Vinicius Souza - CVM
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
- Maikel
- Site Admin
Dat was [mention]Ykhim[/mention] hier ookLichtstadd wrote: ↑30 Jun 2022, 23:09 Ik zie echt veel Celtic fans op Twitter die er zeker van zijn dat hij komt
-
- Bankzitter
Had het gelezen inderdaad, maar vond het hier een beetje stil raken. Al heeft PSV nu de prioriteiten bij Savinho en Luuk de Jong liggen.
-
- Meervoudig international
-
- Lid scoutingsteam
Oh, dat geloof kun je wel laten varen hoor. Ik deelde informatie die specifiek was voor dat moment, die week. Dat we daar niks van hebben teruggezien heeft waarschijnlijk te maken met het scenario dat hij elders gaat tekenen, om wat voor reden dan ook. Anders had hij vorige week, zoals verwacht werd, gewoon al een PSV-shirtje aangetrokken. Tenminste: dat is mijn inschatting nu, want ik heb er verder ook niks over gehoord. Het kan dus prima zijn dat die inschatting fout is en dat PSV gewoon wacht op het geld van Götze+Doan. Wie weet, ik hoop net zo graag als ieder ander dat 'ie alsnog komt.
Zo, ik ben door m'n open deuren heen. Volgende week een nieuwe voorraad.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Met zoveel open deuren kun je ook onmogelijk een insider zijn…Ykhim wrote: ↑30 Jun 2022, 23:35Oh, dat geloof kun je wel laten varen hoor. Ik deelde informatie die specifiek was voor dat moment, die week. Dat we daar niks van hebben teruggezien heeft waarschijnlijk te maken met het scenario dat hij elders gaat tekenen, om wat voor reden dan ook. Anders had hij vorige week, zoals verwacht werd, gewoon al een PSV-shirtje aangetrokken. Tenminste: dat is mijn inschatting nu, want ik heb er verder ook niks over gehoord. Het kan dus prima zijn dat die inschatting fout is en dat PSV gewoon wacht op het geld van Götze+Doan. Wie weet, ik hoop net zo graag als ieder ander dat 'ie alsnog komt.
Zo, ik ben door m'n open deuren heen. Volgende week een nieuwe voorraad.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Zonder dollen zou ik zo 6 miljoen voor hem neerleggen. Is imo een marktconform bedrag en het lost een van de belangrijkste struikelpunten van de huidige bezetting op het middenveld op.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Zo lang Guti, van Ginkel hier rondlopen is het voor Vinicius niet zo interessant om voor PSV te kiezen. Dan komt hij als 6e middenvelder binnen, waarbij Sangare en Veerman normaal gezien zekerheidjes zijn. Daarnaast is het voor dezelfde reden wellicht ook niet de prioriteit van PSV op dit moment.
Long story short: Ykhim op de brandstapel.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Niet mee eens tbh. Ginkel is een box-to-box middenvelder, die fungeert het beste als '10'. Guti is daarnaast geen '6'. Op het moment dat Souza zou komen is hij de 4e middenvelder waarbij de rotatie zit inMenno1 wrote: ↑01 Jul 2022, 03:00 Zo lang Guti, van Ginkel hier rondlopen is het voor Vinicius niet zo interessant om voor PSV te kiezen. Dan komt hij als 6e middenvelder binnen, waarbij Sangare en Veerman normaal gezien zekerheidjes zijn. Daarnaast is het voor dezelfde reden wellicht ook niet de prioriteit van PSV op dit moment.
Veerman - Simons
Sangare
Of
Veerman - Sangare
Souza
Die '6' positie is echt een dingetje voor PSV. Niet zozeer, omdat men daar geen goede optie heeft. Sangare is veruit de beste '6', evenals beste '8' in de ED. Alleen in de rotatie daarachter heeft men geen complementaire optie.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Wie?Maikel wrote: ↑30 Jun 2022, 23:14Dat was @Ykhim hier ookLichtstadd wrote: ↑30 Jun 2022, 23:09 Ik zie echt veel Celtic fans op Twitter die er zeker van zijn dat hij komt
-
- Lid scoutingsteam
Eens.
Het feit dat hij nu al op verschillende defensieve vlakken excelleert en hij nog jong is maakt dit extra interessant. Hij zal zich ontwikkelen en kan zich tot een breker van het niveau Braziliaans elftal. Dat zal aan de club PSV ook een boost geven.
Last edited by Voormalig KG on 01 Jul 2022, 10:04, edited 1 time in total.
- El Sordo
- Vedette
Moeilijker is het niet. Ophalen die vent.Heruone wrote: ↑01 Jul 2022, 04:29Niet mee eens tbh. Ginkel is een box-to-box middenvelder, die fungeert het beste als '10'. Guti is daarnaast geen '6'. Op het moment dat Souza zou komen is hij de 4e middenvelder waarbij de rotatie zit inMenno1 wrote: ↑01 Jul 2022, 03:00 Zo lang Guti, van Ginkel hier rondlopen is het voor Vinicius niet zo interessant om voor PSV te kiezen. Dan komt hij als 6e middenvelder binnen, waarbij Sangare en Veerman normaal gezien zekerheidjes zijn. Daarnaast is het voor dezelfde reden wellicht ook niet de prioriteit van PSV op dit moment.
Veerman - Simons
Sangare
Of
Veerman - Sangare
Souza
Die '6' positie is echt een dingetje voor PSV. Niet zozeer, omdat men daar geen goede optie heeft. Sangare is veruit de beste '6', evenals beste '8' in de ED. Alleen in de rotatie daarachter heeft men geen complementaire optie.
-
Compleet met je eens, maar zolang Guti er nog is zullen Ze niet snel in aktie komen.El Sordo wrote: ↑01 Jul 2022, 09:42Moeilijker is het niet. Ophalen die vent.Heruone wrote: ↑01 Jul 2022, 04:29
Niet mee eens tbh. Ginkel is een box-to-box middenvelder, die fungeert het beste als '10'. Guti is daarnaast geen '6'. Op het moment dat Souza zou komen is hij de 4e middenvelder waarbij de rotatie zit in
Veerman - Simons
Sangare
Of
Veerman - Sangare
Souza
- El Sordo
- Vedette
Guti, Ginkel en Simons lijken me bij uitstek prima backups voor Veerman, Sangaré en Vinicius Souza. Dan zijn die plekken in meer of mindere mate dubbel bezet.
Ik zie gewoon heel graag zo’n monsterlijk middenveld - de wens zal ook wel ergens de zaaddonor van de gedachte zijn.
Ik zie gewoon heel graag zo’n monsterlijk middenveld - de wens zal ook wel ergens de zaaddonor van de gedachte zijn.
-
- Lid scoutingsteam
Belgische voetbalvolger van de Gazet van Antwerpen en het Nieuwsblad zegt:
Club Brugge lijkt niet te moeten hopen op een uitleenbeurt of definitieve overname, want Vinicius heeft zijn zinnen gezet op een buitenlandse onderneming. Naar verluidt zou hij binnenkort zijn keuze bekend maken.
Wie weet.. in ieder geval geen Club Brugge meer in de race.
-
- Lid scoutingsteam
Zonde, aangezien deze jongen zijn contract (nog) niet heeft verlengd en het volgend jaar afloopt.Sao-Mellow wrote: ↑01 Jul 2022, 09:49Compleet met je eens, maar zolang Guti er nog is zullen Ze niet snel in aktie komen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik blijf toch heeeel erg hopen op hem. Zou damen met Sangare toch wel een beestenmiddenveld vormen!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Qua profiel mijn droom als laatste aankoop. Nog liever dan een extra CV. Er is budget, er is ruimte, er is zelfs een vacature als je heel kritisch bent maar de belangrijkste reden is dat hij binnen is op het moment dat Sangaré misschien weg gaat. Als deze jongen niet meer bsb is kan het goed dat we bij Matusiwa uit komen.
-
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
In al het nieuws omtrent Til en heel wellicht Wijnaldum, zou je deze speler bijna vergeten. Zag een berichtje gepost in een ander topic dat Ajax de beste papieren heeft en dat Celtic in de wachtkamer staat. Maandag zou de beslissing vallen. Zou ik heel erg jammer vinden persoonlijk. Stel je grijpt naast Wijnaldum en Guti vertrekt nog, moet je weer op zoek naar een ander.
-
- Moderator
Dat bericht is wel onder voorbehoud van betrouwbaarheid. Ik ken de bron daarvan niet, maar zag het voorbij komen. De meeste media lijken Souza echter richten Celtic te schrijven en PSV wordt nergens meer genoemd. Daardoor hoop ik wel dat Souza nog komt, maar verwacht ik dat PSV niet meer met hem bezig is. En als ik dan een alternatief mag noemen, dat in lijn ligt met het verhaal van die Tsjech, dan zou Krejci geweldig zijn. Zou helemaal in lijn liggen met het toevoegen van kopkracht en het versterken van de luchtmacht waar PSV al mee bezig is.Kingfisher wrote: ↑02 Jul 2022, 22:04 In al het nieuws omtrent Til en heel wellicht Wijnaldum, zou je deze speler bijna vergeten. Zag een berichtje gepost in een ander topic dat Ajax de beste papieren heeft en dat Celtic in de wachtkamer staat. Maandag zou de beslissing vallen. Zou ik heel erg jammer vinden persoonlijk. Stel je grijpt naast Wijnaldum en Guti vertrekt nog, moet je weer op zoek naar een ander.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dat zou toch wel heel erg jammer zijn… maar heeft 020 hem nu nodig? Daar is nog geen cvm verkocht toch?
-
- Talent
Ik zie Alvarez nog wel gaan.Vanthaman18 wrote: ↑02 Jul 2022, 22:08 Dat zou toch wel heel erg jammer zijn… maar heeft 020 hem nu nodig? Daar is nog geen cvm verkocht toch?