbaar blijven en het is maar wat namedropping, maar het is wel interessant natuurlijk.

Transfervrij:
-Charles Mbemba, centrale verdediger van FC Porto, vroeger al in beeld geweest bij PSV, 27 jaar, marktwaarde 17 miljoen euro.
-Alessio Romagnoli, centrale verdediger van AC Milan, 27 jaar, marktwaarde 17 miljoen euro
-Luiz Felipe, drie keer op proef geweest bij PSV, 25 jaar, centrale verdediger van Lazio, marktwaarde 16 miljoen euro
-Jason Denayer, centrale verdediger van Lyon, 27 jaar, marktwaarde 14 miljoen euro.
-Daniel Amartey, centrale verdediger van Leicester City, 27 jaar, marktwaarde 10 miljoen euro
-Dan Axel Zagadou, centrale verdediger van Dortmund, 23 jaar, marktwaarde 9 miljoen
-Felipe, centrale verdediger van Atlético Madrid, 33 jaar, marktwaarde 6 miljoen
-Cristian Pavon, buitenspeler van Boca, 26 jaar, marktwaarde 5,5 miljoen
-Jean Michaël Seri, verdedigende middenvelder van Fulham, 30 jaar, marktwaarde 5 miljoen

Grote talenten:
-Noah Mbamba, 17 jaar, centrale verdediger Club Brugge, megatalent dat ontevreden is daar, marktwaarde 4 miljoen
-Romeo Lavia, 18 jaar, verdedigende middenvelder van Manchester City, Belg, marktwaarde 2 miljoen
-Kayky, 18 jaar, Braziliaanse buitenspeler van Manchester City, misschien een creatieve constructie denkbaar? marktwaarde 14 miljoen
-Luka Romero, 17 jaar, toptalent op aanvallende middenvelder van Lazio, Argentijn, marktwaarde 1 miljoen
-Youssoufa Moukoko, 17 jaar, spits, wil weg bij Dortmund, nog 1 jaar contract, marktwaarde 15 miljoen
-Kacper Kozlowski, Union St Gillis maar eigenlijk Brighton, aanvallende middenvelder van 18 jaar, grootste talent van Polen, marktwaarde 8 miljoen
-Arsen Zakharyan, werd al eens gelinkt met PSV, zal vast weg willen uit Rusland, linksbuiten, 19 jaar, marktwaarde 15 miljoen
-Leonidas Stergiou, centrale verdediger van Sankt Gallen, 20 jaar, marktwaarde 6 miljoen
-Andreas Schjelderup, aanvallende middenvelder van Nordsjaelland, hoog aangeschreven, 18 jaar, marktwaarde 4 miljoen
Jwoeloe
Moderator

Ik heb eerder ook gedacht om Mbemba te suggereren. Juist omdat hij eerder bij PSV in de picture heeft gestaan en we weten dat PSV je dan echt niet uit het oog verliest. Zou normaal gesproken niet realistisch zijn als basisspeler van Porto die transfervrij uit z'n contract loopt, maar gaat een best wel discutabel verhaal bij rond. Door onzekerheid over zijn leeftijd (mogelijk een stuk ouder dan 27) wilt Porto niet met hem verder. Kans bestaat dat hij eigenlijk 33 is. Vraag is dus of je je vingers er aan wilt branden. Het antwoord daarop kan je eigenlijk al invullen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Jwoeloe wrote: 29 Jun 2022, 20:01 Ik heb eerder ook gedacht om Mbemba te suggereren. Juist omdat hij eerder bij PSV in de picture heeft gestaan en we weten dat PSV je dan echt niet uit het oog verliest. Zou normaal gesproken niet realistisch zijn als basisspeler van Porto die transfervrij uit z'n contract loopt, maar gaat een best wel discutabel verhaal bij rond. Door onzekerheid over zijn leeftijd (mogelijk een stuk ouder dan 27) wilt Porto niet met hem verder. Kans bestaat dat hij eigenlijk 33 is. Vraag is dus of je je vingers er aan wilt branden. Het antwoord daarop kan je eigenlijk al invullen.
31 dacht ik dat gesuggereerd werd, maar medisch onderzoek had nu toch uitgewezen dat het wel klopte, die 27?
DadOfFour
Internationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 29 Jun 2022, 21:11
Jwoeloe wrote: 29 Jun 2022, 20:01 Ik heb eerder ook gedacht om Mbemba te suggereren. Juist omdat hij eerder bij PSV in de picture heeft gestaan en we weten dat PSV je dan echt niet uit het oog verliest. Zou normaal gesproken niet realistisch zijn als basisspeler van Porto die transfervrij uit z'n contract loopt, maar gaat een best wel discutabel verhaal bij rond. Door onzekerheid over zijn leeftijd (mogelijk een stuk ouder dan 27) wilt Porto niet met hem verder. Kans bestaat dat hij eigenlijk 33 is. Vraag is dus of je je vingers er aan wilt branden. Het antwoord daarop kan je eigenlijk al invullen.
31 dacht ik dat gesuggereerd werd, maar medisch onderzoek had nu toch uitgewezen dat het wel klopte, die 27?
Vraag ik me toch af, hebben ze hem doorgezaagd en jaarringen geteld?
La vida és massa curta per no fer broma
danko-lazovic
Meervoudig international

https://www.transfermarkt.nl/luis-suare ... ler/424784

Gedegradeerd met Granada, hele snelle speler die zowel in de spits kan spelen als vanaf de linkerkant. Heeft iets weg van de stijl van Lozano
mateja
Internationale topspeler

danko-lazovic wrote: 29 Jun 2022, 23:10 https://www.transfermarkt.nl/luis-suare ... ler/424784

Gedegradeerd met Granada, hele snelle speler die zowel in de spits kan spelen als vanaf de linkerkant. Heeft iets weg van de stijl van Lozano
Zeg jij nou dat je Luis Suarez in een PSV shirt wil?
Nibbitman
Jeugdinternational
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

If you can't bite them, join them
Heruone
Lid scoutingsteam

Amadou Onana
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Op VI staat dat Frankfurt eigenlijk Nicolas Castro wilde van Newells Old Boys, tot Götze hapte. Die Castro hadden ze eigenlijk al binnen voor 4 miljoen euro. Marktwaarde bij Transfermarkt is 6,5 miljoen. Iemand die deze 21-jarige aanvallende middenvelder kent? Goede optie voor ons?
Handball
Regelmatige invaller

Eindhovenvoetbal wrote: 29 Jun 2022, 17:36
-Romeo Lavia, 18 jaar, verdedigende middenvelder van Manchester City, Belg, marktwaarde 2 miljoen
Lavia lijkt naar Southampton te vertrekken voor meer dan 10 miljoen pond, denk niet dat PSV daarmee kan concureren (vooral niet voor een 18 jarige). Was inderdaad een top talent geweest om te halen.

Ander talentje dat ik leuk zou vinden om te zien komen is Naci Unuvar, met nog maar een eenjarig contract zou het wellicht mogelijk zijn om hem binnen te halen. Heb je wel direct de mogelijke opvolger van Gakpo binnen.
Ardbeg
Mister PSV

Handball wrote: 29 Jun 2022, 23:25
.

Ander talentje dat ik leuk zou vinden om te zien komen is Naci Unuvar, met nog maar een eenjarig contract zou het wellicht mogelijk zijn om hem binnen te halen. Heb je wel direct de mogelijke opvolger van Gakpo binnen.
Ach schei toch uit
mateja
Internationale topspeler

Handball wrote: 29 Jun 2022, 23:25
Lavia lijkt naar Southampton te vertrekken voor meer dan 10 miljoen pond, denk niet dat PSV daarmee kan concureren (vooral niet voor een 18 jarige). Was inderdaad een top talent geweest om te halen.

Dat pisventje heeft vorig seizoen 3 aanslagen gepleegd op onze spelers.
Rikkert1234
Vedette

Je kan het beter bij handbal laten
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Heeft Isco al een nieuwe club?
Heeft nog samen gespeeld met onze trainer..
OnsPSV
Meervoudig international

Een paar dagen geleden vroeg ik naar het ‘scoutingsleger’ op dit forum. Een aantal van ons is zeer bedrijvig in het uitzoeken van kwaliteiten van spelers.

Na het vertrek van Doan komt er weer wat geld vrij (was er al), en volgens de PSV-watchers wil PSV nog ervaring toevoegen op het middenveld (bij voorkeur plek Götze).

Wie zou volgens jullie hier in aanmerking voor komen?
Heruone
Lid scoutingsteam

OnsPSV wrote: 30 Jun 2022, 16:42 Een paar dagen geleden vroeg ik naar het ‘scoutingsleger’ op dit forum. Een aantal van ons is zeer bedrijvig in het uitzoeken van kwaliteiten van spelers.

Na het vertrek van Doan komt er weer wat geld vrij (was er al), en volgens de PSV-watchers wil PSV nog ervaring toevoegen op het middenveld (bij voorkeur plek Götze).

:mrgreen:
viewtopic.php?t=545

Zonder dollen: ik denk dat men een goede '6' nodig heeft. Souza is mi ideaal. Afhankelijk van wat er met Guti gebeurd zou je ook nog een '8' moeten halen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
DonyellMalen
Legende

Poeh, Evander en Vini Souza. Dat is een geweldige deal als je die allebei kan binnenhalen.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

OnsPSV wrote: 30 Jun 2022, 16:42 Een paar dagen geleden vroeg ik naar het ‘scoutingsleger’ op dit forum. Een aantal van ons is zeer bedrijvig in het uitzoeken van kwaliteiten van spelers.

- Alejandro Pozuelo, 30-jarige Spaanse CAM van Toronto FC, transfervrij, meeste wedstrijden gespeeld voor Genk (177) maar ook wat voor Swansey City en Real Betis. En natuurlijk Toronto (bijna 100). Was bij Genk aanvoerder.

- Joao Moutinho, zou je blind in de basis kunnen zetten. Ook zijn contract, bij Wolves, is afgelopen. Roma leek interesse te hebben maar laatste berichten zijn alweer een maand oud. Niets is onmogelijk toch? :mrgreen:

En dan de optie waar een bedrag voor op tafel moet komen:
- Sergi Darder, 28-jarige speler van Espanyol, kan imo ideaal zoals Ruud het wilt (geen klassieke 10), loopt volgend jaar uit contract.
Tovast
Nationale topspeler

Florian Grillitsch.
DonyellMalen
Legende

Zou ook zeker in Oekraïne en Rusland blijven kijken, Wilmar Barrios bijvoorbeeld. Ook uit de categorie, zoals Ruud verwoordde: "Niet realistisch, maar kan wel".

https://www.transfermarkt.nl/wilmar-bar ... ler/257668

Post Reply