Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Pijltje
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 12 Jul 2022, 14:31 Ik verwacht geen grote aankoop meer, omdat:
a. op basis van de uitlatingen vanuit PSV lijkt het erop dat men vertrouwen heeft in Teze/Obispo en geen speler wilt halen die de ontwikkeling van deze spelers in de weg zal staan

Blijkt helemaal nergens uit. PSV strooit net open deuren.

b. op basis van deze zomer tot nu toe, en vorig jaar vermoed ik dat er weinig budget is voor aankopen. Alles wat we doen is transfervrij, huur, of zeer goedkoop.

Omdat het kon. Moeten we iets of meer betalen voor Simons, Benitez en De Jong als het niet hoeft? Elk jaar hoor ik dat we geen of weinig budget hebben.

Logisch dus dat je leest over interesse in spelers van het kaliber Branthwaite / Van der Ven. Dat lijkt de vijver waarin met zit te vissen momenteel

Dat zagen we met de keeper, ja.
Dat er vertrouwen is in de huidige bezetting blijkt wel degelijk ergens uit. De trainer geeft aan dat hij een breedteaankoop prima vindt en de JDJ ook. Dat jij die woorden niet gelooft is een andere zaak.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Pijltje wrote: 12 Jul 2022, 14:44
a. op basis van de uitlatingen vanuit PSV lijkt het erop dat men vertrouwen heeft in Teze/Obispo en geen speler wilt halen die de ontwikkeling van deze spelers in de weg zal staan

b. op basis van deze zomer tot nu toe, en vorig jaar vermoed ik dat er weinig budget is voor aankopen. Alles wat we doen is transfervrij, huur, of zeer goedkoop.

Omdat het kon. Moeten we iets of meer betalen voor Simons, Benitez en De Jong als het niet hoeft? Elk jaar hoor ik dat we geen of weinig budget hebben.

Logisch dus dat je leest over interesse in spelers van het kaliber Branthwaite / Van der Ven. Dat lijkt de vijver waarin met zit te vissen momenteel

Dat er vertrouwen is in de huidige bezetting blijkt wel degelijk ergens uit. De trainer geeft aan dat hij een breedteaankoop prima vindt en de JDJ ook. Dat jij die woorden niet gelooft is een andere zaak.
Brands zei dat Luuk een moeilijk verhaal werd, op het moment dat hij al gekeurd werd en alles rond was. Ruud en John zeggen nog alle vertrouwen te hebben in Drommel. Ik zou het allemaal met een paar kg zout nemen.
Ardbeg
Mister PSV

Ik krijg het gevoel dat er mensen zijn die alle eerdere weerleggingen en toelichting pertinent negeren. Heeft weinig met geloven of niet te maken.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

De trainer zegt ook dat de lat hoog ligt en we eerst en vooral voor de ‘onhaalbare’ opties gaan. Bij PSV trappen ze inderdaad de ene na de andere open deur in, dus die kun je makkelijk in je frame passen, welke dat ook is.

De realiteit is wel dat we met Benitez, Simons, Luuk en zelfs Til, Hoever, Savinho, uit een vijver vissen waarvan je niet bepaald kunt zeggen dat deze ambitieloos is.
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

De keeper was dan ook transfervrij. Een prachtige buitenkans natuurlijk.
Ik doelde ook voornamelijk op een grote aankoop, die hebben we al een hele tijd niet meer gedaan.

En er zijn wel degelijk signalen dat men vertrouwen heeft in het huidige centrum. Uiteraard kan het zijn dat men zich niet in de kaart wil laten kijken, maar alles bij elkaar genomen is dit mijn verwachting
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Brands en de Jong zijn ook niet dom, die weten best dat als ze CL willen halen, er daadwerkelijk een versterking moet komen voor centraal achterin. Ze hebben heel duidelijk de ambitie uitgesproken dat ze CL willen halen en zelfs 020 voorbij willen gaan. Gewoon afwachten, dat gaat helemaal goedkomen.
Pijltje
Bankzitter

Eindhovenvoetbal wrote: 12 Jul 2022, 14:47

Brands zei dat Luuk een moeilijk verhaal werd, op het moment dat hij al gekeurd werd en alles rond was. Ruud en John zeggen nog alle vertrouwen te hebben in Drommel. Ik zou het allemaal met een paar kg zout nemen.

Er zit een verschil tussen het onderhandelingsspel en dit soort globale uitspraken vooraf aan een mogelijke transfer. Tijdens onderhandelingen wordt er gelogen, dat is 100% waar. Brands heeft dat ontelbare keren gedaan. Luuk de Jong zou nog bij lange na niet rond zijn, Pereiro zou nooit rond komen, er moest nog veel meer van de prijs af etc etc

Over mogelijke posities die nog versterkt moeten worden wordt niet gelogen. Je kon in maart al lezen dat PSV twee keepers wilde aantrekken. Je kon al weken vantevoren horen dat er een nieuwe spits moest komen. Er is ook geen reden om te liegen want je hoeft niemand zand in de ogen te strooien. Er komt overigens mogelijk wel een CV die er meteen staat, ze twijfelen er alleen over. Dat is wat JDJ aan VI en ED heeft aangegeven.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Sinds wanneer is een grote aankoop een goede aankoop? Dat laatste, daar zijn we naar op zoek.

Ik heb het idee dat een linksbenige centrale verdediger op dit moment (een van de) prioriteiten is. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat ze bij PSV voor kwaliteit gaan, met daarbij het plaatje van de totale selectie in acht nemende. Tot nu toe ben ik positief verrast door de transfers, dat maakt me hoopvol dat het dossier: verdediging, goed wordt opgepakt en afgehandeld.
Pijltje
Bankzitter

Ardbeg wrote: 12 Jul 2022, 14:48

Ik krijg het gevoel dat er mensen zijn die alle eerdere weerleggingen en toelichting pertinent negeren. Heeft weinig met geloven of niet te maken.

Of ik vind je toelichting gewoon niet overtuigend. Dat is ook een mogelijkheid.
Rikkert1234
Vedette

Vanthaman18 wrote: 12 Jul 2022, 14:52 Brands en de Jong zijn ook niet dom, die weten best dat als ze CL willen halen, er daadwerkelijk een versterking moet komen voor centraal achterin. Ze hebben heel duidelijk de ambitie uitgesproken dat ze CL willen halen en zelfs 020 voorbij willen gaan. Gewoon afwachten, dat gaat helemaal goedkomen.
In de tijden dat Brands technisch directeur was heeft hij ook dat soort uitspraken gedaan en was de verdediging vaak het zorgenkindje van het elftal. Ik hoop overigens met je mee hoor dat het goed komt.
Ardbeg
Mister PSV

Pijltje wrote: 12 Jul 2022, 14:52
Ardbeg wrote: 12 Jul 2022, 14:48

Al gebeurt het voor je neus, geloof je het volgens mij alsnog niet. Dat het deze transferperiode al meerdere malen is gebeurt doet er dan ook niet toe. Maakt verder niet uit, even goede vrienden 😄
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Het feit dat alle andere aanwinsten heel snel achter elkaar geregeld waren geeft ons ook informatie:
Of deze positie invullen is lastiger / heeft meer tijd nodig
Of men voelt niet dezelfde noodzaak als hier op het forum (of heeft de middelen er simpelweg niet voor)
Pijltje
Bankzitter

Ardbeg wrote: 12 Jul 2022, 14:54
Pijltje wrote: 12 Jul 2022, 14:52

Al gebeurt het voor je neus, geloof je het volgens mij alsnog niet. Dat het deze transferperiode al meerdere malen is gebeurt doet er dan ook niet toe. Maakt verder niet uit, even goede vrienden 😄
Wat gebeurt er onder mijn neus? Helemaal niks. Je gaat het weer over Xavi Simons hebben? Dat heeft hier namelijk echt helemaal niks mee te maken.
040-076
Meervoudig international

Boscagli werd ook met de fandag toen gepresenteerd volgensmij.
Marcel for president!
Rigo
Bankzitter

Waar is [mention]Armada[/mention] met z’n raadsels als we hem nodig hebben in deze stille tijd.
DonyellMalen
Legende

Haha, het verhaal over 'de Tsjech', ben ik ook erg benieuwd nog naar.
040-076 wrote: 12 Jul 2022, 14:58 Boscagli werd ook met de fandag toen gepresenteerd volgensmij.
Dat zou dit jaar Savinho kunnen zijn.
Ardbeg
Mister PSV

Pijltje wrote: 12 Jul 2022, 14:57
Ardbeg wrote: 12 Jul 2022, 14:54

Wat gebeurt er onder mijn neus? Helemaal niks. Je gaat het weer over Xavi Simons hebben? Dat heeft hier namelijk echt helemaal niks mee te maken.
Nee maar ik blijf niet hetzelfde ellenlang herhalen. Ik en anderen hebben dit al vele malen toegelicht. Je wil het niet geloven of horen en dat is je goed recht. Agree to disagree. We komen er na de transferperiode op terug.
Last edited by Ardbeg on 12 Jul 2022, 15:04, edited 2 times in total.
040-076
Meervoudig international

Maar aangezien John ons graag verrast denk ik dat het Manolev is.
Marcel for president!
Pijltje
Bankzitter

Ardbeg wrote: 12 Jul 2022, 15:02
Pijltje wrote: 12 Jul 2022, 14:57

Nee maar ik blijf niet hetzelfde ellenlang herhalen. Ik en anderen hebben dit al vele malen toegelicht. Je wil het niet geloven of horen en dat is je goed recht. Agree to disagree.
Nee, het punt is dat jij het niet wil geloven. Er zijn gewoon uitspraken van onze TD en trainer die jij niet wil geloven. En inderdaad even goede vrienden.
Rikkert1234
Vedette

DonyellMalen wrote: 12 Jul 2022, 15:01 Haha, het verhaal over 'de Tsjech', ben ik ook erg benieuwd nog naar.
040-076 wrote: 12 Jul 2022, 14:58 Boscagli werd ook met de fandag toen gepresenteerd volgensmij.
Dat zou dit jaar Savinho kunnen zijn.
Denk dat we met Savio nog effe moeten wachten op werkvergunning.
Ardbeg
Mister PSV

Pijltje wrote: 12 Jul 2022, 15:04

Nee maar ik blijf niet hetzelfde ellenlang herhalen. Ik en anderen hebben dit al vele malen toegelicht. Je wil het niet geloven of horen en dat is je goed recht. Agree to disagree.
Nee, het punt is dat jij het niet wil geloven. Er zijn gewoon uitspraken van onze TD en trainer die jij niet wil geloven. En inderdaad even goede vrienden.
Is goed man, als dat is wat je wil 👍 Ik zou je (nogmaals) richting weerlegging over die uitspraken van John en consorten door mij en (vele) anderen kunnen sturen maar goed. We zien het eind transferperiode 🤓
Pijltje
Bankzitter

Ardbeg wrote: 12 Jul 2022, 15:08

Is goed man, als dat is wat je wil 👍 Ik zou je (nogmaals) richting weerlegging over die uitspraken van John en consorten door mij en (vele) anderen kunnen sturen maar goed. We zien het eind transferperiode 🤓
Yes, is goed. De weerlegging is dat hij niet kan zeggen dat het een aankoop voor de eerste 11 is omdat hij dan Teze en Obispo te kort doet toch? Als hij dus nu zou roepen: we halen een versterking voor de breedte en vervolgens een speler voor de eerste 11 haalt dan doet hij Teze en Obispo dus niet te kort?
Ardbeg
Mister PSV

Er zijn een bult weerleggingen waaronder die maar wat we al concludeerden: Wij komen hier nooit uit, haha. Ik stel voor dat we het voor nu laten rusten. Ik ga dat iig wel doen.
degans4567
Bankzitter

040-076 wrote: 12 Jul 2022, 15:03 Maar aangezien John ons graag verrast denk ik dat het Manolev is.
de legende hemzelf komt weer terug 🤣🤣🤣
Hatseflats
Vedette

Je moet ook helemaal niets geloven wat de TD en/of trainer zeggen over transfernieuws in een transferwindow. Dat is gewoon je eigen ruiten ingooien. Hoeveel voorbeelden wil je hebben? Hier NOGMAALS een voorbeeld die meermaals hier is gedeeld:
Luuk was al binnen en Brands zei dat het wel heel moeilijk zou worden om hem binnen te halen. half uur later staat ie op het trainingsveld.

Kijk eens naar die kutclub uit A'dam. Geven een jaar geleden al aan dat ze Brobbel willen halen. Leipzig blijft dat horen, want de media vindt het topbeleid en Brobbel wil niets liever naar Ajax. Hoppa, Leipzig gooit 10 mil bovenop de vraagprijs. Weet zeker dat als een andere club (buiten Man U, want Ttten Hag) zich als eerst had gemeld was ie allang weg geweest voor 15 mil.

Dus als jij denkt dat de TD even open en bloot gaat uitleggen dat ze een dik gevulde portemonnee hebben om 2 top aankopen te doen, dan weet je toch dat iedere club op de wereld dit opvangt en hun vraagprijs met 50% omhoog gooien omdat ze weten dat PSV toch geld zat heeft en ze toch happen? Dat is nou niet bepaald een sterk onderhandelingspositie.
Locked