Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kut Bergwijn
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Ittot wrote: 20 Jul 2022, 10:36 Ik heb een hele impopulaire mening, maar ik ga het toch zeggen: Ajax heeft itt ons gewoon wél stappen gezet.

...

Ik snap dat we niet zoveel geld als Ajax hebben en dat we niet elke linie 5 a 6 gelijkwaardige top eredivisiespelers kunnen hebben en daar zit dan ook net de crux. Ik hoop echter wel dat we nog wat geld hebben en het liefst voor de verdediging en het middenveld nog echte versterking kunnen halen. Ik denk dat we dan in de basis heel dicht tegen Ajax aan staan en misschien wel gelijkwaardig. In de breedte is dat onmogelijk maar dat hoeft in de eredivisie niet uit te maken.
Ajax heeft al 80 miljoen uitgegeven, en lijken nog niet klaar. Die gaan de 100 aantikken.

Wij hebben 7 miljoen uitgegeven, en lijken wel klaar. Ik vind het bizar om aankoopbeleid naast elkaar te leggen. Zij hebben letterlijk meer dan 10x meer transferbudget dan wij

Daarnaast vind ik dat wij wel degelijk stappen hebben gezet
RIO
Legende

En dat allemaal
Met dank aan Roger
Standbeeld
Mister PSV

Dr. Gonzo wrote: 20 Jul 2022, 11:40
Ittot wrote: 20 Jul 2022, 10:36 Ik heb een hele impopulaire mening, maar ik ga het toch zeggen: Ajax heeft itt ons gewoon wél stappen gezet.

...

Ik snap dat we niet zoveel geld als Ajax hebben en dat we niet elke linie 5 a 6 gelijkwaardige top eredivisiespelers kunnen hebben en daar zit dan ook net de crux. Ik hoop echter wel dat we nog wat geld hebben en het liefst voor de verdediging en het middenveld nog echte versterking kunnen halen. Ik denk dat we dan in de basis heel dicht tegen Ajax aan staan en misschien wel gelijkwaardig. In de breedte is dat onmogelijk maar dat hoeft in de eredivisie niet uit te maken.
Ajax heeft al 80 miljoen uitgegeven, en lijken nog niet klaar. Die gaan de 100 aantikken.

Wij hebben 7 miljoen uitgegeven, en lijken wel klaar. Ik vind het bizar om aankoopbeleid naast elkaar te leggen. Zij hebben letterlijk meer dan 10x meer transferbudget dan wij

In welk opzicht vind je dat we stappen hebben gezet?
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Standbeeld wrote: 20 Jul 2022, 11:41

2 grootste pijnpunten aangepakt: betere keeper, betere spits.
Rechtsback gehaald, middenveld versterkt. tov vorig seizoen staat er een betere selectie
guus
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 20 Jul 2022, 11:12 "Een belangrijke kracht voor Bergwijn met het oog op 30 juli, is dat hij ook weet hoe de topper vanuit het oogpunt van de tegenstander wordt bekeken. "Ik zal de jongens hier absoluut meegeven wat er daar speelt in aanloop naar zo'n topper. Dat is bij PSV altijd beladen, voor hen is het dé wedstrijd en daar zijn ze al twee weken van tevoren mee bezig. Vanuit Ajax is dat wel heel anders. Hier voelt het meer als een gewone wedstrijd en zullen we minder met de tegenstander bezig zijn. Hier moeten we gewoon naar onszelf kijken en ons eigen ding doen.""

Die arrogante kut attitude heeft niet lang geduurd om er in te krijgen.
Ze moeten daar van Schreuder allemaal “hun eigen ding doen”. Ik heb het Prins Mo ook al 10 keer horen antwoorden op de vraag welke opdracht hij mee krijgt van Schreuder.
Overigens was Schreuder helemaal niet op bezoek geweest bij Mo thuis nadat Mo “bedreigd” werd maar was hij na het trainingskamp op bezoek geweest omdat hij graag de moeder van Mo wou ontmoeten :lol:
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Het verschil in wat Ajax kan en wil betalen en wat ze kunnen ontvangen is een lichtjaar van onze situatie vandaan. Dat zul je straks op de stand niet terug zien overigens maar ik mag toch hopen dat PSV niet met dit geweld mee gaat doen als het zelf eens kampioen wordt of 2x CL speelt.

Als wij kampioen worden kunnen wij net wat meer uitgeven en zal Ajax iets voorzichtiger worden en dat is de eerste stap om het gat te dichten. Meer uitgeven is voor PSV geen garantie op succes zolang het verschil met Ajax zo groot is. Dus wat dat betreft doen wij het met Luuk en Benitez beter dan wat je ook van te voren had kunnen verzinnen. Geen financieel risico en hoge sportieve upside.
Standbeeld
Mister PSV

Dr. Gonzo wrote: 20 Jul 2022, 11:43
Standbeeld wrote: 20 Jul 2022, 11:41
2 grootste pijnpunten aangepakt: betere keeper, betere spits.
Rechtsback gehaald, middenveld versterkt. tov vorig seizoen staat er een betere selectie
Ah zo, ja daar ben ik het wel mee eens. Hopen dat het goed uitpakt.
DonyellMalen
Legende

RIO wrote: 20 Jul 2022, 11:32 Brands heeft met hem gesproken in het geval Cody verrekt als opvolger. Op dit moment blijft ie liever bij Barcelona.
Poeh, dat zou even wat zijn zeg. Was dit voordat ze Raphinha en Lewa haalden? Mja, lastige opgave alsnog, zie Memphis voorlopig nog niet terugkeren in de Eredivisie. Die gaat nog een keer voor z'n kans in een topcompetitie, vermoed ik.
Ardbeg wrote: 20 Jul 2022, 11:33 Als ik dat wil lezen, dan doe ik dat. Gaat over PSV, dus ben ik benieuwd.
Zeker doen, ik probeerde je alleen te wijzen op het feit dat dit van die typische 'ik lul met de supporters mee interviews' zijn. Meer niet. :boks:
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

...

Dit. Zie verder [mention]Josef Dettelbacher[/mention] op de vorige pagina. Als het om geld zou gaan, zou Ajax al lichtjaren het Bayern van Nederland zijn. Dat zijn ze niet. En dat worden ze niet, al lijkt het er soms een beetje op: vooral delen van de pers willen dat zo spinnen, laat ze. Op dit moment zie ik ons een goede kans op het kampioenschap maken, vooropgesteld dat het aantal blessures minder wordt en Ruud zijn manier van spelen goed weet over te brengen op de selectie. Dergelijke zaken spelen net zo goed in Duivendrecht. Ik reken op een kampioenschap! :pul:
RIO
Legende

guus wrote: 20 Jul 2022, 11:43
Ardbeg wrote: 20 Jul 2022, 11:12 "Een belangrijke kracht voor Bergwijn met het oog op 30 juli, is dat hij ook weet hoe de topper vanuit het oogpunt van de tegenstander wordt bekeken. "Ik zal de jongens hier absoluut meegeven wat er daar speelt in aanloop naar zo'n topper. Dat is bij PSV altijd beladen, voor hen is het dé wedstrijd en daar zijn ze al twee weken van tevoren mee bezig. Vanuit Ajax is dat wel heel anders. Hier voelt het meer als een gewone wedstrijd en zullen we minder met de tegenstander bezig zijn. Hier moeten we gewoon naar onszelf kijken en ons eigen ding doen.""

Die arrogante kut attitude heeft niet lang geduurd om er in te krijgen.
Ze moeten daar van Schreuder allemaal “hun eigen ding doen”. Ik heb het Prins Mo ook al 10 keer horen antwoorden op de vraag welke opdracht hij mee krijgt van Schreuder.
Overigens was Schreuder helemaal niet op bezoek geweest bij Mo thuis nadat Mo “bedreigd” werd maar was hij na het trainingskamp op bezoek geweest omdat hij graag de moeder van Mo wou ontmoeten :lol:
En wat heeft alfred jodus kwakkie met die moeder gedaan?
RIO
Legende

DonyellMalen wrote: 20 Jul 2022, 11:46
RIO wrote: 20 Jul 2022, 11:32 Brands heeft met hem gesproken in het geval Cody verrekt als opvolger. Op dit moment blijft ie liever bij Barcelona.
Poeh, dat zou even wat zijn zeg. Was dit voordat ze Raphinha en Lewa haalden? Mja, lastige opgave alsnog, zie Memphis voorlopig nog niet terugkeren in de Eredivisie. Die gaat nog een keer voor z'n kans in een topcompetitie, vermoed ik.
Ardbeg wrote: 20 Jul 2022, 11:33 Als ik dat wil lezen, dan doe ik dat. Gaat over PSV, dus ben ik benieuwd.
Zeker doen, ik probeerde je alleen te wijzen op het feit dat dit van die typische 'ik lul met de supporters mee interviews' zijn. Meer niet. :boks:
Ja ervoor
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Verder hebben we het gelukkig nog steeds over de Eredivisie. Als we 84+ punten pakken heb je goede kans om kampioen te worden, en dat moet met de huidige selectie mogelijk zijn.
Standbeeld
Mister PSV

Dr. Gonzo wrote: 20 Jul 2022, 11:49 Verder hebben we het gelukkig nog steeds over de Eredivisie. Als we 84+ punten pakken heb je goede kans om kampioen te worden, en dat moet met de huidige selectie mogelijk zijn.
Precies, ik zou alleen graag Europees ook weer eens potten zien te breken. In de voorrondes CL al. Alleen daarvoor zijn we een sterke underdog.
RIO
Legende

Ophangen die woorden van stevie. Nu wil ik die JC schaal
guus
Internationale topspeler

RIO wrote: 20 Jul 2022, 11:47
guus wrote: 20 Jul 2022, 11:43

En wat heeft alfred jodus kwakkie met die moeder gedaan?
Zijn kwakkie bij haar achter gelaten.
RIO
Legende

Mini Mo klonen
DonyellMalen
Legende

Schijnheilige ezel die Bergwijn. Idd mooi dat interview ophangen in de kleedkamer, en met het mes tussen de tanden spelen. De Fruitschaal is van ons.
El Sordo
Vedette

:sick:

Ik gun ze weer een 0-4 en een Bergwijn die, zoals gebruikelijk, weer eens faalt als het erop aankomt.
ShovingNE2
Site Admin

Ja, doet ze niets zo'n wedstrijd. Daarom konden ze in het eerste half uur vorig jaar al 2x rood pakken en kreeg alleen die schele TBS-klant er eentje. Daarom waren ze enorm opgefokt.

En de bekerfinale vergeten? Ze wilden absoluut niet 2 prijzen verliezen in een rechtstreeks duel. Wij twee dagen vrij, zij acht of zo. Tuurlijk: gewoon RKC-uit of zo. Lekker logootje weer kussen. Als volgend jaar een andere club komt met een tientje meer salaris kust hij dat logo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler

Bergwijn dat watje dat op hangende pootjes terug kwam poept nu al tien kleuren stront.
Paulus22
International

Gadverdamme, her heeft niet lang geduurd bij Steven… :sick:
Chucky
Vedette

Bergwijn is gewoon een ratje. Nooit ook iets mee gehad verder.

Heeft niet voor niets twee vrouwen tegelijk zwanger gemaakt, gewoon een onbetrouwbaar ventje. Past dus perfect in Amsterdam.
Bombel500
Bankzitter

Hahhahahahahahahab, jullie zijn zo gevoelig man 😂 woorden moeten je niet zo kunnen raken. PSV moet lekker winnen klaar
Standbeeld
Mister PSV

Chucky wrote: 20 Jul 2022, 12:15 Bergwijn is gewoon een ratje. Nooit ook iets mee gehad verder.

Heeft niet voor niets twee vrouwen tegelijk zwanger gemaakt, gewoon een onbetrouwbaar ventje. Past dus perfect in Amsterdam.
Willems had er ook 2 of 3 dacht ik. Ook maar naar Amsterdam sturen dan.
Locked