Laat dat maar aan de meester over.ShovingNE2 wrote: ↑22 Jul 2022, 14:53 denk dat ze daarvoor ook nog een deel van het kruit voor droog houden.
Transferwindow 2022-2023
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Waar heb je dit vernomen?ShovingNE2 wrote: ↑22 Jul 2022, 14:53 Ik vraag het mij af. PSV had bijzondere verwachtingen van de maand augustus, denk dat ze daarvoor ook nog een deel van het kruit voor droog houden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Internationale topspeler
Dat stond in eerdere interviews met John de Jong, dat hij een rare maand augustus verwacht op de transfermarkt vanwege het WK.Heruone wrote: ↑22 Jul 2022, 17:30Waar heb je dit vernomen?ShovingNE2 wrote: ↑22 Jul 2022, 14:53 Ik vraag het mij af. PSV had bijzondere verwachtingen van de maand augustus, denk dat ze daarvoor ook nog een deel van het kruit voor droog houden.
-
- Nationale topspeler
Ben het eigenlijk grotendeels met je eens [mention]Juancho[/mention]. Erg goed begonnen aan de transfer window maar daarna keuzes met vraagtekens en niet doorgepakt. Daardoor is de selectie niet helemaal in balans. Kan het nog steeds niet rijmen met de woorden van JdJ, want in zijn interview had hij het dacht ik toch echt over het doorpakken in dit seizoen en met Brands dat er minimaal elke twee jaar CL moet worden gehaald (wat dit jaar imo al een hele lastige opgave wordt).Juancho wrote: ↑22 Jul 2022, 11:03 @Sensation @Ykhim @11 Sir Tinus nogmaals, ik had het er bij moeten zeggen, maar aantallen ansich zegt natuurlijk helemaal niks he. Dan kan je dus 10 spelers doorschuiven van Jong PSV en zeggen: kijk we hebben 26 spelers en 4 keepers. Klaar!! Zo werkt het natuurlijk niet met het samenstellen van je selectie.
Ik heb het al eens eerder gezegd, ga eens nadenken wat er gebeurt als de Jong een paar weken weg valt. Of Gakpo. Of Mauro. En wat je dan voor opties hebt. Ik begrijp heus wel dat we geen City zijn en alles 4 dubbel gelijkwaardig kunnen invullen, maar de andere kant is wel, in mijn ogen, dat dus de balans totaal niet klopt. Er komen dan te veel jongere gasten aan bod die eigenlijk alles nog moeten laten zien en waarbij het gat met je beste spelers echt te groot is. Dat ga je merken, 100% van overtuigd. Talent is prima, maar nogmaals, wel op de juiste manier en met de juiste balans. En die balans vind ik NU niet goed en daarmee vind ik dus dat de selectie helemaal niet in orde is voor het nieuwe seizoen. En naast die invulling heb je ook linies waarbij je echt elke dag kaarsjes moet aansteken dat bepaalde spelers fit blijven omdat je anders direct dezelfde problemen gaat krijgen zoals we vorig seizoen hadden en nu ook al weer in de voorbereiding. Het klopt gewoon niet in mijn ogen. Goed beginnen op de markt, maar wederom niet doorpakken. Zo zie ik het nu. En daarmee ben ik eerlijk gezegd wel een keertje klaar. Daar straalt gewoon weinig ambities uit.
Ik maak me daar wel grote zorgen over ja want als dit het wel is vind ik dat PSV hele grote foutieve keuzes heeft gemaakt bij de samenstelling van de selectie. Dat heeft, wat @Ykhim ook zegt, niks meer te maken met een club die grote ambities uitspreekt.
Ben zeker niet ontevreden en niets ten nadele van Simons, Savio, Bakayoko, Branthwaite, Hoever etc. maar los van de huurconstructies, is dat, samen met mogelijke andere overstappers van Jong, wel veel talent. Doan kon je er zo ingooien en vond ik stabieler dan Madueke. Vraag me af of hij met meer perspectief niet gewoon was gebleven of een jaar had bijgetekend. Gotze is qua ervaring een aderlating.
Daar staat Luuk en Benitez als ervaring tegenover, maar was mooi geweest als er nog meer ervaring was behouden of reeds op niveau bewezen kwaliteit was ingekocht. Misschien zijn de financiële middelen te beperkt maar dat strookt dan idd weer niet helemaal met de uitgesproken ambities. Helemaal volgen kan ik het dus ook niet.
Last edited by Zuc0 on 22 Jul 2022, 17:49, edited 1 time in total.
-
- Legende
- Stofzuiger
- Vaste waarde in elftal
Het vreemde is dat PSV de laatste jaren nauwelijks écht heeft geïnvesteerd in het verdedigende deel van de selectie. Dit is voor mij altijd een raadsel geweest. In mijn beleving begin je de opbouw van een selectie met een topkeeper en minimaal twee topverdedigers. Maar dit is de afgelopen jaren dus nauwelijks gebeurd.
Ik was dan ook best verrast dat er ineens een goede keeper (Benitez) werd gekocht. Het begin van de ommekeer, dacht ik. Maar het stokt alweer. Defensief zijn we vooralsnog niets opgeschoten, misschien zelfs iets teruggegaan, of het moet zijn dat Branthwaite ineens gaat verrassen. En dus blijft PSV defensief bijzonder kwetsbaar. Ik vind dat raar, beleidstechnisch gezien. Terwijl er toch allemaal professionals bij PSV aan het roer staan. Zou je denken.
Ik was dan ook best verrast dat er ineens een goede keeper (Benitez) werd gekocht. Het begin van de ommekeer, dacht ik. Maar het stokt alweer. Defensief zijn we vooralsnog niets opgeschoten, misschien zelfs iets teruggegaan, of het moet zijn dat Branthwaite ineens gaat verrassen. En dus blijft PSV defensief bijzonder kwetsbaar. Ik vind dat raar, beleidstechnisch gezien. Terwijl er toch allemaal professionals bij PSV aan het roer staan. Zou je denken.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
Echt onzin. PSV heeft in geen enkele linie zoveel geld gestopt als in de defensie. Drommel, Ramalho, Mvogo, Baumgartl, Max, Mwene, Hoever, Branthwaite oa.Stofzuiger wrote: ↑22 Jul 2022, 18:04 Het vreemde is dat PSV de laatste jaren nauwelijks écht heeft geïnvesteerd in het verdedigende deel van de selectie. Dit is voor mij altijd een raadsel geweest. In mijn beleving begin je de opbouw van een selectie met een topkeeper en minimaal twee topverdedigers. Maar dit is de afgelopen jaren dus nauwelijks gebeurd.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Is toch in verhouding niet meer dan Veerman, Sangare, Til, Guti?Eindhovenvoetbal wrote: ↑22 Jul 2022, 18:57Stofzuiger wrote: ↑22 Jul 2022, 18:04 Het vreemde is dat PSV de laatste jaren nauwelijks écht heeft geïnvesteerd in het verdedigende deel van de selectie. Dit is voor mij altijd een raadsel geweest. In mijn beleving begin je de opbouw van een selectie met een topkeeper en minimaal twee topverdedigers. Maar dit is de afgelopen jaren dus nauwelijks gebeurd.
Echt onzin. PSV heeft in geen enkele linie zoveel geld gestopt als in de defensie. Drommel, Ramalho, Mvogo, Baumgartl, Max, Mwene, Hoever, Branthwaite oa.
-
- Nationale topspeler
En Simons, Propper, Van Ginkel.29.04.2007 wrote: ↑22 Jul 2022, 19:02Is toch in verhouding niet meer dan Veerman, Sangare, Til, Guti?Eindhovenvoetbal wrote: ↑22 Jul 2022, 18:57
Echt onzin. PSV heeft in geen enkele linie zoveel geld gestopt als in de defensie. Drommel, Ramalho, Mvogo, Baumgartl, Max, Mwene, Hoever, Branthwaite oa.
-
In transfersommen wel. Mvogo was 2,5 miljoen huur, Baumgartl 10, Drommel 3, Ramalho 3,5, Max 8. Hoever en Branthwaite zullen ook serieuze huursommen kosten, maar niet meegerekend want nergens gestaan hoeveel dat is. Zit je al op 26,5 miljoen.29.04.2007 wrote: ↑22 Jul 2022, 19:02Is toch in verhouding niet meer dan Veerman, Sangare, Til, Guti?Eindhovenvoetbal wrote: ↑22 Jul 2022, 18:57
Veerman 6, Til 3, Sangaré 7. Is 16. Rest was allemaal transfervrij. Natuurlijk kregen die tekengeld, maar dat kregen al die verdedigers ook.
Het is maar om aan te tonen dat het gewoon onzin is dat er niet is geïnvesteerd in de defensie. Dat is er wel degelijk. Je moet je alleen sterk afvragen of dat op goede wijze is gebeurd.
-
- Meervoudig international
-
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Niet precies bekend. Maar 11% is het minimum.Vanthaman18 wrote: ↑22 Jul 2022, 21:04 Maar wat is nou het percentage wat we krijgen, de grote vraag die nog onbeantwoord is, haha
- Standbeeld
- Mister PSV
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Met je eens hoor, dat er wel degelijk geïnvesteerd is in de verdediging alleen dat je je moet afvragen of het geld daarvoor goed besteed is.Eindhovenvoetbal wrote: ↑22 Jul 2022, 19:18In transfersommen wel. Mvogo was 2,5 miljoen huur, Baumgartl 10, Drommel 3, Ramalho 3,5, Max 8. Hoever en Branthwaite zullen ook serieuze huursommen kosten, maar niet meegerekend want nergens gestaan hoeveel dat is. Zit je al op 26,5 miljoen.29.04.2007 wrote: ↑22 Jul 2022, 19:02
Is toch in verhouding niet meer dan Veerman, Sangare, Til, Guti?
Veerman 6, Til 3, Sangaré 7. Is 16. Rest was allemaal transfervrij. Natuurlijk kregen die tekengeld, maar dat kregen al die verdedigers ook.
Het is maar om aan te tonen dat het gewoon onzin is dat er niet is geïnvesteerd in de defensie. Dat is er wel degelijk. Je moet je alleen sterk afvragen of dat op goede wijze is gebeurd.
Het was meer dat het leek alsof je vond dat er juist veruit het meeste in de verdediging is gestoken en dat valt ook wel weer mee. Ten opzichte van het middenveld in ieder geval. En relatief bedoelde ik dat het anders lastig vergelijken is, de verdediging heeft inclusief de keeper 5 posities tegenover 3 op het middenveld.
-
Alleen voor de absolute hoofdprijs laten gaan!!Josef Dettelbacher wrote: ↑22 Jul 2022, 17:48 De vraag is alleen of Real Madrid nog interesse heeft in Luckassen als hij straks bij ons heeft meegedaan in de voorrondes CL.