Transferwindow 2022-2023
-
- Internationale topspeler
Geen zorgen mensen! Volgens meerdere leden weten we toch niet wat er speelt en zal PSV niet zeggen waar ze echt mee bezig zijn. Er wordt alleen maar zout in de ogen gegooid! Niets van wat er gezegd wordt moeten we geloven. Het is allemaal een plan. Bij PSV zijn ze heus wel doordrongen dat er kwaliteit centraal achterin bij moet. Deze linie hebben we namelijk al 10 jaar netjes op orde, zeker ook onder Brandts wordt dit nooit onderschat! Ze menen niets over Luckassen. PSV probeert zich elke dag op elke positie te verbeteren en de markt is echt super lastig. Degene die dat niet zien moeten zich echt even verdiepen. Das niet erg hoor dat je dat niet snapt. Gewoon een keer even in verdiepen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik zeg zojuist dat het niet denigrerend bedoeld was tegen Chucky, duidelijk toch. Ik ga niet meer met je de discussie aan. Iig niet op het forum hier, da's voor niemand leuk. Anders PM maar
No offense maar ik vind het wel mooi om te lezen dat ondanks hoe sarcastisch je het ook bedoelt, je dichter bij de waarheid zit dan ooit tevorenIttot wrote: ↑13 Jul 2022, 11:57 Geen zorgen mensen! Volgens meerdere leden weten we toch niet wat er speelt en zal PSV niet zeggen waar ze echt mee bezig zijn. Er wordt alleen maar zout in de ogen gegooid! Niets van wat er gezegd wordt moeten we geloven. Het is allemaal een plan. Bij PSV zijn ze heus wel doordrongen dat er kwaliteit centraal achterin bij moet. Deze linie hebben we namelijk al 10 jaar netjes op orde, zeker ook onder Brandts wordt dit nooit onderschat! Ze menen niets over Luckassen. PSV probeert zich elke dag op elke positie te verbeteren en de markt is echt super lastig. Degene die dat niet zien moeten zich echt even verdiepen. Das niet erg hoor dat je dat niet snapt. Gewoon een keer even in verdiepen.
Last edited by Ardbeg on 13 Jul 2022, 12:14, edited 3 times in total.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Je zou ook kunnen zeggen:Ardbeg wrote: ↑13 Jul 2022, 11:27Geen flauw idee man. Alsof mensen het gewoon totaal niet willen zien.ShovingNE2 wrote: ↑13 Jul 2022, 11:24 Ze hebben toch gezegd dat er een LCV bijgehaald wordt? Gaat er meer om wat voor een LCV.
Brands 's middags: Sevilla moet bewegen anders duurt Luuk nog even. Zelfde avond medische keuring. Zo zijn er zelfs dit window meerdere voorbeelden. Waarom blijft men uitspraken op dat vlak echt letterlijk nemen?
Waarom gaat men er nog altijd vanuit dat we nog een topper aantrekken voor de verdediging?
Afgaande op transferwindows in het verleden is het zeer reëel dat PSV geen directe versterking zal halen.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dat moet ook wel, want anders ben je gewoon te laat. Nu zal die Johan Fruijtschaal tegen Diemen me worst zijn, maar op een nieuwe kracht die nog niet heeft meegetraind kun je nog niet bouwen in de kwalificatierondes voor de Champions League. En helemaal niet als die nieuwe kracht een jong broekie uit de Everton opleiding is of onverhoopt toch weer een grabbelbakkoopje van het kaliber Wesley Hoedt mocht blijken te zijn. Met inachtneming voor de blessures ga je in dat geval niet onwaarschijnlijk met Max, Obispo (ook pijntjes momenteel), Teze en Hoever starten om je Europese hoofddoel veilig te stellen en zijn Oppegard, Seelt, een niet wedstrijdfitte Ramalho en Sambo je alternatieven in de laatste linie. Terwijl ik dit tik hoop ik eigenlijk al dat die beoogde topverdediger gisteren al komt...Pijltje wrote: ↑13 Jul 2022, 11:37ParkJiSung wrote: ↑13 Jul 2022, 11:14 "Eind volgende week hebben we meer zicht op hoe de blessures zich ontwikkelen en mede daarop baseren we een eventuele versterking in de defensie."
oyoyoy
Dit is een fragment uit een interview dat al 4 dagen geleden verscheen en nu herkauwt wordt op VI. Met volgende week bedoelt JDJ dus einde van deze week.
- Juancho
- Mister PSV
Als PSV perse de blessures achterin wil afwachten om een keuze te maken dan kan je daar wel iets uithalen in de vorm van: directe versterking of breedte versterking. In geval dat eerste, dan zou het niet eens uit moeten maken of er wel/geen blessures zijn. Je wil immers een topversterking halen en logischer wijze ook opstellen. Een breedte versterker zal je eerder halen bij personele problemen van spelers waar je het normaal in ziet zitten.
Feit dat PSV aangeeft te willen wachten op meer duidelijkheid omtrent te blessures doet mij neigen naar een meer breedte versterking. Als dat zou is neemt PSV in mijn ogen een gigantische gok en hebben ze maar weinig geleerd van vorig seizoen. Maargoed, dit zal einde deze week dan wel duidelijk worden.
Feit dat PSV aangeeft te willen wachten op meer duidelijkheid omtrent te blessures doet mij neigen naar een meer breedte versterking. Als dat zou is neemt PSV in mijn ogen een gigantische gok en hebben ze maar weinig geleerd van vorig seizoen. Maargoed, dit zal einde deze week dan wel duidelijk worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV
Zou kunnen. Ik maak me echter niet druk en wacht het af. Ik heb er vertrouwen in dat ze van de voorgaande keren geleerd hebben. Als dat niet zo is, kan ik dan alsnog gaan klagen. Tot die tijd, ben ik tevreden met waar we tot nu toe staan deze window!
-
Niet mee eens dat we die cv per se volgend jaar ook nodig hebben. We hebben nu al 4 cv's onder contract staan voor het eerste en hopelijk kan een toptalent als van de Blaak volgend seizoen ook aansluiten. Als je dan nu nog een cv koopt wordt het perspectief voor hem wel magertjes en moet je wel sowieso één of zelfs twee van je andere cv's zien te verkopen. Als het een buitenkansje is om een ijzersterke cv te kopen, natuurlijk altijd doen. Maar een jaar huren van een cv zou m.i. net zo begrijpelijk zijn.Joenepsv wrote: ↑13 Jul 2022, 11:11 Wat mij wel verbaasd is dat ik nu lees dat zowel John als Ruud vind dat Derrick het zo goed doet.. Vind het fijn dat ze geen spelers afvallen maar dit is het andere uiterste. Weg met die vent en investeren in een fatsoenlijke verdediger. Ik begrijp de afweging ook niet. We hebben nu al driekwart jaar fysieke problemen achterin. In de winter is dat niet adequaat opgelost en hebben Guti en Max zelfs centraal gespeeld. Er komt vanuit de jeugd op korte termijn niemand aan dus de enige oplossing is een cv halen. En niet huren maar kopen anders verschuif je je probleem weer. We hebben die cv ook volgend seizoen nodig.
-
- Legende
De blessuregolf in de laatste linie is enorm en dat maakt het ontzettend lastig, want de CL voorronde wedstrijden zijn meteen heel belangrijk. Dus er valt voor verschillende scenario's wel wat voor te zeggen. Echter als je met Luckassen moet gaan spelen vanwege alle afwezigen in deze wedstrijden dan is het vragen om problemen en het gaat er om dat je nu het een keertje net wel haalt in plaats van net niet. Dat moet eens een keer doorbroken worden en dan kan dat wel eens als een vliegwiel gaan werken.
Rechts centraal achterin heb je voldoende opties en talent, maar links is een vacature om daar eens een echte upgrade aan te geven. Van Boscagli mag je dit seizoen weinig verwachten en die gaat misschien ook wel een een keertje vertrekken over 1 of 2 jaar. Obispo kan je niet op bouwen in zowel kwaliteit als blessuregevoeligheid. Dus juist hier ligt de mogelijkheid om flinke stappen te maken.
Rechts centraal achterin heb je voldoende opties en talent, maar links is een vacature om daar eens een echte upgrade aan te geven. Van Boscagli mag je dit seizoen weinig verwachten en die gaat misschien ook wel een een keertje vertrekken over 1 of 2 jaar. Obispo kan je niet op bouwen in zowel kwaliteit als blessuregevoeligheid. Dus juist hier ligt de mogelijkheid om flinke stappen te maken.
-
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Ik ben uiteindelijk vooralsnog enorm tevreden over deze window. Met beperkte middelen een aantal goede en creatieve transfers weten te doen.
Een top CV zou de kers op de taart zijn, en wellicht ook noodzakelijk om weer eens kampioen te worden of de voorrondes CL te overleven. Maar goed, we hebben een leuk team, ook als we vd Ven ofzo als CV halen
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zou het zo fijn vinden als ze de woorden dat ze over Ajax heen willen gaan kracht bij gaan zetten. Dus geen 90% goed window, maar gewoon voor de volle 100% en een goede CV halen. Pak nou eens echt door ipv net die laatste procenten niet. Ik ga er nog steeds vanuit dat het lukt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Dumfel Demfries
- Jeugdinternational
-
- Bankzitter
Aha, het is in ieder geval opmerkelijk dat hij thuis is gelaten voor het trainingskamp. Het is wel Daily mail dus niet de meest betrouwbare bron.
-
- Vedette
1K volgers...dus niet heel erg betrouwbaar...
-
- Ballenjongen
Uitgaande van het standpunt van de directie (Teze, Ramalho, Boscagli en Obispo zijn/worden toppers), dan nog begrijp ik de keuze voor Branthwaite niet. Als je dan een huurling aantrekt vanwege de blessures, dan haal je toch een directe versterking die er direct kan staan? Deze jongen heeft alleen Championship ervaring en is dus allerminst een directe versterking.
De vrees om de CL- voorronde in te gaan met Luckassen lijkt werkelijkheid te worden...
De vrees om de CL- voorronde in te gaan met Luckassen lijkt werkelijkheid te worden...
-
- Bankzitter
Kossie wrote: ↑13 Jul 2022, 12:46 Uitgaande van het standpunt van de directie (Teze, Ramalho, Boscagli en Obispo zijn/worden toppers), dan nog begrijp ik de keuze voor Branthwaite niet. Als je dan een huurling aantrekt vanwege de blessures, dan haal je toch een directe versterking die er direct kan staan? Deze jongen heeft alleen Championship ervaring en is dus allerminst een directe versterking.
Dat ben ik absoluut met je eens. Hetzelfde geld voor Ki-Jana Hoever. Ik snap niet waarom we tieners huren.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Ik snap niet waarom deze jongen het sentiment zo tegen heeft en bijvoorbeeld zo'n ahmedhodzic als nieuwe Alex werd gezien. Ik vind deze jongen er prima uitzien zo in de filmpjes, toch ook al wat potjes gespeeld in de Premier League.
Tuurlijk heeft hij niet direct de ervaring maar ik denk dat deze jongen naast Ramalha prima is. Zeker omdat Boscagli nog terug komt en Obispo hopelijk ook nog een stap gaat zetten. Teze als backup voor Ramalho.
En ja, ik zie ook liever een wereldtopper komen, maar dan moet die wel beschikbaar zijn op de markt. De transfertargets van Feyenoord en Ajax zijn echt niet beter wat dat betreft.
-
- Bankzitter
- GiveCup2day
- International
Tja, misschien zit die optie er ook gewoon op he. PSV heeft al meerdere malen aangegeven dat ze niet zomaar spelers huren zonder plan, sportief of financieel.Feathermen wrote: ↑13 Jul 2022, 12:53 Mensen (ik ook) zien gewoon liever een directe versterking als het om kale huur gaat. Hij is er maar n jaartje he, dan heb je iemand nodig die er gelijk staat. Als er een optie op deze jongen zat, dan zou ik de keuze begrijpen.
- GiveCup2day
- International