Vinicius Souza - CVM

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Denk dat PSV eerst andere prioriteiten heeft. Een cv en een linksbuiten. Zolang Sangare en of Guti niet vertrekken zie ik er geen middenvelder meer bij komen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

D'n Berry wrote: 06 Jul 2022, 20:59
RIO wrote: 06 Jul 2022, 16:13 Ja dat lijkt bijna rond. Wat verwacht je dat die agenten zeggen? Ja, hij komt?
Normaal praten die gasten altijd in algemeenheden. Zo van “no comment” of “we’re in talks with several clubs yaddayadda”

Het feit dat ze zo stellig nee zeggen doet mij denken dat dit inderdaad niet gaat gebeuren.
Precies. Ze zeggen erbij dat er duidelijkheid is in een week en vermelden er nadrukkelijk bij dat het niet PSV gaat worden, maar dat is allemaal onzin volgens sommigen...
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Precies.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Klinkt inderdaad allemaal erg aannemelijk dat hij niet naar PSV gaat. Maar waarom zou zo’n Schotse krant PSV zo expliciet noemen dan? Lijkt een beetje alsof hij Celtic heeft afgezegd voor PSV, maar dat kan ook wishful thinking zijn.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 06 Jul 2022, 21:09 Denk dat PSV eerst andere prioriteiten heeft. Een cv en een linksbuiten. Zolang Sangare en of Guti niet vertrekken zie ik er geen middenvelder meer bij komen.
Er zullen vast prioriteiten zijn, maar buitenkansjes laat PSV niet schieten. Niet dat ik weet of dit een buitenkansje is, maar als hij eerder zal komen dan een verdediger dan is dat gewoon zo. PSV heeft gelukkig geen volgorde in aankopen. Stel dat ze eerst een spits willen en dan een middenvelder, maar die spits komt pas op de laatste dag. Dan is er natuurlijk geen tijd meer voor die andere aankopen hè.
Dus prio's zijn er natuurlijk. Maar alles gaat in willekeurige volgorde
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat niet dat hij komt. Ik krijg het idee dat PSV wel serieus naar hem heeft gekeken maar dat ze hem wilden kopen en City enkel wilde verhuren. Nu Til is gehaald verwacht ik niet nog een middenvelder. Alleen als Guti of van Ginkel vertrekken verwacht ik nog iets. Al zou nog een versterking wel een mooi extraatje zijn. Wellicht dat er nog iets mogelijk is nu we van alle kanten opleidingsvergoedingen en doorverkoop bedragen krijgen.

De prioriteit ligt achterin en op de linksbuiten positie. En eventueel nog een spits. Plus het verkopen van Luckassen en het behouden van Gakpo en Sangare.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het kan natuurlijk heel goed dat de media oud nieuws op heeft gevangen, dezelfde info als dat [mention]Ykhim[/mention] eerder al wist te delen, zeker als een eventuele deal al helemaal off the table is. En dat er inmiddels verder niks meer speelt met PSV. Al hoop ik heel erg dat het nieuws van de media op waarheid berust, want een speler met zoveel rust aan de bal op die positie is nooit overbodige luxe. Al mag het dan geen kale huur zijn.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Oh, maar 20 clubs joh.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

Dus de enige kans is huur zonder koop. Jammer
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

En City wil niet verkopen. Dan houdt het 'gewoon' op.
Ex unitate vires
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Lijkt me prima. We willen zowel Sangare als Guti graag behouden volgens mij, wordt een beetje stapelen anders. Kunnen de focus beter leggen op:

- (L)CV
- Backup spits
- Backup voor Cody
#FreeGeneratie4
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

We hebben Xavi, die kan evt. als back-up voor Cody,
Ex unitate vires
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij is dat het hele punt met Souza. PSV wil kopen en City het liefst verhuren.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Xavi lijkt me nou bij uitstek een jongen die in het centrum moet spelen. Ik denk daarnaast dat het verstandig is om je spelers op hun beste positie te laten spelen. In uiterste nood kan Xavi uiteraard op linksbuiten, net als Veerman of een rechtsbuiten. Maar als Cody in week 1 na de transferperiode geblesseerd raakt, hebben we nu geen vervanger. Geen adequate vervanger in ieder geval.

Ho: Off topic. Daarom denk ik dat het goed is om de focus eerst daarop te leggen en ben ik er niet rouwig om dat Vinicius Souza niet komt. :mrgreen:
#FreeGeneratie4
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Espanyol it is
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Helaas. Moet echt nog zo'n type bij. Enkel Sangaré is nog geschikt in de punt naar achteren.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

Zonde.. Maaaar dan blijft Sangare heb ik zojuist besloten 😁
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Espanyol, jeetje, dat is gewoon een C-club. Maar goed, [mention]Ykhim[/mention] toch twee van de drie letters goed! :whistle:
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Espanyol..
Ik denk dat wij serieus dan gewoon geen interesse meer hadden.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sangaré blijft dus. Mooi.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Waarschijnlijk heeft City nog 65 clausules laten opnemen, daarom zal PSV ook niet echt doorgepakt hebben.
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No

Was ook niet goed genoeg joh voor ons, dat blijkt nu. Hadden 'm ook niet nodig.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

We hebben het zelf afgekapt.
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Kan er niks van ;)
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 07 Jul 2022, 22:28 Waarschijnlijk heeft City nog 65 clausules laten opnemen, daarom zal PSV ook niet echt doorgepakt hebben.
Want met 20 geïnteresseerde clubs was het sowieso gelukt als die clausules ontbraken?
Post Reply