Transferwindow 2022-2023
-
- Vedette
Is ook gehypet op basis van die thuiswedstrijd tegen ons. Iets wat niet mee kan met Norwich heeft over het algemeen geen meerwaarde, en net als bij die Pool van Feyenoord: als die echt zo goed zou zijn dan waren er wel anderen die door zouden pakken, beetje Ahmedhodzic/Berisha verhaal vind ik..
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Jeugdspeler
- colocolofc
- Meervoudig international
Als je Simic wel een serieuze spits noemt tov van Vertessen en Vinicius dan weet ik het ook niet meer. Het is een groot talent ja, maar is ook nog maar de vraag of die een niveau haalt. En het klopt dat Vinicius nog niks heeft laten zien bij PSV maar dat heeft die wel in Portugal gedaan. Vertessen is ook gewoon een gevaarlijke speler.
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Dat zeg ik niet direct. Ik vind Luuk de Jong onze enige serieuze spits. Wbt Simic, ik ken hem niet maar ga maar even af op de positieve geluiden van een paar hier die hem blijkbaar wel goed kennen. Maar los van Simic, er moet echt een groot talent bij op 9 en/of een multifunctionele aanvaller voor links/spits.
Ik heb werkelijk 0,0 vertrouwen in Vinicius en in Vertessen zie ik eerlijk gezegd nog niet zo 123 een spits. Of beter gezegd, niet als directe concurrent/vervanger van Luuk als die er eens een tijdje uitligt.
Ik heb werkelijk 0,0 vertrouwen in Vinicius en in Vertessen zie ik eerlijk gezegd nog niet zo 123 een spits. Of beter gezegd, niet als directe concurrent/vervanger van Luuk als die er eens een tijdje uitligt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ruud jongen ga je mondje ff spoelen
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Nationale topspeler
De goals en het voetballend vermogen van Vinicius vond ik op beelden al niet overtuigend, terwijl die vaak een rooskleurig beeld laten zien. De meeste goals maakte hij in Portugal imo in situaties waar hij vrij werd gelaten en waren niet al te moeilijk te maken. Ik begrijp niet hoe hij door de scouting is geglipt... Dat hij bij Tottenham wat potjes in de EL heeft gespeeld, zal wellicht de doorslag hebben gegeven.colocolofc wrote: ↑20 Jul 2022, 23:21Als je Simic wel een serieuze spits noemt tov van Vertessen en Vinicius dan weet ik het ook niet meer. Het is een groot talent ja, maar is ook nog maar de vraag of die een niveau haalt. En het klopt dat Vinicius nog niks heeft laten zien bij PSV maar dat heeft die wel in Portugal gedaan. Vertessen is ook gewoon een gevaarlijke speler.
Wat betreft Simic is dat uiteraard ook afwachten maar daar is het talent op beelden wel te zien en zijn er goede scoutingsrapporten (zegt niet alles, maar toch). Bovendien is hij nog jong. Je weet nooit of een speler een doorbraak beleeft, maar op voorhand heb ik bij die Simic een heel ander gevoel dan ik had bij Vinicius (ook dat zegt weinig, weet het ).
Verder vrees ik dat er gewoon niks meer bijkomt in de spits. Dat is ook logisch als je de huidige bezetting kwalificeert als voldoende en/of als er onvoldoende middelen zijn.
Last edited by Zuc0 on 21 Jul 2022, 06:42, edited 2 times in total.
- Joenepsv
- Legende
Nieuwe spits lijkt me ook wenselijk. Aan Vinicius heb je niks. Die is alleen van nut als de aanval om hem heen is gebouwd en hij de man is van het laatste zetje. Voetballend is hij erg matig en als stormram heb je er niks aan want hij kan geen bal vasthouden en mist daarvoor de intelligentie. Zie hem ook op geen enkele manier samenspelen met Luuk. Ik snap dat je vast zit aan nog een jaar huur maar voor iedereen is het beter om afscheid te nemen zodat er een spits gehaald wordt die ook iets toevoegd.
-
- Vedette
Enkele weken geleden waren een paar forumleden die over het algemeen goede info hebben vanuit PSV ervan overtuigd dat PSV zich gaat plaatsen voor de CL, op basis van iets dat zij hadden opgevangen. Ik ben benieuwd of dat nog speelt, want het klonk zo overtuigend en veelbelovend, dat ik me niet kan indenken dat die verlosser die zou komen een centrale verdediger van 21 van Everton zou zijn....
- Hatseflats
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
Van het forum zou ik alleen [mention]Armada[/mention] een beetje serieus nemen. Maargoed dat moet iedereen natuurlijk helemaal zelf wetenRobson de Souza wrote: ↑21 Jul 2022, 12:02 Enkele weken geleden waren een paar forumleden die over het algemeen goede info hebben vanuit PSV ervan overtuigd dat PSV zich gaat plaatsen voor de CL, op basis van iets dat zij hadden opgevangen. Ik ben benieuwd of dat nog speelt, want het klonk zo overtuigend en veelbelovend, dat ik me niet kan indenken dat die verlosser die zou komen een centrale verdediger van 21 van Everton zou zijn....
Last edited by Juancho on 21 Jul 2022, 12:18, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Volgens mij wishful thinking van zowel deze insiders als de lezers van hun berichtenRobson de Souza wrote: ↑21 Jul 2022, 12:02 Enkele weken geleden waren een paar forumleden die over het algemeen goede info hebben vanuit PSV ervan overtuigd dat PSV zich gaat plaatsen voor de CL, op basis van iets dat zij hadden opgevangen. Ik ben benieuwd of dat nog speelt, want het klonk zo overtuigend en veelbelovend, dat ik me niet kan indenken dat die verlosser die zou komen een centrale verdediger van 21 van Everton zou zijn....
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Boscagli
Het schijnt dat Malen, Dumfries, Lozano, Angelino, Depay, Wijnaldum en Aziz Behich nog terugkomen. Dan moet CL wel lukken .Robson de Souza wrote: ↑21 Jul 2022, 12:02 Enkele weken geleden waren een paar forumleden die over het algemeen goede info hebben vanuit PSV ervan overtuigd dat PSV zich gaat plaatsen voor de CL, op basis van iets dat zij hadden opgevangen. Ik ben benieuwd of dat nog speelt, want het klonk zo overtuigend en veelbelovend, dat ik me niet kan indenken dat die verlosser die zou komen een centrale verdediger van 21 van Everton zou zijn....
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
PSV doet exact hetzelfde als vorig jaar en dat is zorgen dat de groep qua aankopen snel compleet is en er geen acute vacatures zijn qua aantallen/basisniveau in de ogen van PSV en de technische leiding. Dat supporters nooit tevreden zijn is al zo vaak bewezen en vorig jaar ging het precies hetzelfde. Toen moesten we nog een spits erbij als vervanger van Malen maar doordat we anders gingen spelen konden we wel met Zahavi die voorrondes spelen en kon PSV op Luuk wachten. Toen dat niet door ging kregen ze Vinicius in de schoot geworpen. Laatste transfer voor CL campagne was 20 juni (Pröpper) en toen kwam er HELEMAAL NIETS meer bij tot 31 augustus.
Zolang Gakpo/Madueke/Sangaré of een role player niet vertrekt is PSV gewoon klaar op de transfermarkt.
Zolang Gakpo/Madueke/Sangaré of een role player niet vertrekt is PSV gewoon klaar op de transfermarkt.
-
- Vedette
Haha, die riep ook al dat die de tune van de Champions League kon horen, als ik me niet vergis. En dat was voor mij inderdaad een reden om ook enthousiast te worden...Juancho wrote: ↑21 Jul 2022, 12:16Van het forum zou ik alleen @Armada een beetje serieus nemen. Maargoed dat moet iedereen natuurlijk helemaal zelf wetenRobson de Souza wrote: ↑21 Jul 2022, 12:02 Enkele weken geleden waren een paar forumleden die over het algemeen goede info hebben vanuit PSV ervan overtuigd dat PSV zich gaat plaatsen voor de CL, op basis van iets dat zij hadden opgevangen. Ik ben benieuwd of dat nog speelt, want het klonk zo overtuigend en veelbelovend, dat ik me niet kan indenken dat die verlosser die zou komen een centrale verdediger van 21 van Everton zou zijn....