Yessss!!! Heerlijk dit hoor.
Philipp Max
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Door die chatbox lijkt het nu net alsof we het amper over hem hebben gehad. Maar [mention]ShovingNE2[/mention] is al een naturalisatieproces begonnen en heeft zijn haar in de peroxide gedompeld om net zo Duits als Max te worden. [mention]Menno1[/mention] is alvast aan zijn nieuwe linksback depressie begonnen, omdat ie bang is dat Max nu al weg is. [mention]Ykhim[/mention] is op het vliegtuig naar Mexico gestapt om persoonlijk alvast een opvolger te gaan halen en [mention]Maikel_91[/mention] heeft in zijn eentje gezorgd voor een tekort aan tissues in de supermarkten.
De steun is er dus wel, Phillip! Al was het niet weten misschien toch beter...
De steun is er dus wel, Phillip! Al was het niet weten misschien toch beter...
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Deze jongen is na het EK echt niet meer te houden. Jammer. Als ie gaat, dan voor de hoofdprijs.
- ShovingNE2
- Site Admin
Al zet je hem op goal dan blijft hij nog assists geven. Hopelijk kunnen we de biedingen weerstaan komende zomer. Volgend jaar de CL in met Max.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Armada
Laten we hopen dat we zo lang mogelijk van hem mogen genieten. Maar als hij fit blijft en deel uit gaat maken van die Mannschaft.... dan is deze jongen niet te houden. Dan kun je er ook 30m+ voor vragen.ShovingNE2 wrote: ↑12 Nov 2020, 07:30 Al zet je hem op goal dan blijft hij nog assists geven. Hopelijk kunnen we de biedingen weerstaan komende zomer. Volgend jaar de CL in met Max.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zou hem voor 30 miljoen niet eens weg doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Wat een geweldenaar inderdaad. Hoop dat hij volgend seizoen ook nog voor ons speelt. Denk dat hij echter niet te houden is als dit zo door blijft gaan!
-
- Lid 2e elftal
Als hij vaste international blijft, speelt het WK van 2022 wellicht een belangrijke rol. Ik kan mij voorstellen, dat hij voor "vastigheid" & "zekerheid" kiest tot die periode om niet elders op de bank te belanden en daarmee een eind toernooi te moeten missen. Kan hij daarna een mooie stap maken waarbij hij hopelijk ook champions league ervaring zijn bagage tas meebrengt... ik hoop in elk geval dat wij nog lang van hem mogen genieten!
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Eigenlijk ook zonde dat Robertson bij Liverpool zit want daar zou hij ook perfect passen. Eigenlijk vind ik dat Max bij elke ploeg die met aanvallende backs speelt zou passen. Zou het leukste zijn als we hem afleveren aan een absolute topclub maar zou het ook wel vet vinden als hij naar Sevilla gaat en zijn voorzetten op het hoofd van Luuk mag afleveren Twee PSV-tijdperken in één. Maar ik hoop eigenlijk dat Max zolang bij ons blijft dat Luuk weg is bij Sevilla (en weer bij ons speelt )
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik hoop ook dat hij lekker bij PSV blijft.
Ik vind wel dat als Max een goed EK speelt en er komen clubs die veel geld gaan bieden, dat PSV dat wel moet accepteren.
Het is een speler die 'al' 27 is en die stap naar de top komt misschien nooit meer voorbij.
Dan halen we Van Aanholt gratis op en kunnen we centrale verdedigers kopen .
Ik vind wel dat als Max een goed EK speelt en er komen clubs die veel geld gaan bieden, dat PSV dat wel moet accepteren.
Het is een speler die 'al' 27 is en die stap naar de top komt misschien nooit meer voorbij.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Zullen we eerst even genieten van deze jongen voordat we alweer over gaan op geld en vervangers... Misschien wil hij met Schmidt komend jaar wel iets heel moois neerzetten, bij PSV!
Ex unitate vires
-
- Vedette
Het voordeel is dat er binnen een jaar een WK aan komt. Stel dat Max (en dat geldt natuurlijk ook voor andere spelers bij ons) zijn plekje definitief heeft bij het Duitse elftal en volgend jaar onder Schmidt de CL in kan gaan, dan kan hij op safe spelen zodat hij het WK mee mag maken en daarna een klapper maken.ComeOnPSV wrote: ↑12 Nov 2020, 09:48 Ik hoop ook dat hij lekker bij PSV blijft.