Dat ligt er dus maar net aan hoever je werk gevorderd is. Als je voor de helft klaar bent ligt er nog altijd een andere helft op je te wachten. En voor mijn gevoel is PSV daar nu beland. We hebben een leuke eerste stap gezet maar zijn nog lang niet klaar. Dus hup, doorwerken luie honden!DadOfFour wrote: ↑21 Jul 2022, 10:46Tsja, als je goed begint, kan je het daarna een beetje laten kabbelen en wachten op een buitenkans. Zie dat dan ook zelf niet als een probleemJuancho wrote: ↑21 Jul 2022, 10:44 Het zal ook weer gaan om de breedte van je selectie. Dat is nu nog lastig te zeggen omdat de markt nog open is, maar PSV heeft wel echt 2 linies die in mijn ogen heel zwak bezet zijn als je praat over de breedte. Daar moet echt nog (flink) wat gebeuren wil je een seizoen lang de strijd aangaan. Ik denk dat Ajax ook nog wel een aantal spelers extra gaat halen, ze hebben nou eenmaal niet de druk van voorronde CL. Gaat interessant worden wie wat nog gaat doen op de markt en wanneer. PSV begon top, nu kabbelt het al een tijdje. Ajax hield stilte maar is de laatste tijd flink bezig.
Als ik op mijn werk de eerste uren van de dag alles klaar heb, kan ik daarna ook rustiger aan doen.
Bij Ajax zal de voorhoede wel klaar zijn, zowel in de basis als breedte. Middenveld verwacht ik nog wel een grotere naam en achterin ook nog 1 of 2 versterkingen (incl. die gozer van de Rangers). Als ze verder serieus met deze keepers het seizoen in gaan... dat zou ik dan als fan weer totaal niet begrijpen maar ok, prima voor PSV