Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

Ik zie al deze reacties met de toon "niet te koop", maar ik voorspel dat Madueke dit seizoen meer minuten op de bank dan op het veld gaat maken. Ik chargeer een beetje, maar het zou zo maar kunnen dat Savio snel de voorkeur gaat krijgen. Daarnaast moet Madueke eerst laten zien dat hij constant kan presteren en dat hij überhaupt een seizoen fit kan blijven.
Saibari is underrated.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Standbeeld wrote: 21 Jul 2022, 08:38 Hoe betrouwbaar is de bron? En hoe concreet zou het zijn? Lastig inschatten. Heeft Rik al iets laten weten?
Engelse pers vind ik per definitie niet heel betrouwbaar. De originele bron is The Telegraph.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26

voskat wrote: 21 Jul 2022, 08:47
Tijn wrote: 21 Jul 2022, 08:41 Bijna 50 miljoen € weigeren lijkt me niet verstandig nu.
Volgend seizoen krijg je er hetzelfde voor, misschien nog meer.
Of minder. Zijn natuurlijk kul argumenten. 40 mln pond is niet te weigeren bod gezien zijn blessure geschiedenis. Zijn potentiële groei zit al in de 40 miljoen verwerkt. Ze betalen echt geen 40 mln voor zijn huidige prestaties. Dus als hij het dit jaar goed gaat doen, gaat het bedrag echt niet per definitie direct omhoog. Met dit bedrag kan je verder investeren en heb je niet volgend jaar 3 toppers te vervangen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Trixm wrote: 21 Jul 2022, 08:54 Ik zie al deze reacties met de toon "niet te koop", maar ik voorspel dat Madueke dit seizoen meer minuten op de bank dan op het veld gaat maken. Ik chargeer een beetje, maar het zou zo maar kunnen dat Savio snel de voorkeur gaat krijgen. Daarnaast moet Madueke eerst laten zien dat hij constant kan presteren en dat hij überhaupt een seizoen fit kan blijven.
Op basis van wat denk je dat Savio de voorkeur gaat krijgen? Heb gisteren eens beelden zitten bekijken, maar jouw verwachting deel ik nog niet. Savio heeft nog voldoende te leren hier, dat komt dan nog bovenop het wennen aan NL/de Eredivisie.
SpinR
Ballenjongen
Posts: 12
Joined: 31 Aug 2021, 15:57
Clubvoorkeur: PSV

Trixm wrote: 21 Jul 2022, 08:54 Ik zie al deze reacties met de toon "niet te koop", maar ik voorspel dat Madueke dit seizoen meer minuten op de bank dan op het veld gaat maken. Ik chargeer een beetje, maar het zou zo maar kunnen dat Savio snel de voorkeur gaat krijgen. Daarnaast moet Madueke eerst laten zien dat hij constant kan presteren en dat hij überhaupt een seizoen fit kan blijven.
Het is een momentopname, maar tegen ons kleinere broertje afgelopen dinsdag zag ik een Bakayoko die meer liet zien dan Madueke. Misschien dat het toch tijd is om er een gouden strik omheen te doen. Puur zakelijk gezien.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

SpinR wrote: 21 Jul 2022, 09:12
Trixm wrote: 21 Jul 2022, 08:54 Ik zie al deze reacties met de toon "niet te koop", maar ik voorspel dat Madueke dit seizoen meer minuten op de bank dan op het veld gaat maken. Ik chargeer een beetje, maar het zou zo maar kunnen dat Savio snel de voorkeur gaat krijgen. Daarnaast moet Madueke eerst laten zien dat hij constant kan presteren en dat hij überhaupt een seizoen fit kan blijven.
Het is een momentopname, maar tegen ons kleinere broertje afgelopen dinsdag zag ik een Bakayoko die meer liet zien dan Madueke. Misschien dat het toch tijd is om er een gouden strik omheen te doen. Puur zakelijk gezien.
Het is een momentopname en je speelt tegen een KKD team, maar toch probeer je er voorzichtig een conclusie aan te verbinden. :tear:
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Noni gaat knallen dit seizoen, dat denk ik echt. Hoe makkelijk hij een man passeert, is fenomenaal om te zien. Hij gaat het vertrouwen van Ruud krijgen, en dat gaat hij uitbetalen met goals en assists!
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00

voskat wrote: 21 Jul 2022, 08:47
Tijn wrote: 21 Jul 2022, 08:41 Bijna 50 miljoen € weigeren lijkt me niet verstandig nu.
Volgend seizoen krijg je er hetzelfde voor, misschien nog meer.
Alleen als hij zijn potentieel grotendeels waarmaakt komend seizoen.
Hoe goed ik hem ook vind, dat is zeker geen garantie.
Daarbij gaat het ook om de totale selectie, die 50 miljoen nu herinvesteren maakt denk ik je selectie in totaal sterker en maakt de totale transferwaarde qua verwachting hoger denk ik. Ja, als Madueke een topseizoen gaat hebben kan hij nog meer opleveren, maar bij een minder seizoen heb je en de kwaliteit niet gehad dit seizoen en heb je financieel een relatief flink verlies geleden. Als ze 25-30 bieden zou ik hem houden, maar richting de 50 miljoen is al enorm veel geld.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00

Standbeeld wrote: 21 Jul 2022, 08:56
Trixm wrote: 21 Jul 2022, 08:54 Ik zie al deze reacties met de toon "niet te koop", maar ik voorspel dat Madueke dit seizoen meer minuten op de bank dan op het veld gaat maken. Ik chargeer een beetje, maar het zou zo maar kunnen dat Savio snel de voorkeur gaat krijgen. Daarnaast moet Madueke eerst laten zien dat hij constant kan presteren en dat hij überhaupt een seizoen fit kan blijven.
Op basis van wat denk je dat Savio de voorkeur gaat krijgen? Heb gisteren eens beelden zitten bekijken, maar jouw verwachting deel ik nog niet. Savio heeft nog voldoende te leren hier, dat komt dan nog bovenop het wennen aan NL/de Eredivisie.
Ja die beelden inderdaad. Het is nog enorm druistig, maar goed hetzelfde geldt bij uitstek voor Noni.

Mijn stelling is met de nodige onzekerheden neergezet, maar mijn onderbuikgevoel zegt dat de winnaarsmentaliteit, de absolute teamspirit ontbreekt bij Noni. Een geweldige voetballer, die ook nu in de voorbereiding laat zien dat hij spelers eenvoudig kan passeren, maar kan hij ook volledig in teambelang spelen. Ik zie daar nog een conflict ontstaan. Daarom, mocht je hem kunnen verkopen voor 30+, dan zou ik dat doen.
Saibari is underrated.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Voor 35 a 40 miljoen ABSOLUUT meteen verkopen. In geen 100 jaar dat we dat bedrag laten lopen voor een speler die absoluut star potential heeft maar het nog niet voor langere tijd heeft laten zien. Natuurlijk wil ik hem graag 15 goals in 10 assists zien maken maar op dit moment dat bedrag vangen is een niet te weigeren bod. Natuurlijk kan het ook 60 worden na een goed seizoen en hebben we geen alternatief voor de eerste 2 'prijzen' van het seizoen maar dan moet daar snel op geanticipeerd worden.

Overigens lees ik alweer dat de selectie verder geupgrade wordt maar dat is ook totaal onlogisch. We hebben de kwantiteit en zolang spelers niet verkocht worden is er geen ruimte voor nieuwe ondanks dat er hier wat FM spelers het liefst nog 2 nieuwe verdedigers, 2 middenvelders en 2 aanvallers zouden kopen voor dat bedrag en dan met een selectie zitten van 36 man zonder enig perspectief voor onze eigen jongens uit de Academy.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Als je hem voor 35 miljoen laat gaan in deze markt ben je knettergek. Gewoon 60 miljoen vragen. Noni heeft zo ongelooflijk veel potentieel en is bovendien Engels. Hij heeft de unieke kwaliteit om ongelooflijk makkelijk een mannetje te kunnen passeren, daar betalen clubs goud geld voor. + nogmaals hij is een homegrown player voor die Engelse clubs, dan komt er nog zo'n 15% bovenop.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

DonyellMalen wrote: 21 Jul 2022, 09:53 Als je hem voor 35 miljoen laat gaan in deze markt ben je knettergek. Gewoon 60 miljoen vragen. Noni heeft zo ongelooflijk veel potentieel en is bovendien Engels. Hij heeft de unieke kwaliteit om ongelooflijk makkelijk een mannetje te kunnen passeren, daar betalen clubs goud geld voor. + nogmaals hij is een homegrown player voor die Engelse clubs, dan komt er nog zo'n 15% bovenop.
Ik vind het ook een goede speler en ik zie die potentieel ook maar laat ik dan counteren met;

- Vorig jaar 4 spierblessures
- Geen perfecte fit met de rechtsback en met de spits
- Tactisch onbetrouwbaar wellicht
- Nog nooit meerdere wedstrijden achter elkaar goed gepresteerd. Nu een keer of 4 uit de startblokken geschoten en dan was het weer veel minder

Het kan 50 of 60 worden, het kan ook 10 of 20 worden.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Uniek talent. Zie hem wel stil staan op het gebied van verdedigend werk waar hij graag wijst maar zelf zn man laat lopen, maar in Engeland staat daar gewoon een poppetje of 2 achter die dat compenseren. Homegrown en lang contract; plus deze jongen gaat vooral absoluut niet minder worden. Niet te vergelijken met mootje dönerbroodje.
Dit wordt een superster, en daar is 40 miljoen niet voldoende voor wat mij betreft.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Trixm wrote: 21 Jul 2022, 09:32
Standbeeld wrote: 21 Jul 2022, 08:56
Op basis van wat denk je dat Savio de voorkeur gaat krijgen? Heb gisteren eens beelden zitten bekijken, maar jouw verwachting deel ik nog niet. Savio heeft nog voldoende te leren hier, dat komt dan nog bovenop het wennen aan NL/de Eredivisie.
Ja die beelden inderdaad. Het is nog enorm druistig, maar goed hetzelfde geldt bij uitstek voor Noni.

Mijn stelling is met de nodige onzekerheden neergezet, maar mijn onderbuikgevoel zegt dat de winnaarsmentaliteit, de absolute teamspirit ontbreekt bij Noni. Een geweldige voetballer, die ook nu in de voorbereiding laat zien dat hij spelers eenvoudig kan passeren, maar kan hij ook volledig in teambelang spelen. Ik zie daar nog een conflict ontstaan. Daarom, mocht je hem kunnen verkopen voor 30+, dan zou ik dat doen.
Ja soms heb je gewoon bepaalde gevoelens bij een speler. Dat is per persoon verschillend. Ik heb ook nog wel veel vraagtekens bij Noni, maar ben het niet met je eens dat je hem voor 30+ weg zou moeten doen. Een bod van 45+ door een Engelse club is niet te weigeren. Stel hij presteert aankomend seizoen Europees dan zie ik hem niet naar 60mln gaan simpelweg omdat hij bij PSV speelt. Stel hij verprutst alles of is geblesseerd aankomend seizoen dan zie ik hem wel in waarde verminderen naar een miljoen of 30. De 45+ mln vanuit Engeland is nu niet te weigeren door PSV imo.
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:35

En speelt het nog mee dat Madueke totaal geen geschikte rechtsbuiten lijkt te zijn voor Luuk? Ik zie hem acties maken of de 16 in willen combineren, maar niet netjes aan de zijlijn blijven en hoge (goede) voorzetten geven.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

DoelbewustProvoceren wrote: 21 Jul 2022, 10:23 En speelt het nog mee dat Madueke totaal geen geschikte rechtsbuiten lijkt te zijn voor Luuk? Ik zie hem acties maken of de 16 in willen combineren, maar niet netjes aan de zijlijn blijven en hoge (goede) voorzetten geven.
Dit is wel iets waar ik me aan heb zitten ergeren de laatste wedstrijden. Madueke had een paar leuke dribbels maar gaat echt constant voor eigen succes. Wanneer Xavi dan een keer een bal verkeerd kaatst als Madueke een keer overspeelt direct zijn ongenoegen laten blijken. Hij moet een betere teamspeler worden.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Tja dat zien we al tijden toch? Dat zit blijkbaar in zijn spel en zal er verdomd lastig uit te rammen zijn. Althans deels want je moet ook weer niet alles afpakken wat hem uniek maakt. Maar dit is wel het seizoen voor Noni eigenlijk: definitief doorbreken (sportief en fysiek) of blijven hangen op niveautje toptalent die maar niet die laatste stap kan maken.

Ik zou hem het liefst nu dus nog niet verkopen maar sowieso nog een half seizoen houden en kijken hoe hij zich ontwikkelt onder Ruudje. Die 40 miljoen blijft hij wel waard, het kan alleen maar (veel) meer worden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36

DoelbewustProvoceren wrote: 21 Jul 2022, 10:23 En speelt het nog mee dat Madueke totaal geen geschikte rechtsbuiten lijkt te zijn voor Luuk? Ik zie hem acties maken of de 16 in willen combineren, maar niet netjes aan de zijlijn blijven en hoge (goede) voorzetten geven.
Luuk is inderdaad geen goede fit met hem( ook niet met Gakpo)dus hadden ze Luuk niet moeten halen. Maar een technisch vaardige spits, Luuk kan geweldig koppen, maar niet goed voetballen.
User avatar
Huevera
Bankzitter
Posts: 239
Joined: 10 May 2021, 10:49
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Als je 40M pond kunt vangen voor hem en je kunt een top centrale verdediger daarmee halen...(plus nog wat meer) Dan is het wellicht te overwegen.
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35

voskat wrote: 21 Jul 2022, 08:47
Tijn wrote: 21 Jul 2022, 08:41 Bijna 50 miljoen € weigeren lijkt me niet verstandig nu.
Volgend seizoen krijg je er hetzelfde voor, misschien nog meer.
Ja of een heel stuk minder als hij weer een half seizoen gebleseerd is.
Daarnaast lijkt het wel of hij met de week slechter gaat spelen (iets wat de tweede seizoenshelft vorig jaar is begonnen)
Voor €50 miljoen euro zou ik direct akkoord gaan.
Koekoek!
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou heel goed begrijpen als PSV Madueke zou verkopen bij een goed bod (40+).
Dan doen we erg goede zaken. Natuurlijk zou hij nog meer waard kunnen worden, maar dat is geen gegeven.

Maar ik support PSV voor het voetbal, niet voor goed zakendoen. De zakelijke kant ondersteunt de sportieve kant.
Ik zou heel graag Madueke een jaar zien schitteren bij PSV, hij is een bijzonder talent, daar kijk je voetbal voor. Dat is mij meer waard dan een hoge transfersom.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ah ja als het omgerekend 50 miljoen euro's is met misschien nog wat bonussen...... dan wordt het wel een ander verhaal. Dat kan je niet laten liggen en kan je je elftal zo op 2 a 3 belangrijke plekken serieus versterken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36

Ik hoop dat hij gewoon nog minstens een jaar hier speelt, dat hij fit blijft(aller belangrijkst) en iets meer een betrouwbare teamspeler wordt. Het is wel echt een speler waar ik van hou.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

PSV streeft naar een selectie van 24 + 4 keepers.

We hebben er nu 25 + 5 keepers.

Wie denkt dat bij 1 goede verkoop de selectie op diverse plaatsen versterkt gaat worden zal bedrogen uitkomen. PSV gaat niet stapelen: dan zal er ook wat uitgaand moeten gebeuren. Denk dat tot nu toe alles 1 op 1 vervangen wordt en wellicht nog inkomend in de spits, maar dat is het wel lijkt mij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lijkt me duidelijk wie er moet vertrekken. Lucky ass.

Noni marktwaarde is 35-40 miljoen euro. Ik zou hem verkopen, Savio heb je al binnen. Rondkijken voor een top CV en nog een talentvolle spits.
Post Reply