Ismael Saibari

Spelers A-selectie.
Post Reply
Trixm
Vedette

Heruone wrote: 27 Jun 2022, 19:52
Trixm wrote: 27 Jun 2022, 19:30

Ik vind zijn fysiek behoorlijk indrukwekkend, een belangrijke reden waarom hij mee mag doen volgens mij. Die stap naar de ED heeft hij we gezet. Ik ben benieuwd hoe hij zich tactisch ontwikkelt en vooral ook of hij de dicipline kan houden in het werk.
Verhuren in de ED is de beste stap toch momenteel? Of hoe denk jij daarover. Ik denk namelijk dat als je hem een jaar speeltijd ergens kan bieden hij voor 23/24 wel een interessante optie kan worden.
Ik heb stiekem het vermoeden dat hij er bij gaat blijven. Een jongen die nog wel eens kan gaan verrassen, vooral zijn aanvallende drang, dat voelde vorig jaar als een Marco in zijn Vitesse prime. In dat opzicht snapte ik de vergelijking wel. Vorig jaar ook regelmatig als buitenspeler (of halve 10) gespeeld, waar je zag dat hij ook aan de zijkant prima uit de voeten kan terwijl het centrum meer zijn plek is. Dat vond ik eigenlijk best verrassend. Daarnaast vind ik hem in de controle heel fijn. Goede lichaamscontrole, kort wegdraaien en een prima pass. Alleen vond ik hem vorig jaar nog te slordig. Het kan vriezen het kan dooien verhaal, maar zijn curve is prima. Al met al vooralsnog een goedkope vervanging voor een Thomas(?) in je selectie, een nr19 met potentie.
Saibari is underrated.
Jwoeloe
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

hondjevandebakker
Internationale topspeler

Prima. Een van de verrassingen in het voorseizoen
nilssonH
Moderator

Ik denk eigenlijk dat hij net wat te kort gaat komen. Desondanks wel slim om te verlengen. Dit lijkt mij namelijk precies de categorie speler waar je met een mooi doorverkooppercentage straks nog best weleens een prima bedrag aan over kan houden.
Juancho
Mister PSV

Prima speler toch om de plek van een Thomas in te nemen in de selectie?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Chucky
Vedette

Vind dit ook wel een interessante speler hoor. Alhoewel ik inderdaad ook denk dat hij het uiteindelijk net niet gaat redden. Ik zie hem trouwens wel al Van Ginkel voorbij streven gedurende dit seizoen.
koetje
Legende

Lijkt me uiteindelijk wel zo'n typische Rutten-project om daar een rechtsback van te maken ofzo.
SomaQan
Nationale topspeler

Viel zeer sterk in! Had een paar goede acties. Heeft de fysiek en de techniek om een waardevolle eerste elftal speler te zijn dit seizoen.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Lijkt mij typisch zo’n speler die je op meerdere posities kan brengen, zowel aan de zijkanten als op het middenveld. Het is pas het voorseizoen, maar samen met Ledezma wel de jongens vanuit jong die opvallen!
Voijke
Internationale topspeler

Sensation wrote: 16 Jul 2022, 22:57 Lijkt mij typisch zo’n speler die je op meerdere posities kan brengen, zowel aan de zijkanten als op het middenveld. Het is pas het voorseizoen, maar samen met Ledezma wel de jongens vanuit jong die opvallen!
Idd, hij, Ledezma en Baka zijn de 3 die je in kunt passen, maar dan houdt t op.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Heruone
Lid scoutingsteam

Öppegard en Sambo niet vergeten ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Revolinho
Internationale topspeler

Hij heeft wel wat, maar zal echt vlieguren moeten maken. Imo kan dat beter wanneer hij verhuurd word.
Voijke
Internationale topspeler

Heruone wrote: 17 Jul 2022, 00:08 Öppegard en Sambo niet vergeten ;)
Die vind ik idd de 3e optie op hun positie net als Ledezma, Saibari en Baka, alleen zijn die minder positiegebonden. (Polivalent)

Rechts Sambo achter Mwene en Hoever
Links Oppegard achter Max en Mauro.
Juancho
Mister PSV

Leuk ventje, harde werker en past zich vrij snel aan. Prima om jongens als Thomas te vervangen door eigen jeugd. Daar moet je uiteindelijk wel naar toe.
Joenepsv
Legende

Fijne speler hoor. Fysiek sterk en een goede voetballer. Ruud is denk ik wel fan van hem. Stond er altijd in bij Jong en is heeft volgens mij op alle posities op het middenveld en aanval gespeeld. Nuttige speler om erbij te hebben die zomaar eens kan verrassen.
ruuddevil
Legende

Eigenlijk zou je de genoemde jongens moeten verhuren, is beter voor hun ontwikkeling. Dan blijven er van die 5 waarschijnlijk 2 over die het redden en dan kunnen ze het jaar erna een serieuze rol spelen.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Saibari een jaartje bij Groningen of NEC zou prima zijn.
Thoresen
Nationale topspeler

Hier zit potentie in👍🏻
Massimo
Legende

Ik zie dat hij vorig seizoen bij Jong PSV ook wel eens linksbuiten gespeeld heeft. (Goals en assists vorig seizoen niet denderend)
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 17 Jul 2022, 10:30 Leuk ventje, harde werker en past zich vrij snel aan. Prima om jongens als Thomas te vervangen door eigen jeugd. Daar moet je uiteindelijk wel naar toe.
Eens, al is het in mijn ogen dan meer een goede aankoop voor de academy geweest. Hij kwam immers als 18 jarige over van Genk, gerenommeerde jeugd zeker sinds Courtois en De Bruyne, naar Jong, dit terzijde.

Het valt mij mee dat hij zo makkelijk mee voetbalt. Bij Jong was het een van de leiders maar toch niet een die voetballend er (ver)bovenuit stak in de stal of regelmatig beslissend was.

Wie weet wat Rutten allemaal voor snode plannetjes heeft? Ik in ieder geval niet, fijne zomerse snikhete dag allen!
Juancho
Mister PSV

Voormalig KG wrote: 17 Jul 2022, 12:54
Juancho wrote: 17 Jul 2022, 10:30 Leuk ventje, harde werker en past zich vrij snel aan. Prima om jongens als Thomas te vervangen door eigen jeugd. Daar moet je uiteindelijk wel naar toe.
Eens, al is het in mijn ogen dan meer een goede aankoop voor de academy geweest. Hij kwam immers als 18 jarige over van Genk, gerenommeerde jeugd zeker sinds Courtois en De Bruyne, naar Jong, dit terzijde.

Het valt mij mee dat hij zo makkelijk mee voetbalt. Bij Jong was het een van de leiders maar toch niet een die voetballend er (ver)bovenuit stak in de stal of regelmatig beslissend was.

Wie weet wat Rutten allemaal voor snode plannetjes heeft? Ik in ieder geval niet, fijne zomerse snikhete dag allen!
Sommige spelers hobbelen gewoon vrij moeiteloos en soms onopvallend mee als het niveau om hen heen omhoog gaat. Misschien is dat zo bij deze jongen en wie weet waar zijn plafond ligt.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

RIO wrote: 17 Jul 2022, 10:59 Saibari een jaartje bij Groningen of NEC zou prima zijn.
Dan heb ik liever dat ze Marco verhuren en Saibari hier houden.
koetje
Legende

Wie weet de nieuwe Theo Lucius. Die werkt ook opgesteld waar de trainer dat nodig vond. Hij heeft bij Jong PSV op alle middenveld en aanvalposities gespeeld.
Voijke
Internationale topspeler

Bevalt me deze voorbereiding echt enorm, terwijl ik het hiervoor echt veldvulling vond.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Laatbloeier. Mooi om te zien.
Post Reply