Ging bewust ook laag zitten, maar ik zou hem echt wel overwegen te verkopen. Z'n snelheid is wel echt een wapen, maar vind hem verder vaak tegenvallen.
TomPSV wrote: ↑02 Jul 2022, 15:55
2,5 miljoen? Ben je wel goed wijs?
Rustagh
Last edited by DonyellMalen on 02 Jul 2022, 16:01, edited 1 time in total.
Vond het wel meevallen vandaag. Goede goal en ook mogelijke assist op de schoenen. Ik vind het een leuke speler die ECHT kan verrassen als alles op zijn plek valt.
11 Sir Tinus wrote: ↑19 Jul 2022, 23:34
Vond het wel meevallen vandaag. Goede goal en ook mogelijke assist op de schoenen. Ik vind het een leuke speler die ECHT kan verrassen als alles op zijn plek valt.
+ Uitstekende loopactie bij 2e goal Saibari. Creëerde daarmee de ruimte tussen 6 man die Saibari nodig had.
Vertessen is prima als invaller, heeft een compleet ander profiel van Luuk de jong.
Vinicius is het probleem, hij is de mindere versie van de jong, daar zou een ander type spits veel beter passen. We missen een behendige spits.
Hebben lengte en kopkracht met LDJ
Hebben snelheid met Vertessen.
We missen een spits met vernuft.
Vertessen komt als basisspeler tekort voor PSV op dit moment en ik vraag me af hoeveel rek er nog in hem zit. Misschien dat hij een beetje het niveau Locadia zou kunnen worden.
Mij lijkt het wel handig dat in geval van afwezigheid de Jong, je een slechtere versie van hem achter de hand hebt in de vorm van vinicius. Dan hoef je niet heel je spelwijze om te gooien als de Jong ontbreekt of wordt gespaard. Relatief trage balvaste spelers die diep blijven staan en die niet wegrennen uit de spits alla zahavi. Nu moet vinicius alleen nog even in de leer bij luuk om te leren koppen. ;-)