Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
ShovingNE2
Site Admin

Persepolis wrote: 23 Jul 2022, 11:05 Maar hoe dicht je het gat als beide clubs die miljoenen krijgen? Dan dicht je helemaal niks, je voorkomt alleen dat ie groter wordt, dat is wat anders.
Omdat de laatste jaren alleen Ajax die miljoen krijgt en wij niet. Als wij die miljoenen ook krijgen en spelers in de CL neerzetten waardoor ze meer opbrengen wordt het verschil in inkomsten veel kleiner dan nu het geval is. Daarnaast gaat PSV veel verstandiger met de knaken om.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ruuddevil
Legende

Ardbeg wrote: 23 Jul 2022, 11:04 Dit is toch geen verrsssing? Het enige verschil is dst de neuzenmedia hier ineens heel stil over zijn, in tegenstelling tot bij ons.
Inderdaad, nu wordt vooral benadrukt dat Ajax hem steunt en de tijd geeft. Bij PSV werd er meteen een rel gecreëerd.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Ihattaren ontspoort weer eens maar nu bij Ajax.

Media: Image
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Een leuter heet daar tegenwoordig "voetbalevangelie"

https://www.vi.nl/pro/overig/alfred-sch ... e-op-tafel
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Ik kan hier wel echt van genieten moet ik zeggen , Mo kebab , het lag altijd alleen maar aan PSV en nooit aan Mo zelf🤣
We can't change the world until we change ourselves.
FritskePhilips
Nationale topspeler

GillesdelaCroquette wrote: 23 Jul 2022, 11:31 Ihattaren ontspoort weer eens maar nu bij Ajax.

Media: Image
Dit dus. En dan nog pretenderen dat media onafhankelijk en objectief is. :brain:
BoemBoemTheo
Talent

Ihattaren is in de week voorafgaand aan het 'bedreiging-nieuws' zonder reden van opgaaf niet opkomen dagen bij Ajax, en vervolgens heeft niemand binnen de club dagenlang contact met hem kunnen krijgen. Het intimidatie/bedreig-verhaal is wel waar (of wordt althans geloofd binnen Ajax).
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Het schijnt dat Mo bedreigd is met een Döner-kapmes door de uitbater van Eethuis Avrasya, vanwege schulden in de duizenden euro’s.
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund

Heeft Ajax hem eigenlijk al definitief overgenomen?
ShovingNE2
Site Admin

Vogelund wrote: 23 Jul 2022, 12:14 Heeft Ajax hem eigenlijk al definitief overgenomen?

Gaan ze niet doen. Denk dat zij zich kapot zijn geschrokken wat er nu gebeurt. Die sturen ze deze zomer nog terug naar Italië.
De Realist
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 23 Jul 2022, 12:17
Vogelund wrote: 23 Jul 2022, 12:14 Heeft Ajax hem eigenlijk al definitief overgenomen?

Gaan ze niet doen. Denk dat zij zich kapot zijn geschrokken wat er nu gebeurt. Die sturen ze deze zomer nog terug naar Italië.
Kan dat nog? Ik bedoel, wij zouden Vinicius ook terug sturen als dat zou kunnen. Zitten ze hier niet gewoon doodleuk aan vast?

Ik vind het trouwens echt bijzonder storend dat alle media nu godver weer zo lopen te spinnen dat het toch echt niet aan die narcistenvereniging ligt.
Zou trouwens bij nader inzien wel weer typisch zijn voor die moreelloze schijtclub om hem nu compleet te laten vallen. Prestigeproject mislukt, leverde 2 dagen goeie beelden op van een ogenschijnlijk redelijk fitte (of in ieder geval niet volgevreten) mootje dönerbroodje en zak nu maar in de stront jongen.

Om het vervolgens zo te brengen dat ze er echt alles aan hebben gedaan en een nieuwe standaard hebben gezet etc etc net als het omgaan met vrouwen topic
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
guus
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 23 Jul 2022, 12:17

Denk het niet. Bij Ajax zijn ze veel professioneler. Mo heeft een peloton aan begeleiders gekregen die met hem trainen en zorgen dat hij gezond eet (want zelfs hun professionele voedselbox gooide hij weg). Hij wordt klaar gestoomd voor de wedstrijd om de fruitschaal zodat hij in de laatste minuut mee mag doen om nog wat te forceren. :monkey:
Rickskeg
International

Hun wedstrijd tegen Frankfurt is afgelast vanwege corona en de Ajacieden zullen hun quarantaine plicht in Oostenrijk voldoen.. yeah sure…
Madueke
Legende

Toevallig zijn er een paar dagen terug ook 3 (jeugd)spelers met 'blessures' al teruggevlogen naar Amsterdam. Zal je zien dat hun de aanstichters zijn en vervolgens gewoon op de vlieger zijn gezet
guus
Internationale topspeler

Rickskeg wrote: 23 Jul 2022, 12:33 Hun wedstrijd tegen Frankfurt is afgelast vanwege corona en de Ajacieden zullen hun quarantaine plicht in Oostenrijk voldoen.. yeah sure…
Dan hoop ik dat er elke dag 1 coronageval bijkomt, kunnen ze nog lekker lang daar blijven. Arrogante kutclub.
Jwoeloe
Moderator

Madueke wrote: 23 Jul 2022, 12:36 Toevallig zijn er een paar dagen terug ook 3 (jeugd)spelers met 'blessures' al teruggevlogen naar Amsterdam. Zal je zien dat hun de aanstichters zijn en vervolgens gewoon op de vlieger zijn gezet
Dat zou niet de eerste keer zijn, zie een half jaar geleden. Toen zijn ze ook gewoon teruggevlogen. Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, Ajax wel.
https://nos.nl/collectie/13840/artikel/ ... -nederland
Handball
Regelmatige invaller

guus wrote: 23 Jul 2022, 12:36
Rickskeg wrote: 23 Jul 2022, 12:33 Hun wedstrijd tegen Frankfurt is afgelast vanwege corona en de Ajacieden zullen hun quarantaine plicht in Oostenrijk voldoen.. yeah sure…
Dan hoop ik dat er elke dag 1 coronageval bijkomt, kunnen ze nog lekker lang daar blijven. Arrogante kutclub.
Quarantaine verplichting is er alleen voor spelers met corona. De rest kan dus wel terug naar Amsterdam.
Standbeeld
Mister PSV

BoemBoemTheo wrote: 23 Jul 2022, 11:52 Ihattaren is in de week voorafgaand aan het 'bedreiging-nieuws' zonder reden van opgaaf niet opkomen dagen bij Ajax, en vervolgens heeft niemand binnen de club dagenlang contact met hem kunnen krijgen. Het intimidatie/bedreig-verhaal is wel waar (of wordt althans geloofd binnen Ajax).
Hoezo geen contact meer kunnen krijgen? Vraag aan iedereen in Utrecht waar Afellay woont en ze wijzen je de weg, vraag aan iedereen waar Mo woont en ze wijzen je de weg. Dat ze dat niet snappen bij ajax.
040-076
Meervoudig international

De slager op linksback is eindelijk weg voor een appel en een ei, scheelt weer wat blessures in de eredivisie.
Marcel for president!
Handball
Regelmatige invaller

Jwoeloe wrote: 23 Jul 2022, 12:39
Madueke wrote: 23 Jul 2022, 12:36 Toevallig zijn er een paar dagen terug ook 3 (jeugd)spelers met 'blessures' al teruggevlogen naar Amsterdam. Zal je zien dat hun de aanstichters zijn en vervolgens gewoon op de vlieger zijn gezet
Dat zou niet de eerste keer zijn, een half jaar geleden. Toen zijn ze ook gewoon teruggevlogen. Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen, Ajax wel.

https://www.parool.nl/sport/hoe-ajax-ee ... gle.com%2F
Dit keer zijn het wel 3 redelijk niet zeggende jeugdspelers (op hooguit unuvar na). Welk voordeel haalt ajax eruit om die terug te vliegen onder het mom blessure? En dan nu A-selectie spelers corona blijken te hebben, laten ze die wel achter in Oostenrijk?

Vorige x in Portugal waren het ook a selectie spelers die werden terug gevlogen omdat ze anders 10 dagen in portugal moesten blijven. Waardoor ajax er voordeel van had omdat ze op die manier eerder weer konden aansluiten. Maar kan me niet voorstellen dat ze nu wat nog over is van hun reputatie ook nog naar de gammel gooien voor 3 jeugdspelers.
Jwoeloe
Moderator

Eerlijk gezegd zou het me niks verbazen, die denken dat ze er toch wel mee wegkomen en dat doen ze uiteindelijk ook. Schandaal, na schandaal, na schandaal afgelopen jaren.. bij deze club verbaast me niks meer.
PCGC
Vedette

guus wrote: 23 Jul 2022, 12:36
Plus voor een aantal daar long COVID.
#FreeGeneratie4
ComeOnPSV
Vedette

Wat is de overeenkomst tussen Mo Ihattaren, Ajax en Sinterklaas?

Niemand gelooft er meer in
DC_PSV
Vedette

Veel spreekt hij de rechtsbuiten momenteel niet, erkent Schreuder, die Ajax klaar probeert de stomen voor de strijd om de Johan Cruijff-schaal tegen PSV volgende week en de competitiestart tegen Fortuna Sittard, een week later. ,,Ik begrijp de vragen over Mo, maar ik heb de laatste tijd geen contact met hem gehad en vraag ook niet meer dagelijks naar hem. Ik moet kijken: wat heb ik wel? Ik heb een bepaalde verantwoordelijkheid. De jongens hier hebben mijn volle energie nodig.
Precies de woorden die Schmidt gebruikte toen Mo weer eens spoorloos was. Einde verhaal dus, na een "spectaculaire" voorbereiding.
Last edited by DC_PSV on 23 Jul 2022, 14:55, edited 1 time in total.
#simplythebest
ShovingNE2
Site Admin

Hij is door alle media en door Ajax helemaal op het schild gehesen. Terwijl iedere idioot snapt dat je juist bij iemand met zo'n voorgeschiedenis dat niet moet doen.

Gevolg: ontspoord. Jeetje wat raar. Vind het echt absurd dat Ajax zo'n gevoelige lieve jongen helemaal kapot maakt.
Locked