Transferwindow 2022-2023
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
-
- Legende
Nou vind ik Monaco dermate zwaar dat ik niet weet of 1 CV het verschil gaat maken, maar het helpt natuurlijk wel. En ben het ook gewoon eens met Timmer. We kunnen wel blijven sugarcoaten maar de enige versterkingen voor achterin zijn 2 ervaren broekies; Hoever en Jarrad. Waarbij voorlopig Hoever geen indruk op mij maakt, in ieder geval niet verdedigend.
Ik wil John en Marcel alle complimenten geven voor Benitez, Xavi, Til en Luuk en dat ook uitgebreid gedaan. Maar het (wederom) laten versloffen van de verdediging is wat mij betreft een fail. En nee, ik heb niet de illusie dat er tussen nu en de komende 3 dagen er nog een topper van een CV bij komt.
Ik wil John en Marcel alle complimenten geven voor Benitez, Xavi, Til en Luuk en dat ook uitgebreid gedaan. Maar het (wederom) laten versloffen van de verdediging is wat mij betreft een fail. En nee, ik heb niet de illusie dat er tussen nu en de komende 3 dagen er nog een topper van een CV bij komt.
- mr.top
- Internationale topspeler
- Joenepsv
- Legende
Ben het ook eens met Timmer. Maar dit is van alle jaren. Zat net toevallig tien jaar terug te kijken op Espn. Isaksson op doel en daarvoor Manolev, Marcelo en Derijck en Willems met zijn 18 jaar als linksback. Maar het middenveld en aanval o.a. Mertens, Wijnaldum, Strootman, Toivonen. De focus ligt nooit echt op de achterhoede bij ons. Af en toe heb je een Alex of een Moreno. En wat Timmer zegt is wat zo ongeveer elke supporter denkt. PSV gaat vrij lichtzinnig om met de achterhoede. Twee jonge onervaren spelers gehuurd en dat is het. Dat is een keus van de clubleiding die volgens mij echt in Obispo een toekomstige topper zien en hem de ruimte willen geven zich te ontwikkelen. Denk daarom dat PSV wel klaar is in de achterhoede. Kwantitatief is alles goed bezet en kwalitatief gaan we zien hoe goed Obispo is en wat Hoever en Brantwaithe gaat toevoegen.Menno1 wrote: ↑18 Jul 2022, 17:08 Nou vind ik Monaco dermate zwaar dat ik niet weet of 1 CV het verschil gaat maken, maar het helpt natuurlijk wel. En ben het ook gewoon eens met Timmer. We kunnen wel blijven sugarcoaten maar de enige versterkingen voor achterin zijn 2 ervaren broekies; Hoever en Jarrad. Waarbij voorlopig Hoever geen indruk op mij maakt, in ieder geval niet verdedigend.
- ParkJiSung
- Basisspeler
-
- Legende
Ik blijf het bijzonder vinden. Kijk je naar de meest succesvolle selecties van de afgelopen 10 jaar, dan komt toch het team waarin we CL overwinterden met Moreno als CV o.a.Joenepsv wrote: ↑18 Jul 2022, 17:25Ben het ook eens met Timmer. Maar dit is van alle jaren. Zat net toevallig tien jaar terug te kijken op Espn. Isaksson op doel en daarvoor Manolev, Marcelo en Derijck en Willems met zijn 18 jaar als linksback. Maar het middenveld en aanval o.a. Mertens, Wijnaldum, Strootman, Toivonen. De focus ligt nooit echt op de achterhoede bij ons. Af en toe heb je een Alex of een Moreno. En wat Timmer zegt is wat zo ongeveer elke supporter denkt. PSV gaat vrij lichtzinnig om met de achterhoede. Twee jonge onervaren spelers gehuurd en dat is het. Dat is een keus van de clubleiding die volgens mij echt in Obispo een toekomstige topper zien en hem de ruimte willen geven zich te ontwikkelen. Denk daarom dat PSV wel klaar is in de achterhoede. Kwantitatief is alles goed bezet en kwalitatief gaan we zien hoe goed Obispo is en wat Hoever en Brantwaithe gaat toevoegen.Menno1 wrote: ↑18 Jul 2022, 17:08 Nou vind ik Monaco dermate zwaar dat ik niet weet of 1 CV het verschil gaat maken, maar het helpt natuurlijk wel. En ben het ook gewoon eens met Timmer. We kunnen wel blijven sugarcoaten maar de enige versterkingen voor achterin zijn 2 ervaren broekies; Hoever en Jarrad. Waarbij voorlopig Hoever geen indruk op mij maakt, in ieder geval niet verdedigend.
We halen liever 4 rechtsbuitens dan dat we 1 uitstekende CV halen. En werkelijk iedereen ziet het, en toch blijft het gebeuren. Heel bijzonder.
- Juancho
- Mister PSV
Kijkend naar die oefenwedstrijden valt eigenlijk juist op dat we weer veelste veel tegengoals hebben. Dat blijft op deze manier een gigantisch blok aan been. En ja, dat kan nog verbeteren maar grote kans dat je in Monaco met dezelfde 4 achterin moet spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Yep, Villareal kon alleen in de eerste 5 minuten al 3x scoren en had daarna ook nog een hoop kansen op meer goals. Ik krijg echt niet de indruk dat we zo solide zijn achterin. Ik begin meer een meer te neigen naar het herstellen van het middenveld duo Sangare-Guti en met een 10 daarvoor (Til?)
Jammer voor Veerman, want ben fan, maar dat blijft verdedigend gezien een liability.
- Daveydelaat
- Verbannen
- mateja
Grote kans dat we weer met Luckassen moeten spelen? Vertel.
Daarnaast vielen de meeste tegengoals na rust, nadat er veel wisselingen plaatsvonden. Seelt, Luckassen en Drommel tegen Bielefeld en Vos en Luckassen tegen Villareal.
Beetje een onzinargument dus.
Sterker nog; met de waarschijnlijke bezetting hebben we nog geen tegengoal gehad, in 1 helft tegen Villareal.
-
- Vedette
Toch vind ik een centrum Obispo-Teze te onervaren. Die kopbal van Villarreal na 1 minuut is echt een schoolvoorbeeld. Dus Ramalho moet fit zijn en dan mag/moet er nog een topper bij. Ik wil CL dit jaar!mateja wrote: ↑18 Jul 2022, 17:46Grote kans dat we weer met Luckassen moeten spelen? Vertel.
Daarnaast vielen de meeste tegengoals na rust, nadat er veel wisselingen plaatsvonden. Seelt, Luckassen en Drommel tegen Bielefeld en Vos en Luckassen tegen Villareal.
Sterker nog; met de waarschijnlijke bezetting hebben we nog geen tegengoal gehad, in 1 helft tegen Villareal.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
Behalve als de EL-finale vervolgens Benfica-Monaco wordt... Maar dit heeft toch niks met het transferwindow te maken?
- Standbeeld
- Mister PSV
- El Sordo
- Vedette
Robson de Souza wrote: ↑18 Jul 2022, 18:40Toch vind ik een centrum Obispo-Teze te onervaren. Die kopbal van Villarreal na 1 minuut is echt een schoolvoorbeeld. Dus Ramalho moet fit zijn en dan mag/moet er nog een topper bij. Ik wil CL dit jaar!mateja wrote: ↑18 Jul 2022, 17:46
Grote kans dat we weer met Luckassen moeten spelen? Vertel.
Dat wil bijna iedereen, behalve de kikkers in opwarmend water. Teze is onervaren, Obispo is gewoon niet goed genoeg, maar “eigen jeugd”, dus het moet tot in den treure gepamperd worden.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Juancho
- Mister PSV
Arminia : Max, Luckassen, Teze, Hoever en Benitez
Villareal: Hoever, Teze, Max, Luckassen en Benitez
Met deze spelers of een deel hebben we de laatste 2 wedstrijden best wat tegengoals gehad en toch ook best kansen en/of momenten dat de boel open ligt. Ik zeg niet dat dat laatste puur en alleen aan de achterhoede ligt. Helemaal niet zelfs.
Maar om te denken/verwachten/hopen dat we door het iets meer gesloten spelsysteem minder tegengoals krijgen met bovenstaande lijst aan spelers en keeper... Nee ik denk nog niet dat het al zover is.
Zoals het er nu uitziet ga je ook spelen met Max-Obispo-Teze-Hoever. Persoonlijk acht ik dat niet goed genoeg.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- mateja
Je vergeet voor het gemak Seelt en Vos. Waarom snap ik niet helemaal. Je punt dat we met de verdediging waarmee we waarschijnlijk tegen Monaco moeten al veel tegengoals tegen hebben gehad is gewoon onzin, het is namelijk 0.Juancho wrote: ↑18 Jul 2022, 19:41
Arminia : Max, Luckassen, Teze, Hoever en Benitez
Villareal: Hoever, Teze, Max, Luckassen en Benitez
Met deze spelers of een deel hebben we de laatste 2 wedstrijden best wat tegengoals gehad en toch ook best kansen en/of momenten dat de boel open ligt. Ik zeg niet dat dat laatste puur en alleen aan de achterhoede ligt. Helemaal niet zelfs.
Maar om te denken/verwachten/hopen dat we door het iets meer gesloten spelsysteem minder tegengoals krijgen met bovenstaande lijst aan spelers en keeper... Nee ik denk nog niet dat het al zover is.
Zoals het er nu uitziet ga je ook spelen met Max-Obispo-Teze-Hoever. Persoonlijk acht ik dat niet goed genoeg.
In het ergste geval spelen we inderdaad met Max, Obispo, Teze en Hoever. Dat klinkt erg licht en hopelijk gebeurt dat niet, en mocht het er wel zo uit zien, komt er nog ervaring binnen. Maar dat punt kan je toch ook maken zonder die stelling die feitelijk niet klopt?