Vinicius Souza - CVM

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ElTigre wrote: 02 Jul 2022, 22:09 Misschien Alvarez naar CV ipv Martinez en dan Souza op cvm?
Graag. Alvarez is daar namelijk niet goed genoeg voor i.t.t. verdedigende middenvelder in dit Ajax. Maar ik zie hem zoals hierboven wordt aangegeven ook nog wel weggaan. Die willen cashen en een vergelijkbare speler voor minder geld voor terughalen.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Damn man, ik begrijp heel goed dat we niet iedereen kunnen halen. Had hem toch wel graag gezien.
Wesley1993
Talent
Posts: 63
Joined: 20 Jun 2022, 21:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zou hem ook heel graag willen zien, maar als zowel Till en Gini komen dan zie ik het niet gebeuren. Alleen bij vertrek Sangare wat nu nog niet lijkt te gebeuren. Zou wel zonde zijn mocht Sangare eind augustus gaan dat deze jongen bij Ajax speelt.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Hoe betrouwbaar is dat twitter bericht?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 02 Jul 2022, 22:15 Hoe betrouwbaar is dat twitter bericht?
Ven een gerenommeerde Belgische voetbaljournalist bij twee grote kranten.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Hmm dan lijkt ie dus naar 020 te gaan, zonde
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 02 Jul 2022, 22:22 Hmm dan lijkt ie dus naar 020 te gaan, zonde
Ik weet niet hoe zonde dat ik. Nog nooit zien spelen. Jij wel?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 02 Jul 2022, 22:23
Vanthaman18 wrote: 02 Jul 2022, 22:22 Hmm dan lijkt ie dus naar 020 te gaan, zonde
Ik weet niet hoe zonde dat ik. Nog nooit zien spelen. Jij wel?
Ik wel en vind het wel zonde eerlijk gezegd.
Ware het niet dat er geenzins wordt gezegd dat het over een Nederlandse club gaat. Wellicht strijkt hij ergens anders neer of doet PSV nog een coup.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 02 Jul 2022, 22:22 Hmm dan lijkt ie dus naar 020 te gaan, zonde
PSV is nog wel met City in overleg over Savinho, dus wie weet...
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 02 Jul 2022, 22:22 Hmm dan lijkt ie dus naar 020 te gaan, zonde
Als dat zo is laat ze er gelukkig mee zijn. Er zwemmen meer vissen in de zee dan Vinicius Souza. Benitez was hier ook nooit genoemd en bleek uiteindelijk beter dan alle opties hier besproken.

En hoe serieus was de interesse van PSV eigenlijk?. Heb één keer een serieus bericht gelezen weken geleden en daarna niks meer.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 02 Jul 2022, 22:22 Hmm dan lijkt ie dus naar 020 te gaan, zonde
Bij PSV is deze transferzomer niets wat het lijkt.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 02 Jul 2022, 22:22 Hmm dan lijkt ie dus naar 020 te gaan, zonde
Op basis van wat trek je die conclusie?
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Kan me voorstellen dat PSV geen interesse heeft in een kale huur en het daarom dan ook stil is geworden rondom hem.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 05 Jul 2022, 21:41

Kan me voorstellen dat PSV geen interesse heeft in een kale huur en het daarom dan ook stil is geworden rondom hem.
Of ze willen die 8 miljoen pond vooralsnog niet neerleggen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

City kan ons toch wel matsen aangezien we Savio voor ze gaan opleiden..
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 05 Jul 2022, 21:59 City kan ons toch wel matsen aangezien we Savio voor ze gaan opleiden..
Ik denk dat de City group spelers sowieso niet graag verkoopt. Waarschijnlijk kunnen ze over meerdere jaren huur en dán verkoop meer verdienen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
FOOTB_REM_S: No

6,5 miljoen bieden gaan ze misschien overstag. Komt genoeg binnen nu, dus ik zou proberen hem nu te kopen. Sangare en Guti ben je binnen een jaar kwijt. Van Ginkel hoogstwaarschijnlijk ook. Kun je nu op anticiperen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kingfisher wrote: 05 Jul 2022, 22:12 6,5 miljoen bieden gaan ze misschien overstag. Komt genoeg binnen nu, dus ik zou proberen hem nu te kopen. Sangare en Guti ben je binnen een jaar kwijt. Van Ginkel hoogstwaarschijnlijk ook. Kun je nu op anticiperen.
Volgens mij wil City hem liever verhuren dan verkopen. Zo’n club breng je niet van dat plan af met €6,5M, zeker niet wanneer er concurrentie genoeg is. En de gedachte is goed om vooruit te denken met het oog op vertrekkende spelers, maar zo’n speler moet tot die tijd ook zelf de tweede viool willen spelen. Deze jongen won de meeste duels in België het afgelopen seizoen; ik betwijfel of hij dat ziet zitten.

Het voordeel is mogelijk dat Souza zelf verkocht wil worden. Zou Guti laten gaan deze zomer en Souza het perspectief schetsen dat hij ook mét Sangaré zeker 25-30 wedstrijden zal gaan spelen. En dat is niet onrealistisch.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 05 Jul 2022, 23:15
Kingfisher wrote: 05 Jul 2022, 22:12 6,5 miljoen bieden gaan ze misschien overstag. Komt genoeg binnen nu, dus ik zou proberen hem nu te kopen. Sangare en Guti ben je binnen een jaar kwijt. Van Ginkel hoogstwaarschijnlijk ook. Kun je nu op anticiperen.
Volgens mij wil City hem liever verhuren dan verkopen. Zo’n club breng je niet van dat plan af met €6,5M, zeker niet wanneer er concurrentie genoeg is. En de gedachte is goed om vooruit te denken met het oog op vertrekkende spelers, maar zo’n speler moet tot die tijd ook zelf de tweede viool willen spelen. Deze jongen won de meeste duels in België het afgelopen seizoen; ik betwijfel of hij dat ziet zitten.

Het voordeel is mogelijk dat Souza zelf verkocht wil worden. Zou Guti laten gaan deze zomer en Souza het perspectief schetsen dat hij ook mét Sangaré zeker 25-30 wedstrijden zal gaan spelen. En dat is niet onrealistisch.
Wellicht kan PSV hem wel kopen met een terugkoop zoals bij Angelino. Hebben zowel City als PSV goede ervaringen mee.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

'Goede ervaringen', hmm... Op zich idd niet verkeerd maar zijn verblijf was hier wel èrg kort imo
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maar hoe ver moet je willen gaan? Ik zie hem eveneens graag komen, maar als je hem alleen kunt huren of alleen kopen tegen relatief ongunstige voorwaarden, dan moet je je afvragen of het niet beter is om naar alternatieven te kijken. Genoeg andere opties beschikbaar.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 06 Jul 2022, 08:24 'Goede ervaringen', hmm... Op zich idd niet verkeerd maar zijn verblijf was hier wel èrg kort imo
Als je een kwaliteitsinjectie krijgt en na een jaar er nog eens 6-8 miljoen aan over houdt is dat niet verkeerd toch?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Financieel op korte termijn zeker, maar de omloopsnelheid vd voetballer wordt zo wel errug kort
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 06 Jul 2022, 08:27 Financieel op korte termijn zeker, maar de omloopsnelheid vd voetballer wordt zo wel errug kort
Mee eens. Idealiter vormt in ieder geval een deel van de belangrijke aankopen dit seizoen de fundering van volgend seizoen. Als Gakpo en Sangaré dit jaar al blijven dan kun je er donder op zeggen dat ze komende zomer vertrekken. En wie weet hoe de zaken er dan voor bijvoorbeeld Veerman, Ramalho en Mauro voorstaan.

Wat mij betreft een van de interessantste ontwikkelingen binnen een transferwindow aangezien je in meer of mindere mate de basis voor succes (of het uitblijven daarvan…) voor het seizoen daarna kunt gaan leggen. Los van een eventueel langer verblijf van Guti, denk ik dat het daarom goed is om nu al voor te sorteren en de middellange termijn niet alleen afhankelijk te maken van de grillen van het heden.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als Shity alleen wil verhuren dan doorschakelen. We hebben huurlingen genoeg inmiddels en daar komt waarschijnlijk nog een cv bij. Je moet ook naar de lange termijn kijken. Las een interessant stukje van Jan Streuer van Fc Twente die nog maximaal drie huurlingen in de selectie wil omdat anders én het verloop in de selectie zo groot is én je te weinig waarde op het veld hebt staan.

Vinicius Souza zal best een goede optie zijn maar er zwemmen meer vissen in de zee. Enkel halen als de voorwaarden gunstig zijn voor ons zelf. Dus kopen.
Post Reply