Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 15 Jan 2021, 11:17
Afellay_Amrabat wrote: 14 Jan 2021, 15:40 Het rendement van Noni is juist indrukwekkend, als dit nog beter wordt is hij na volgend seizoen al weg.
True, ik drukte mezelf verkeerd uit. Ik bedoel meer dat hij nog iets rustiger kan worden in zijn afronding waardoor zijn rendement nog meer omhoog gaat. Van de andere kant denk ik dat hij wellicht toch beter is als half 10 dan als spits. Maar we kunnen met hem alle kanten op dat is zeker.
Die rust ben ik volledig mee eens. Dat kun je een beetje aan Malen spiegelen, toen hij zijn vlieguren begon te maken. Het zal er allemaal veelbelovend uit maar in de afronding was het nog te wild en onbeholpen. Alle vertrouwen in dat deze jongen echt een killer gaat worden.
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Plaatst een kekke foto op instagram over de wedstrijd van morgen. Hopelijk een goed voorteken!
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
ComeOnPSV
Vedette

Ongeveer half uur geleden ook.

Die is erbij vanavond! :TU:
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zou heel fijn zijn ipv Thomas
Heissenberrug
Internationale topspeler

Weer een assistje, prima cijfers zo hoor.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Wat mij betreft basisspeler, altijd. Boven Zahavi.

Gotze malen madueke gakpo

Als iedereen fit is.
MaartenV
Nationale topspeler

Ja zeker een basisspeler. Zahavi kan wel inpakken. Scheelt een hoop in salariskosten. :-)
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

MaartenV wrote: 16 Jan 2021, 23:18 Ja zeker een basisspeler. Zahavi kan wel inpakken. Scheelt een hoop in salariskosten. :-)
Wat een onzin zeg , Zahavi en Madueke zijn beide belangrijk man !
We can't change the world until we change ourselves.
Juancho
Mister PSV

Tis gewoon overduidelijk een spits die wel veel meer beweegt van de bal af en dit itt Zahavi ook kan. Veel dynamischer, sneller, bewegelijker. Wat mij betreft ook gewoon vaste spits naast Malen. Heeft die jongen gewoon verdient. Zal vast nog veel moeten leren maar wat hij nu al laat zien... gewoon klasse! Als Malen vertrekt in de zomer hebben we de vervanger al klaar staan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ardbeg
Mister PSV

Geweldige speler
Menno1
Legende

Liet wederom zien dat deze jongen in de basis moet. Kwa rendement is hij absolute top, maar ook in zijn spel is hij altijd dreigend en zeer balvast. Zou bij mij altijd spelen; of het nou in de spits is naast Malen of op de vleugels.
ComeOnPSV
Vedette

Hij speelt volgend seizoen denk ik bijna alles basis.

Hij zal voorlopig ook wel blijven staan mbt blessure Gakpo en Gotze.
Persepolis
Vedette

Goed gespeeld en een prima rendement weer. Zal vast nog wel een dipje krijgen maar dit wordt een topper.
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Old name: kritischepsver

Enorm talent echt op 18jarige leeftijd al zo sterk snel en technisch aan de bal dat ie het meerdere verdedigers heel de tijd lastig maakt.
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Las dat 'ie iedere 66 minuten betrokken is bij een doelpunt dit seizoen. Dat zijn vrij absurde cijfers voor een 18-jarige. Natuurlijk valt hij vaak in als er grotere ruimtes liggen, maar hij is op deze leeftijd al zo doelgericht en ook zeker niet zelfzuchtig. Als hij deze groei nog 1,5 jaar doorzet voorzie ik een enorme 'bidding war' tussen de grote Engelse clubs
koetje
Legende

Prima opbouw, veel spelen nu als 18 jarige en volgend jaar basisspeler.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Koesteren, deze jongen!
Ykhim
Lid scoutingsteam

Koesteren, deze jongen!
AddoCultheld
Internationale topspeler

Waar anderen een hoop praten in de media. Is dit gewoon een jongen die net als Gakpo zijn voeten laat spreken.
Johann Vogel
Vedette

Deze jongen is Ihattaren op alle vlakken voorbij. Onbetwistbare basisspeler wat mij betreft.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Deze jongen zit natuurlijk in de fase waar niets moet en alles mag en dat voetbalt natuurlijk lekker. Maar dit is de beste fit samen met Malen voorin en ik vind hem zelfs na Gakpo en Gotze de 3e halftien. Gelukkig lijkt hij top en topfit dus de komende tijd gaat hij veel goals/assists maken. Uitstekende cijfers en zeer veelbelovend serieus debuutjaar.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Gaan we weer. Moet nou elke keer elk talent wat een goede fase heeft zo op een voetstuk gezet worden en gedaan worden alsof ie ons er doorheen kan dragen? Dat is precies wat er bij Mo ook misging en precies waarom Gakpo (die lang in de luwte bleef) wel stapsgewijs mocht groeien. Madueke moet lekker doorgaan op deze manier. Hij krijgt vanzelf ook wel een terugval en dan moeten andere spelers opstaan om te compenseren.
Persepolis
Vedette

Thijs85 wrote: 19 Jan 2021, 23:26 Gaan we weer. Moet nou elke keer elk talent wat een goede fase heeft zo op een voetstuk gezet worden en gedaan worden alsof ie ons er doorheen kan dragen? Dat is precies wat er bij Mo ook misging en precies waarom Gakpo (die lang in de luwte bleef) wel stapsgewijs mocht groeien. Madueke moet lekker doorgaan op deze manier. Hij krijgt vanzelf ook wel een terugval en dan moeten andere spelers opstaan om te compenseren.
Precies dit. Ihattaren had niet veel mindere cijfers tot aan januari vorig seizoen. Boadu en Stengs hebben cijfermatig ook een enorme terugval dit seizoen vergeleken met vorig seizoen. Het is een toptalent, laten we hem de ruimte geven om een topspeler te worden.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Wat goed is is goed, Gravenberch is net als Madueke en vorig jaar Kokcu (vond ik altijd wat twijfelachtig) en Ihattaren gewoon top voor zijn leeftijd. Dat maakt het niet meteen de nieuwe Messi maar dat maakt wel dat ze nu zo veel mogelijk moeten spelen want ze doen het beter dan de rest.
DC_PSV
Vedette

Deze jongen speelt geweldig dit seizoen en heeft een enorm rendement, bijna elke kans is een goal. Dit wordt genieten de komende jaren!
#simplythebest
Post Reply