Shanice is een rechtsbuiten. Cody een linksbuiten. Wat een beleid. En Madueke is er nog lang niet klaar voor. Laat ze Danjuma maar halen.Robson de Souza wrote: ↑19 Jul 2022, 15:52
Vloog gisteravond wel een privéjet naar Manchester. Vind wel dat PSV voor Gakpo of Madueke altijd minimaal hetzelfde moet vragen als Martinez. Anders tot Ten Hag maar op..
Transferwindow 2022-2023
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Hoe serieus moeten we dit nemen? Helemaal met zo'n profielafbeelding?Robson de Souza wrote: ↑19 Jul 2022, 15:52
Vloog gisteravond wel een privéjet naar Manchester. Vind wel dat PSV voor Gakpo of Madueke altijd minimaal hetzelfde moet vragen als Martinez. Anders rot Ten Hag maar op..
- DonyellMalen
- Legende
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- colocolofc
- Meervoudig international
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
- El Sordo
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
Was het maar zo'n feest. Dat willen we allemaal. Het zou mij verbazen als Colyn het eerste haalt, op basis van wat ik in alle samenvattingen heb gezien. Maar goed, je probeert als PSV eens iets. Het is ook weer niet zo dat Colyn er niks van kan, er zitten mindere spelers bij Jong. Maar PSV 1 wordt hem niet. Volgens mij had ie ook de NL nationaliteit, waardoor hij relatief goedkope opvulling is.El Sordo wrote: ↑19 Jul 2022, 17:00 Is dat die Canadese huurling? Wordt dit jaar alweer 21, is dat wat? Ik wil in de toekomst graag alleen nog jeugdspelers met een contract zien die op hun 19e/20e minstens zo goed zijn als Simons of Noni, zullen we dat afspreken, PSV? De rest is opvulling en mag na bewezen diensten richting FCE.
-
- Regelmatige invaller
- Ardbeg
- Mister PSV
DE MADERA 76 wrote: ↑19 Jul 2022, 18:14Dit bericht was van een paar dagen geleden, vermoed dat het inderdaad om Colyn gaat
https://www.transfermarkt.com/caa-base- ... erater/674
-
- Moderator
Gakpo zit vanavond ook weer niet bij de selectie. Al geldt hetzelfde voor Til die ook afgelopen wedstrijd heeft gemist en gelijkertijd met Cody is begonnen.Robson de Souza wrote: ↑19 Jul 2022, 15:52
Vloog gisteravond wel een privéjet naar Manchester. Vind wel dat PSV voor Gakpo of Madueke altijd minimaal hetzelfde moet vragen als Martinez. Anders rot Ten Hag maar op..
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Het is ook allemaal zo verdomde vaag.
Mwene zou een weekje geblesseerd zijn die heb ik al 2 jaar niet gezien voor mijn gevoel.
Ramalho was terug na een operatie, aan zijn enkel ofzo, speelde nog een paar wedstrijden einde vorig seizoen, wat is er nu weer met hem aan de hand en waarom moet het zo lang duren?
Mauro, is die geblesseerd geraakt tijdens de vakantie ofzo?
Gakpo, die veel te vaak geblesseerd is, begint het seizoen wat dat betreft weer in stijl.
Til nog nooit geblesseerd geweest in zijn leven, 2 weken in Eindhoven en hij kan niet meer lopen.
Ik weet niet aan wie het ligt, je kan het ook niemand kwalijk nemen maar ben wel op het punt dat ik boos en moedeloos ervan ben geworden.
Mwene zou een weekje geblesseerd zijn die heb ik al 2 jaar niet gezien voor mijn gevoel.
Ramalho was terug na een operatie, aan zijn enkel ofzo, speelde nog een paar wedstrijden einde vorig seizoen, wat is er nu weer met hem aan de hand en waarom moet het zo lang duren?
Mauro, is die geblesseerd geraakt tijdens de vakantie ofzo?
Gakpo, die veel te vaak geblesseerd is, begint het seizoen wat dat betreft weer in stijl.
Til nog nooit geblesseerd geweest in zijn leven, 2 weken in Eindhoven en hij kan niet meer lopen.
Ik weet niet aan wie het ligt, je kan het ook niemand kwalijk nemen maar ben wel op het punt dat ik boos en moedeloos ervan ben geworden.