Nieuwe aanvoerder
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Nieuwe?
Ik denk dat we gisteren weer hebben gezien hoe ontzettend belangrijk Denzel Dumfries is. Na die 1-1, die simpelweg kan vallen, viel het uit elkaar en was er niemand, die even oog ervoor had dat we na de 1-1 en 2-1 even op controle moesten spelen om die fase door te komen. Dan had je het namelijk best nog recht kunnen zetten. Dan zie je dat Max geen leider is en zelf ook nog volop naar voren rent en Teze en Boscagli dat ook nog niet hebben. Dat is erg zonde, want anders had je zeker nog gelijk gespeeld en misschien zelfs gewonnen.
Dat is dus ook belangrijk richting toekomst, je hebt gewoon een leider achterin nodig.
Ik denk dat we gisteren weer hebben gezien hoe ontzettend belangrijk Denzel Dumfries is. Na die 1-1, die simpelweg kan vallen, viel het uit elkaar en was er niemand, die even oog ervoor had dat we na de 1-1 en 2-1 even op controle moesten spelen om die fase door te komen. Dan had je het namelijk best nog recht kunnen zetten. Dan zie je dat Max geen leider is en zelf ook nog volop naar voren rent en Teze en Boscagli dat ook nog niet hebben. Dat is erg zonde, want anders had je zeker nog gelijk gespeeld en misschien zelfs gewonnen.
Dat is dus ook belangrijk richting toekomst, je hebt gewoon een leider achterin nodig.
-
- Internationale topspeler
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
Mijn stem gaat naar Luuk, maar vooral omdat we van hem in ieder geval zeker weten dat hij komend seizoen PSV'er is. Als Gakpo had uitgesproken nog zeker een jaar te blijven zou hij net zo'n logische kandidaat zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vind dat Luuk de band zou moeten dragen. Heeft de ervaring, is een leider in en buiten het veld, bezig met coaching, voorop in de strijd ofwel levert ongekende arbeid, boegbeeld van de club, speelt in de as, spreekt zijn talen. Genoeg redenen in mijn ogen om Luuk aanvoerder te maken. Cody als 2e aanvoerder, net als vorig seizoen.
- Joenepsv
- Legende
Dit lijkt me geen discussie aangezien Gakpo nog steeds bij ons speelt. Wat mij betreft de logische aanvoerder. Of hij moet zoals Rosario vrijwillig de band inleveren omdat hij de druk ervan niet aankan. Luuk reserve aanvoerder en mocht Gakpo vertrekken de eerste optie.
- degans4567
- Bankzitter
onder schimdt was van ginkel de aanvoeder die volgens mij bijna geen wedstrijd basis heb gestaan. hoop dat ruud iemand kiest met evaring en die het team kan dragen als aanvoeder zoals luuk of cody. ik had ook een andere iemand ingedachte sangare als aanvoeder of is dat niets
- ShovingNE2
- Site Admin
Op 30 juli kiezen. Heeft Cody geen keuze gemaakt: Luuk. Cody bijgetekend: Cody.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
nee joh das nietsdegans4567 wrote: ↑07 Jul 2022, 18:05 onder schimdt was van ginkel de aanvoeder die volgens mij bijna geen wedstrijd basis heb gestaan. hoop dat ruud iemand kiest met evaring en die het team kan dragen als aanvoeder zoals luuk of cody. ik had ook een andere iemand ingedachte sangare als aanvoeder of is dat niets
- Standbeeld
- Mister PSV
Daar had Roger zich toch een beetje op verkeken denk ik. Ginkel speelde ook een aantal belangrijke wedstrijden aan het begin van het seizoen. Maar het bleek al snel dat hij niet meer aan kan haken op hoog niveau. Zonde.degans4567 wrote: ↑07 Jul 2022, 18:05 onder schimdt was van ginkel de aanvoeder die volgens mij bijna geen wedstrijd basis heb gestaan. hoop dat ruud iemand kiest met evaring en die het team kan dragen als aanvoeder zoals luuk of cody. ik had ook een andere iemand ingedachte sangare als aanvoeder of is dat niets
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Cody of Luuk liggen voor de hand maar je moet denk ik ook gewoon even kijken hoe e.e.a. loopt in de voorbereiding - wie neemt zowat vanzelf die rol op zich en wordt daarin geaccepteerd door de groep? De groep is weer anders wat ook best zou kunnen resulteren in een andere leidersfiguur.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Anders namelijk Klumpke Guusje Til natuurlijk.
Maar nee, zo lang Cody blijft hij aanvoerder graag. Goed voor de marktwaarde ook, alle beetjes helpen en Luuk doet zijn sturende rol toch wel.
Was het trouwens niet zo dat Luuk destijds de band afgestaan heeft toen het niet lekker liep omdat hij zich op alleen zijn eigen spel wilde concentreren? Of is hij daarna wel weer aanvoerder geworden? Staat me niet zo helder meer bij.
Maar nee, zo lang Cody blijft hij aanvoerder graag. Goed voor de marktwaarde ook, alle beetjes helpen en Luuk doet zijn sturende rol toch wel.
Was het trouwens niet zo dat Luuk destijds de band afgestaan heeft toen het niet lekker liep omdat hij zich op alleen zijn eigen spel wilde concentreren? Of is hij daarna wel weer aanvoerder geworden? Staat me niet zo helder meer bij.