Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Gesloten
Ittot
Internationale topspeler

Eindhovenvoetbal schreef: 12 jul 2022, 11:04
Chucky schreef: 12 jul 2022, 10:34

Ik vraag me af waar je precies op doelt. Volgens mij is er vrijwel niemand hier die vindt dat we tot nu toe niet goed bezig zijn geweest. Ik denk dat iedereen hier blij is met Benitez, Luuk en Xavi.

Desondanks vindt het gros daarentegen ook dat een topaankoop op CV cruciaal is om serieus een kans te maken dit seizoen, zowel nationaal als in de CL. Als we onderaan de streep met Luckassen de vCL in zouden moeten zou het alsnog een hele grote faal zijn. Maar goed, dat is tot nu toe hypothetisch, maar toch ook zeker realistisch. Voor nu moeten we afwachten wat er uit de hoge hoed komt, maar de signalen zijn niet zo rooskleurig. Dus hoezo precies geen ruimte voor nuance?
Het is net juli. JULI. PSV is nog NOOIT zo vroeg op orde geweest op zoveel posities. Het is zoveel moeilijker dan het lijkt om even topspelers binnen te halen. PSV staat achteraan in de rij bij topspelers, die vinden het prima om tot eind augustus te wachten en dan alles tegen elkaar af te strepen. Op dit forum zijn ook nog nauwelijks namen genoemd van verdedigers die haalbaar lijken én een directe versterking zijn én voldoen aan alle plaatjes. Want die topverdedigers voor het niveau PSV, die zoeken heel veel clubs. En die haal je niet zomaar binnen. PSV is echt wel op zoek, maar niet alles kan supersnel en supergoed zoals op FIFA. Het is geen spelletje. Transfer Xavi Simons duurde een jaar bijvoorbeeld.

En ja, natuurlijk wil PSV ook zo snel mogelijk een verdediger halen. En natuurlijk willen ze daar een topper als Moreno. Maar wie dan? Wie wil? Wie wil nu al? Wie is nu al betaalbaar? Het is geen spelletje.
Een van de oorzaken dat we weleens de CL hebben misgelopen is juist omdat we zaken niet tijdig op orde hebben. Dat het hiervoor niet eerder gelukt is is eerder een zwaktebod. Daarnaast begint het seizoen nu eenmaal vroeg en moet je dus ook vroeg je shit op orde hebben. Iedereen ziet al heel, heel lang dat je met deze 4 verdedigers te kort gaat komen. Boscagli is ook al een tijdje geblesseerd en schijnbaar nemen we nu al Luckassen serieus!!! De namen die naar voren komen zijn huurspelers zonder directe impact. Gewoon eenzelfde kaliber erbij. terwijl er gezegd wordt dat we stappen vooruit willen zetten. Dan kan je daar niet mee aankomen. Ik denk dat de "paniek" er in zit omdat aan de ene kant deze zwakke plek nog steeds niet is opgelost. En aan de andere kant de namen die worden genoemd echt niet de juiste oplossing zullen bieden. Dus of ze houden ons voor de gek. Of deze spelers zijn voor erbij en niet de gewenste versterking (wat me sterk lijkt). Of ze denken echt dat dit de kwaliteit is die bij PSV hoort, en dan mag je je oprecht wel zorgen maken. Want dit is namelijk ondermaats. Een huurling van Everton of een Mickey vd Ven zijn niet de oplossing omdat je kwaliteit nodig hebt die er staat waar de andere zich aan op kunnen trekken. Prima om zo iemand voor erbij te kopen maar over 3 weken hebben de VCL en dan moeten we klaar staan en NIET met Luckassen.

Daarnaast ben ik geen scout of heb ik niet een heel scoutingsapparaat voor me werken. Dus ik heb inderdaad geen namen. Ik hoop dat al die FTE's bij PSV wel met wat namen kunnen komen.

Tuurlijk is het niet makkelijk. Maar we zijn wel PSV en niet een of andere koekenbakkersclub.
Chucky
Vedette

Ardbeg schreef: 12 jul 2022, 10:53
Chucky schreef: 12 jul 2022, 10:34

Ik vraag me af waar je precies op doelt. Volgens mij is er vrijwel niemand hier die vindt dat we tot nu toe niet goed bezig zijn geweest. Ik denk dat iedereen hier blij is met Benitez, Luuk en Xavi.

Desondanks vindt het gros daarentegen ook dat een topaankoop op CV cruciaal is om serieus een kans te maken dit seizoen, zowel nationaal als in de CL. Als we onderaan de streep met Luckassen de vCL in zouden moeten zou het alsnog een hele grote faal zijn. Maar goed, dat is tot nu toe hypothetisch, maar toch ook zeker realistisch. Voor nu moeten we afwachten wat er uit de hoge hoed komt, maar de signalen zijn niet zo rooskleurig. Dus hoezo precies geen ruimte voor nuance?

Waarom zijn de signalen niet rooskleurig eigenlijk? Waar blijkt dat uit? Eerdere voorbeelden waren Simons en de keeperskwestie waarbij het forum op de kop stond en PSV (weer) het tegendeel bewees. Waarom zijn er nu niet rooskleurige signalen dan?

PSV laat niets los, of heel weinig. Dat is al duidelijk. Ik vind die "conclusies" tot zover je dat al kan noemen apart. Iedereen moet het zelf weten hoor maar ik wacht het even af. Ik ben het wel eens dat de voorronde wel een ding is.
Een quote van RvN:
"Natuurlijk wil je een topper, maar moet dat een gearriveerde topper zijn, of kijk je op een andere manier? Je kijkt ook naar wat je in huis hebt. We hebben ook Boscagli nog, die als alles goed gaat weer in januari/februari kan aansluiten. Dan zoek je voor nu naar een andere oplossing. En het is ook geweldig dat Luckassen zich zo aandient. Die klopt ook op de deur."

En dan met name de zin: "Dan zoek je nu voor een andere oplossing".
Dat is bijna letterlijk een signaal dat we op zoek zijn naar een breedteversterking om andere spelers niet voor de voeten te lopen. Ik vind dat niet echt een heel rooskleurig signaal.

Echte conclusies kunnen we pas tijdens de eerste vCL wedstrijd trekken, dus ik hoop van harte dat we daar met een sterk elftal voor de dag komen, maar lijkt me vrij valide om nu te kunnen zeggen dat de signalen (lees: letterlijke quotes) van PSV niet heel rooskleurig zijn. Als we daar al niet over kunnen discussiëren (want we moeten maar afwachten?) kunnen we dit topic net zo goed een slotje geven.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ittot schreef: 12 jul 2022, 11:51
Eindhovenvoetbal schreef: 12 jul 2022, 11:04

Het is net juli. JULI. PSV is nog NOOIT zo vroeg op orde geweest op zoveel posities. Het is zoveel moeilijker dan het lijkt om even topspelers binnen te halen. PSV staat achteraan in de rij bij topspelers, die vinden het prima om tot eind augustus te wachten en dan alles tegen elkaar af te strepen. Op dit forum zijn ook nog nauwelijks namen genoemd van verdedigers die haalbaar lijken én een directe versterking zijn én voldoen aan alle plaatjes. Want die topverdedigers voor het niveau PSV, die zoeken heel veel clubs. En die haal je niet zomaar binnen. PSV is echt wel op zoek, maar niet alles kan supersnel en supergoed zoals op FIFA. Het is geen spelletje. Transfer Xavi Simons duurde een jaar bijvoorbeeld.

En ja, natuurlijk wil PSV ook zo snel mogelijk een verdediger halen. En natuurlijk willen ze daar een topper als Moreno. Maar wie dan? Wie wil? Wie wil nu al? Wie is nu al betaalbaar? Het is geen spelletje.
Een van de oorzaken dat we weleens de CL hebben misgelopen is juist omdat we zaken niet tijdig op orde hebben. Dat het hiervoor niet eerder gelukt is is eerder een zwaktebod. Daarnaast begint het seizoen nu eenmaal vroeg en moet je dus ook vroeg je shit op orde hebben. Iedereen ziet al heel, heel lang dat je met deze 4 verdedigers te kort gaat komen. Boscagli is ook al een tijdje geblesseerd en schijnbaar nemen we nu al Luckassen serieus!!! De namen die naar voren komen zijn huurspelers zonder directe impact. Gewoon eenzelfde kaliber erbij. terwijl er gezegd wordt dat we stappen vooruit willen zetten. Dan kan je daar niet mee aankomen. Ik denk dat de "paniek" er in zit omdat aan de ene kant deze zwakke plek nog steeds niet is opgelost. En aan de andere kant de namen die worden genoemd echt niet de juiste oplossing zullen bieden. Dus of ze houden ons voor de gek. Of deze spelers zijn voor erbij en niet de gewenste versterking (wat me sterk lijkt). Of ze denken echt dat dit de kwaliteit is die bij PSV hoort, en dan mag je je oprecht wel zorgen maken. Want dit is namelijk ondermaats. Een huurling van Everton of een Mickey vd Ven zijn niet de oplossing omdat je kwaliteit nodig hebt die er staat waar de andere zich aan op kunnen trekken. Prima om zo iemand voor erbij te kopen maar over 3 weken hebben de VCL en dan moeten we klaar staan en NIET met Luckassen.

Daarnaast ben ik geen scout of heb ik niet een heel scoutingsapparaat voor me werken. Dus ik heb inderdaad geen namen. Ik hoop dat al die FTE's bij PSV wel met wat namen kunnen komen.

Tuurlijk is het niet makkelijk. Maar we zijn wel PSV en niet een of andere koekenbakkersclub.
Je snapt gewoon niet hoe de transfermarkt werkt. Dat maakt verder niet uit hoor, maar verdiep je er eens een beetje in. Dit wachten is geen keuze van PSV, maar een feit waar je nu eenmaal mee om hebt te gaan. Alsof PSV niet allang die topper had willen hebben. Zelfs Manchester United met een budget van 200 miljoen lukt het niet om alles snel voor elkaar te hebben.
Struviet
Meervoudig international

Eindhovenvoetbal schreef: 12 jul 2022, 11:51
Lichtstadd schreef: 12 jul 2022, 11:41

Van wat bekend is, zitten wij achter vd Ven en Branthwaite aan, twee spelers met potentie, maar gewoon amper ervaring. Bij Feyenoord en Ajax komen ze met Hancko en Matvienko, spelers die zich al bewezen hebben op Champions League of Europa League niveau. Terwijl bij hun de drang naar een LCV ook nog eens een stuk minder is.

Er moet gewoon een speler met ervaring komen, zodat Teze sturing krijgt.
1 voordeel: van alle spelers die Rik tot nu toe genoemd heeft zijn alleen Til en De Jong gekomen. En die laatste voorspelde iedereen al een jaar.
PSV gooit meerdere lijntjes tegelijk uit, soms komt er wel iets naar buiten, soms niet. Dus niet te snel oordelen als Rik en Marco iets melden. Er komt maar een beperkt gedeelte van het werk van John en co naar buiten. De buitenwereld weet veel meer niet dan wel.
Hatseflats
Vedette

Ook echt iedere transferwindow exact hetzelfde op en neer gewauwel over het al dan niet tijdig op orde zijn van de selectie...

Transfernieuws/geruchten zou ik hier graag willen zien en geen ellenlange discussies over dat PSV op 1 juli helemaal compleet moet zijn voor de start van het seizoen of over dat de verdediging van PSV kut is.
Ardbeg
Mister PSV

Chucky schreef: 12 jul 2022, 11:53
Ardbeg schreef: 12 jul 2022, 10:53

Waarom zijn de signalen niet rooskleurig eigenlijk? Waar blijkt dat uit? Eerdere voorbeelden waren Simons en de keeperskwestie waarbij het forum op de kop stond en PSV (weer) het tegendeel bewees. Waarom zijn er nu niet rooskleurige signalen dan?

PSV laat niets los, of heel weinig. Dat is al duidelijk. Ik vind die "conclusies" tot zover je dat al kan noemen apart. Iedereen moet het zelf weten hoor maar ik wacht het even af. Ik ben het wel eens dat de voorronde wel een ding is.
Een quote van RvN:
"Natuurlijk wil je een topper, maar moet dat een gearriveerde topper zijn, of kijk je op een andere manier? Je kijkt ook naar wat je in huis hebt. We hebben ook Boscagli nog, die als alles goed gaat weer in januari/februari kan aansluiten. Dan zoek je voor nu naar een andere oplossing. En het is ook geweldig dat Luckassen zich zo aandient. Die klopt ook op de deur."

En dan met name de zin: "Dan zoek je nu voor een andere oplossing".
Dat is bijna letterlijk een signaal dat we op zoek zijn naar een breedteversterking om andere spelers niet voor de voeten te lopen. Ik vind dat niet echt een heel rooskleurig signaal.

Echte conclusies kunnen we pas tijdens de eerste vCL wedstrijd trekken, dus ik hoop van harte dat we daar met een sterk elftal voor de dag komen, maar lijkt me vrij valide om nu te kunnen zeggen dat de signalen (lees: letterlijke quotes) van PSV niet heel rooskleurig zijn. Als we daar al niet over kunnen discussiëren (want we moeten maar afwachten?) kunnen we dit topic net zo goed een slotje geven.
Hartstikke goed om te discussiëren maar ook daar is een groot nuanceverschil. Met de huidige defensie de vCL in gaan is echt een probleem: 100% mee eens. Ik heb echter al wat dingen gelezen dat PSV niets heeft geleerd, dat PSV tevreden is met de huidige verdediging en soortgelijke dingen. Dat vind ik voorbarig.

Net als een waardeoordeel vellen aan wat PSV nu roept. Vooral onder Brands was het niet meer dan een rookgordijn om kapers op de kust niet wijs te maken bijvoorbeeld. Ik heb daar wel vertrouwen in, gezien de transfers tot zover.
Lichtstadd
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

Struviet schreef: 12 jul 2022, 11:57
Eindhovenvoetbal schreef: 12 jul 2022, 11:51

1 voordeel: van alle spelers die Rik tot nu toe genoemd heeft zijn alleen Til en De Jong gekomen. En die laatste voorspelde iedereen al een jaar.
PSV gooit meerdere lijntjes tegelijk uit, soms komt er wel iets naar buiten, soms niet. Dus niet te snel oordelen als Rik en Marco iets melden. Er komt maar een beperkt gedeelte van het werk van John en co naar buiten. De buitenwereld weet veel meer niet dan wel.
Dat geloof ik ook wel hoor, ik hoop alleen dat PSV zich niet alleen maar richt op jonge talentvolle verdedigers, want dat is op het moment niet het type verdediger wat we nodig hebben.
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Hatseflats schreef: 12 jul 2022, 11:58 Ook echt iedere transferwindow exact hetzelfde op en neer gewauwel over het al dan niet tijdig op orde zijn van de selectie...

Transfernieuws/geruchten zou ik hier graag willen zien en geen ellenlange discussies over dat PSV op 1 juli helemaal compleet moet zijn voor de start van het seizoen of over dat de verdediging van PSV kut is.
Als de selectie op 1 juli compleet moet zijn hebben we gelukkig nog even. Hup John
Struviet
Meervoudig international

Lichtstadd schreef: 12 jul 2022, 11:59
Struviet schreef: 12 jul 2022, 11:57

Dat geloof ik ook wel hoor, ik hoop alleen dat PSV zich niet alleen maar richt op jonge talentvolle verdedigers, want dat is op het moment niet het type verdediger wat we nodig hebben.
Nee hoor, ze kijken ook naar ervaren spelers. Zagadou bijvoorbeeld. En ze zijn actief aan het kijken in de Oekraïnse en Russische markt. Het zou mij bijvoorbeeld niet verbazen als die Matvienko ook bij PSV op de lijst staat.
Ittot
Internationale topspeler

Eindhovenvoetbal schreef: 12 jul 2022, 11:53
Ittot schreef: 12 jul 2022, 11:51

Je snapt gewoon niet hoe de transfermarkt werkt. Dat maakt verder niet uit hoor, maar verdiep je er eens een beetje in. Dit wachten is geen keuze van PSV, maar een feit waar je nu eenmaal mee om hebt te gaan. Alsof PSV niet allang die topper had willen hebben. Zelfs Manchester United met een budget van 200 miljoen lukt het niet om alles snel voor elkaar te hebben.
Doe alsjeblieft niet zo kleinerend, daar ben ik niet van gediend. Wie denk je dat je bent?

Nogmaals, ik snap dat het moeilijk is. Maar dit is ook een positie die al langere tijd onvoldoende is. Het gaat erom dat PSV hier genoegen mee schijnt te nemen (gezien de woorden van Ruud over een mogelijke oplossing en zijn complimenten voor Luckassen) en voor een breedte oplossing wilt kiezen ipv een echte versterking terwijl ik en vele andere hier dat toch echt anders zien. Dat voor keuze A gaan en dat die niet wilt dat kan. En keuze B misschien ook. En dat soms iemand tot het laatst wilt wachten snap ik ook en dat daarmee PSV in de wachtkamer zit is vervelend. Alleen dit gaat om ambitie en wat je nastreeft. Ik ben bang dat PSV, wat jij dus beweert, wellicht helemaal niet op zoek is naar een versterking daar. En dat strookt niet met de zogenaamde ambities. United is inderdaad een mooi voorbeeld. Daar gaan ze dus voor plan A en dat is Frenkie. Maar ze kiezen er wel voor om te versterken. En als dat niet lukt gaan ze uiteindelijk naar plan B. Maar ze willen wel sterker worden. Niet een breedte aankoop. Maar versterken. En dat is het hele punt. En daarnaast heeft United geen VCL itt PSV en dus langer de tijd.
Hatseflats
Vedette

Ittot schreef: 12 jul 2022, 12:14 Doe alsjeblieft niet zo kleinerend, daar ben ik niet van gediend. Wie denk je dat je bent?
Hypocriet
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Wijnaldum buiten de selectie van PSG gelaten. Geloof maar dat PSV daar keihard mee bezig is hoor.
11 Tinus
Legende
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Eindhovenvoetbal schreef: 12 jul 2022, 12:17 Wijnaldum buiten de selectie van PSG gelaten. Geloof maar dat PSV daar keihard mee bezig is hoor.
Al zijn ze daar 9 dagen per week keihard mee bezig, daarmee overbrug je nog geen gat van 5 a 7 miljoen per jaar.
ruuddevil
Legende

Eindhovenvoetbal schreef: 12 jul 2022, 12:17 Wijnaldum buiten de selectie van PSG gelaten. Geloof maar dat PSV daar keihard mee bezig is hoor.
Kan ie centraal achterin spelen? ;)
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

11 Sir Tinus schreef: 12 jul 2022, 12:18
Al zijn ze daar 9 dagen per week keihard mee bezig, daarmee overbrug je nog geen gat van 5 a 7 miljoen per jaar.
Als dat ondoenlijk is, zullen ze er niet mee bezig zijn. Zijn ze er wel daadwerkelijk mee bezig, dan zullen ze ergens een openingetje zien. Het zal wel iets van de lange adem worden in ieder geval.
Ardbeg
Mister PSV

Zelfde was het geval bij onze Mario
Sao-Mellow
Meervoudig international

Eindhovenvoetbal schreef: 12 jul 2022, 12:20

Als dat ondoenlijk is, zullen ze er niet mee bezig zijn. Zijn ze er wel daadwerkelijk mee bezig, dan zullen ze ergens een openingetje zien. Het zal wel iets van de lange adem worden in ieder geval.
Het zou super mooi zijn als hij komt. Maar op welke plek dan? Met Sangare, Guti, Veerman, Xavi, Til, v Ginkel zitten we al vrij dik in de middenvelders. Heeft alleen maar zin als er nog een aantal middenvelders weg gaan.
ShovingNE2
Site Admin
Seizoenkaart: Vak PR

Dat denk ik wel.

PSV betaalt Wijnaldum een miljoen of 3.
PSG blijft Wijnaldum een miljoen of 4 betalen.
Wijnaldum levert een miljoen of 3 in.

PSV heeft Gini.
Gini speelt en 7 miljoen
PSG heeft een miljoen of 7 van de post salarissen af.

Het is echt niet ondenkbaar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DeBruyne
Meervoudig international

Op dit moment zie ik liever een centrale verdediger komen
Paco Casal
Internationale topspeler
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Wijnaldum is altijd welkom, dat staat buiten kijf. Maar nog een middenvelder? Guti gaat verlengen, zijn de berichten. Sangare willen we behouden, zijn de berichten.

Sangare, Guti, Veerman, Til en Simons zullen stuk voor stuk goed verdienen. Nogmaals, Gini is altijd welkom. Maar of het verstandig beleid is, mwah.
#FreeGeneratie4
Ardbeg
Mister PSV

Ik kan zelf geen seconde twijfelen over Gini aan boord bij ons..
Juancho
Mister PSV

Defensief: Sangare/Guti
Offensief 1: Veerman/Til/Guti
Offensief 2: Wijnaldum/Xavi/Ledezma

Je kan iig alle kanten op natuurlijk. Of het haalbaar is? Ik betwijfel het.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Handball
Regelmatige invaller

Ittot schreef: 12 jul 2022, 12:14

Doe alsjeblieft niet zo kleinerend, daar ben ik niet van gediend. Wie denk je dat je bent?

Nogmaals, ik snap dat het moeilijk is. Maar dit is ook een positie die al langere tijd onvoldoende is. Het gaat erom dat PSV hier genoegen mee schijnt te nemen (gezien de woorden van Ruud over een mogelijke oplossing en zijn complimenten voor Luckassen) en voor een breedte oplossing wilt kiezen ipv een echte versterking terwijl ik en vele andere hier dat toch echt anders zien. Dat voor keuze A gaan en dat die niet wilt dat kan. En keuze B misschien ook. En dat soms iemand tot het laatst wilt wachten snap ik ook en dat daarmee PSV in de wachtkamer zit is vervelend. Alleen dit gaat om ambitie en wat je nastreeft. Ik ben bang dat PSV, wat jij dus beweert, wellicht helemaal niet op zoek is naar een versterking daar. En dat strookt niet met de zogenaamde ambities. United is inderdaad een mooi voorbeeld. Daar gaan ze dus voor plan A en dat is Frenkie. Maar ze kiezen er wel voor om te versterken. En als dat niet lukt gaan ze uiteindelijk naar plan B. Maar ze willen wel sterker worden. Niet een breedte aankoop. Maar versterken. En dat is het hele punt. En daarnaast heeft United geen VCL itt PSV en dus langer de tijd.
Premier League begint het weekend van 6 augustus, dus Man United heeft inderdaad zon 4 dagen langer de tijd om hun selectie op orde te krijgen. Aangezien hun tot nu toe Malacia hebben gehaald, wat geen directe versterking is tov Telles of Shaw, durf ik wel te stellen dat onze transferperiode momenteel succesvoller is.
Daarnaast lekt bij een club als Man U, veel meer uit. Benitez, Til & Xavi (transfervrij) lekten allemaal pas max 1 dag van te voren uit. De meeste namen die zijn uitgelekt dit jaar (Gnonto, Souza etc.) komen vaker niet dan wel.

Ook is het vrij logisch dat RvN & De Jong niet openlijk in de pers gaat roepen dat er perse een CV bij moet komen. Allereerst is dit een enorme sneer naar de huidige verdedigers. Het is ook een opmerking die je gewoonweg veel geld kost. Een verkopende club staat direct stukken sterker na zo'n opmerking en kan dus zo miljoenen meer vragen. Daarnaast is het ook lastiger om je huidige verdedigers voor een goede prijs te verkopen als je ze eerst openlijk afvalt.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ittot schreef: 12 jul 2022, 12:14

Haha, zie je het zelf?
Nogmaals, ik snap dat het moeilijk is. Maar dit is ook een positie die al langere tijd onvoldoende is. Het gaat erom dat PSV hier genoegen mee schijnt te nemen (gezien de woorden van Ruud over een mogelijke oplossing en zijn complimenten voor Luckassen) en voor een breedte oplossing wilt kiezen ipv een echte versterking terwijl ik en vele andere hier dat toch echt anders zien.
Serieus, wat verwacht je nou dat Ruud zegt? 'Mijn huidige verdedigers zijn wel oké, maar niks is top dus er gaan er sowieso naar de bank straks want ik wil een betere kopen. Luckassen? Oh ja, die is er ook nog. Ja, die speelt alleen omdat ik echt niemand anders heb, wat een flapdrol is dat.'

PSV zal ALTIJD voor een topversterking gaan. Op welke positie dan ook, kiest PSV voor een optie die in hun ogen de juiste is. Zo ziet PSV geweldige potentie in Hoever, die hier na 45 minuten en 5 trainingen alweer is afgeschreven. PSV heeft alleen de regie niet altijd in eigen hand. Sterker nog: vaker niet dan wel. Want zo werkt de transfermarkt. Dat gemauw over sneller klaar zijn: John had ook het liefst al op Kreta gezeten met het gezin. Maar de markt is nauwelijks nog op gang, zo vroeg is het nog. En dan kan John wel zeggen: 'Maar meneer de zaakwaarnemer en meneer de topverdediger, wij zoeken al een jaar een verdediger. Snappen jullie dat dan niet? Al een jaar hoor! Dus we willen nu echt duidelijkheid!'. Dan zegt de zaakwaarnemer: 'Prima, wij wachten nog even op betere en andere aanbiedingen, dus als jullie daar niet op willen wachten, veel succes met de zoektocht!'
Dat voor keuze A gaan en dat die niet wilt dat kan. En keuze B misschien ook. En dat soms iemand tot het laatst wilt wachten snap ik ook en dat daarmee PSV in de wachtkamer zit is vervelend. Alleen dit gaat om ambitie en wat je nastreeft. Ik ben bang dat PSV, wat jij dus beweert, wellicht helemaal niet op zoek is naar een versterking daar. En dat strookt niet met de zogenaamde ambities.
Precies, dat strookt totaal niet met de ambities en is dus ook totaal niet aan de orde. PSV wil Wijnaldum nog voor het middenveld, terwijl we daar al 5 potentiële basisspelers hebben. PSV wil ALTIJD die buitenkans, altijd die topper. Alleen is het dus allemaal niet zo makkelijk en snel te realiseren als jij denkt. Omdat de markt zo niet werkt.
United is inderdaad een mooi voorbeeld. Daar gaan ze dus voor plan A en dat is Frenkie. Maar ze kiezen er wel voor om te versterken. En als dat niet lukt gaan ze uiteindelijk naar plan B. Maar ze willen wel sterker worden. Niet een breedte aankoop. Maar versterken. En dat is het hele punt. En daarnaast heeft United geen VCL itt PSV en dus langer de tijd.
Daarnaast heeft United 200 miljoen pond te besteden en PSV misschien 20. Ook een klein verschilletje, niet? En United wil Frenkie, maar Frenkie wil United liever niet. Daarom duurt het zo lang. Zoals sommige spelers ook nog even niet op PSV zitten te wachten, maar even willen afwachten wat er gebeurt of gewoon goed bij hun eigen club zitten. En wil je serieus vertellen dat PSV niet sterker wil worden? Brands en De Jong denken: al jaren zonder titel, laten we er deze zomer voor zorgen dat we niet sterker worden! Kom op man, denk even logisch na. Natuurlijk wil PSV zich versterken. Natuurlijk zal PSV nooit een breedte-aankoop doen uit luxe. Dat is de allerlaatste optie. Eerst worden alle topopties afgetast.

En voorronde CL daar hebben spelers en zaakwaarnemers en andere clubs echt volledige schijt aan, dat is niet hun probleem. Als PSV de touwtjes alleen in handen had, was er allang een topverdediger geweest. Maar die touwtjes hebben ze niet alleen in handen. Je hebt per transfer vaak met wel 5 of 6 partijen te maken. En dan ook nog veel partijen die puur en alleen op geld uit zijn, dus die elk moment van standpunt kunnen veranderen.

Je laat je gek maken door 2 geruchtjes die Rik heeft gehoord. PSV lekt niks, 0,0. En ja, PSV doet er alles aan om een topper te halen. Als ze nog een topaanvaller kunnen halen via een buitenkansje, doen ze dat ook. Zoals ze ook Wijnaldum proberen. En het ook achterin volle bak aan het proberen zullen zijn. We weten hier nog niet eens 0,1% van wat er daadwerkelijk gaande is.
Standbeeld
Mister PSV

Ardbeg schreef: 12 jul 2022, 12:26 Ik kan zelf geen seconde twijfelen over Gini aan boord bij ons..
Voor Gini is altijd plaats. Dat mensen daar überhaupt aan twijfelen. :tear:
Gesloten