Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV

Wil te graag. Hopelijk prikt hij zaterdag zijn eerste van het seizoen erin
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Het positieve is dat Noni vaak zijn man voorbij komt. Het resultaat is helaas 1 van deze opties:
1. Te lang doorlopen, schot geblokt of te dicht op de keeper
2. Voorzet geven met rechts te kort bij het doel, waardoor de bal achter de aanvallers belandt
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Leicester heeft Madueke nog steeds hoog op de verlanglijst staan. Bedragen die in de Britse pers rond gaan: £40M. Telegraph heeft betaalmuur. Hier een afgeleide.

https://www.hitc.com/en-gb/2022/07/20/l ... -to-messi/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00

40 miljoen pond voor Noni in de huidige vorm. Da's een lastige. Met Savio en Bakayoko heb je natuurlijk al veel talent achter Noni, maar zij kunnen nog niet consistent presteren. Tegelijkertijd denk ik: Noni ook nog niet. En dan al 40 miljoen kunnen cashen en investeren op andere plaatsen? Mmmm.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

40 mln pond voor Madueke is wat mij betreft een no brainer. Zou onze duurste uitgaande transfer zijn voor een speler die geweldig kan voetballen maar die nog wel het nodige moet bewijzen en leren.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00

Na de geluiden dat ze Gakpo en Sangaré alleen nog voor de hoofdprijs willen laten gaan, zal dit denk ik ook voor Noni gelden.
Hij heeft nog een contract voor meerdere jaren en een basisplek met uitzicht op veel minuten.

50 miljoen (of meer) anders niets
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

40 miljoen pond zou PSV niet mogen weigeren. Dan moeten ze direct verkopen. Hiermee kun je de laatste 'meer belangrijke' plekken opvullen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Ik zou het wel weigeren. Dit seizoen vlammen en hij is nog meer waard.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Zakelijk gezien niet het slimste moment. Je ideale situatie is dat je spelers op de piek van hun waarde verkoopt. Dat is bij Noni niet nu, aangezien hij nog niet zijn top bij PSV heeft bereikt. Verder is Savio een toptalent, maar afwachten hoe ver hij echt is, en vind ik Bakayoko simpelweg nog niet goed genoeg om als 1e en enige reserve te dienen voor die positie. Je zal daarom een extra positie creëren waar versterking nodig is. Anderzijds weet ik niet wat de situatie is bij PSV wb beschikbaar budget voor andere posities. Al met al zou ik geneigd zijn om "nee" te zeggen tegen zo'n bod.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

ruuddevil wrote: 21 Jul 2022, 07:34 40 mln pond voor Madueke is wat mij betreft een no brainer. Zou onze duurste uitgaande transfer zijn voor een speler die geweldig kan voetballen maar die nog wel het nodige moet bewijzen en leren.
Eens.

Als je kan kiezen; 40mil voor Gakpo, Sangaré of Madueke, dan zou ik toch Madueke kiezen.

En stiekem, heel stiekem, zou een zak met geld nog altijd welkom zijn omdat je van die 40mil echt wel een vervanger en een CV kan halen, zelfs al blijft er pakweg 25-30 over om daadwerkelijk uit te geven. Madueke is een erg groot talent, zijn dribbelvaardigheden en snelheid zijn bizar maar nog altijd teveel met oogkleppen op, dat moet er echt uit. En blessuregevoeligheid maar daarvan hoop ik dat afgelopen seizoen een incident was.
Last edited by Sensation on 21 Jul 2022, 08:00, edited 1 time in total.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon de gok nemen. Heeft het naar zijn zin hier en begon vorig seizoen echt sterk voor die blessures. Aangezien hij homegrown is zal er toch altijd een premium voor hem betaald worden
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Never nooit doen, als Noni dit seizoen basisspeler blijft en fit blijft, is hij veel meer waard.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Vanthaman18 wrote: 21 Jul 2022, 08:00 Never nooit doen, als Noni dit seizoen basisspeler blijft en fit blijft, is hij veel meer waard.
Als als als. Ihattaren zou ook een record worden. Feyenoord weigerde ooit 20 miljoen voor Jorgensen. Sommige bedragen kan je echt nooit weigeren, gaat het mis dan werpt het je terug.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1,471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47

Voor dat geld zou ik hem gelijk verkopen.
Heeft bewezen totaal nog niet stabiel te zijn en lag er vorig jaar 3 kwart jaar eruit.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00

Grappig dat er hier weer een stel geil worden als ze 40 miljoen zien terwijl in het Ajax topic de mantra steevast is dat PSV hoger in de boom moet gaan zitten.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

40milj pond terwijl hij nauwelijks gespeeld heeft… stel
Dat hij fit blijft en minstens 15 goals maakt… dan hebben we het gauw over minimaal 50milj pond.

Bakayoko kan rustig dit jaar in zn schaduw zich ontwikkelen en minuten maken waardoor hij hopelijk volgend jaar de plek van Noni kan overnemen.

Ik zou hem gewoon houden… dat risico durf ik wel te nemen. Deze jongen blijft aantrekkelijk vanwege zn nationaliteit en potentie
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

40mln?! Gelijk doen natuurlijk, hoeveel zou hij meer waard zijn na een goed seizoen? Een bedrag van 60 mln gaan we in mijn ogen uiteindelijk toch ook niet krijgen.
User avatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
Posts: 603
Joined: 20 May 2021, 17:21

40 mln pond = +- 47 mln EUR. Dat is behoorlijk wat geld.

Ik zou bij god niet weten wat ik zou doen als ik John was.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

Rudie-10 wrote: 21 Jul 2022, 08:25 40mln?! Gelijk doen natuurlijk, hoeveel zou hij meer waard zijn na een goed seizoen? Een bedrag van 60 mln gaan we in mijn ogen uiteindelijk toch ook niet krijgen.
Ik denk dat je je daarin vergist… onzen Noni komt uit dezelfde vijver als Sancho / bellamy.

Is een van de weinige toptalenten uit UK die in buitenland voetballen met echte specifieke kwaliteiten.

Dit soort gasten zijn vanwege homegrown status altijd interessant. Vooral als Noni zn spel van vorige voorbereiding onder Roger kan voortzetten.

Clubs die nu al 40milj Pond willen betalen terwijl hij nog niet heel veel heeft laten zien (buiten zn potentie) … zullen makkelijk 50-60 milj lappen als hij dit jaar stats van Gakpo haalt
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23

Ook al gaat zijn waarde niet nog verder omhoog na dit seizoen, sportief gezien zou ik hem gewoon houden. Hij heeft zelf ook wat goed te maken na vorig seizoen.
En we gaan hem sws echt wel voor 40+ verkopen. Geen paniek.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Hoe betrouwbaar is de bron? En hoe concreet zou het zijn? Lastig inschatten. Heeft Rik al iets laten weten?
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

Sensation wrote: 21 Jul 2022, 08:00
ruuddevil wrote: 21 Jul 2022, 07:34 40 mln pond voor Madueke is wat mij betreft een no brainer. Zou onze duurste uitgaande transfer zijn voor een speler die geweldig kan voetballen maar die nog wel het nodige moet bewijzen en leren.
Eens.

Als je kan kiezen; 40mil voor Gakpo, Sangaré of Madueke, dan zou ik toch Madueke kiezen.

En stiekem, heel stiekem, zou een zak met geld nog altijd welkom zijn omdat je van die 40mil echt wel een vervanger en een CV kan halen, zelfs al blijft er pakweg 25-30 over om daadwerkelijk uit te geven. Madueke is een erg groot talent, zijn dribbelvaardigheden en snelheid zijn bizar maar nog altijd teveel met oogkleppen op, dat moet er echt uit. En blessuregevoeligheid maar daarvan hoop ik dat afgelopen seizoen een incident was.
Voor de totale selectie zou het nu een hele goede verkoop kunnen zijn. Madueke is absoluut een toptalent met veel scorend vermogen, maar als je nu zoveel geld kan krijgen voor hem, kan je daarmee EN een Simic halen EN een vervanger (Gnonto?) EN een back-up voor Gakpo kopen EN een verdediger halen als ze dat echt nodig achten nog. Per saldo ga je er dan op vooruit denk ik. De kans dat je hem nog voor veel meer verkoopt na een goed seizoen is er wel, maar er is ook een behoorlijke kans dat hij dit bedrag niet weer op gaat leveren. Bijna 50 miljoen € weigeren lijkt me niet verstandig nu.
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41

Als Ruud hem kan leren om het overzicht te bewaren, dan word het echt een topper.
Samen met Luuk kunnen ze hem nog veel bijbrengen waardoor hij een stuk completer word.
Marcel for president!
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23

Tijn wrote: 21 Jul 2022, 08:41 Bijna 50 miljoen € weigeren lijkt me niet verstandig nu.
Volgend seizoen krijg je er hetzelfde voor, misschien nog meer.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Not. For. Sale.
#FreeGeneratie4
Post Reply