[mention]Eindhovenvoetbal[/mention] je kan als trainer ook een ander antwoord geven he. Ipv overdreven positief gewoon een standaard/normaal antwoord te geven. Dan praat je alsnog spelers niet de grond in, maar houd je het een stuk reeeler. Schmidt had daar ook een handje van met zijn top top level, en v. Bommel vond alles geweldig terwijl iedereen zag dat het niet om te aan te gluren was.
Iedereen weet ook wel dat Luckassen geen toekomst heeft bij PSV en dat Teze nog geen topverdediger is. Zelfs Ramalho is dat niet. Dus je hoeft dan spelers of een linie niet onderuit te halen, maar ze helemaal ophemelen hoeft natuurlijk ook niet. Dat zou jij als transfermarkt expert toch ook wel moeten weten.
Transferwindow 2022-2023
- 11 Tinus
- Legende
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Of ze pushen Gini naar een definitieve transfer waardoor ze en 10 a 20 miljoen transfersom krijgen, 2x 9 miljoen salaris niet hoeven te betalen en het boeit ze geen klote of Gini wel of niet met van Gaal mee mag op reis.ShovingNE2 schreef: ↑12 jul 2022, 12:24Dat denk ik wel.11 Sir Tinus schreef: ↑12 jul 2022, 12:18
Al zijn ze daar 9 dagen per week keihard mee bezig, daarmee overbrug je nog geen gat van 5 a 7 miljoen per jaar.
PSV betaalt Wijnaldum een miljoen of 3.
PSG blijft Wijnaldum een miljoen of 4 betalen.
Wijnaldum levert een miljoen of 3 in.
PSV heeft Gini.
Gini speelt en 7 miljoen
PSG heeft een miljoen of 7 van de post salarissen af.
Het is echt niet ondenkbaar.
En Gini kan toch ook lekker bij pakweg Sevilla of Newcastle rond gaan huppelen en ook het WK halen en nog een mooi contract voor de 3 jaar erna waardoor hij niets inlevert qua salaris.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.DeBruyne schreef: ↑12 jul 2022, 12:24Eindhovenvoetbal schreef: ↑12 jul 2022, 12:17 Wijnaldum buiten de selectie van PSG gelaten. Geloof maar dat PSV daar keihard mee bezig is hoor.
Op dit moment zie ik liever een centrale verdediger komen
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
En toch doen al die trainers het die je net opnoemt. En Mourinho. En Van Gaal bij al zijn clubs. Wat een domme prutsers!Juancho schreef: ↑12 jul 2022, 12:33 @Eindhovenvoetbal je kan als trainer ook een ander antwoord geven he. Ipv overdreven positief gewoon een standaard/normaal antwoord te geven. Dan praat je alsnog spelers niet de grond in, maar houd je het een stuk reeeler. Schmidt had daar ook een handje van met zijn top top level, en v. Bommel vond alles geweldig terwijl iedereen zag dat het niet om te aan te gluren was.
Iedereen weet ook wel dat Luckassen geen toekomst heeft bij PSV en dat Teze nog geen topverdediger is. Zelfs Ramalho is dat niet. Dus je hoeft dan spelers of een linie niet onderuit te halen, maar ze helemaal ophemelen hoeft natuurlijk ook niet. Dat zou jij als transfermarkt expert toch ook wel moeten weten.
- Ardbeg
- Mister PSV
Vanwaar die vraag, is dat sprake van, dan?Rikkert1234 schreef: ↑12 jul 2022, 12:35Ook als dat ten koste gaat van een kwalitatieve versterking voor achterin?
- Juancho
- Mister PSV
Want dat is de maatstaf? Ik hoor ook genoeg andere verhalen hoor. Ook van succesvolle trainers. Er is altijd een tussenweg in hoe je kan communiceren over een wedstrijd, over het spel, over een individuele prestatie of van een hele linie. Dat is niet OF dramatisch slecht OF top top level. Je noemt zelf v. Gaal trouwens... die had de laatste periode nog wat kritiek op Teze remember?Eindhovenvoetbal schreef: ↑12 jul 2022, 12:35En toch doen al die trainers het die je net opnoemt. En Mourinho. En Van Gaal bij al zijn clubs. Wat een domme prutsers!Juancho schreef: ↑12 jul 2022, 12:33 @Eindhovenvoetbal je kan als trainer ook een ander antwoord geven he. Ipv overdreven positief gewoon een standaard/normaal antwoord te geven. Dan praat je alsnog spelers niet de grond in, maar houd je het een stuk reeeler. Schmidt had daar ook een handje van met zijn top top level, en v. Bommel vond alles geweldig terwijl iedereen zag dat het niet om te aan te gluren was.
Laatst gewijzigd door Juancho op 12 jul 2022, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
Geen idee? Ik heb geen inzicht van het transferbudget van PSV.Ardbeg schreef: ↑12 jul 2022, 12:35Vanwaar die vraag, is dat sprake van, dan?Rikkert1234 schreef: ↑12 jul 2022, 12:35
Ook als dat ten koste gaat van een kwalitatieve versterking voor achterin?
- Standbeeld
- Mister PSV
Gini heeft zelf ook nog altijd een stem en als PSG hem onder druk zet om tot verkoop over te gaan dan dient hij gewoon zijn contract uit. Daar hebben beide partijen niets aan. Bij Sevilla en Newcastle speelt Gini niet met een 100% garantie met het oog op het WK. Bij PSV wel. Zowel bij PSV, Sevilla of Newcastle zal Gini in moeten leveren. Geen een van die clubs gaat zijn huidig salaris betalen aangezien dat niet past bij zijn status. Probeer eens te denken in de mogelijkheid voor PSV om hem binnen te halen in plaats van het meteen afschieten.11 Sir Tinus schreef: ↑12 jul 2022, 12:34Of ze pushen Gini naar een definitieve transfer waardoor ze en 10 a 20 miljoen transfersom krijgen, 2x 9 miljoen salaris niet hoeven te betalen en het boeit ze geen klote of Gini wel of niet met van Gaal mee mag op reis.ShovingNE2 schreef: ↑12 jul 2022, 12:24
Dat denk ik wel.
PSV betaalt Wijnaldum een miljoen of 3.
PSG blijft Wijnaldum een miljoen of 4 betalen.
Wijnaldum levert een miljoen of 3 in.
PSV heeft Gini.
Gini speelt en 7 miljoen
PSG heeft een miljoen of 7 van de post salarissen af.
Het is echt niet ondenkbaar.
En Gini kan toch ook lekker bij pakweg Sevilla of Newcastle rond gaan huppelen en ook het WK halen en nog een mooi contract voor de 3 jaar erna waardoor hij niets inlevert qua salaris.
-
- Vedette
Hij zal wel miljoenen moeten kosten, betekent sowieso wel dat je minder budget over hebt voor een CV. Beetje frappant dat je dat raar vind.Ardbeg schreef: ↑12 jul 2022, 12:41Oh, nou ok. Willekeurige vraag danRikkert1234 schreef: ↑12 jul 2022, 12:37
Geen idee? Ik heb geen inzicht van het transferbudget van PSV.
-
Remember je ook nog dat ik zei: bij zijn clubs. En dat hij nu bondscoach is. Remember? En die tussenweg is er zeker, maar die trainers kiezen toch allemaal voor deze weg. Dat zal hun de beste manier lijken. Jij vindt van niet, dat mag natuurlijk. Maar zij vinden van wel, dat mag ook. Zo is ieder mens wie hij is.Juancho schreef: ↑12 jul 2022, 12:37Want dat is de maatstaf? Ik hoor ook genoeg andere verhalen hoor. Ook van succesvolle trainers. Er is altijd een tussenweg in hoe je kan communiceren over een wedstrijd, over het spel, over een individuele prestatie of van een hele linie. Dat is niet OF dramatisch slecht OF top top level. Je noemt zelf v. Gaal trouwens... die had de laatste periode nog wat kritiek op Teze remember?Eindhovenvoetbal schreef: ↑12 jul 2022, 12:35
En toch doen al die trainers het die je net opnoemt. En Mourinho. En Van Gaal bij al zijn clubs. Wat een domme prutsers!
- 11 Tinus
- Legende
We gaan het zien. Voor mij voelt dit meer een spelletje vanuit PSV om Wijnaldum te kietelen maar waarvan je weet dat het financieel eigenlijk onmogelijk is. Tenminste voor mijn gevoel is het onmogelijk tenzij er een wonder gebeurd. Als Wijnaldum zelf een 5 miljoen doneert aan een kans op het WK zou ik dat bijzonder moedig vinden en als ik zijn zaakwaarnemer was zelfs onverstandig. Want Klaassen, Berghuis en Gakpo speelt hij er niet zomaar uit bij van Gaal denk ik en naast Frenkie is het ook geen zekerheidje. Vergeet niet dat het maar 3 maandjes is, maar zelfs maar 1 maand voor de laatste selectie mbt Nations League.Standbeeld schreef: ↑12 jul 2022, 12:39Probeer eens te denken in de mogelijkheid voor PSV om hem binnen te halen in plaats van het meteen afschieten.11 Sir Tinus schreef: ↑12 jul 2022, 12:34
Of ze pushen Gini naar een definitieve transfer waardoor ze en 10 a 20 miljoen transfersom krijgen, 2x 9 miljoen salaris niet hoeven te betalen en het boeit ze geen klote of Gini wel of niet met van Gaal mee mag op reis.
-
Ik vind Wijnaldum echt 3 klasses beter dan Klaassen, Koopmeiners, De Roon, Gravenberch, Clasie. En dat zijn een beetje de spelers met wie hij concurreert toch, hij speelt al jaren niet meer op 10 of aan de buitenkant.11 Sir Tinus schreef: ↑12 jul 2022, 12:46We gaan het zien. Voor mij voelt dit meer een spelletje vanuit PSV om Wijnaldum te kietelen maar waarvan je weet dat het financieel eigenlijk onmogelijk is. Tenminste voor mijn gevoel is het onmogelijk tenzij er een wonder gebeurd. Als Wijnaldum zelf een 5 miljoen doneert aan een kans op het WK zou ik dat bijzonder moedig vinden en als ik zijn zaakwaarnemer was zelfs onverstandig. Want Klaassen, Berghuis en Gakpo speelt hij er niet zomaar uit bij van Gaal denk ik en naast Frenkie is het ook geen zekerheidje. Vergeet niet dat het maar 3 maandjes is, maar zelfs maar 1 maand voor de laatste selectie mbt Nations League.Standbeeld schreef: ↑12 jul 2022, 12:39
Probeer eens te denken in de mogelijkheid voor PSV om hem binnen te halen in plaats van het meteen afschieten.
- Juancho
- Mister PSV
Maakt dat uit voor een club/land dan? Het gaat toch om hoe je als coach denkt te moeten communiceren? Dat verandert niks aan het verhaal hoor. Ruudje moet vooral doen wat hij wil, net als eerder v. Bommel en Schmidt. En daar mogen wij dan idd ook weer anders over denken. Gelukkig maar. Maar iedereen weet volgens mij alsnog wel dat Luckassen moet vertrekken en dat PSV een nieuwe CV wil. Hoef je verder niet moeilijk over te doen, Luckassen zal dat zelf als de beste weten.Eindhovenvoetbal schreef: ↑12 jul 2022, 12:44 Remember je ook nog dat ik zei: bij zijn clubs. En dat hij nu bondscoach is. Remember? En die tussenweg is er zeker, maar die trainers kiezen toch allemaal voor deze weg. Dat zal hun de beste manier lijken. Jij vindt van niet, dat mag natuurlijk. Maar zij vinden van wel, dat mag ook. Zo is ieder mens wie hij is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV
Rikkert1234 schreef: ↑12 jul 2022, 12:42Hij zal wel miljoenen moeten kosten, betekent sowieso wel dat je minder budget over hebt voor een CV. Beetje frappant dat je dat raar vind.
Dat betekent niets sowieso. PSV heeft bijzonder weinig uitgegeven maar wel goed versterkt. Hoeft elkaar helemaal niet te raken.
-
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Het verhaal wordt wel anders in de wetenschap dat Wijnaldum al zo'n 20 mln bij elkaar heeft gevoetbald. Wat heb je dan nog aan 5 mln meer of minder? Dat gaat je niet gelukkiger maken, maar een WK meemaken natuurlijk wel. Dat is waar je het voor doet als topsporter. Daarmee kan je de naam Wijnaldum verbinden aan de geschiedenis van het Nederlands voetbal.11 Sir Tinus schreef: ↑12 jul 2022, 12:46We gaan het zien. Voor mij voelt dit meer een spelletje vanuit PSV om Wijnaldum te kietelen maar waarvan je weet dat het financieel eigenlijk onmogelijk is. Tenminste voor mijn gevoel is het onmogelijk tenzij er een wonder gebeurd. Als Wijnaldum zelf een 5 miljoen doneert aan een kans op het WK zou ik dat bijzonder moedig vinden en als ik zijn zaakwaarnemer was zelfs onverstandig. Want Klaassen, Berghuis en Gakpo speelt hij er niet zomaar uit bij van Gaal denk ik en naast Frenkie is het ook geen zekerheidje. Vergeet niet dat het maar 3 maandjes is, maar zelfs maar 1 maand voor de laatste selectie mbt Nations League.Standbeeld schreef: ↑12 jul 2022, 12:39
Probeer eens te denken in de mogelijkheid voor PSV om hem binnen te halen in plaats van het meteen afschieten.
Ik heb nou juist het gevoel dat het wel zou kunnen gaan gebeuren. Maar dan moet wel letterlijk alles goed vallen aan het einde van de window. Zelfde als bij Gotze het geval was. Dit is iets voor de langere termijn in de window.
-
Dat vind ik wel ja, bij een club spelen er namelijk heel wat financiële belangen, bij een land veel minder. Het is totaal anders zelfs. En Luckassen die wordt opgehemeld en wat minuten krijgt, verkoopt of verhuurt wat makkelijker dan Luckassen die op een bijveldje rondjes loopt en over wie de nieuwe hoofdtrainer zegt dat hij beter op dammen kan gaan.Juancho schreef: ↑12 jul 2022, 12:50Maakt dat uit voor een club/land dan? Het gaat toch om hoe je als coach denkt te moeten communiceren? Dat verandert niks aan het verhaal hoor. Ruudje moet vooral doen wat hij wil, net als eerder v. Bommel en Schmidt. En daar mogen wij dan idd ook weer anders over denken. Gelukkig maar. Maar iedereen weet volgens mij alsnog wel dat Luckassen moet vertrekken en dat PSV een nieuwe CV wil. Hoef je verder niet moeilijk over te doen, Luckassen zal dat zelf als de beste weten.Eindhovenvoetbal schreef: ↑12 jul 2022, 12:44 Remember je ook nog dat ik zei: bij zijn clubs. En dat hij nu bondscoach is. Remember? En die tussenweg is er zeker, maar die trainers kiezen toch allemaal voor deze weg. Dat zal hun de beste manier lijken. Jij vindt van niet, dat mag natuurlijk. Maar zij vinden van wel, dat mag ook. Zo is ieder mens wie hij is.
- 11 Tinus
- Legende
Aan het einde van de window.... dan speelt Wijnaldum pas eind september zijn eerste wedstrijdjes terwijl van Gaal in november moet selecteren. Ik weet niet of dat zijn kans op een WK vergroot. Maar de kans dat er geen andere club komt en PSG en Gini mee willen werken wordt dan wel groter inderdaad.Standbeeld schreef: ↑12 jul 2022, 12:51Het verhaal wordt wel anders in de wetenschap dat Wijnaldum al zo'n 20 mln bij elkaar heeft gevoetbald. Wat heb je dan nog aan 5 mln meer of minder? Dat gaat je niet gelukkiger maken, maar een WK meemaken natuurlijk wel. Dat is waar je het voor doet als topsporter. Daarmee kan je de naam Wijnaldum verbinden aan de geschiedenis van het Nederlands voetbal.11 Sir Tinus schreef: ↑12 jul 2022, 12:46
We gaan het zien. Voor mij voelt dit meer een spelletje vanuit PSV om Wijnaldum te kietelen maar waarvan je weet dat het financieel eigenlijk onmogelijk is. Tenminste voor mijn gevoel is het onmogelijk tenzij er een wonder gebeurd. Als Wijnaldum zelf een 5 miljoen doneert aan een kans op het WK zou ik dat bijzonder moedig vinden en als ik zijn zaakwaarnemer was zelfs onverstandig. Want Klaassen, Berghuis en Gakpo speelt hij er niet zomaar uit bij van Gaal denk ik en naast Frenkie is het ook geen zekerheidje. Vergeet niet dat het maar 3 maandjes is, maar zelfs maar 1 maand voor de laatste selectie mbt Nations League.
Ik heb nou juist het gevoel dat het wel zou kunnen gaan gebeuren. Maar dan moet wel letterlijk alles goed vallen aan het einde van de window. Zelfde als bij Gotze het geval was. Dit is iets voor de langere termijn in de window.
Jij denkt dat 5 miljoen meer of minder niet uitmaakt, ik denk dat Wijnaldum vorig jaar ook al binnen was maar toch PSG verkoos boven Koeman en Barcelona. Dat zou niet enkel door de trainer van PSG zijn gekomen. PSG lijkt me een hele bewuste keuze voor het meeste geld.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat laatste daar heb je gelijk in. Dat is precies de reden dat we nu kans maken. Gini heeft nu zelf gezien en gevoeld dat het kiezen voor geld een domme keuze was. Ik denk dat Gini een gevoelige jongen is, dit heeft hem vast erg geraakt.11 Sir Tinus schreef: ↑12 jul 2022, 13:00Aan het einde van de window.... dan speelt Wijnaldum pas eind september zijn eerste wedstrijdjes terwijl van Gaal in november moet selecteren. Ik weet niet of dat zijn kans op een WK vergroot. Maar de kans dat er geen andere club komt en PSG en Gini mee willen werken wordt dan wel groter inderdaad.Standbeeld schreef: ↑12 jul 2022, 12:51
Het verhaal wordt wel anders in de wetenschap dat Wijnaldum al zo'n 20 mln bij elkaar heeft gevoetbald. Wat heb je dan nog aan 5 mln meer of minder? Dat gaat je niet gelukkiger maken, maar een WK meemaken natuurlijk wel. Dat is waar je het voor doet als topsporter. Daarmee kan je de naam Wijnaldum verbinden aan de geschiedenis van het Nederlands voetbal.
Jij denkt dat 5 miljoen meer of minder niet uitmaakt, ik denk dat Wijnaldum vorig jaar ook al binnen was maar toch PSG verkoos boven Koeman en Barcelona. Dat zou niet enkel door de trainer van PSG zijn gekomen. PSG lijkt me een hele bewuste keuze voor het meeste geld.
- DonyellMalen
- Legende
Mij ook niet. Laten we deze jongen ook maar voor de neus van Feyenoord wegkapen.
https://www.transfermarkt.nl/mykola-mat ... ler/289059
-
Eindhovenvoetbal schreef: ↑12 jul 2022, 12:30Klopt. We weten inderdaad weinig van wat er daadwerkelijk speelt (helaas en gelukkig maar). Laten we daarom maar ophouden. Want PSV doet er alles aan. en wij weten toch niets.Ittot schreef: ↑12 jul 2022, 12:14
Haha, zie je het zelf?
Ja ik zie een kleinerende opmerking van jou. En dat zegt heel veel over jou als persoon, helemaal als het niet wilt zien. Je kunt het niet eens zijn, een andere zienswijze en gewoon discussiëren maar iemand zo wegzetten is heel klein van jezelf.
Serieus, wat verwacht je nou dat Ruud zegt? 'Mijn huidige verdedigers zijn wel oké, maar niks is top dus er gaan er sowieso naar de bank straks want ik wil een betere kopen. Luckassen? Oh ja, die is er ook nog. Ja, die speelt alleen omdat ik echt niemand anders heb, wat een flapdrol is dat.'
PSV geeft vaker aan welke posities ze zich willen versterken. Je hoeft niet je eigen spelers af te vallen. Maar het zal niemand verbazen als je zegt dat je niet rekent op Luckassen en dat je gezien de blessures en het wegvallen van Boscagli daar graag een versterking wilt hebben. Zo vreemd is dat niet.
PSV zal ALTIJD voor een topversterking gaan. Op welke positie dan ook, kiest PSV voor een optie die in hun ogen de juiste is. Zo ziet PSV geweldige potentie in Hoever, die hier na 45 minuten en 5 trainingen alweer is afgeschreven. PSV heeft alleen de regie niet altijd in eigen hand. Sterker nog: vaker niet dan wel. Want zo werkt de transfermarkt. Dat gemauw over sneller klaar zijn: John had ook het liefst al op Kreta gezeten met het gezin. Maar de markt is nauwelijks nog op gang, zo vroeg is het nog. En dan kan John wel zeggen: 'Maar meneer de zaakwaarnemer en meneer de topverdediger, wij zoeken al een jaar een verdediger. Snappen jullie dat dan niet? Al een jaar hoor! Dus we willen nu echt duidelijkheid!'. Dan zegt de zaakwaarnemer: 'Prima, wij wachten nog even op betere en andere aanbiedingen, dus als jullie daar niet op willen wachten, veel succes met de zoektocht!'
Uiteraard kiest PSV voor de optie die voor hun de juiste is. Dat doet iedereen anders maak je wel een andere keuze. Maar laat dat nou het punt zijn waarover we hier kunnen discussiëren. Is het inderdaad de juiste keuze? Is het de juiste positie? Moeten we niet hoger mikken? is het ambitieus genoeg? etc. Als we alleen maar met elkaar overeenstemmen: PSV doet altijd wat zij denken dat het beste is en ze doen er alles aan dus laten we het er daarom maar niet over hebben dan hebben we ook geen forum nodig. Je doet net alsof bovenstaande de standaard is. Dit komt uiteraard voor. Maar dat betekent niet dat iedereen dan maar moet denken, ach PSV doet wat zij denken wat het juiste is. Iedereen snapt hier heus wel dat het niet zo makkelijk is en niet zo makkelijk gaat. Ben maar niet bang. De verdediging is al jaren een zorgenkindje bij PSV. Brands staat er ook om bekend om deze linie te "vergeten". Daarnaast komen er zaken naar buiten over Luckassen, enkele namen + het interview van Ruud. Dat samen spreekt niet uit dat PSV daadwerkelijk voor het hoogste gaat op die positie. Misschien denken ze dat wel omdat ze dit dus goed genoeg vinden. Maar dat betekent niet dat het zo is.
Precies, dat strookt totaal niet met de ambities en is dus ook totaal niet aan de orde. PSV wil Wijnaldum nog voor het middenveld, terwijl we daar al 5 potentiële basisspelers hebben. PSV wil ALTIJD die buitenkans, altijd die topper. Alleen is het dus allemaal niet zo makkelijk en snel te realiseren als jij denkt. Omdat de markt zo niet werkt.
Deze ambitie zie ik graag terug in de verdediging. Dit vind ik een goed voorbeeld van PSV hoe het moet. Net als Benitez. net als Luuk en net als Simons. Nu ook een keer graag deze ambitie voor de verdediging.
Daarnaast heeft United 200 miljoen pond te besteden en PSV misschien 20. Ook een klein verschilletje, niet? En United wil Frenkie, maar Frenkie wil United liever niet. Daarom duurt het zo lang. Zoals sommige spelers ook nog even niet op PSV zitten te wachten, maar even willen afwachten wat er gebeurt of gewoon goed bij hun eigen club zitten. En wil je serieus vertellen dat PSV niet sterker wil worden? Brands en De Jong denken: al jaren zonder titel, laten we er deze zomer voor zorgen dat we niet sterker worden! Kom op man, denk even logisch na. Natuurlijk wil PSV zich versterken. Natuurlijk zal PSV nooit een breedte-aankoop doen uit luxe. Dat is de allerlaatste optie. Eerst worden alle topopties afgetast.
PSV maakt keuzes waar ze zich willen versterken. Ze zijn niet 24/7 bezig om zich op elke positie te versterken, dat is onzin en dat weet je ook. UIteraard willen ze zich in principe overal versterken, net als elke club. Vraag is of ze het probleem van centraal achterin onderkennen en dat betwijfel ik inderdaad. Of wij overschatten dit. Maar ervan uitgaan dat PSV alles goed doet of er alles aan doet etc vind ik een behoorlijke dooddoener. Frenkie de Jong is inderdaad de eerste optie van hun. En een versterking. PSV heeft inderdaad 20 miljoen. Dat moet voldoende zijn om 1 centrale verdediger te halen toch? Sterker nog: Martinez koste 6 miljoen.
En voorronde CL daar hebben spelers en zaakwaarnemers en andere clubs echt volledige schijt aan, dat is niet hun probleem. Als PSV de touwtjes alleen in handen had, was er allang een topverdediger geweest. Maar die touwtjes hebben ze niet alleen in handen. Je hebt per transfer vaak met wel 5 of 6 partijen te maken. En dan ook nog veel partijen die puur en alleen op geld uit zijn, dus die elk moment van standpunt kunnen veranderen.
Snap ik. Uiteraard werkt het zo. Maar PSV is het ook gelukt om andere spelers te halen. Dus schijnbaar is het zo dat het niet altijd zo is. Of wel?
Je laat je gek maken door 2 geruchtjes die Rik heeft gehoord. PSV lekt niks, 0,0. En ja, PSV doet er alles aan om een topper te halen. Als ze nog een topaanvaller kunnen halen via een buitenkansje, doen ze dat ook. Zoals ze ook Wijnaldum proberen. En het ook achterin volle bak aan het proberen zullen zijn. We weten hier nog niet eens 0,1% van wat er daadwerkelijk gaande is.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Nationale topspeler
Klopt, goede speler is het. Past in het profiel wat we zoeken en heeft, zeker op eredivisieniveau, voldoende kwaliteit om hier een uitstekende centrumverdediger te zijn met potentie om ook op Europees niveau het verschil te maken. Zou er stevig van balen als hij bij een andere Nederlandse club terecht zou komen. Geeft ook meteen de haalbaarheid en betaalbaarheid aan voor PSV.D.Millpants schreef: ↑12 jul 2022, 11:41Maikel schreef: ↑12 jul 2022, 11:39
Waarom is dit een topper in wording? Dit lijkt nu enkel een hoop gebrul omdat Feyenoord interesse heeft
Overigens zie ik hier nu weer 3 man op rij roepen dat Feyenoord een bepaalde speler wilt. Even een herinnering dat dit topic daar niet voor is. Er is een Feyenoord topic, hier houden we 't op PSV en geruchten mbt transfers.
Deze speler is hier al vaker genoemd en nu is er een reden om dat nog eens te melden, toch?
24 mei stelde Tovast al dat dit een leuke speler is. Op 30 juni dacht ik dat deze speler de link was met een gerucht hier op het forum.
Maar laten we afwachten....