Ik heb stiekem het vermoeden dat hij er bij gaat blijven. Een jongen die nog wel eens kan gaan verrassen, vooral zijn aanvallende drang, dat voelde vorig jaar als een Marco in zijn Vitesse prime. In dat opzicht snapte ik de vergelijking wel. Vorig jaar ook regelmatig als buitenspeler (of halve 10) gespeeld, waar je zag dat hij ook aan de zijkant prima uit de voeten kan terwijl het centrum meer zijn plek is. Dat vond ik eigenlijk best verrassend. Daarnaast vind ik hem in de controle heel fijn. Goede lichaamscontrole, kort wegdraaien en een prima pass. Alleen vond ik hem vorig jaar nog te slordig. Het kan vriezen het kan dooien verhaal, maar zijn curve is prima. Al met al vooralsnog een goedkope vervanging voor een Thomas(?) in je selectie, een nr19 met potentie.
Ismael Saibari
- Trixm
- Vedette
Saibari is underrated.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Moderator
Ik denk eigenlijk dat hij net wat te kort gaat komen. Desondanks wel slim om te verlengen. Dit lijkt mij namelijk precies de categorie speler waar je met een mooi doorverkooppercentage straks nog best weleens een prima bedrag aan over kan houden.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Lijkt mij typisch zo’n speler die je op meerdere posities kan brengen, zowel aan de zijkanten als op het middenveld. Het is pas het voorseizoen, maar samen met Ledezma wel de jongens vanuit jong die opvallen!
-
Idd, hij, Ledezma en Baka zijn de 3 die je in kunt passen, maar dan houdt t op.
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Juancho
- Mister PSV
Leuk ventje, harde werker en past zich vrij snel aan. Prima om jongens als Thomas te vervangen door eigen jeugd. Daar moet je uiteindelijk wel naar toe.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Joenepsv
- Legende
Fijne speler hoor. Fysiek sterk en een goede voetballer. Ruud is denk ik wel fan van hem. Stond er altijd in bij Jong en is heeft volgens mij op alle posities op het middenveld en aanval gespeeld. Nuttige speler om erbij te hebben die zomaar eens kan verrassen.
-
- Lid scoutingsteam
Eens, al is het in mijn ogen dan meer een goede aankoop voor de academy geweest. Hij kwam immers als 18 jarige over van Genk, gerenommeerde jeugd zeker sinds Courtois en De Bruyne, naar Jong, dit terzijde.
Het valt mij mee dat hij zo makkelijk mee voetbalt. Bij Jong was het een van de leiders maar toch niet een die voetballend er (ver)bovenuit stak in de stal of regelmatig beslissend was.
Wie weet wat Rutten allemaal voor snode plannetjes heeft? Ik in ieder geval niet, fijne zomerse snikhete dag allen!
- Juancho
- Mister PSV
Sommige spelers hobbelen gewoon vrij moeiteloos en soms onopvallend mee als het niveau om hen heen omhoog gaat. Misschien is dat zo bij deze jongen en wie weet waar zijn plafond ligt.Voormalig KG wrote: ↑17 Jul 2022, 12:54Eens, al is het in mijn ogen dan meer een goede aankoop voor de academy geweest. Hij kwam immers als 18 jarige over van Genk, gerenommeerde jeugd zeker sinds Courtois en De Bruyne, naar Jong, dit terzijde.
Het valt mij mee dat hij zo makkelijk mee voetbalt. Bij Jong was het een van de leiders maar toch niet een die voetballend er (ver)bovenuit stak in de stal of regelmatig beslissend was.
Wie weet wat Rutten allemaal voor snode plannetjes heeft? Ik in ieder geval niet, fijne zomerse snikhete dag allen!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Lorenzo von Matterhorn