Precies dit. Je moet jezelf eens de vraag stellen: je speelt tegen Ajax en Monaco. Gakpo raakt gebleseerd. of Luuk de Jong valt uit. Wie moet/kan je brengen en wat is het verschil in niveau. In mijn ogen is dat zo behoorlijk dat ik me niet kan voorstellen dat PSV dat niet ziet en dat er nog wel een klasse aanvaller bij gaat komen maar dat ze hiervoor de juiste kandidaat willen die desnoods maar wat later aansluit. De bekende vraag is: hoelang wacht je en wanneer schakel je over naar je volgende optie. Waarbij het overigens niet altijd hoeft te zijn dat optie 1 ook daadwerkelijk de voorkeursoptie is.Ittot wrote: ↑19 Jul 2022, 11:35Dat klopt. Idealiter hebben we nog een speler die het Madueke, Gakpo en LdJ nog eens moeilijk maakt. Een beetje de situatie zoals in Amsterdam met berghuis, tadic, Bergwijn, Anthony en de extra spitsen(en) die ze nog gaan kopen.Juancho wrote: ↑19 Jul 2022, 11:19 De nieuwe (multifunctionele) aanvaller wordt dan ook geen 4e/5de keuze maar gewoon een serieuze concurrent voor de 2 a 3 spelers voorin met wel sterke voorkeur voor linksvoor/spits. Die speler zal meer dan genoeg gaan spelen en zal juist tussen Gakpo/de Jong en al die talenten komen. Dat niveau mis ik nu nog enorm in de voorhoede.
Transferwindow 2022-2023
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Ballenjongen
Echt in alle opzichten is het behalen van Champions League van essentieel belang...!Juancho wrote: ↑19 Jul 2022, 13:26Precies dit. Je moet jezelf eens de vraag stellen: je speelt tegen Ajax en Monaco. Gakpo raakt gebleseerd. of Luuk de Jong valt uit. Wie moet/kan je brengen en wat is het verschil in niveau. In mijn ogen is dat zo behoorlijk dat ik me niet kan voorstellen dat PSV dat niet ziet en dat er nog wel een klasse aanvaller bij gaat komen maar dat ze hiervoor de juiste kandidaat willen die desnoods maar wat later aansluit. De bekende vraag is: hoelang wacht je en wanneer schakel je over naar je volgende optie. Waarbij het overigens niet altijd hoeft te zijn dat optie 1 ook daadwerkelijk de voorkeursoptie is.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind het ook te dun in pure kwaliteit en inderdaad als Gakpo Luuk of Madueke geblesseerd raakt en zo 1 a 2 weken moet missen dan kun je al heel veel schade oplopen door niet te plaatsen voor de CL, puntverlies binnen de ED waar je eigenlijk nauwelijks averij kunt oplopen en de eerste prijs van het jaar verliezen aan Ajax. Savio is kei leuk dat we die binnen hebben maar hadden ze gerekend op deze vertraging? Wanneer zal hij nu écht zijn meerwaarde vanaf de bank kunnen hebben? Je kunt je bijna niet voorstellen dat het binnen pakweg 3 a 4 weken is. Dan blijft over Vertessen (die gelukkig allround is) en Bakayoko. Als Ruud denkt dat hij tegen Emmen en GAE met Bakayoko ook kan starten dan moet ik hem daarop vertrouwen want hij kent hem beter dan ik maar ik vind het dunnetjes.
Met het vertrek van de superfitte en betrouwbare Doan had ik toch nog wel een flankspeler erbij willen hebben. Savio moet een bonus zijn, een speler die je op stelt als ie beter is dan de rest, maar nu wordt het straks bouwen op Vertessen en Savio en dat is riskant. In tegenstelling tot de verdediging vind ik dat je bij aanvallers er wel mee weg komt als je een iets dikker jasje aan doet. Je kunt bij wijze van elke wedstrijd 3 aanvallers wisselen zodat iedereen perspectief heeft en als aanvallers heb je het vaak ook wel lekker als je mag invallen.
Het is te ambitieus denk ik, maar als je een Gnonto had kunnen overtuigen om back-up linksvoor en back-up spits te worden met een lange termijn planning dan had je aan een dergelijk type wel 2 problemen in één opgelost. Daar kun je prima de beurs voor trekken itt tot een hele dure verdediger (in mijn ogen). De reden waarom een spits wel en een verdediger niet leg ik hierboven al uit geloof ik.
Met het vertrek van de superfitte en betrouwbare Doan had ik toch nog wel een flankspeler erbij willen hebben. Savio moet een bonus zijn, een speler die je op stelt als ie beter is dan de rest, maar nu wordt het straks bouwen op Vertessen en Savio en dat is riskant. In tegenstelling tot de verdediging vind ik dat je bij aanvallers er wel mee weg komt als je een iets dikker jasje aan doet. Je kunt bij wijze van elke wedstrijd 3 aanvallers wisselen zodat iedereen perspectief heeft en als aanvallers heb je het vaak ook wel lekker als je mag invallen.
Het is te ambitieus denk ik, maar als je een Gnonto had kunnen overtuigen om back-up linksvoor en back-up spits te worden met een lange termijn planning dan had je aan een dergelijk type wel 2 problemen in één opgelost. Daar kun je prima de beurs voor trekken itt tot een hele dure verdediger (in mijn ogen). De reden waarom een spits wel en een verdediger niet leg ik hierboven al uit geloof ik.
-
- Moderator
- 11 Tinus
- Legende
Nja als 1e back-up Gakpo, 1e back-up Luuk, 1e wissel aanvaller en 1e optie extra spits moet toch 35 wedstrijden kunnen opleveren. En dat is nog zonder blessures.nilssonH wrote: ↑19 Jul 2022, 13:53 Knowing our 'luck' zal het wel ineens anders zijn, maar het voordeel van Luuk is dat hij eigenlijk al zijn hele carrière amper geblesseerd is. Het perspectief voor een tweede spits zou in die zin niet héél positief zijn. Neemt niet weg dat een extra aanvaller erbij nog wel wenselijk zou zijn ja.
- Juancho
- Mister PSV
Dit was precies het geval bij Ramalho. Tot hij bij PSV kwam . Daarnaast is Luuk ook wat ouder en hij speelt nou eenmaal op een wijze waarbij veel fysiek contact is. Dat zag je tegen Villareal gelijk al. Je hoeft maar net een verkeerde tik te krijgen op je enkel of een knie in je rug/bovenbeen en je kan niet verder. Het is gewoon spelen met vuur zonder serieuze alternatief of liefst concurrenten voor zowel Gakpo als de Jong. Sterker nog, het is puur wanbeleid als dit zo blijft. En ja, het is nog even afwachten. Ik zeg dan ook als...nilssonH wrote: ↑19 Jul 2022, 13:53 Knowing our 'luck' zal het wel ineens anders zijn, maar het voordeel van Luuk is dat hij eigenlijk al zijn hele carrière amper geblesseerd is. Het perspectief voor een tweede spits zou in die zin niet héél positief zijn. Neemt niet weg dat een extra aanvaller erbij nog wel wenselijk zou zijn ja.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Regelmatige invaller
Gakpo en Madueke waren onderhand meer geblesseerd dan fit vorig seizoen. Waarom zou dat dit seizoen anders zijn? Blessure bij een van hun / beide moet eigenlijk worden ingecalculeerd. Gotze is vervangen door Til, maar verder zijn we Doan, Bruma en Romero kwijt zonder vervangers. Ze hebben (in acht genomen wisselbeleid van Schmidt) toch in veel wedstrijden minuten gemaakt:
Doan: 24 eredivisiewedstrijden, 6 conference league, 5 knvb beker, 4 europa league
Bruma: 28 eredivisiewedstrijden, 5 conference league, 3 knvb beker, 4 europa league
Romero: 10 eredivisiewedstrijden, 2 knvb beker, 1 europa league
Als ze echt de strijd met Ajax willen aangaan dan verhuur je in ieder geval Ledezma of Bakayoko aan een eredivisieclub en haal je een goede aanvaller binnen. Zoals hierboven gezegd, een aanvaller die overtuigend de concurrentiestrijd kan aangaan met de bekende heren voorin.
Focus ligt echter nog steeds in de verdediging, in mijn ogen de rechtsbackpositie. Hoever moet de back-up worden, niet basisspeler.
Doan: 24 eredivisiewedstrijden, 6 conference league, 5 knvb beker, 4 europa league
Bruma: 28 eredivisiewedstrijden, 5 conference league, 3 knvb beker, 4 europa league
Als ze echt de strijd met Ajax willen aangaan dan verhuur je in ieder geval Ledezma of Bakayoko aan een eredivisieclub en haal je een goede aanvaller binnen. Zoals hierboven gezegd, een aanvaller die overtuigend de concurrentiestrijd kan aangaan met de bekende heren voorin.
Focus ligt echter nog steeds in de verdediging, in mijn ogen de rechtsbackpositie. Hoever moet de back-up worden, niet basisspeler.
- ShovingNE2
- Site Admin
- 11 Tinus
- Legende
Dit is wel een pijnlijk lijstje inderdaad, zeker met een Vertessen die ook niet altijd fit is geweest, Vinicius die nog geen minuut heeft gespeeld en Savio die nog erg jong lijkt en wellicht, logisch gezien, een aanpassingsperiode nodig hebben.DoelbewustProvoceren wrote: ↑19 Jul 2022, 14:21
Huh, dit gaat toch om beleidskeuzes tijdens dit window?ShovingNE2 wrote: ↑19 Jul 2022, 14:22 TRANSFERGERUCHTEN WEER
Andere discussies in betreffende topics.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
Laat maar komen. Maar denk dat er eerder iemand gaat dan komt helaas.DonyellMalen wrote: ↑19 Jul 2022, 15:39 Zelfde zaakwaarnemer als Serge Aurier, die nog steeds geen club heeft ook. (wel wordt gelinkt aan Atletico Madrid) Package deal buitenkansjes, John?
-
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Onze Wily is maar weinig doende tot nu toe.Josef Dettelbacher wrote: ↑19 Jul 2022, 15:43 Ik vind het wel een mooie dag voor een toptransfer. Staat er iemand te posten met een flesje water en zonnebrandcreme?
- DonyellMalen
- Legende
Ja, was ook niet helemaal serieus. Vorig jaar was z'n oor nogal een ding hier. Schijnt ook een onruststoker te zijn bovendien die Aurier.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
Vloog gisteravond wel een privéjet naar Manchester. Vind wel dat PSV voor Gakpo of Madueke altijd minimaal hetzelfde moet vragen als Martinez. Anders rot Ten Hag maar op..
Last edited by Robson de Souza on 19 Jul 2022, 16:00, edited 1 time in total.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler