Transferwindow 2022-2023
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Jeugdspeler
Bijzonder en fascinerend hoe enorm verschillend mensen woorden en daden kunnen interpreteren. Er is echter maar 1 waarheid, en niemand van ons zal die ooit volledig te weten komen, zelfs niet achteraf. Maar ellenlange discussies over de huidige invulling van de selectie is niet wat ik hoop te lezen als ik weer 5 nieuwe pagina's zie na een werkdag. Kan dat niet gewoon in het daarvoor bestemde topic?
-
- Meervoudig international
- degans4567
- Bankzitter
helemaal mee eens en als die naam van james rodriguez valt gaan iedereen weer losTh0verbak wrote: ↑12 Jul 2022, 19:26 Bijzonder en fascinerend hoe enorm verschillend mensen woorden en daden kunnen interpreteren. Er is echter maar 1 waarheid, en niemand van ons zal die ooit volledig te weten komen, zelfs niet achteraf. Maar ellenlange discussies over de huidige invulling van de selectie is niet wat ik hoop te lezen als ik weer 5 nieuwe pagina's zie na een werkdag. Kan dat niet gewoon in het daarvoor bestemde topic?
- Standbeeld
- Mister PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
Eerder besproken hier. Wat vinden we er van jongens? Op basis van de beelden en reports die ik heb gelezen ziet het er goed uit.
STRENGTHS
Defensive positioning
Passing range
Fierce mentality
WEAKNESSES
Aerial ability
Can hit passes with too much height
https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... do-medina/
- Trixm
- Vedette
Misschien een leuke suggestie voor het interessante spelers topic?Ardbeg wrote: ↑12 Jul 2022, 21:55
Eerder besproken hier. Wat vinden we er van jongens? Op basis van de beelden en reports die ik heb gelezen ziet het er goed uit.
STRENGTHS
Defensive positioning
Passing range
Fierce mentality
WEAKNESSES
Aerial ability
Saibari is underrated.
- Ardbeg
- Mister PSV
Kut. Verkeerd gepost. Thanks!Trixm wrote: ↑12 Jul 2022, 22:07Misschien een leuke suggestie voor het interessante spelers topic?Ardbeg wrote: ↑12 Jul 2022, 21:55
STRENGTHS
Defensive positioning
Passing range
Fierce mentality
WEAKNESSES
Aerial ability
- Balinho
Kan zeker. Vond het gewoon grappig dat er zo weinig dingen genoemd werden maar wel die twee met zekere correlatie. Enfin.
Goed dat jullie in ieder geval je best doen om met namen te komen. Ik lurk hier voornamelijk als 'ne lamme maar wa rond.
Edit: in dat andere topic dus.
-
- Vedette
Even nog over die CV. Als Feyenoord werkelijk kans maakt op Matvienko, die ongetwijfeld ook bij ons voorbij is gekomen op de lijstjes, dan mag je er vanuit gaan dat wij de lat minimaal hoger hebben liggen en dus dat niveau of hoger gaan halen. PSV gaat iets halen dat de kans op Champions League en kampioenschap verhoogd!
- hondjevandebakker
https://sport.sky.it/calciomercato/2022 ... rcato-news
West Ham lijkt PSG voor te zijn. Ze willen 40m vast + 7m bonus bieden. Verwachting is dat ze een akkoord kunnen bereiken met Sassuolo.
West Ham lijkt PSG voor te zijn. Ze willen 40m vast + 7m bonus bieden. Verwachting is dat ze een akkoord kunnen bereiken met Sassuolo.
- Hatseflats
- Vedette
Baumgartl?Robson de Souza wrote: ↑12 Jul 2022, 23:18 Even nog over die CV. Als Feyenoord werkelijk kans maakt op Matvienko, die ongetwijfeld ook bij ons voorbij is gekomen op de lijstjes, dan mag je er vanuit gaan dat wij de lat minimaal hoger hebben liggen en dus dat niveau of hoger gaan halen. PSV gaat iets halen dat de kans op Champions League en kampioenschap verhoogd!
-
- Legende
Ja dat dacht ik ook. En staat toch ook op de lijst van Ajax, deze gozer, voor als Martinez weg gaat? Dan neem ik aan dat John ook een belletje heeft gehad van zijn zaakwaarnemer. Ik ken verder die hele vent niet, maar zag wel dat hij relatief klein is (1 meter 82)Robson de Souza wrote: ↑12 Jul 2022, 23:18 Even nog over die CV. Als Feyenoord werkelijk kans maakt op Matvienko, die ongetwijfeld ook bij ons voorbij is gekomen op de lijstjes, dan mag je er vanuit gaan dat wij de lat minimaal hoger hebben liggen en dus dat niveau of hoger gaan halen. PSV gaat iets halen dat de kans op Champions League en kampioenschap verhoogd!
- ParkJiSung
- Basisspeler
-
- Vaste waarde in elftal
Er zijn wat speculaties. Sommige supporters denken dat het mogelijk om Ronaldo gaat. Dit ivm de onthulling van de PSV Walk of Fame.ParkJiSung wrote: ↑13 Jul 2022, 01:37 Iemand een idee bij de very special guest as zaterdag? Lijkt op een naam met zeven letters?
Anderen denken dat je het meer moet zoeken in de hoek van iemand als Guus Meeuwis
De kans dat het om een eventuele nieuwe speler gaat lijkt in ieder geval vrijwel nul.
- Persepolis
- Vedette