Jordan Teze
-
- Lid scoutingsteam
Jordan verlengen tot 2024? Dat zou mooi zijn.
Het verlengen Obispo zou wel wat vraagtekens bij mij oproepen op moment.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-slaat-slag-me ... ~aa91bfbb/
Het verlengen Obispo zou wel wat vraagtekens bij mij oproepen op moment.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-slaat-slag-me ... ~aa91bfbb/
- ShovingNE2
- Site Admin
Bij mij niet. Zou echt fout zijn om die komende zomer transfervrij de deur uit te laten wandelen.Voormalig KG wrote: ↑10 Nov 2020, 07:08 Het verlengen Obispo zou wel wat vraagtekens bij mij oproepen op moment.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
Interessant, mag ik je argumentatie verder vragen? Hij heeft zich nog niet op hoog niveau bewezen en hij is niet meedogenloos of bijzonder snel. Bij Vitesse was hij met Doehki onomstreden maar een verre van zekere defensie.ShovingNE2 wrote: ↑10 Nov 2020, 07:33Bij mij niet. Zou echt fout zijn om die komende zomer transfervrij de deur uit te laten wandelen.Voormalig KG wrote: ↑10 Nov 2020, 07:08 Het verlengen Obispo zou wel wat vraagtekens bij mij oproepen op moment.
#goObispo
Ik hoop dat het eruit komt op PSV niveau maar heb er nog geen signalen van gezien.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Goede zet van PSV, deze jongen draagt heel wat bij de laatste tijd, ook qua sfeer in de groep. Wellicht een toekomstig aanvoerder?
Ex unitate vires
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik vind per definitie dat verdedigers te snel worden afgeschreven. Hij is 21. Maar sommigen vinden dat al een een leeftijd dat als je dan niet bent doorgebroken je dat nooit meer doet. Terwijl dat nou bij uitstek een ervaringsvak is. Een aanvaller geef je veel makkelijker speelminuten dan een centrale verdediger.
Als PSV in juni van dit jaar de keuze had gehad: Teze verkopen of 4 jaar verlengen dan had de meerderheid denk ik 'verkopen' gezegd. Nu is nagenoeg iedereen blij met verlengen.
Obispo kan er prima nog komen, zou vreemd zijn om hem de deur uit te laten open. Ik zeg niet dat hij het gaat redden, maar het is de investering van salaris prima waard. Waarbij je ook nog kan denken aan verhuur volgend jaar.
Als PSV in juni van dit jaar de keuze had gehad: Teze verkopen of 4 jaar verlengen dan had de meerderheid denk ik 'verkopen' gezegd. Nu is nagenoeg iedereen blij met verlengen.
Obispo kan er prima nog komen, zou vreemd zijn om hem de deur uit te laten open. Ik zeg niet dat hij het gaat redden, maar het is de investering van salaris prima waard. Waarbij je ook nog kan denken aan verhuur volgend jaar.
-
- Lid scoutingsteam
- ShovingNE2
- Site Admin
Qua kwaliteiten weet ik het niet hoor. Ik mis hem niet in de selectie nu en vond hem ook nog niet klaar. Kloterij is dat hij zich niet kon bewijzen op die positie zoals Boscagli en Teze wel. Stel je moest kiezen op 1 juli: Boscagli vaste CV of Obispo. 100% iedereen Obispo.
-
- Vedette
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Inderdaad, dat is het enige baken van onrust nog op dit moment. Tekent laatstgenoemde nog met jaren bij, dan is de discussie met Amsterdammers ook niet meer nodig
Ex unitate vires
- Trixm
- Vedette
Wat een ontwikkeling dit jaar. Laatste twee wedstrijden niet zijn sterkste, maar goed dat hoort nog een beetje bij zijn leeftijd. Hij kan nog mooie fysieke stappen zetten, de basis verdedigende intelligentie heeft hij in zich.
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
We kunnen nu moeilijk doen dat iedere speler zo'n ongelooflijke rat blijkt als Sam Lammers natuurlijk. Als je dat als standaard gaat gebruiken voor al het contractnieuws kan je niemand meer vertrouwen. Gelukkig is bijna niemand zo'n grote rat en houden ze woord.
-
- Moderator
Mooi stuk over hem op VI Pro. Paar quotes:
Ons viel het al op in de voorbereiding. Teze speelde als centrale verdediger zeer volwassen en behoorde met Cody Gakpo en Pablo Rosario tot de uitblinkers. Vooral zijn coaching maakte indruk. Tijdens de gewonnen wedstrijd bij Hertha BSC (0-4) gaf Teze leiding aan de defensie op een manier die je verwacht bij meer ervaren spelers. De jonge verdediger coachte Ryan Thomas in het Engels, communiceerde in het Frans met Olivier Boscagli en doelman Yvon Mvogo, en dirigeerde de rest van het team in het Nederlands.
Toen we Schmidt in de voorbereiding vroegen of Teze Stammspieler zou kunnen worden, antwoordde de Duitser: ‘Ik ben zeer tevreden over Jordan, hij maakt een heel goede ontwikkeling door. Natuurlijk kan hij basisspeler worden.’
https://www.vi.nl/pro/jordan-teze-wijst ... ar-anderenDat de verdediger in het team van Schmidt nu zijn kans heeft gekregen en gegrepen, is geen toeval. Zijn zaakwaarnemer Ali Dursun, ook de agent van Obispo en Barcelona-ster Frenkie de Jong, vertelde hem in ‘goede gesprekken’ op te houden met wijzen naar anderen en de spiegel eens goed om te draaien. Teze begreep de boodschap. Hij ging extra trainen, deed yoga – om rustiger te worden in zijn hoofd – en skipte zelfs de vakantie om er bij de start van de voorbereiding onder de nieuwe trainer direct positief en fris te staan.
Dat Teze beseft dat dit de kans is waarop hij zo lang heeft gewacht, verklaart zijn gedrevenheid. Dat hij in de basis staat en het redelijk tot goed doet, heeft hij zelf afgedwongen en vooral onder de jonge spelers is Teze ook direct een van de leiders. Het is echter ook duidelijk dat de verdediger nog genoeg te leren heeft. Net als Olivier Boscagli liep Teze vorige week donderdag tegen PAOK Saloniki na slordig balverlies van ploeggenoten bij twee tegentreffers achteruit in plaats van vooruit te verdedigen. Het zijn keiharde, maar goede leermomenten en het siert Teze dat hij na afloop niet naar zijn ploeggenoten wees, maar naar zichzelf keek. Van een jonge speler van 21 jaar is het echter niet te verwachten dat hij in zijn eerste seizoen als basisspeler elke wedstrijd een hoog niveau haalt. Dat is er de reden van dat Schmidt nog zoekt naar defensieve ervaring voor het centrum. Zeker als Timo Baumgartl PSV in januari verlaat.
- GillesdelaCroquette
Leek me ook wel een slimme jongen als je hem voor de camera ziet staan. Verhaal hierboven bevestigt dat wel.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.