En dit is dus de extreme andere kant waar ik op doelde. Ik pas daareven voor.Eindhovenvoetbal wrote: ↑12 Jul 2022, 12:56Dat vind ik wel ja, bij een club spelen er namelijk heel wat financiële belangen, bij een land veel minder. Het is totaal anders zelfs. En Luckassen die wordt opgehemeld en wat minuten krijgt, verkoopt of verhuurt wat makkelijker dan Luckassen die op een bijveldje rondjes loopt en over wie de nieuwe hoofdtrainer zegt dat hij beter op dammen kan gaan.Juancho wrote: ↑12 Jul 2022, 12:50
Maakt dat uit voor een club/land dan? Het gaat toch om hoe je als coach denkt te moeten communiceren? Dat verandert niks aan het verhaal hoor. Ruudje moet vooral doen wat hij wil, net als eerder v. Bommel en Schmidt. En daar mogen wij dan idd ook weer anders over denken. Gelukkig maar. Maar iedereen weet volgens mij alsnog wel dat Luckassen moet vertrekken en dat PSV een nieuwe CV wil. Hoef je verder niet moeilijk over te doen, Luckassen zal dat zelf als de beste weten.
Transferwindow 2022-2023
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Ik vind Hancko een stuk beter eerlijk gezegd, sneller, groter en sterker, vooral in de lucht veel beter. Aan de bal zijn het allebei redelijk goede spelers. Hancko kan echt een spits opvreten en heel agressief spelen, Matvienko doet wat meer op inzicht.DonyellMalen wrote: ↑12 Jul 2022, 13:05Mij ook niet. Laten we deze jongen ook maar voor de neus van Feyenoord wegkapen.
https://www.transfermarkt.nl/mykola-mat ... ler/289059
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Op de puntjes past Ronaldo, 1+1=2 nadat er een samenwerking is gesloten met “zijn” Cruzeiro? Zou wel een hele gave mystery guest zijn.
Maar Schwaab past ook dus wie weet staat hij daar met zijn bbq
Maar Schwaab past ook dus wie weet staat hij daar met zijn bbq
Last edited by Sensation on 12 Jul 2022, 14:11, edited 1 time in total.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
-
- Vaste waarde in elftal
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vaste waarde in elftal
- colocolofc
- Meervoudig international
Bingo! Meeuwis, 7 letters...ShovingNE2 wrote: ↑12 Jul 2022, 14:15 Nee. Dit zijn vaak gasten in de trant van Guus Meeuwis of andere artiesten.
- Ardbeg
- Mister PSV
Frank LammersShovingNE2 wrote: ↑12 Jul 2022, 14:15 Nee. Dit zijn vaak gasten in de trant van Guus Meeuwis of andere artiesten.
Last edited by Ardbeg on 12 Jul 2022, 14:17, edited 1 time in total.
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Boscagli
- Ardbeg
- Mister PSV
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Ik verwacht geen grote aankoop meer, omdat:
a. op basis van de uitlatingen vanuit PSV lijkt het erop dat men vertrouwen heeft in Teze/Obispo en geen speler wilt halen die de ontwikkeling van deze spelers in de weg zal staan
b. op basis van deze zomer tot nu toe, en vorig jaar vermoed ik dat er weinig budget is voor aankopen. Alles wat we doen is transfervrij, huur, of zeer goedkoop.
Logisch dus dat je leest over interesse in spelers van het kaliber Branthwaite / Van der Ven. Dat lijkt de vijver waarin met zit te vissen momenteel
a. op basis van de uitlatingen vanuit PSV lijkt het erop dat men vertrouwen heeft in Teze/Obispo en geen speler wilt halen die de ontwikkeling van deze spelers in de weg zal staan
b. op basis van deze zomer tot nu toe, en vorig jaar vermoed ik dat er weinig budget is voor aankopen. Alles wat we doen is transfervrij, huur, of zeer goedkoop.
Logisch dus dat je leest over interesse in spelers van het kaliber Branthwaite / Van der Ven. Dat lijkt de vijver waarin met zit te vissen momenteel
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik denk dat je zomaar eens gelijk kan krijgen. Hij krijgt ook zo'n tegel, samen met Luc en Vd Kuijlen dacht ik. En ik heb van horen zeggen dat hij vorige zomer op Ibiza zich helemaal lam heeft gezopen met Aad300. Dat wil ie dit jaar in Eindhoven overtreffen.
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
- Hatseflats
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik verwacht geen grote aankoop meer, omdat:
Blijkt helemaal nergens uit. PSV strooit net open deuren.
Omdat het kon. Moeten we iets of meer betalen voor Simons, Benitez en De Jong als het niet hoeft? Elk jaar hoor ik dat we geen of weinig budget hebben.
Dat zagen we met de keeper, ja.
Blijkt helemaal nergens uit. PSV strooit net open deuren.
Omdat het kon. Moeten we iets of meer betalen voor Simons, Benitez en De Jong als het niet hoeft? Elk jaar hoor ik dat we geen of weinig budget hebben.
Dat zagen we met de keeper, ja.