Vinicius Souza - CVM

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 06 Jul 2022, 08:46 We hebben huurlingen genoeg inmiddels
Vind je? Op basis van de A-selectie (volgens PSV zelf):
Hoever en Vinicius. Twee op een selectie van 28 (7,1 %)
Vooruit; waarschijnlijk Savio ook. Dat maakt drie op een selectie van 29 (10,3%).

Er zijn vooral veel geruchten geweest over huren maar het is op dit moment echt niet zo dat we veel huurlingen hebben. Althans, ik vind bovenstaande getallen niet hoog genoeg om te beweren dat we aan ons maximale aantal huurlingen zouden zitten (mocht daar überhaupt een quotum op zitten).
Het gaat erom dat je kwaliteit en kapitaal op het veld hebt staan. Huurlingen verhogen niet het kapitaal, wel de kwaliteit. Althans, dat moet de intentie zijn. Of dat met de huidige huurlingen is gelukt laat ik even in het midden...

Bron:
https://www.PSV.nl/PSV/team/overzicht.htm
One can only hope
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No



HÉ IS COMING!
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ange Postecoglou is set to be dealt a blow in his Celtic strengthening plans as top target Vinicius Souza is ready to join PSV Eindhoven.

Scottish Express Sport can reveal that the Dutch giants - bossed by Manchester United hero Ruud van Nistelrooy - are on course to win the race for the Brazilian midfielder, who was seen by Celtic as the ideal anchorman for the midfield to solidify their bid to retain the Premiership title and make an impact in the Champions League.

It was reported this morning that Celtic were becoming frustrated at the lack of progress in discussions over a potential move for Souza, who spent last season on loan at Mechelen from Lommel who are part of the City Group with whom Postecoglou and Mark Lawwell have a firm connection.

And these frustrations are set to be exacerbated as we understand that Souza has indicated he wants to go Holland and join PSV. What is yet unclear is whether this is a loan move or a permanent deal, but it is more likely to be the former unless the Dutch side pay the 8 million Euros asking price.


Perhaps the key to all of this is Ivorian Ibrahim Sangare who is expected to leave PSV this summer with a host of top clubs interested in the defensive midfielder - including Liverpool and Manchester United.

He is due to arrive tomorrow at PSV's German training camp at Klosterpforte near Marienfeld - a venue regularly used by Rangers when Walter Smith was in charge second time around.

Belgian champions Club Brugge and Genk are also very keen on Souza but it seems he has mind set on PSV who are facing two qualifiers in their bid to reach the Champions League - and could face Rangers in the play-off round.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 06 Jul 2022, 14:54

HÉ IS COMING!
Zou wat zijn! Betekent dat Gini definitief onhaalbaar is, maar desondanks zou ik er erg blij mee zijn. Wel kopen deze topper!
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Hoppaa dit zou top nieuws zijn! En zeer zeker betekent dit niet dat Gini niet haalbaar is. Totaal andere middenvelder.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bron: [mention]Ykhim[/mention]
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

Zal even het enthousiasme temperen helaas…

Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 06 Jul 2022, 15:01 Bron: @Ykhim
Je begrijpt dat ik dit eventuele succes op deze manier ook gewoon ga claimen hè.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 06 Jul 2022, 15:59
Lorenzo von Matterhorn wrote: 06 Jul 2022, 15:01 Bron: @Ykhim
Je begrijpt dat ik dit eventuele succes op deze manier ook gewoon ga claimen hè.
Dat was het hele idee toch? :D
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller
Posts: 366
Joined: 30 Aug 2021, 19:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ElTigre wrote: 06 Jul 2022, 15:48 Zal even het enthousiasme temperen helaas…

Gezien deze transferperiode laat dit juist mijn enthousiasme aanwakkeren. Ze weten Rik en consorten dit jaar goed in het donker te houden.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Komisch ook; alsof die agenten even alle info naar Rik door gaan sturen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ja dat lijkt bijna rond. Wat verwacht je dat die agenten zeggen? Ja, hij komt?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 06 Jul 2022, 15:59
Lorenzo von Matterhorn wrote: 06 Jul 2022, 15:01 Bron: @Ykhim
Je begrijpt dat ik dit eventuele succes op deze manier ook gewoon ga claimen hè.
Durf je dat nog na het debacle van twee weken geleden? :D
RIO wrote: 06 Jul 2022, 16:13 Ja dat lijkt bijna rond. Wat verwacht je dat die agenten zeggen? Ja, hij komt?
Ja, dat verwachten de meesten.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -week.html

Wat een slecht journalistiek bericht is dit weer. ‘PSV ziet af van Souza’, geen flauw idee waar ze dat vandaan halen.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 06 Jul 2022, 16:18 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -week.html

Wat een slecht journalistiek bericht is dit weer. ‘PSV ziet af van Souza’, geen flauw idee waar ze dat vandaan halen.
“De Braziliaan van KV Mechelen stond op het lijstje van de Eindhovenaren, maar komt niet naar de Eredivisie, meldt het Eindhovens Dagblad.”

Volgens mij is dit helemaal niet van Rik zegt en zij zelf ook nog eens van hem quoten. Kan die site niet worden opgedoekt?
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat krijg je als een Braziliaan en een Nederlander allebei niet in hun moedertaal mogen praten.

Zaakwaarnemer denkt: Wij mogen nog niet spreken over de transfer.
Zaakwaarnemer zegt: No speak transfer
Rik zegt: Zaakwaarnemer zegt geen sprake van transfer
VP: GEEN SPRAKE VAN!!1!
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Ik mis de BRRRRREEEEAAAAAKKKKIIINNNNGGGGGGGG!!!!!!
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

Lol, en het ED meldt dat ook helemaal niet. Zo’n lulverhaal obv een vluchtig en tamelijk betekenisloos tweetje van Elfrink. Maar ze hebben waarschijnlijk weer wat clicks binnen.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 06 Jul 2022, 14:54

HÉ IS COMING!
Lijkt me best betrouwbaar. Weet iemand het trackrecord van deze krant?
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voor mij 100%. Deze man zou ik zo graag in ons shirt zien, en dan ook bij ons onder contract en niet op huurbasis. Zelden zo enthousiast geweest op basis van beelden. Dat gevoel heb ik overigens bij Simic ook. Spelers die voor hun positie wat extra lijken te hebben.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mikelvb wrote: 06 Jul 2022, 16:27
Vanthaman18 wrote: 06 Jul 2022, 16:18 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -week.html

Wat een slecht journalistiek bericht is dit weer. ‘PSV ziet af van Souza’, geen flauw idee waar ze dat vandaan halen.
“De Braziliaan van KV Mechelen stond op het lijstje van de Eindhovenaren, maar komt niet naar de Eredivisie, meldt het Eindhovens Dagblad.”

Volgens mij is dit helemaal niet van Rik zegt en zij zelf ook nog eens van hem quoten. Kan die site niet worden opgedoekt?
Soms is VP wel handig voor samenvatting van betaalde artikelen maar dit is wel idioot ja
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rigo wrote: 06 Jul 2022, 18:04
OnsPSV wrote: 06 Jul 2022, 14:54

HÉ IS COMING!
Lijkt me best betrouwbaar. Weet iemand het trackrecord van deze krant?
Scoren 82/100 op de betrouwbaarheidsindex. Best prima dus in de wetenschap dat bijvoorbeeld de Telegraaf 33/100 scoort. Conclusie: maak je maar op voor de komst van Souza. ;)
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Al eerder gesteld dat PSV voor nu was afgehaakt. En dat is zover ik weet nog steeds zo.
D'n Berry
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 16 Jul 2021, 21:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 06 Jul 2022, 16:13 Ja dat lijkt bijna rond. Wat verwacht je dat die agenten zeggen? Ja, hij komt?
Normaal praten die gasten altijd in algemeenheden. Zo van “no comment” of “we’re in talks with several clubs yaddayadda”

Het feit dat ze zo stellig nee zeggen doet mij denken dat dit inderdaad niet gaat gebeuren.
Post Reply