Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het valt op dat de Engelsman steeds beter Nederlands praat. De aanvaller zou in principe volgend jaar uit mogen komen voor het Nederlands Elftal, omdat hij dan vijf jaar in Nederland is. Een jaar geleden hield hij die deur nog op een kier, maar inmiddels lijkt het een gesloten boek. “Dat gaat niet gebeuren. Ik focus mij op het Engelse nationale team. Maar ik heb veel respect voor het Nederlands elftal en geef ze een goede kans op het WK.”
Weten we dat ook weer.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij spreekt echt goed Nederlands

User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

“Is that… is that redelijk?” 😂
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 07 Jul 2022, 21:41
Het valt op dat de Engelsman steeds beter Nederlands praat. De aanvaller zou in principe volgend jaar uit mogen komen voor het Nederlands Elftal, omdat hij dan vijf jaar in Nederland is. Een jaar geleden hield hij die deur nog op een kier, maar inmiddels lijkt het een gesloten boek. “Dat gaat niet gebeuren. Ik focus mij op het Engelse nationale team. Maar ik heb veel respect voor het Nederlands elftal en geef ze een goede kans op het WK.”
Weten we dat ook weer.
Groot gelijk, kan een hele grote jongen worden in de UK.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap die roep ook nooit zo. Waarom zou je dat willen doen om te switchen van land? Dat past toch helemaal niet bij het idee van nationale ploegen?
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou een geweldige voetballer kunnen worden als niet bij elke actie de Noni show moet worden opgevoerd.

Word er gek van. Speel nou gewoon 90% simpel ipv 90% individuele actie, ongeacht waar je op het veld bent en hoe je omgeving is.
dn Hoevert gaat er lekker in mee en begint ook al van die trekjes te krijgen.

Onvolwassen spelers.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ruud leert hem dit wel.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bakayoko is veel rustiger en slimmer wat dat betreft, maar Noni is heel onvoorspelbaar en soms is dat ook goed.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 09 Jul 2022, 17:05 Bakayoko is veel rustiger en slimmer wat dat betreft, maar Noni is heel onvoorspelbaar en soms is dat ook goed.
Aan altijd voor de actie gaan zit weinig onvoorspelbaars aan. Dat is dubbele dekking en klaar. 6 dubbel kan ook. hij passt toch niet.
Juist als hij af zou wisselen wordt hij goed.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zag een prima Noni. Eindpass lijkt niet altijd even goed maar dat is m.i. vooral een gebrek bij z'n medespelers, als Noni de bal heeft moet je gewoon zorgen dat je vlak voor de goal klaarstaat om die bal erin te tikken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noni gaat de show stelen aankomend seizoen!
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drijft te vaak door nu tot het resulteert in balverlies. Bal afspelen (naar de goede kleur) op het juiste moment is ook een kwaliteit.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een speler gaat dit worden zeg. Hopelijk blijft hij dit jaar echt fit. Als een niet nader te noemen oud-PSV-er dit zou laten zien in Amsterdam tegen een amateurclub dan zou hij direct gebombardeerd worden tot grootste talent ooit. En die bal afspelen komt wel, de rest is niet te leren..
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo'n speler waarvoor je naar het stadion gaat en op het puntje van je stoel gaat zitten en tegelijkertijd de grootste ergernis van de wedstrijd kan zijn. Maar ik hou van dit soort spelers die een mannetje kunnen passeren, dus ik ga vooralsnog uit van het positieve, al zal zijn rendement wel omhoog moeten..
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke zal zowel in balbezit als bij balbezit tegenstander volwassener moeten gaan spelen, maar hij heeft wel dusdanige kwaliteit dat ik vind dat je ook in je verdedigende organisatie van andere spelers hier rekening mee mag gaan houden. Je moet hem ook weer geen vrijbrief geven, maar er een goede modus in proberen zien te vinden.
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 17 Jul 2022, 09:18 Madueke zal zowel in balbezit als bij balbezit tegenstander volwassener moeten gaan spelen, maar hij heeft wel dusdanige kwaliteit dat ik vind dat je ook in je verdedigende organisatie van andere spelers hier rekening mee mag gaan houden. Je moet hem ook weer geen vrijbrief geven, maar er een goede modus in proberen zien te vinden.
Eens.
Gebeurde in zeker zin met Memphis destijds ook bij PSV.
En… Niet dat ik ze wil vergelijken qua niveau… maar bij bijvoorbeeld Messi ook.
Wat dat betreft is Noni wel gewoon echt buitencategorie voor PSV als hij fit blijft.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat vaak zijn man lopen, moet wel inhoud kweken om zowel te verdedigen als aan te vallen. Dat is een vereiste in de Europese top. Je kan niet alleen maar leuk dribbelen en willen scoren.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 17 Jul 2022, 09:18 Madueke zal zowel in balbezit als bij balbezit tegenstander volwassener moeten gaan spelen, maar hij heeft wel dusdanige kwaliteit dat ik vind dat je ook in je verdedigende organisatie van andere spelers hier rekening mee mag gaan houden. Je moet hem ook weer geen vrijbrief geven, maar er een goede modus in proberen zien te vinden.
Dit dus en in het Hoever topic haak ik daar eigenlijk op aan dat ze beide de ruimte moeten krijgen om te ontwikkelen, maar dat ze elkaar in deze fase niet aanvullen. In dat kader snap ik de keuze van PSV dus ook niet om 2 van zulke jonge en wilde talenten op dezelfde flank te zetten. Dat is vragen om (tactische) problemen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb niet het gevoel dat het ooit een assistenkoning gaat worden en hij zal ook verdedigend altijd een liability zijn maar wat hij daar tegenover zet is wel echt pure kwaliteit. Ik denk dat als hij zo door gaat het makkelijker wordt om Gakpo te behouden dan Madueke want als het straks om het echie gaat en hij blijft dit doen dan worden veel clubs met veel geld wakker.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laat Noni eerst maar eens om te beginnen een half seizoen topfit blijven. Kijken we daarna verder. Vorig jaar begon hij ook ijzersterk om vervolgens heel, heel ver terug te vallen. Zowel fysiek maar ook in spel als hij wel kon spelen. Die jongen heeft nog niks te zoeken op hoger niveau met hogere intensiteit en meer tactische discipline. Dit gaat gewoon een heel belangrijk en bepalend jaar worden voor Noni: komt zijn potentie (en fysiek) helemaal tot uiting? Kan hij na dit seizoen vast een prachtige transfer maken. Of wordt het weer kwakkelen en aankloten en net niet...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 17 Jul 2022, 11:35 Laat Noni eerst maar eens om te beginnen een half seizoen topfit blijven. Kijken we daarna verder. Vorig jaar begon hij ook ijzersterk om vervolgens heel, heel ver terug te vallen. Zowel fysiek maar ook in spel als hij wel kon spelen. Die jongen heeft nog niks te zoeken op hoger niveau met hogere intensiteit en meer tactische discipline. Dit gaat gewoon een heel belangrijk en bepalend jaar worden voor Noni: komt zijn potentie (en fysiek) helemaal tot uiting? Kan hij na dit seizoen vast een prachtige transfer maken. Of wordt het weer kwakkelen en aankloten en net niet...
Helemaal eens hoor, maar ik denk dat ze daar in de PL anders over denken als ie zo door gaat. Als ie al had wat jij beschrijft dan ging ie voor 60 a 80 miljoen weg.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is een speler die binnenom en buitenom een of twee spelers kan passeren. Dat is goud in het topvoetbal. Nu de rest nog.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 17 Jul 2022, 11:36
Juancho wrote: 17 Jul 2022, 11:35 Laat Noni eerst maar eens om te beginnen een half seizoen topfit blijven. Kijken we daarna verder. Vorig jaar begon hij ook ijzersterk om vervolgens heel, heel ver terug te vallen. Zowel fysiek maar ook in spel als hij wel kon spelen. Die jongen heeft nog niks te zoeken op hoger niveau met hogere intensiteit en meer tactische discipline. Dit gaat gewoon een heel belangrijk en bepalend jaar worden voor Noni: komt zijn potentie (en fysiek) helemaal tot uiting? Kan hij na dit seizoen vast een prachtige transfer maken. Of wordt het weer kwakkelen en aankloten en net niet...
Helemaal eens hoor, maar ik denk dat ze daar in de PL anders over denken als ie zo door gaat. Als ie al had wat jij beschrijft dan ging ie voor 60 a 80 miljoen weg.
Het is dan ook de bedoeling dat hij na dit seizoen voor 75 miljoen naar City/Chelsea/Man Utd/Liverpool gaat :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Onze Noni is nog niet echt in vorm hè? Hij moet het weer even simpeler houden en snel een goal maken. Hij wilt te graag en dat nekt hem.
Post Reply