Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
colocolofc
Meervoudig international

nlvcmn wrote: 20 Jul 2022, 18:42
Ykhim wrote: 20 Jul 2022, 18:41 En 100% van jouw posts zijn in dit topic. Groeten.
Je moet ergens beginnen.
Nou, in ieder geval heb je een lekker begin gemaakt
Ardbeg
Mister PSV

Kijk anders naar zijn openingspost. Richting een mod nota bene. Enough said.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

nlvcmn wrote: 20 Jul 2022, 18:39
Grasmat wrote: 20 Jul 2022, 18:36 Ah we hebben er weer een.
Gewoon de feiten toch? We zijn veels te veel met Ajax bezig, lelijke erfenis van Schmidt. Niet voor niets is dit topic gestart in zijn eerste jaar als coach :lol:
Aaah je kent de historie van het forum nog niet. Ken je PSV Netwerk? Of dit forum voordat alles weg was en het opnieuw moest worden opgestart… Ajax topics bestonden eerder dan het internet
Raw85
Meervoudig international

Ajax is natuurlijk kut.

Dat kneuzige bijschrift mag je overslaan, maar moest hier toch wel om gniffelen.
nlvcmn
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 20 Jul 2022, 18:46 Kijk anders naar zijn openingspost. Richting een mod nota bene. Enough said.

Een reactie van een mod is toch een goede graadmeter van het niveau en de prioriteiten van een forum?
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Nee, niet in het geval van [mention]Maikel[/mention] die is gewoon raar. :mrgreen:
Zuc0
Nationale topspeler

[mention]Raw85[/mention] Tja nu ze dit zelf bevestigen snap ik ook dat Schreuder er nog versterkingen (= acteurs) bij wil. Nu komt er ongetwijfeld nog Adriaan, Baron en Handige Harry. BB, de BoevenBaas is naar België gevlucht maar dat is geen nieuws meer.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

De Plaaggeest hebben ze in ieder geval al in de vorm van Mootje.
Ex unitate vires
Zuc0
Nationale topspeler

Inderdaad. En een theater / circustent hebben ze ook al.
Standbeeld
Mister PSV

Regisseurs in de vorm van de KNVB.
Maikel
Site Admin

nlvcmn wrote: 20 Jul 2022, 18:35
Maikel wrote: 20 Jul 2022, 12:28 Vind wel mooi hoe Bergwijn stelt dat het voor hen 'gewoon een wedstrijd is'. Terwijl ik nog geen enkele PSV'er in de media stoer heb horen doen hierover behalve hij als Ajacied nu.

Tot zover 'gewoon een wedstrijd'.
Zoals vorig seizoen in de bekerfinale Mo werd gebracht als prestigeproject omdat het 'gewoon een wedstrijd' was. Ze zijn zo druk bezig met roepen dat ze niet met PSV bezig zijn om te verbergen dat PSV het enige is waar ze naar kijken. Hun halve beleid is gericht op dat wat PSV doet lijkt het wel.

Obsessief en bang voor een 'provincieclubje'.
Ondertussen ben jij een van de hoofdreageerders op een forum waarbij het ´Ajax´ topic met een slordige 23.000 reacties in een kleine twee jaar tijd met afstand het populairst is. Wie is nou gericht op wie? :tear:
Bijzondere keuze om je 1e post te wijden aan een aanval richting medesupporters. Enkel een Ajacied zou zo reageren.
ShovingNE2
Site Admin

nlvcmn wrote: 20 Jul 2022, 18:41 Nee hoor. Alle drie niet.
Kijk anders even naar het aantal reacties per topic. We hebben het kennelijk wel erg graag over Ajax.
[/quote]

Het stinkt hier.

Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
VeresRivne
Vedette

Ach over Bassie en Adriaan gesproken, vroeger moest ik bij die boeven altijd een beetje aan Feyenoord denken aan het feit dat ze altijd achter het net visten als het er op aan kwam. Toen ik over de havonbaronnen hoorde die Feyenoord moesten redden was een plaatje van 'de baron' natuurlijk snel gestuurd naar mijn Feyenoordvrienden.
Ajax loopt wat te makkelijk met geld te gooien nu in mijn ogen, ik had het wat uitgekiender uitgegeven. Kijk je naar de uitgaande kant dan zie je dat er opnieuw mooie bedragen op tafel kwamen, de mythe dat slechts OVermars dat zou kunnen kan wel de kast in.

Schreuder zal mogen laten zien wat hij met deze groep kan. De rechtsback lijkt me het voornaamste euvel aangezien Rensch opbouwend het niet brengt, Klaiber echt niet meer kan en Regeer toch wat blessures oploopt. Verder heeft dit elftal wel mogelijkheden. Tagliafico weg is niet zo'n klap,de eerste seizoenshelft was ie totaal uit vorm, de tweede seizoenshelft deed ie maar een paar potjes mee. In die zin ga je met een bezetting van Wijndal er welop vooruit.

Taylor gaat nu z'n kans krijgen en dat heeft die jongen meer dan verdiend. Als ik dan hier lees dat Taylor op het middenveld echt niet kan, dan lijkt me dat vooral op vooroordelen te berusten. Koopmeiners is in beeld geweest maar dan vooral ook als vervanger van Alvarez.
Taylor was bij het slot van de competitie al belangrijk en nu speelt hij ook in de oefenpotten een stuk dwingender wat resulteert in goals en assists. Bijkomend voordeel zijn tweebenigheid, bij Ajax is men inmiddels ook wel overtuigd en daar ziet men hem natuurlijk ook al een jaar lang trainen. Dat hij een vijfjarig contract heeft gekregen is veelzeggend. De vervanging Gravenberch - Taylor zie ik dus niet als een echt probleem.
Voorin zal er nog een spits bij moeten. Voor tegenstanders overigens geen leuke gedachte dat je tegen Anthony en Bergwijn moet. Die kunnen het heel wat defensies lastig maken.

Schreuder is aan zet om er verder een team van te maken, tot nog toe zegt de voorbereiding weinig. Evenzeer ben ik benieuwd naar Van Nistelrooy, die wil heel anders spelen dan Schmidt. Dat zal tijd kosten. Het is redelijk veilig om te stellen dat PSV er met Benitez en L De Jong op vooruit is gegaan. Toch wordt dat wel interessant, als hij PSV meteen aan de gang krijgt draaiend en zonder al die tegendoelpunten van Schmidt dan zou dat ook wel betekenen dat die laatste het toch heeft laten liggen bij PSV. Zoniet dan weet je dat je toch enig leergeld gaat betalen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Zuc0 wrote: 20 Jul 2022, 18:56 @Raw85 Tja nu ze dit zelf bevestigen snap ik ook dat Schreuder er nog versterkingen (= acteurs) bij wil. Nu komt er ongetwijfeld nog Adriaan, Baron en Handige Harry. BB, de BoevenBaas is naar België gevlucht maar dat is geen nieuws meer.
Eerste wat in mij opkomt is de B&A reeks met het griengas. Maar gas icm ajax is voor hun geen handige combi gebleken.
ShovingNE2
Site Admin

Echt een raar verhaal dit hoor.
"We willen hem graag zo goed mogelijk helpen. Voor de rest is het lastig om er iets over te zeggen. Of hij in deze voorbereiding nog aansluit, weet ik ook niet."
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... elpen.html
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 21 Jul 2022, 10:23 Echt een raar verhaal dit hoor.
"We willen hem graag zo goed mogelijk helpen. Voor de rest is het lastig om er iets over te zeggen. Of hij in deze voorbereiding nog aansluit, weet ik ook niet."
Hij loopt overal over straat, in Amsterdam gespot, in Helmond gespot, maar kan niet meetrainen bij Ajax. Daar lijkt meer aan de hand dan bedreigingen.

Deze vind ik wel mooi trouwens:
"Als club zijn we in contact met hem, maar dat is iets in de privésfeer"

Image
Tjompie
Internationale topspeler

Die Bassie krijgt daar in Amsterdam ook geen laag verwachtingspatroon
Een jongen die zich echt omhoog heeft geknokt, een beetje vergelijkbaar met Jaap Stam en Virgil van Dijk.
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Sensation wrote: 21 Jul 2022, 10:27
ShovingNE2 wrote: 21 Jul 2022, 10:23 Echt een raar verhaal dit hoor.

Hij loopt overal over straat, in Amsterdam gespot, in Helmond gespot, maar kan niet meetrainen bij Ajax. Daar lijkt meer aan de hand dan bedreigingen.

Deze vind ik wel mooi trouwens:
"Als club zijn we in contact met hem, maar dat is iets in de privésfeer"

Image
Ik ben niet iemand die anderen slechte dingen gunt maar man wat kan ik hier toch even van genieten. Het was allemaal de schuld van Schmidt en PSV. Ajax was zo ongelooflijk geweldig en hij ging het daar wel ff laten zien.

Het seizoen is nog niet eens begonnen en het gezeik met Mootje begint weer, nice!
Last edited by GiveCup2day on 21 Jul 2022, 10:32, edited 2 times in total.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Echt zo cute dat ze bij ajax dachten dat ze hem wel even zouden oppoetsen en in het gareel houden.
ShovingNE2
Site Admin

Grasmat wrote: 21 Jul 2022, 10:32 Echt zo cute dat ze bij ajax dachten dat ze hem wel even zouden oppoetsen en in het gareel houden.
Zou hij nog een beetje voor zichzelf trainen? Kan niet wachten op de eerste foto in augustus als hij al 4 weken niet bij de selectie is geweest. Zou mij niets verbazen als ze nog voor einde transferwindow afscheid van hem nemen.
Ricardo Zamora
International

Heeft Bassie al een upgrade gekregen op transfermarkt.nl naar 40 miljoen?
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
DonyellMalen
Legende

Grasmat wrote: 21 Jul 2022, 10:32 Echt zo cute dat ze bij ajax dachten dat ze hem wel even zouden oppoetsen en in het gareel houden.
'Schreuder is goed met lastige jongens, die poetst hem wel op'. Man man
Juancho
Mister PSV

Het zal ook weer gaan om de breedte van je selectie. Dat is nu nog lastig te zeggen omdat de markt nog open is, maar PSV heeft wel echt 2 linies die in mijn ogen heel zwak bezet zijn als je praat over de breedte. Daar moet echt nog (flink) wat gebeuren wil je een seizoen lang de strijd aangaan. Ik denk dat Ajax ook nog wel een aantal spelers extra gaat halen, ze hebben nou eenmaal niet de druk van voorronde CL. Gaat interessant worden wie wat nog gaat doen op de markt en wanneer. PSV begon top, nu kabbelt het al een tijdje. Ajax hield stilte maar is de laatste tijd flink bezig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DadOfFour
Internationale topspeler

Juancho wrote: 21 Jul 2022, 10:44 Het zal ook weer gaan om de breedte van je selectie. Dat is nu nog lastig te zeggen omdat de markt nog open is, maar PSV heeft wel echt 2 linies die in mijn ogen heel zwak bezet zijn als je praat over de breedte. Daar moet echt nog (flink) wat gebeuren wil je een seizoen lang de strijd aangaan. Ik denk dat Ajax ook nog wel een aantal spelers extra gaat halen, ze hebben nou eenmaal niet de druk van voorronde CL. Gaat interessant worden wie wat nog gaat doen op de markt en wanneer. PSV begon top, nu kabbelt het al een tijdje. Ajax hield stilte maar is de laatste tijd flink bezig.
Tsja, als je goed begint, kan je het daarna een beetje laten kabbelen en wachten op een buitenkans. Zie dat dan ook zelf niet als een probleem
Als ik op mijn werk de eerste uren van de dag alles klaar heb, kan ik daarna ook rustiger aan doen.
La vida és massa curta per no fer broma
Locked